Jump to content
Sign in to follow this  
cata1569

Phaeton

Recommended Posts

GABIVVX

Sa nu compari niciodata o masina adusa din Italia si care a circulat in Italia cu o masina adusa si circulata din Germania.Se stie cum sunt italieni.Basca peste asta majoritatea italienilor cu motorizari mari se cam ascund de fisc sa jongleze impozitele si taxele care stim cum sunt prin afara la astfel de motorizari.Pun pariu ca masina adusa din Italia are istoric la service foarte mic sau inexistent. ;) Ai grija cu taxa noua,vezi cand sunt masinile inmatriculate in tara pt ca diferenta de taxa la un astfel de motor de la e4 la e3 este colosala,nu conteaza daca este inscrisa masina...poate prinzi o masina intrata in tara inainte de 2008.Am specificat ca este euro 3 pt ca vanzatorul a scris in anunt ca este euro 4.

Ai grija ce defecte gasesti la masini,Phaetonul este o masina greu la intretinut si foarte scumpa cand vine vorba de piese de schimb.

Doar un exemplu,o sticla de oglinda de Phaeton pe original este in jur de 900 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
d.stoica11

Proprietari masinilor din anunturile 2 si 4 chiar se ocupa cu vanzari de masini.

Poti scrie nr. de telefon din anunt pe google si vezi ce anunturi au.

iar in ceea ce priveste masina din anuntul 2, 127000 km in 8 ani, diesel, este cam putin.la fel si in cazul msini din anuntul 3, din deva, cu 150000 de km, in 8 ani, masina fiind adusa din germania.

Eu unul am fost acum 1 luna sa vad o masina, in BV.

Masina, din ce am discutat cu el la telefon, nu avea nimic.

Cand am vazut-o, fusese lovita, fata-spate, lateral,(linile dintre aripi-usi-capota, haion), haionul fiind revopsit, intr-o manier...(gen cu bidineaua) discuri tocite destul de mult, pt. o masina de 30000 km.

El venea cu un contra argument la fiecare observatie, de a mea( cu toate ca nu nu parea samsar).

Daca nu cunosteam ce inseamna o masina lovita si reparata, cred ca o luam.

Sfat inainte sa o cumperi, ia pe cineva (care se pricepe) sa o vezi, si de abia dupa aceea mergi la tester, se vezi KM(aici cred ca ar fi ok sa mergi la reprezentanta, sa verifici istoric), ce are pe dedesupt..

La un phaeton e destul de costisitoare intretinerea (mai ales daca e masluita)

Edited by d.stoica11

Share this post


Link to post
Share on other sites
ElenaMETABOND

Da, se vede ca la 2 si 4 sunt parcuri auto, cu asa ceva se ocupa. Nu ar fi vreo problema pentru mine.

Nu e o problema nici intretinerea masinii. Mai mult de 6-12 luni nu cred ca o voi tine.

In acelasi timp ma incanta si Touareg-urile, aceeasi motorizare 5.0 diesel. La aceeasi bani se gasesc Touareg-uri din 2006-2007. Stiu ca sunt clase diferite, ca Phaeton-urile sunt mai luxoase, etc. Ca pret de achizitie de noi, tot pe acolo au fost ambele 70-90.000 euro.

Mai am la dispozitie maxim o luna sa ma hotarasc :)

Edited by ElenaMETABOND

Share this post


Link to post
Share on other sites
GABIVVX

Pai daca nu sunt probleme de ordin financiar in cazul tau,eu zic sa dai o fuga in Germania,sau sa apelezi la cineva care aduce masini..si iti iei o masina ''fara greseala''.Scapi de multe necunoscute,si esti cu gandul impacat ca ti-ai luat o masina buna a carui valoare la vanzare o sa fie aproape exacta cu valoarea de achizitie.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-touareg-5-0-v10-tdi-dpf-individual-voll-essen/163401825.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=11&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=36&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=184&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&maxFirstRegistrationDate=2007-12-31&negativeFeatures=EXPORT

Full electric,alcantara,bixenon,filtru particule,hap dupa dulap bruto/netto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ElenaMETABOND

Din punctul meu e o afacere mai buna sa o iau gata inmatriculata. Voi pierde foarte mult in special din cauza taxei care e destul de mare pt 5.0l E3 si n-are rost sa imi bat capul cu Germania. Cunosc destule cazuri de tepe adevarate luate din Germania de catre tot felul de mari "cunoscatori"! Eu doar din Romania am achizitionat autoturisme si niciodata nu am luat nici cea mai mica teapa.

Preturi la Touareg V10:

=4000"]http://www.autovit.ro/autoturisme/volkswagen/touareg///diesel?s=p&cubicCapacity[from]=4000

"Pomana" :) Cum de altfel sunt si Phaeton-urile.

Edited by ElenaMETABOND

Share this post


Link to post
Share on other sites
ElenaMETABOND

Ce inseamna? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
GABIVVX

Ai curaj sa iei o masina care a fost fabricata pt Turcia,a fost inscrisa in Turcia,este sub pretul pietei cu circa 2000euro.Sa zicem ca masina are acte de provenienta din Germania,pe cat a luato vanzatorul neamt din Turcia sau de la un turc ajuns prin Germania cu masina,sa castige si el la masina,apoi so ia un roman de la el sa castige si el la vanzarea in romania?Pe 5000 euro?E dubioasa,treaba si mai sunt ceva greseli in anunt...masina este euro 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ElenaMETABOND

Poate masina a fost cumparata de noua din Romania. Pe autovit aceste optiuni se selecteaza dintr-o lista si foarte multe persoane comit greseli la completarea lor. Pana nu vezi masina si pana nu studiezi actele, nu ai de unde sa sti cum sta situatia exact.

5l V10 sa fie E4? Nu cred. Din cate stiu doar E3 exista 5l-ul (si 100% e E3 la un auto din 2003), de aceea ulterior au renuntat la el pt ca nu mai indeplinea normele de poluare.

Nu e sub pretul pietei acea masina, sunt 4 in jurul sumei de 10.000 euro. Daca gandim asa, intr-adevar, astea V10 sunt sub pretul "pietei" pt ca in primul rand nu sunt cautate. Romanul mai degraba isi cumpara 2.5l cheala decat 5.0 full, e vorba in primul rand de impozit (900 ron VS 7300 ron) iar apoi de consum. Lucrul acesta e valabil la toate autoturismele, motorizarile mari+dotari full sunt mai ieftine decat motorizarile mici si chele.

Oricum nu ma intereseaza astea cele mai ieftine ci cele de la urmatorul nivel, peste 12.000 euro, an 2006-2007.

De l-as negocia putin pe asta ar fi perfect:

http://www.autovit.r...-C25689190.html

Anunturi mai noi in legatura cu Phaeton-uri, pe langa cele postate mai sus, inca nu am gasit ...

Mai asteptam, poate apare ceva intre timp:) Oricum mai intai trebuie sa imi iau banii pe actuala masina, un Mustang.

Edited by ElenaMETABOND

Share this post


Link to post
Share on other sites
cata1569

As vrea sa intreb si eu de ce Phaetonul nu are si el o pagina a lui si e trecut la alte masini ?Ma gandeam ca avand o sectiune dedicata poate lumea care detine asa ceva ar fi mai activa.

In momentul cand am cumparat masina din semnatura am verificat dupa VIN, km masinii si dotarile ei.Printre ele nu se regasea si webasto.Citind una alta pe un forum german am aflat ca cineva cu un V10 a reusit sa-si activeze aceasta functie desi nu optase pentru ea la cumpararea masinii.Ulterior alti posesori de Phaeton printre care si cei cu V6 au inceput sa intrebe daca se poate si la ei.

Userul care si-a activat la V10 a pus un pdf pe care il atasez si eu mai jos.Cert e ca am fost si eu la un service cu hartia si am aratat-o mecanicului,care la inceput s-a aratat sceptic,ulterior a reusit sa-mi activeze webasto.Acum pot sa-l programez din displayul masinii si sa porneasca la ziua si ora dorita.Stiu ca poate pentru unii dintre voi nu e vreo noutate dar eu am postat pentru cei care nu stiu si vor sa incerce.

Ce nu stiu inca e daca se poate adapta si o telecomanda la el,poate unii dintre voi au avut de-a face cu asa ceva si astept niste sfaturi pricepute.

webasto activare -phaeton-v10.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites
czsilviu

@ElenaMETABOND ai gasit Phaeton? Am un prieten cu unul de 5.0 tdi negru la vanzare!

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristobob

Cina ma ajuta cu verificarea unui VIN ? (:)

WVWZZZ3DZ68003153

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristobob

La Phaeton (V6 3.0 TDI), fabricat in 11.2005 , se pot inchide/deschide geamurile din telecomanda? (Am inteles ca, la alte masini, e adevarat, s-au facut ceva setari si s-a putut).

Share this post


Link to post
Share on other sites
cata1569

Pt. "cristobob".

Webasto trebuie activat.Am atasat cateva fisiere,sper sa te ajute.Traducerea din germana in engleza nu e stralucita dar cine se pricepe,intelege . Desi erau sceptici la inceput , dupa ce le-am aratat fisierul,cei de la Porsche l-au deblocat.Acum incalzeste interiorul, iar apa cam la 60 grade inainte de plecare.

 

 

Heating of a Phaeton V10 activate.doc

Phaeton - Auxiliary heater Thermo TOP C and supplementary heater Thermo TOP Z 280 a.pdf

Phaeton - Auxiliary heater Thermo TOP C and supplementary heater Thermo TOP Z 280 b.pdf

webasto.pdf

webasto activare -phaeton-v10.pdf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri