Jump to content

Probleme Passat b6 2010 CR


attyx
 Share

Postare recomandată

In momentul de fata nu le-am verificat dar cred ca sunt bune toate avand in vedere ca porneste bine la 0 grade.

Iarna trecuta, in ianuarie 2017 (cand am fost in service pt problema pornirii), bujiile erau bune (nu aparea nimic pe vcds). 

Si iarna trecuta masina pornea la - 3 grade. Dar la -5 nu mai pornea deloc. Ma gandesc ca daca ar fi fost bujiile as fi simtit o pornire grea, chinuita asa cum se intampla inainte de schimbarea lor, cand masina pornea greu in 2 bujii.

Ce este ciudat este ca exista o trecere brusca. La 0 sau la -3 grade masina pornea normal. La -5 invarte la infinit fara sa dea semne de pornire. Cei de la service mi-au spus ca nu am presiune in cilindrii, insa nu exista nicio eroare pe pompa de inalta sau pe alta piesa.

Mentionez inca o data ca masina a pornit foarte usor impinsa. De asemenea in service a fost pornita cu spray de pornire, dar cu acesta a pornit foarte greu. Ai zis baietii ca i-au dat mult spray ca sa porneasca. Cumva motorul parea ca nu se alimenta cu motorina.

Avand in vedere ca bujiile erau bune iarna trecuta si totusi masina nu pornea, ce ar putea cauza comportamentul asta? Sunt componente ale motorului care nu dau erori la diagnoza?

Exista posibilitatea sa se blocheze un injector pe deschis? Dar totusi sa se deblocheze dupa pornire? Sau sa pornasca masina impinsa cu un injector blocat?

Inca o informatie ar fi ca injectoarele 2 si 4 scapa motorina pe la oringuri.

Mecanicii din service au spus ca nu asta e cauza, ca pe acolo nu se poate pierde atat de multa presiune astfel incat sa nu porneasca deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

 Scriu pentru prima data pe acest forum si dacă nu scriu unde trebuie va rog sa ma scuzați.  Dețin un passat B6 2010, CBAB, 220.000 km din cursul anului 2014.De cand am masina am parcurs aproximativ 70.000km fara probleme. La sfârșitul lunii decembrie 2017 am schimbat consumabile ( ulei + filtre). Din  momentul schimbului si  pana astăzi am făcut aproximativ 300 km, când de odată s-a oprit  motorul în mers. Am tras imediat pe dreapta si am constatat faptul ca s-a rupt cureaua de la alternator și era plin de motorina pulverizata în jurul filtrului de motorina(parea de la partea superioara a filtrului, nici un furtun nu era spart). Am încercat sa pornesc dar inutil. Precizez faptul ca am schimbat kitul de distribuție, rola si cureaua de la alternator in martie 2017 la 206.000km. 

In aceasta seara, dupa ce am coborat masina de pe platforma, la prima vedere, mecanicul(altul decat cel care a schimbat consumabilele) a spus ca nu se aude zgomotul specific pompei de motorina din rezervor iar garnitura filtrului de motorina nu pare pusa bine, urmand ca maine dimineata sa schimbe cureaua de la alternator si sa incerce pornirea. In bord nu apare nici o eroare.

Astept pareri si va multumesc pentru rabdare...

Modificat de florinilie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste garnitura de la filtru de motorina,se unge cu ulei .

Inlocuieste cureaua de transmisie (VEZI  daca cea veche nu a intrat la distributie)

Trimite mecanicul la cursuri (la acest motor nu merge nici o pompa la punerea contactului )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa se rezolve problema. La prima vedere, capacul de la distribuție nu părea afectat. Putea sa intre prin alta parte la distribuție,?

Mulțumesc frumos pentru răspuns!

