Jump to content

Passat CC R-Line


lambda_dryver

Recommended Posts

lambda_dryver

Salutare!

Avand nitel timp liber astazi, am zis ca ok ar fi sa ma prezint aici, daca tot am postat si prin alte arii. Motivul pentru care am ajuns aici pe forum este relativ evident, si anume aparitia in familia noastra a unui Volkswagen.

Este vorba de un Passat CC, fabricat in 2010 si echipat cu motorul 2.0 TDi CR 170cp, avand cutie automata DSG6, suplimentat de tractiunea integrala 4Motion si kit exterior/interior R-Line. Masina a fost luata din Germania la 34.000 km, acum apropiindu-se de 38.000km la aproape 2 luni de la cumparare :D. Ca dotari important pot enumera:

-suspensie adaptiva DCC

-parkAssist + parkTronic + camera marsarier

-faruri Bi-Xenon adaptive

-navigatie RNS 510

-audio Dynaudio 600w cu 10 difuzoare

-sistem Lane Assist + Front Assist + ACC (Adaptive Cruise Control)

-tapiterie piele Nappa Truffel

-scaune fata electrice 12 pozitii + 3 memorii + incalzite

-trapa panoramica

-geamuri spate + luneta fumurii 65%

-jaluzea luneta electrica

Plecand de la un Renault Megane II, va puteti cu totii imagina ca trecerea a fost destul de mare, si inca nu-mi vine sa cred cat de usor de manevrat si cat de repede te obisnuiesti cu lucrurile bune cu care pluseaza masina asta :D. Cutia este extrem de comoda si rapida si motorul este foarte silentios pentru un diesel la relanti si ture putine si emite un sunet foarte placut in ture inalte.

Ca minus-uri, pot spune ca scaunele, cu toate ca au o sustinere perfecta pentru viraje abordate la viteze maricele, la un drum de ~450 km s-au resimtit. Aici regret lipsa optiunii de masaj :D. O alta chestie ar fi lag-ul din situatia unui kick-down in D, cand necesita un mic interval pana retrogradeaza. Este un lucru cu care trebuie sa te obisnuiesti in depasiri. Regret si lipsa scaunelor incalzite spate, dar poate cu ajutorul unor colegi de forum, voi remedia acesta lipsa.

O problem am la care v-as fi recunoscator daca m-ati ajuta: NU reusesc sa resetez sistemul de memorii al scaunelor. Manualul este in germana si cu toate ca am incercat sa-l traduc, tot nu reusesc sa rezolv aceasta dilema. Avand toate cele 3 memorii ocupate, eu nu pot sa-mi memorez pozitia si nici sa activez vreuna din cheie. Puteti sa ma ajutati cu resetarea si apoi memorarea pozitiilor (inclusiv pentru mirror down)? Multumesc anticipat!

Stima,

LD.

post-106153-0-90727500-1337780852_thumb.

post-106153-0-51926700-1337780880_thumb.

post-106153-0-32618600-1337780910_thumb.

post-106153-0-00051300-1337780933_thumb.

post-106153-0-74060900-1337780963_thumb.

post-106153-0-62825700-1337781198_thumb.

post-106153-0-01766400-1337781281_thumb.

post-106153-0-30273300-1337781429_thumb.

post-106153-0-42739500-1337781476_thumb.

Link to post
  • Replies 753
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lambda_dryver

    293

  • CristianMarin

    66

  • F l o r i n

    36

  • JohnnyCiorobea

    28

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Esti sigur ca masina are 86000 km ? Cam multe piese defecte pentru km astia.

Salut, Azi jucaria a primit un mic upgrade: Este vorba de volanul de g7r ce a inlocuit vechiul volan r-line.  Daca va intrebati de martori : bec ars pe dreapta, lichid de parbriz, si c

Salut, A trecut ceva vreme, dar hai sa fac si eu un update: - Masina a primit schimb de distributie, filtre si ulei (polytron, pe care-l recomand!) - Au fost schimbate:  <> Volant

Posted Images

Salut. Superba masina.

Legat de memorarea pozitiei scaunului, nu cred ca e nevoie sa resetezi, pur ai simplu memorezi pozitia preferata peste cea veche.

