Jump to content

Nu tine adaptarea


Tracto
 Share

Postare recomandată

Am verificat azi mai amanuntit problema.

Cu mufa scoasa la senzor (are o pozitie foarte naspa am demontat suportul filtrului de aer sa ajung la el) nu mai imi merge vitezometrul de nici o culoare. Deci prin asta deduc ca senzorul si inelul magnetic din cutie sunt ok.

- Totusi pe 01 engine viteza e 0 km/h. - Nu inteleg de ce.

- pe 17 instruments apare viteza reala

Inteleg ca daca senzorul nu functioneaza la acest model viteza nu o arata dupa senzorii de ABS. Poate doar la modelele mai noi.

Acum astept sa apara eroarea din nou. E foarte greu de depistat ce se intampla pentru ca eroarea aparea dupa cateva zile / 120-140 km parcursi. In caz de orice am dat cu spray de contacte pe mufa senzorului desi arata intacta.

Am casetofonul dat jos. Daca nu mai apare eroarea e clar el cauza. Dar de ce nu inteleg pentru ca firul gala e taiat....

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru l-am intalnit si eu cand am montat tempomat pe o octavie, nu se activa, in bloc de masura de pe engine viteza 0, uin ceasuri si confort arata viteza, am taiat firul gala si problema s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca imi arata 0 km/h si dupa ce am taiat firul gala, chiar si player-ul dat jos de tot.....

Sa fie intrerupt firul de la senzor la ECU ? Ori nu am identificat eu corect firul gala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai avansat in ancheta. E rau de tot ca eroarea apare numai dupa 120 km sau cateva zile 4-5.

Cu firul gala taiat, sau cu player-ul dat jos de tot eroarea tot apare deci nu are legatura.

Daca scot mufa de la senzor nu mai imi merge vitezometrul . => Deci senzorul este bun.

Totusi pe engine am 0 km/h tot timpul dar pe 17-instruments am viteza corecta. = > Singura posibilitate sa fie cablul intrerupt undeva pana in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e cam ciudat pentru un cablu sa iti intrerupa dupa 4-5 zile sau un anumit numar de km? :unsure: Nu zic ca nu ar putea fi si asta o cauza, dar daca era intrerupt nu trebuia sa iti apara eroare imediat dupa ce iei o groapa sau mai stiu eu cum sa-l faci sa se miste? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca imi arata 0 km/h pe ora pe engine tot timpul. Deci nu comunica deloc. => seznorul e bun , firul intrerupt e singura posibilitate.

Eroarea apare cam dupa 100 km dar se intampla uneori sa apara si mai repede chiar si dupa 4-5 km. Nici eu nu am inteles de ce ECU isi da seama mai repede sau mai tarziu de "problema" si posteaza eroarea.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta schema electrica si verifica firele care duc in Ecu, dar mai intai poti verifica mufa Ecu daca nu cumva sunt contactele oxidate p-acolo. Presupun ca mufa deja ai verificat-o ca observ ca te pricepi destul de bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Sta ralantiul la 1000 rpm iar la ralanti daca o accelerez fin intai se ineaca putin si apoi creste turatia" :

,,Dupa 100-120 km parcursi / 4-5 zile isi pierde adaptarea facuta"

Demonteaza capacul de protectie de pe corpul de clapeta, si verifica de pe rotile dintate dintii 3-4-5, eu cred ca sunt uzati

Pe aceeasi problema pe care ai descris-o tu, rezolvarea problemei a fost inlocuirea corpului de clapeta, deoarece cele 2 roti dintate nu le gasesti separat.

Am facut si poze, scuze de calitate, dar ca idee..dintii de pe roata cea neagra calca cumva pe langa dintii de pe cea alba.... este de ajuns pentru ca clapeta sa-si piarda adaptarea.

,,daca o accelerez fin intai se ineaca putin si apoi creste turatia" : din cauza acelor dinti mai sus mentionati, practic pana clapeta ,,scapa" de zona unde sunt uzati dintii, dupa care ai dreptate turatia creste frumos, fara probleme.

,,Sunt 99% sigur ca am gasit cauza pierderii adaptarii clapetei": verifica si acest 1%, nu se stie niciodata.

Succes.

post-25544-0-70913300-1347314170_thumb.j

post-25544-0-03918800-1347314190_thumb.j

post-25544-0-42428400-1347314429_thumb.j

post-25544-0-69804600-1347314445_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina , sarumana pentru informatii.

Clapeta e in stare perfecta de functionare. Isi pierde adaptarea exact cand imi apare eroarea : 00625 Vehicle Speed - Implausible Signal. Daca o sterg isi revine la normal deci clapeta nu are nimic. E ceva pe circuitul senzorului de viteza care da peste cap ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

M-am apucat sa demontez suport de baterie + baterie , carcasa filtru de aer sa verific firele. Cu aparatul de masura am continuitate din senzor pana inainte de a intra sub parbriz la ECU. De acolo nu am mai verificat.

Daca se opresc ploile zilele astea ma apuc si demontez si stergatoare+jgeab parbriz sa vad ce se intampla pana la ECU.

post-10002-0-12685500-1348185014_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am verificat si astazi de continuitatea de sub parbriz pana le ECU si este in regula. Din senzor pana in mufa ECU cablul este ok.

O sa recurg la senzor nou.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tocmai ce am probat senzor nou nout si masina functioneaza la fel. Eroarea reapare. :( Iar viteza pe 01 engine e in continuare "moarta" 0 km/h.

Sincer nu mai am nici o idee.

post-10002-0-28222100-1349374915_thumb.j

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e legata tot de cablaj daca pe ceasurile de bord km indica.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema. Era un fir intrerupt sub jgeabul de la parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar era de la senzorul de viteza, sau era de la altceva si dadea peste cap ECU-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am verificat si astazi de continuitatea de sub parbriz pana le ECU si este in regula. Din senzor pana in mufa ECU cablul este ok.

O sa recurg la senzor nou.

Am rezolvat problema. Era un fir intrerupt sub jgeabul de la parbriz.

De asta am intrebat, ca prima data continuitatea era buna. M-am gandit ca poate n-a verificat si firele care nu pareau sa aiba legatura cu transmiterea informatiei "viteza" catre ECU. (si poate a aparut diafonia sau cuplajul inductiv/capacitiv ;) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar era de la senzorul de viteza, sau era de la altceva si dadea peste cap ECU-ul?

Deci cand am verificat continuitate banuiesc ca am gresit poate si presat de timp si nervi....

Problema era de la acel fir. Senzorul e bun.

Trebuie sa povestesc putin ca sa intelegeti legatura ralantiului cu acel senzor. Asta pentru ca acum masina functioneaza "normal" m-am dumirit si eu.

Pana in 5 km/h Ecu dicteaza ralanti de 760-800. Daca ai peste 5 km/h Ecu dicteaza ralanti de 1000. (presupunand ca o lasi pe liber sa curga). Asa e constructia ei. ECU SIMOS.

La mine fiind firul intrerupt de la senzor, ECU compara valoarea din ceasuri cu cea din el si ii "dadea cu rest". Prin urmare lansa eroare cu vehicle speed sensor - implausible signal si seta o valoare implicita de 5 km/h pe ECU => ralanti de 1000, adica problema mea.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!