Modificat de florinilie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat cureaua de transmisie, am schimbat garnitura de la filtrul de motorina, dar din păcate cureaua de transmisie veche a intrat la distribuție și mecanicul spune ca a a fost mișcata de la punct. Mecanicul spune ca e foarte posibil sa fie afectați colbutorii si supapele. Zilele următoare urmeaza sa desfacă motorul sa vadă exact.In bord apare mesajul check engine, service now și martorul spirala aprins.

Va multumesc pentru eventualele sfaturi si daca aveti vreo recomandare pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Fa diagnoza si posteaza erorile.

2.Verifica/Repozitioneaza cureaua de distributie .

3.Invarte motorul la mana

4.Test de compresie

.....sunt multe de facut inainte sa desfaci motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, sper ca ma poate ajuta cineva cu un sfat. am un passat cu motor CBAB 103kw. capsula vacumetrica s-a schimbat la 175.000km. acum masina are 210.000km. iar sensorul bujie incandescenta a inceput sa palpaie iar cand vrea el :) de obicei in viteza a 2-a sub 2000 de ture. la 198.000 am facut resoftare la tcm  si acum am 182 de cai. 

masina a mers ok, adica fara erori pana acum. am pus-o pe vag si mie dat bine inteles alarma pe capsula vacumetrica. 

am observat ca daca tin masina mai turata un pic nu am nici un fel de problema.

intrebarea mea este...schimb capsula iar? sau ii scot resoftarea si vad daca problema persista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca actuatorul tine vacuum si daca e reglat corespunzator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

     Salutare de la Mare ! 

   Va rog , am un Passat B6 / 2009 / CBDC . A functionat foarte bine pana ieri cand l-am oprit . Dupa 2 ore am vrut sa-l pornesc , a pornit balbait si s-a oprit dupa cateva secunde .

Am verificat cu Vcds , nu sunt erori . Am verificat ambele pompe de motorina , functioneaza . Am slabit conducta unui injector , actionat demaror 10 sec si dupa am strans conducta.

Acum , vrea sa porneasca se aud cateva detonatii diesel si se opreste . Parca nu are presiune suficienta in rampa de combustibil .

Ceva idei ???                 Multumesc anticipat !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa si vezi nu cumva sa ai span in filtru. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Pe bune acum ?  A vazut cineva span in filtru ?  Sau este vorba de particule fine de metal care sunt greu de observat ?

Revenind la subiect ; masina a functionat normal . Ultima alimentare in urma cu doua saptamani . Am oprit si dupa doua ore nu a mai vrut .

Nu pot sa cred ca s-a umplut filtrul cu span in parcare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refeream ca s-a umplut in parcare in 2 ore. E un proces care se desf in timp. E deajuns contaminarea instalatiei si a injectoarelir si ...pa. intrerupea inainte? Desfa senzorul de pe rampa si te uiti. Apoi amorsezi instalatia din vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , o sa ma uit maine la rampa si revin cu noutati .

Seara placuta !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spanul se verifica la valva metering care se afla pe pompa de inalte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My bad..una am gandit si alta scris. Multumesc Catalin.

polo-mk5-7149.png.a6e942ab46fdfe8148e9497e0208461d.png

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Daca am particule/ praf metalic in carcasa filtrului de combustibil, trebuie sa ma astept la probleme? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt pribleme daca gasesti span si la valva de pe pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Revin cu informatii ;

Am demontat valva metering si este curata sita . Multumesc pentru pont ambilor colegi .

Am verificat regulatorul de presiune din cap-ul rampei . Electric functioneaza . Are 4 ohmi si se aude click cand este alimentat cu doua fire .

Am decuplat senzorul de presiune rampa si la fel ; incearca sa porneasca , parca in doua pistoane si se opreste .

Ceva idei ?    Multumesc anticipat !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat e presiunea pe care o face pompa cand dai la cheie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Salut !  Cu Vag Com-ul se verifica ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intru acum si va anunt .

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate filtrul de combustibil si vezi sa nu fie apa si alte mizerii in motorina

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!