Jump to content

Probleme stop frana


daddy0307
 Share

Postare recomandată

salutare, cum pot depista si eu unde este scurtcircuitul?

nu-mi merge niciunul din becurile de frana, am cumparat alt switch crezand ca este dus, dar nimic... am pus calculatorul, am gasit o siguranta arsa, am inlocuit-o, apoi a mers cateva aprinderi dupa care a ars iar siguranta, am mai pus una mai mare putin pe care de asemenea a ars-o.

cum pot depista si eu unde este scurtcircuitul?

multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    9

  • Dragos1974

    8

  • Cristi 101 CP

    6

  • daddy0307

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incearca sa verifici legaturile la becurile de la stopuri, mufele respective sa nu fie cumva vreun contact imperfect. Altceva nu stiu ce ar pute fi.

Sau chiar becurile ar putea fi problema...sa incerci si cu alte becuri.

Modificat de razvan87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufele de la stopuri si punele pe rand si vezi de la care stop ai problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am gasit cauza dar am descoperit urmatoarele:

cu toate mufele scoase de la frana, cu pedala de frana apasata tot se incalzeste si arde siguranta. asta inseamna ca problema nu e pe becuri frana, ci, posibil pe abs. daca are careva schema electrica generala a masinii sa-mi spuna si mie ce mai e legat pe pedala frana.... sau pe siguranta ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

An fabricatie si cod motor pentru schema electrica. Si ce numar are siguranta care se arde?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cordoba 2003. atd, este prima siguranta de sus stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit, era pe firele care trec prin portbagaj si merg la lampi, mai exact la imbinarea capotei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,

am o problema la lumina pe frana adica:

cand calc frana fara a avea pozitiile aprinse ,totul este in regula .iar daca aprid pozitiile nu se mai aprinde decat lampa de pe haion .

de la ce ar putea fii.

nota . sa schimbat si switch-ul de la pedala de frana.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scurt la stopuri cel mai probabil. Ai verificat firul de masa daca face atingere cum trebuie si nu e oxidat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , verifica firul de masa sau mufa lampa stanga<contact imperfect la minus>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat, totul este in regula ...ce ar mai putea fii

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci rost de schema electrica si sa alimentezi frana direct de la o sursa de 12 v ca sa vezi daca mai face asa. E posibil sa fie rupte lite din firul de masa si sa nu tina consumul cand se aprind becurile pentru frana, parerea mea. Incearca sa pui alt fir in locul lui fara sa-l scoti pe-asta si vezi daca tot asa face. Sigur din masa trebuie sa fie dupa cum descrii problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur du-te la un electrician,el av stii mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am rezolvat , era o codare facuta prost din vag -com

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, adica ce codare mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intensitatea lumini in stopuri (era la 100%)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A montat cineva pe G5 stop de G6 cu duza?oare se potrivesc?merge refacut traseul furtunasului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, acum vreo 2 luni, la revenirea din concediu am observat la Golfulica 5 1,4TSI 140 CP din 2007 becul frana dreapta aprins tot timpul. Cu motor pornit sau nu, ramane aprins, indiferent ce-i fac, numai cu mufa sau borna d ela baterie scoase se stinge.

In plus (practic de aici mi-am dat seama ca ceva nu-i in ordine si am inceput s-o observ), la un moment dat pe drumul de intoarcere mi-a aparut la bord eroare pe becul de faza scurta dreapa (low dipped beam not working)...m-am uitat...mergea...am zis ca a fost vreo eroare si o s-o sterg cand ajung...acum apar erori pe ambele becuri, in principiu merg ambele, numai ca din cand in cand, daca aprind-sting-aprind (deh, teste:) ) cate unul din becuri, cu schimbul, nu se aprind...sau se aprind 5 secunde si se sting. Daca iau contactul si-l pun iar merg, pana cand dupa alte 5-6 aprinderi-stingeri iar nu mai merg...si tot asa...

Aveti ceva idei? Are rost sa-mi bag eu nasul prin J519 ala, sau s-o duc la "specialisti"? Pot testa ceva in plus pentru a elimina posibilitatea unui scurt altundeva decat prin J519?

Am avut in curte la masina de serviciu problema cu un rozator caruia i-au placut cablurile de la Skoda :)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becul, soclul - le-ai verificat deja ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yeap...vine curent non-stop pe firul plus...celalalt si cel central pe portbagaj, functioneaza normal, numai la apasarea pedalei...asta sta aprins tot timpul... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica switch-ul care aprinde stopurile - de sub pedala de frana.

Modificat de emm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este din switch, daca doar unul face asa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

centrala electrica foarte probabil. Vezi pe tester daca apar erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu putem da un verdict asa de drastic, pana nu se fac toate verificarile posibile.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin, din nefericire...centrala J519 putin arsa (cine a cobit? :)) :bom:post-14922-0-16294800-1350465100_thumb.j

Am "pus-o " de vreo 2.000 RON minim:) :) :)

OK, masina e la Delcar la Brasov (am mare incredere in ei din experienta) si acu' trebuie identificata si cauza...ca de umblat pe la instalatie n-am umblat decat:

1) Cand am montat primele becuri cu xenon pe farurile fara lupa

2) Cand am montat far nou cu lupa si xenon (practic doar am bagat mufele una in alta)

Dupa ambele operatiuni au functionat fara probleme, dupa cea de-a doua (mai recenta) cam 1 luna.

La un moment dat eram in CO si am observat ca si cum stopul ala din dreapta ar fi aprins, dar n-am dat importanta am zis ca bate soarele-n el...masina mergea, nu aveam erori...si dupa vreo cateva zile, la intoarcerea din concediu, la o oprire pe autostrada in Ungaria, pac...erori la greu, becuri faza scurta, pe rand (dar ele mergeu:))...am observat acum si stopul non-stop aprins...

Asta este acu' ce sa-i fac, astept sa verifice tot cablajul sa vedem de unde vine scurtcircuitul...

PS: Poate-o fi acelasi rozator de vina:) a ros doar cat sa faca scurcircuitul si a trecut la cealalta masina care a fost muuult mai gustoasa:)

Modificat de Dragos1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!