Jump to content

Probleme electroventilator / electroventilatoare


TDI
 Share

Postare recomandată

legi firele ventilatorului direct la baterie... ce ar putea sa insemne altceva?

Daca nu te pricepi, sfatul este sa cauti pe cineva care se pricepe, pentru ca poti face pagube insemnate pe la masina.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am incercat sa scot ventilatorul, dar fara reusita....Prima data am scos capatul de la intercooler ca sa pot accesa si partea dinspre sofer a suportului de ventilatoare.

Cand a venit momentul sa desfac cele 4 suruburi ce tin suportul de radiator, nu am putut ajunge la cele doua de jos....

E cineva care poate sa ma ajute cu demontarea si verificarea acestui ventilator (contra cost, evident) ? Nu vreau sa ajung intr-un service si sa-mi spuna ca trebuie schimbat cand am posibilitatea de a verifica daca e sau nu...

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suruburile de jos se desfac tot pe jos. Te pot ajuta eu dar dupa 27 August.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am si eu o nelamurire legata de functionarea ventilatoarelor,

mai exact, am avut probleme cu electrovalva de la copresorul de AC, s-a inlocuit cu piesa noua si tot citind pe forum am inceput sa urmaresc ventilatoarele.

 

Am constatat ca ventilatorul mic nu porneste, climatizarea functioneza normal, baga rece foarte bine.

 

La testare ventilatorul mic a pornit in momentul in care cel mare functiona pe treapta II (turatie mare) deci teoretic el functioneaza.

 

Din pacate nu am avut un ventilator nou sa testam, dar, desi am citit ca ar trebui sa porneasca automat la pornirea climei, e posibil sa porneasca doar atunci cand temperatura creste foarte tare?

Sa fie alta cauza, desi nu au aparut erori pe testar iar temperatura motorului este in parametri?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele ventilatoare functioneaza in paralel. Da-l jos si incearca sa-l cureti sau sa-l resuscitezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatie, o sa mai incerc sa vad daca pot curata ceva pe acolo, ca am mai dat grila cu ventilatoarele jos si am curatat ce s-a putut, dar o sa incerc in momentul in care am unul nou sa facem proba de functionare.

Problema mea e sa nu fie alta cauza, la comanda de pe ventilator mare, etc.

 

O zi buna.

Modificat de angel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. La golful meu si la inca o jetta nu functiona ventlatorul cel mic. Am mers la un service, s-a demontat si s-au curatat carbunii, vezi sa culiseze bine, sa nu fie blocati. De vreun an jumatate nu mai am nici o problema, Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 Daca se poate, am nevoie de schema tablourilor de sigurante la masina mea, intucat nu o am (stiu ca difera de la model, an
de fabricatie, etc..) si nu-mi functioneaza ventilatorul de clima (cel mic, din dreapta). Mi-am propus sa incep cu verificarea sigurantei, dupa care o duc la un mecanic sa dea jos ventilatorul.

VW Jetta , motor BXE, 2008, 1,9 TDI, 105 CP,  sasiu: WVWZZZ1KZ8M111962.


Multumesc mult de tot!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cel mare functioneaza atunci ai 2 variante:

1 cel mic defect

2 cel amre defect (regulatorul din el)

 

da-l jos pe cel mic si alimenteaza-l pe direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema! Cu ajutorul unui prieten am dat jos grila cu cele doua ventilatoare si am verificat pe direct ventilatorul mic. Intrucat nu mergea nici asa, i-am desfacut motorasul si am constatat ca o perie era blocata .Putina curatare si....gata! Si uite-asa a revenit crivatul siberian la mine in masina!!

Multumesc pentru sfaturi tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, m-ar interesa daca are cineva un ventilator mare de racire, (ptr un Golf V) cu cod 1K0 959 455 CM. Am cautat pe la dezmembrari dar nu am gasit. Am inteles ca s-ar potrivi si de la Touran sau A3, sa fie numai codul aceala, inclusiv ultimele litere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor .Am un golf 5 din 2006 1.9 tdi 105 cp .Am o problema cu, nu stiu senzori sau ventilatoarele care  pornesc haotic .Cind e cald afara si merg cu viteza redusa in oras ,creste temperatura lichidului de racire ,100,110,grade si nu pornesc ventilatoarele ,alta data nu ajunge temperatura la 90 grade si pornesc.Am fost la doi meseriasi, au bagato pe test si nu au gasit nici o eroare.Am uitai sa mentionez ca in mers, cu viteza nu am problema. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare all!La masina din semnatura mi-a dat eroarea 01273 pe H-VAC.Mentionez ca ventilatoarele de pe radiator nu cupleaza si nici aeroterma.Care este cauza?Problema e ca nu face tot timpul!Trebuie sa dau ventilatoarele jos si sa le curat?Multumesc anticipat celor care imi vor da un sfat util.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog din suflet sa ma ajutati si pe mine cu un sfat sau cu rezolvarea problemelor, sunt incepator ii prima masina pt mine golf 5 1.4  benzina 75 cp si am urmatoarele errori :

