Jump to content

Probleme stop frana


daddy0307
 Share

Postare recomandată

Xenon-ul este after-market - e posibil si asta sa faca figuri, mai ales daca nu e un kit can bus pro .... altfel, trebuie verificat bine, inainte de a o schimba.

Poti pune o centrala SH - e in jurul la cateva sute de lei... nu mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    9

  • Dragos1974

    8

  • Cristi 101 CP

    6

  • daddy0307

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kit-ul este after-market, cu bec DS2 recomandat, achizitionat si montat de service nu de mine.

Eu l-am montat pe primul si nu am avut probleme vreun an...nu s-a ars nimic, n-am avut erori...luat kit-ul de pe vwforum:)

Totusi pe electric, de obicei daca se arde ceva, se arde din "prima"...nu functioneaza 1-2 luni si apoi pac...:)...aia-i urma de ars de la o solicitare electrica brusca si puternica...

Se poate "arde" ceva in timp, daca componenta electrica respectiva era "obosita" si a cedat...

Plus stopul pe frana dreapta ramas aprins non-stop:) ar arata ca la un moment dat, pe un fir a inceput sa vina + aiurea...doar adca nu cumva acest bec ramane aprins ca un fel de avertizare de avarie a centralei...

Zic si eu:) teoretic si din experienta practica pe parte electrica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e obligatoriu ca un kit de xenon, sa faca probleme cand il pui... un balast poate avea probleme in timp si sa-ti trimita pe instalatie, spike-uri de tensiune... si atunci incepe sa-ti faca probleme - am patit asa ceva, la fosta masina... pana nu am schimbat instalatia de xenon - am pus OEM - nu am scapat de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, ca la Passat B5, nu exista centrala electrica. In schimb, umplea masina de erori, pe ABS,cluster, etc.

Baga la greu, spike-uri de tensiune, in instalatia masinii....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de erori nu ar fi problema:) pui niste condensatori in paralel si gata:) asha am facut la primul kit de xenon...asta este vad ce fac:)

Oricum mersi de ideea cu centrala SH...daca nu identifica clar cauza n-are rost sa pun noua...si sa se arda iar...ai idee si de unde as putea gasi sa cumpar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta si vezi pe forum, cine dezmembreaza.

Nu era vb ca erau erori.... ci de faptul ca baga varfuri de tensiune, pe instalatia masinii... era la noroc, daca aceste componente rezista sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu o concluzie:) s-a verificat instalatia electrica de la cap la coada...si scurt-circuitul era de la cablajul celui de-al treilea stop pe frana de la hayon...schimbat centrala, rezolvat problema.

Se poate inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare, nu am gasit un topic similar sa postez asa ca am postat aici ( daca am gresit rog mutarea acestuia)

 

Un prieten de-al meu are o problema  la un GOLF 5 1.4 benzina  cod motor BUD ,masina e luata de noua de la noi in 2007  si are 68k KM :D  :

Pana acum 1 luna la stopul din dreapta , cercul exterior al stopului  sta mult mai stins ( ca o lumanare) decat cel din cercul interior dreapta .  Recent aceiasi situatie  a patito si la stopul din stanga . Practic acum functioneaza corect doar semicercurile interiorare de la stopuri , cele de exterior zici ca au lumanari in ele.

 

Stiu ca exista in VCDS functia sa maresc/scad intensitatea pe cercurile interioare si exterioare  dar nu am umblat la acea functie , plus ca nu apare nici o eroare pe VCDS : (

 

Aveti idee daca se incadreaza in "probleme cu centrala" ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
Cristi 101 CP

Salut!

Masina VW Jetta 2007-1.9 tdi BXE.

Am o problema constand in faptul ca am stopurile pe frana mereu aprinse indiferent daca actionez sau nu pedala de frana. Eroarea este legata de switchul de frana. L.am schimbat. Este diferit in sensul ca acesta nu se regaseste sub pedala de frana ci se afla pe pompa de frânare (Senzor pe inductie, din ce mi.a spus mecanicul) insa in continuare am aceeasi problema, insotita ca si pana acum de spira care palpaie in bord si de mesajul Engine Workshop Fault.

S.a verificat masina si fara a avea mufa conectata la senzorul (switchul) de frana si la fel, stopurile stau aprinse tot timpul, dar numai dupa ce pui contactul. Fara contactul pus, stopurile stau stinse. Toate sigurantele sunt bune, fiind verificate de 2 ori: si cele din habitaclu si cele din capacul de la motor(langa baterie)

Ceva idei cu privire la alte verificari?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pilot automat?? Pune eroarea gasita. Nu cred ca jetta e altfel construita dar de obicei sunt 2 swichiuri.

Verifica cu vdcs daca functioneaza swichiul.

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi 101 CP

Are si pilot automat.

Pe Vagcom switchul functioneaza. Cand se apasa pedala, in interfata se schimba cifra 0 in 1 iar cand o eliberez revine in 0. O sa revin cu erorile. Codul de eroare era : 00526 (brake light switch)

Switch sub pedala de frana nu are. A cautat indelung mecanicul. Nu exista nici macar cablaj. Am masina de 5 ani si e prima data cand imi face necazuri pe partea asta. Nu a umblat nimeni acolo pana acum.

Ce legatura ar putea fi intre problema si pilotul automat al masinii? Nu am reusit sa il probez inca de cand mi.a aparut eroarea. 

Cu multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Cristi 101 CP said:

Are si pilot automat.

Pe Vagcom switchul functioneaza. Cand se apasa pedala, in interfata se schimba cifra 0 in 1 iar cand o eliberez revine in 0. O sa revin cu erorile. Codul de eroare era : 00526 (brake light switch)

Switch sub pedala de frana nu are. A cautat indelung mecanicul. Nu exista nici macar cablaj. Am masina de 5 ani si e prima data cand imi face necazuri pe partea asta. Nu a umblat nimeni acolo pana acum.

Ce legatura ar putea fi intre problema si pilotul automat al masinii? Nu am reusit sa il probez inca de cand mi.a aparut eroarea. 

Cu multumiri!

in blocurile de masura, trebuia sa ai 011 cand apesi frana - verificati cablajul, verificati centrala electrica

11 hours ago, Cristi81 said:

Ai pilot automat?? Pune eroarea gasita. Nu cred ca jetta e altfel construita dar de obicei sunt 2 swichiuri.

Verifica cu vdcs daca functioneaza swichiul.

un singur switch - la anul lui, este senzor Hall pe/sub pompa de frana.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alimentarile senzorului HAll, sunt 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi 101 CP

Multumesc pentru sfaturi!

Revin cu info!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi 101 CP

Are curent pe alimentarea senzorului. Ciudata este urmatoarea chestie(zice mecanicul meu): fara alimentare pe senzorul de frana (mufa scoasa) si fara alimentare pe cel de ambreiaj (acelasi tip, Hall- cica ar fi in stransa legatura), luminile pe frana (inclusiv a 3-a lampa) stau aprinse. Am observat si eu acest lucru, fiind langa masina la momentul respectiv.

Pe Vagcom ne da o singura eroare, legata de brake switch, insa o da pe 2 directii: una pe ENGINE, a-2-a este pe CENTRAL ELECTRICS (aceeasi eroare-brake switch)

Aseara am luat masina acasa cu problema persistand. (Cred ca mi.am luat ceva carne in trafic mergand cu stopurile aprinse. Macar aveam si avariile aprinse ?) Cand am ajuns aproape de casa, spira din bord a incetat sa mai pâlpâie. Entuziasmat, am oprit pe dreapta sa ma uit la stopuri, sperand ca s.au stins. Top aprinse erau! 

Unde as putea sa o duc? La cine? Poate imi puteti face o recomandare.

Mecanicul meu se declara depasit iar eu chiar nu vreau sa mai bag bani in piese scumpe cand exista totusi posibilitatea sa fie ceva ieftin la mijloc. Parca as fi in twin peaks cu treaba asta cu frana...

Multumesc inca o data pentru promptitudinea raspunsurilor voastre! Apreciez!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apeleaza la unul din colegii Al Bundy sau Florin ambii sunt din Bucuresti 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi 101 CP

Multumesc pentru sfaturi. Similar cu experientele noastre ca oameni,  atunci cand a fost vorba sa mearga la doctor, nu a mai durut-o nimic. Sper sa ii fi trecut de tot.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea cred ca ramane memorata. Du-o acum la doctor, sa nu raceasca din nou cand da gerul, si e mai greu de umblat prin cablaje la -10 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cristi 101 CP

Nu s-a mai manifestat cam 2 sapt. Acum a reaparut.

Am observat urmatorul aspect: cand e totul functional (fara eroare, fara stopuri aprinse) pedala de frana e mai ferma (parca mai tare, asa cum ar trebui). Cand apare eroarea si se manifesta, pedala de frana e mai moale. Tine frana dar pedala e mai moale. In mod sigur la o scanare va aparea eroarea de brake switch.

Alte idei? Sa fie tulumba dusa sau pompa de frana? Switch-ul meu e de tip Hall si este in compartimentul motor, atasat de pompa de frana.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
vasile costica

Buna ziua. Am o problema la un golf 5 plus. Stopurile de frana stau mereu aprinse. Se stang doar cand ii iau contactul. Am schimbat switch-ul de la pedala de frana, modulul acela de sub volan, calculatorul. Cablajul partial verificat si pare ok. Are cineva idee ce ar putea fi? A mai intalnit cineva problema asta? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica centrala electrica 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus switch original? Daca nu, pune original, poate de acolo ti se trage. Eu pusesem FACET si tot asa, ramaneau aprinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, vasile costica said:

Buna ziua. Am o problema la un golf 5 plus. Stopurile de frana stau mereu aprinse. Se stang doar cand ii iau contactul. Am schimbat switch-ul de la pedala de frana, modulul acela de sub volan, calculatorul. Cablajul partial verificat si pare ok. Are cineva idee ce ar putea fi? A mai intalnit cineva problema asta? Multumesc anticipat.

Nu ai alimentare pe unul din pinii de la switch. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut,

am un golf 5 cu motorizare 1.6 MPI din 2005, care a rămas cu lămpile frâna aprinse chiar și cu contactul luat. Am desfăcut switch de acolo și avea codul 3B0 945 511C. Am comandat altul la piese auto și mi-a adus unul verde pe original, care nu se potrivea la prindere.

 Aveți idee, ce cod de switch ar trebui sa comand pe original sa se potrivească 100%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!