Link to post

Bun venit!

masina arata demential... nu am cuvinte :blink: multi Km fara incidente neplacute iti doresc

si sa o stapanesti sanatos :rolleyes:

Link to post
lambda_dryver

Merci mult TEFF. La fel pot spune si despre a ta. Ti-am urmarit log-ul de cand a aparut prima oara pe 4Tuning :D.

Legat de scaun, am incercat, dar pur si simplu nu da niciun semn de memora nimic; niciun bip, doua, trei, sau orice altceva... De aceea doresc sa incerc reset-ul :(.

L.E: Merci MykeMouse! Asta imi doresc nespus deoarece cu Megane-ul am avut cateva neplaceri datorate unor "soferi" de Bucuresti :)).

Edited by lambda_dryver
Link to post

Sa te bucuri de ea fara probleme. Arata f bine si are tot ce-i trebuie.

Are dreptate Teff, se suprapune peste cea veche prin apasarea lunga a butonului 1 sau 2 :D

Edit: la B6 asa am facut :D

Edited by Circoloco
Link to post

Merci mult TEFF. La fel pot spune si despre a ta. Ti-am urmarit log-ul de cand a aparut prima oara pe 4Tuning :D.

Legat de scaun, am incercat, dar pur si simplu nu da niciun semn de memora nimic; niciun bip, doua, trei, sau orice altceva... De aceea doresc sa incerc reset-ul :(.

Multumesc :D

Am inteles acum problema cu scaunele. Chiar nu stiu ce sa zic. Calin de pe forum stie mai multe despre Passat CC :D poate are vreo chichita :D

LE: la Audi A8 asa memoram, tineam apasat pe M + cifra pe care o doream, timp de cateva secunde, si apoi se auzea in click

Edited by TEFF
Link to post

imi place foarte mult masina ta, dotar f bune, km putini motor puternic..felicitari pt ea si iti doresc sa te tina o viata si fara inidente neplacute! :Driver:

Link to post

Sa o stapanesti sanatos, foarte bine dotata. Daca nu era SH te-as fi intrebat de ce R-line pe negru din simplul motiv ca nu prea se vad detaliile, dar nu ai avut de ales. Legat de mirror down trebuie sa pui butonul de la oglinda pe "R" sa bagi in marsarier si sa-ti reglezi oglinda cum ai nevoie. Cand muti butonul de la oglinzi din pozitia "R" sau mergi inainite cu peste 15-20 de km/h sau opresti motorul va trebui sa revina la pozitia normala de mers.

Sa-te bucuri de masina fara incidente/

Link to post

Sa il stapanesti sanatos! Ne poti da un pret de achizitie? :)

Link to post
lambda_dryver

@TEFF -> Am incercat deja varianta aceasta cu suprascrierea si nu merge. Traducerea indicatiei din manual pentru resetarea sistemului ar fi urmatoarea: "Aduceti spatarul scaunului in pozitie verticala cat mai aproape de pilastru." unde termenul de pilastru eu il asociez cu montantul central al masinii, dar nu are niciun efect aceasta operatie...

@Bebeee -> Am reusit un pret de 25.000 euro in cap, fara nicio alta taxa. La noi au mai costat inmatricularea si taxa de mediu de 217 euro...

La restul va multumesc mult pentru aprecieri. Este exact ce mi-am dorit de ceva vreme si am preferat sa merg pe jos ~2 luni de cand am dat Megane-ul pana am gasit-o pe frumusica asta :D. De vrut, am vrut R-Line, atat pentru volanul senzational, dar si pentru aspectul exterior mai agresiv, in opinia mea! Ramane doar sa cumpar eu separat un set de pedale R-Line ca sa intregesc kitul :D...

Link to post

Hehe, avem masini aproape identice :)) ai 2-3 dotari in plus iar a mea este alba! Felicitari...fiind la al doilea CC in familie la mine iti spun ca ai facut o alegere excelenta si crede-ma ca senzatia pe care ai avut-o prima oara in masina asta o sa o ai zi de zi. Multi multi km impreuna si fara incidente...superb exemplar, din nou, FELICITARI! Poate ne vedem pe la intalniri :D (Te invidiez ca ai Dynaudio si camera)

Ce sa mai zic de pachetul R-line care este senzatie, nu as mai vedea masina fara el :) Si ai luat-o la un pret foarte bun :P

Legat de memoria la scaune, la mine e simplu. Dupa ce il modific, apas SET, apoi tin apasat lung pe pozitia dorita pentru memorare pana face magicul BING :P Daca nu merge, incearca sa vezi ce erori ai stocate pe VAG sau mai usor, scoate borna si pune-o la loc, vezi daca are vreun efect - la VW se intampla chestii de genul asta : eu am si pe Golf scaune electrice fara memorie, dar uneori dupa ce scot borna unele reglaje refuza sa mearga...