 

4 Faults Found:

 

18358 - Radiator Fan (V7): Movement Restricted / Jammed

        P1950 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground

        P1672 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17699 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Large

        P1291 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High  

        P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON

 

 

 Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ventilatorul mic daca merge usor. Verifica si poe cel mare. verifica daca cel amre merge pe direct. verifica sigurantele. Sterge erorile , mergi cu masina si mai fa o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, Am nevoie de un sfat,pt un golf 5  1,9 tdi din 2006 Am constatat ca temperatura lichidului de racire creste peste 90 grade [100 ,110},si mai mult,cind merg in oras cu viteza redusa.ventilatoarele nu pornesc .alta data nu-mi ajunge temperatura la 90 grade si ventilatoarele pornesc .Am schimbat un senzor de temperatura si nimik. face la fel ,pornesc cind vor ele .Mentionez ca am bagat-o pe 2 testere  si nu a gasit nici o eroare.Ce sete de facut.Multumesc


Salut, Am nevoie de un sfat,pt un golf 5  1,9 tdi din 2006 Am constatat ca temperatura lichidului de racire creste peste 90 grade [100 ,110},si mai mult,cind merg in oras cu viteza redusa.ventilatoarele nu pornesc .alta data nu-mi ajunge temperatura la 90 grade si ventilatoarele pornesc .Am schimbat un senzor de temperatura si nimik. face la fel ,pornesc cind vor ele .Mentionez ca am bagat-o pe 2 testere  si nu a gasit nici o eroare.Ce este de de facut.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE senzor ai schimbat? termostatul e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am schimbat sonda aceea cu 2 senzori   ,iar la termostat nu am umblat inca . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G5 nu are sonda cu 2 senzori. CEa de jos de la radiator comanda ventilatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

 

Stie cineva daca e normal ca ventilatorul de la radiator sa pornesaca mereu iarna?

 

De 3 zile incoace porneste mereu radiatorul dupa 3 minute dupa ce plec cu masina, chiar daca motorul este rece si nu am dat drumu la clima.

Ce ar putea fi?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o scanare cu VCDS te va lamuri. Posibil un senzor de temperatura sau alte probleme de natura electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanner dar nu stiu sa-l folosesc. Niciodata nu mi-a gasit nici o eroare atunci cand am avut probleme... Oare are legatura cu senzorul de temperatura exterioara? Ca ala imi cam face figuri, imi indica prost. Cateodata deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai spune ce scanner ai si pe urma te directionam sa inveti sa il folosesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut aceasi problema, dar in cazul meu functionau non-stop pe ultima treapta adica treapta 3, si a fost senzorul de temperatura de pe radiator.

este pozitionat in partea de jos a radiatorului in partea dreapta ( cum privesti masina din fata )

mVJNvbLw-KfwIDHkDPUg5ig.jpg

Modificat de MykeMouse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam ca si ventilatoarele de la radiator au trepte de viteza. Te referi la cele de genu asta de exemplu: ( http://www.myturbodiesel.com/images/a5/radiator-fan.jpg ) , adica cele doua din fata. Nu cele din interior.

 

Posibil sa fi crapat acum cu frigurile astea.

Dupa cum ziceam si cel de temperatura exterioara a picat. Totusi nu cred ca au legatura, ala imi facea figuri mai de mult, cand ploua imi arata 50 de grade, acum vad ca imi arata doua liniute - - . Dar asta e alta poveste.

 

Deci zici ca asta ar putea fi de vina? http://www.onauto.ro/images/resized/200/200/01830024801. L-am gasit pe net. E vreo 40 de lei.

Modificat de svimp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!