Jump to content

Pierdere antigel!


didea30
 Share

Postare recomandată

Asa mi-au zis majoritatea mecanicilor , dar ciudat este ca nu are semnele de chiulasa. Ma gandeam sa incerc mai intai sa schimb radiatorul si racitorul de gaze.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

De ce se sparge o chiulasa? Întreb că doar am schimbat.o și sper sa nu se spargă și asta ...mașina așa am luat.o cu chiulasa fisurata ...bkd 2.0 touran

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema la un passat b6 cod BMP, pierde antigel, mai exact il arunca din vas datorita presiuni mari. In ianuarie 2019 aveam aceasi problema si am facut chiulasa , dar problema persista(am reschimbat recent tot ce se putea, capac vas, senzor carcasa senzor, termostat etc). Recent am schimbat pompa de apa care nu o schimbasem tura trecuta si am facut bypass la racitor. aici a aparut o noua problema, la mers  cu viteza pana in 130 km/h nu mai am probleme, daca depasesc aceasta viteza incepe sa fiarba apa in motor si ceasul urca spre 120 grade, daca reduc viteza temperatura revine la 90.

Ca si idee eu am observa ca incepe sa creasca in treapta 5 dupa 3000 ture. Am probat si treptele 2 3 4 cu peste 3500 ture si nu face nimic. mecanici cu care am vorbit zic ca e chiulasa, eu ma gandesc ca bypassul de la egr poate duce la temperatura mai mare in motor in ture mari. Astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil e chiulasa. Trebuie defacuta si vazult, posibil sa fie crapata. In ture mari si cand ii dai blana oricum EGR-ul este inchis. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca oana sa schimb pompa de apa si sa fac bypass la furtunele de la egr  nu urca temperatura, facea presiune in vas, arunca antigel dar temperatura ramanea pe 90, si eu m-am gandit la chiulasa, dar de unde a aparut problema asta cu apa acuma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare 

Pierdeam apa cam 1 l la 500 km. Am dus chiulasa la verificat, s a facut o sudura s a facut din nou o verificare si s a montat la loc cu schimb garnitura. Acum consuma 1 l la 200 km ! Nu pierd nicaieri pe la furtune motorul merge foarte bine, nivelul uleiului nu a crescut in baie, garantie mai am 2 luni la chiulasa ! S a platit 1350 sudura si rectificat plus 400 montat demontat. Ce ar fi de facut ? Motor BKD 16V

 

 

 

 

 

Modificat de moldovan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKD ...alta chiulasa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua,

Am și eu un Touran 2.0 motor Bmm,136cai și de ceva vreme pierd lichid  de răcire numai în timpul mersului.Am fost la medic și nu a descoperit nimic,menționez că nu scoate fum,nu are apa in ului și nici invers.Problema mea este că pierde foarte mult (la un drum de 310km am băgat 8litri)mă poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un Touran T1 pe care îl servisez atent . Avea o pierdere de lichid răcire rapidă , rezolvată cu o schimbare furtun care picura.

 

La câteva zile, antigelul se golește acum dar în 2-3 zile când Masina sta. Am dus-o la AdGarage și mi a pus pompa pe vas, a găsit pierdere pe unul din radiatoare, cel din interior, care într-adevăr era murdar tare Intr un colt și îndoit . Nu mi dau seama cat pierde când i am băgat apa cu presiune fiindcă cu aveam cuplaj etanș .

 

După service a doua zi deși au zis că au pus antigel mult era iar gol vasul . Am pus iar vasul peste maxim  pt că au zis că se pierde la aerisire . De atunci încă o săptămână același lucru , iar s a gokit vasul și îmi spun că completez iar pt a se aerisi .

 

Le am zis de cate ori sa tot completez și au zis cat e nevoie . Nu este un normativ cat se poate aerisi un radiator? Eu știu că apa care densitate ai umple foarte repede golurile indiferent că sunt fante și îngustări .

 

Voi cum spuneți ?

 

 

IMG-20220923-WA0037.jpeg

IMG-20220923-WA0040.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, cum găsesc mai exact cotul de sub pompa tandem, mi se scurge antigel pe cutia de viteze, și ajunge pana și pe pământ, ma gândesc ca este spart de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!