Link to post

Felicitari pentru achizitie!

Link to post
lambda_dryver

Multumesc pentru aprecieri inca o data!

@Calin -> Merci, am sa incerc, dar m-as mira sa fi sarit peste insiruirea asta de comenzi. Am stat vreo 3 ore intr-o zi cu laptopul in brate si traducerea manualului incercand tot ce-mi trecea prin minte pentru a seta memoriile :)). De sistemul Dynaudio, sincer, cu mana pe inima spun ca nici nu am vrut sa aud de o masina fara el deoarece prima oara cand l-am auzit intr-un B6 am ramas masca. Ar fi mers eventual si un subwoofer pentru un bass mai accentuat, dar chiar nu ma paot plange in nicio privinta. Parerea mea este ca e peste B&O de pe Audi A6, din acelasi an cu a mea, iar camera ajuta mult deoarece vizibilitatea spate este aproape nula cand faci parcari :dry: . D-asta si vine standard cu senzori spate...

De venit la intalniri, as veni si eu si ar fi prima oara cand fac ceva de genu. Sunt curios. Oricum pentru mine abia incepe aventura deoarece vreau sa ii mai adaug cate ceva p-ici pe colo :D...

Edited by lambda_dryver
Link to post

Foarte fain acest Passat CC, imi plac la nebunie, mai ales al tau :)

Si este si dotat, ceea ce imi place, putini km...etc :X

Mai asteptam ceva poze care sa-l scoata in evidenta mai tare, asa mai 'PRO' :))

Edited by xDaniel
Link to post
prunaionutz

frumoasa masina, super dotari, super tapiserie. apropo de tapiserie,se va murdarii foarte repede,eu asa am patit.

sa te bucuri de ea cat mai multi km!

Link to post
F l o r i n

Superba... multi km, fara probleme.

Link to post
lambda_dryver

Am un prieten pasionat de fotografie si Photoshop, dar sa vad cum fac sa-l corup la o sedinta PRO :D. Trebuie sa tina si vremea cu noi. Tapiteria a venit impecabila de la nemti, si sper sa nu trebuiasca sa ii aplic vreun tratament preferential, dar oricum va fi curatata des. De cand a venit, cred ca am spalat-o la fiecare saptamana ca avem pasari carora le place sa manance acid fluorhidric, daca ma intelegeti... La Megane pe capota intr-un loc imi ajunsese la grund de cat de tare mi-a afectat vopseaua si nu am de gand sa se repete! :))

Edited by lambda_dryver
Link to post

Foarte frumoasa masina. Plecand de la motorizare la tractiune si la exterior e perfecta!

Legat de scaune, tine apasat butonul respectiv(1/2/3) pana auzi un bip. Daca dupa 10 secunde nu se aude nimic apasa butonul din fata celor de memorie si tine apasat iar! Asa ar trebui sa mearga!

Link to post
lambda_dryver

Intr-un sfarsit am reusit sa rezolv cu memoriile si cu Mirror Down :D. Trebuia sa tin pe Set si pe "1" vreo 10 secunde pana face bip, dar, atentie, cu contactul pus! La varianta asta nu m-am gandit... Va multumesc mult pentru ajutor!

Apropo de chestia asta, singura defectiune pe care o am este o grila de aer la interior rupta. Credeti ca, cu putin ajutor de la un baiat de la PBM, imi pot aduce pe garantie o grila luminata de B7 in loc de cea stock de Passat CC?

Link to post

Mai bine nu dadeam click pe topicul asta ca mor de ea cat de frumoasa este. FELICITARI! Este pur si simplu PERFECTA! 4motion si Dynaudio nu cred ca ar trebui sa lipseasca de pe un CC, dar uite la ca la mine lipsesc :mellow: . Asta e, m-am grabit si acum regret.

Sa te bucuri de ea fara nicio problema. Inca o data felicitari!

Link to post
hallucinogen

Felicitari Matei pentru achizitie ! Bine ai venit in VW forum !

O adevarata bijuterie din toate punctele de vedere - cat mai multi km fara probleme

Poate dam si noi o intalnire sa mai stam de vorba.

Toate bune !

Link to post
florica adrian

Frumos domnule, si dotat pe masura.

Link to post

Foarte frumos exemplar si foarte bine dotat!Sa il stapanesi cu placere! :)

Link to post
lambda_dryver

Mai bine nu dadeam click pe topicul asta ca mor de ea cat de frumoasa este. FELICITARI! Este pur si simplu PERFECTA! 4motion si Dynaudio nu cred ca ar trebui sa lipseasca de pe un CC, dar uite la ca la mine lipsesc :mellow: . Asta e, m-am grabit si acum regret.

Sa te bucuri de ea fara nicio problema. Inca o data felicitari!

Merci mult Cosmin! Intr-adevar 4Motion si Dynaudio chiar au fost criterii de departajare fata de alte modele care nu dispuneau de un sistem audio asa performant sau tractiune integrala. N-am condus Passat CC fara integrala, dar banuiesc ca se simte diferenta si asta ma multumeste stiind ca este acolo :D.

Felicitari Matei pentru achizitie ! Bine ai venit in VW forum !

O adevarata bijuterie din toate punctele de vedere - cat mai multi km fara probleme

Poate dam si noi o intalnire sa mai stam de vorba.

Toate bune !

Merci Razvan! Desigur ca voi incerca sa ajung si eu la intalniri fiindca sunt curios, dat fiind faptul ca ar fi prima oara, cum se desfasoara un astfel de eveniment. Oricum noi ramane sa vorbim si de luminile alea sa vedem cum facem.

Multumesc inca o data pentru aprecieri tuturor! Multi kilometri fara incidente la toata lumea! :))

Edited by lambda_dryver
Link to post

De vis masina, ai absolut tot ce trebuie acolo... Multa grija de ea si sa te poarte cu stil oriunde vei vrea tu :)

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Doomy
      By Doomy
      Era timpul sa fac o schimbare......   dupa 9+  ani petrecuti in compania vechiului  Explorator era timpul pentru ceva mai nou .... si acel ceva mai nou a venit sub forma acestui Tiguan 2.0 TDI , 4motion CFFB   .  Povestea lui incepe cam asa ... 
      Am decis in ianuarie anul acesta ca voi schimba masina , din diferite considerente : spatiu , varsta fosteia , dorinta de 4x4 , pitici pe creier,.....etc .  Am zis ca de data aceasta nu vreau sa ma grabesc , cu banii in buzunar si timpul printre picaturi  am inceput sa caut variante pentru masini posibile . Tiguanul deja era top in lista dar nu am ezitat sa cer oferte si sa fac test drive cu alte modele de masini noi  gen Kia Sportage sau Suzuki Vitara.... . Nu vreau sa intru mult in detalii cu celalalte marci doar ca in bugetul meu la masina noua  aveam toate optiunile din "lume" mai putin 4x4  daca mai faceam un mic efort ajungeam si la tiguanul AD1 nou dar fara 4x4 si cu cel mai mic motor , asa ca am ramas pe Tiguan 5N2. 
      Am zis din start ca nu vreau sa dau sansa masinilor din tara si ca vreau personal sa o aduc  cunoscand bine piata auto de la noi si ce minuni poti sa gasesti .   Am plecat cu cateva optionale care erau obligatorii pe lista de cautare  dar si anumite optiuni care nu trebuiau sa fie pe lista de optionale : 
      Ce vroiam eu :  
      Model Track & Style ( 2012->2015)  Xenon   Volan cu comenzi  Incalzire in scaune  Navigatie(oricare)  Interior Beige (preferabil Piele integrala dar mergea si Alcantara )  Ceasuri Color Proiectoare ceata Clima Carlig remorcare OE Kilometrii cat mai putini , targetul era pana in 80.000 km   Ce NU vroiam eu :
      Buton Start  Suspensie DCC Trapa Panoramica Culoare neagra  exterioara Lunile au trecut , am ajuns in Mai cu zeci de telefoane date si peste 12 autoturisme urmarite  pentru postul de Explorator    .   Majoritatea care le gaseam nu aveau  toate optiunile dorite , sau aveau probleme de natura "accident" , cunoscatorii/pasionatii stiu ce inseamna si cat stress implica o astfel de cautare ....
      La inceputul lunii Mai am primit un telefon de la un prieten care lucreaza intr-un dealer VW din zona Buzau care stia ca eu sunt in cautare de masina ...ce masina si optiuni preferate  care mi-a zis direct la telefon  "Cineva a venit la noi si a incercat  sa schimbe un Tiguan manual  cu vreo 69.000 km cu un Tiguan automat cu 135.000 km  , schimb pe schimb  si noi nu l-am putut ajuta...."     Am luat toate datele masinii , am facut verificarile necesare si au iesit OK , din lista mea de optiuni nu era cu Track&Style  si avea Trapa dar in rest avea mult mai multe alte optiuni pe langa cele dorite de mine printre care interiorul Beige de piele.   Am zis ca merita vazut .....asa ca intr-o Sambata am plecat spre Buzau sa vad masina , iar dupa 3 ore de verificari amanuntite , sub masina,  VCDS , vizual si test drive  iar dupa toate testele facute ....am zis in sfarsit ca asta este masina pentru mine !  Dupa ce am cunoscut si proprietarul  nu mai aveam nici un dubiu , persoana in varsta pe la 65 ani care in urma unei probleme medicale nu mai putea folosi corect piciorul stang  asa ca  vroia sa schimbe masina cu orice pret cu una automata.  
      Istoricul masinii este destul de simplu  : 
      In August 2017 a fost cumparata din Reprezentanta VW din Berlin in posesia careia a fost inca de la productie  , adusa in tara pe roti  de proprietar  , dusa in reprezentata VW la noi in tara si efectuata revizia la 69700 k (filtre +ulei +lichid de frana )  apoi din August 2017 pana in Mai 2018 au fost facuti doar 325km   , masina fiind predata catre mine cu 70.025 km in starea de mai jos  

      Si acum sa inceapa partea de prezentare  a noului  Explorator 
      Model Sport&Style  productie 09.2012 pe carte este 2013  , 2.0  TDI 4motion cu motor CFFB cu 70.025 km .  
      Printre dotarile care merita mentionate sunt : 
      Webasto  Trapa Panoramica Park Pilot si senzori de parcare Driver Alert  Directie cu Servotronic Lane Assist Dynamic Light Assist Alarma de fabrica Scaun Electric Sofer Navigatie RNS 510 cu hdd 30gb Bi-Xenon Carlig Remorcare Interiorul Beige este cel care  a adus punctul decisiv , eu pe germania nu am gasit nici un exemplar care sa intruneasca macar 8 din 10 puncte enumerate mai sus ,... marea mea slabiciune !! ma topesc dupa acest interior. 

       
      Lista cu modificari care vreau sa le fac  este destul de lunga , unele fiind facute deja la momentul pozelor , o sa revin cu un alt post sa detaliez modificarile / accesoriile.  
      Enjoy!

       
       
    • ciacobet
      By ciacobet
      Salutare forumisti!
      -masina nu are erori la scanarea cu vag com. 
      -nu are zgomote ciudate din motor
      -cam follower schimbat acum 200km odata cu distributia 
      -problema aparea si inainte de schimb si acum dupa 
      -cum se manifesta -> acceleratie mai brutala si nu conteaza treapta de viteza, cand ajunge la 4500 - 5000 de ture imi taie pedala. 
      -daca accelerez lin, nu are nici o problema
       
      Intrebari :
      daca e problema cu debitul de benzina, nu ar trebui sa apara vreo eroare?
      de ce merge ok daca accelerez lin?
      de unde sa incep sa sap pentru a gasi problema?
       
      Merci !!!
       
      PS: pentru moderatori: am cautat 2 ore inainte de a posta si nu am gasit nimic asemanator cu problema mea. 
    • mannix
      By mannix
      Buna ziua,am un Tiguan din 2008, 4motion,sau spart doi rulmenti de la pinionul de atac din diferential,stie cineva daca se poate repara undeva?

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri