Jump to content

Schimbare cutie automata cu cutie manuala


vwpassat2.5v6
 Share

Postare recomandată

chill_out286

Stai ca acum am inteles ,tu ai unit firele intre ele..Pai asa stau mereu aprinse lampile, cum ziceam,u la cutia automata aveai o mufa dreptunghiulara cu doi pini care se potriveste si la manuala, aceia este pt senzorul de viteza dar u la cutia manuala mai ai o mufa dreptunghiulara mai mare putin care pe automata nu o aveai si trebuie sa o procuri de undeva, la area mufa te vei lega cu cele doua fire

Stai ca acum am inteles ,tu ai unit firele intre ele..Pai asa stau mereu aprinse lampile, cum ziceam,u la cutia automata aveai o mufa dreptunghiulara cu doi pini care se potriveste si la manuala, aceia este pt senzorul de viteza dar u la cutia manuala mai ai o mufa dreptunghiulara mai mare putin care pe automata nu o aveai si trebuie sa o procuri de undeva, la area mufa te vei lega cu cele doua fire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care fire frate ca eu jos am facut puntea si nu merge.nu stiu unde ajung firele de jos, pana mea ca am verificat tot.culorile care zici tu l mn nu sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

firele trec pe partea stanga a masinii, prin pillar stalp A - la picioare sofer - ai un fir negru/albastru care pleaca si ajunge in lampa spate ?... parca asta e culoarea lui....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chill_out286

EU am avut passat 1.9 afn din 97 si din mufa de la cutie plecau albastru/rosu si albastru/negru si duceau in cutia ecu unu la mufa rosie si unu la mufa neagra, de acolo plecau in jos pe la panou sig si rele dupa care pe unde zicea florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

eventual ii scoatem diagrama, daca nu le identifica pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai unit cele doua fire si stau aprinse , atunci leaga cele doua fire la mufa de marsarier din cutie si gata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

corect - are nevoie de un plus - pe contact - si plecarea catre lampi - e f. simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chill_out286

Asta ziceam si eu,dar cred ca nu are mufa de marsarier de la cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu reusesc sa codez pe manual... cod motor bau.

Aveti idei, va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pe motorul BAU nu s-au pus cutii manuale, doar automate, nu o sa poti sa-l codezi pe manuala.

 

Sau poate stie Florin, ca el a spus mai sus ca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuck si in cazul asta ce fac

Am intrebat pe forum si raspunsul a fost unul pozitiv ca se poate modifica ... si nu este aceiasi pb cum am avut la akn ... calc pompa si ceasuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

De modificat se poate face modificarea - trebuie vazut doar ce si cum - modifici/scrii hartile, flash, etc - cum se face si la A6 de 2.5tdi - din pacate VCDS-ul nu poate face minuni.... am facut si la A6 si la Passat - deci se poate

 

ideea la AKN era ca nu trebuia sa schimbi si pompa si ceasurile.... era suficient ECU - si nici ala... dar sa zicem..... Restul se adapteaza

 

acum, depinde si pe cine ai acolo, ce scule are si cum se pricepe sa te ajute. 

 

Tot asa, swap-ul se poate mai usor intre elementele compatibile - pompele sunt mai multe generatii - si daca vb de adaptarea immo 2 si immo 3 - nu merge - trebuie sa fie compatibile cu ceasurile, ECU, etc - nu este cazul tau....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit... merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ai vazut ca se poate ...!

 

pe viitor cand ai ceva intrebari, ma poti suna si va zic la telefon ce aveti de facut.

 

ToateCeleBune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut. Nu stiu daca a mai fost discutat sau nu (desi am cautat) de schimbarea cutiei automate de pe A3 cu una manuala. O sa scriu ceea ce stiu ca am nevoie pentru ca cei care au mai facut aceasta operatiune sa ma ajute cu eventuale completari.

O sa insir si piesele pe care stiu ca am nevoie pentru ca daca mai sunt si altele sa le puteti adauga.
-cutie viteze (o sa merg pe una in 5 trepte pentru ca asta mi-a picat in mana momentan)
-planetare
-timonerie
-electromotor ?
-pod pedalier
-pompa ambreiaj
-kit ambreiaj (cu masa dubla)

Toate piese vor fi de pe aceiasi masina si anume un golf 4 1.8t (AUM)

Acum vin cateva semne de intrebare : stiu ca acest motor (AUM) are 150cp. Oare sunt probleme de compatibilitate?
Partea electrica am inteles ca este putin cam complicata. Este cineva care poate sa imi dea detaliile pentru a trece calc. masinii de pe automata pe manuala? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand - ce an este masina ta, ce cod motor ? ... tot asa si pentru donatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze. Masina mea A3 8L - 2001 cod motor AUQ, donatoarea Golf 4 2001 cod motor AUM.

multumesc

Modificat de DB86CLP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e chiar asa de complicat - o sa faci cateva modificari - ca sa porneasca masina, sa actioneze electromotorul, sa tragi cablajul la switch-ul de la ambreiaj -dupa care o sa fie de recodat pompa ABS, ECU... etc.

 

intai sa iti rezolvi mecanica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! operatiunea cel mai probabil o sa se efectueze dupa sarbatori, deci in ianuarie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema...ABS-ul era bine codat dar eroarea venea de la ecu care trebuia schimbat pe cutie manuala...toate erorile au disparut. Mai ramane chestia cu mansarierul....sa vedem daca gasesc mufele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce mufe te intereseaza, sa iti scot din diagrame.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutari!

 

M-ar interesa si pe mine operatiunea aceasta, caci cutia mea automata deja da avarii... :)

 

Poate sa-mi recomande cineva un atelier in Bucuresti care sa faca aceasta operatiune (eventual care a mai facut in trecut si eventual care sa-mi faca rost si de o manuala SH)

 

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut. amschimbat cv.automata cu manuala si nu pot sa o pornesc din cheie. am inteles ca trebuie facuta o punte la releul j226. unde se afla acest releu?  vw passat variant 2003 AVF

 

Modificat de gelu78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.06.2012 at 9:43 PM, Al Bundy said:

Recodeaza motorul ca avand cutie manuala.

Pentru pornire, scoate releul J226 situat pe pozitia 13 si cu 2 papuci uniti cu cablu de 2,5 uneste pinii 2 si 8 din mufa. Dupa care dai la automat si porneste.

Cum aflu care e releul J 226?

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!