Jump to content
hallucinogen

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

Recommended Posts

racingparts.ro

Aproape 300bar diferenta de presiune intre cerut si actual.  

Daca injectoarele nu dau prea mult pe retur si zici ca ai schimbat regulatoarele, mai ramane doar pompa de inalte. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

@BogdanSamoila 

Sonda lamba,egr-ul si dpf-ul NU au nimic in comun cu P0087

Share this post


Link to post
Share on other sites
cip86

Salutare !

Doresc sa cumpar un Passat B7 2.0 Tdi si sunt cam bulversat de problema cu spanul. Si motoarele de pe B7 au aceasta problema ?.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DeViAnS

@cip86  pe A4 B7 nu sunt asemenea probeleme. 

  • Haha 2
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
cip86

Sa inteleg ca cei de la vw nu au rezolvat problema spanului pana cand modelul b7 a iesit din productie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DeViAnS

@ cip86 , scuze, nu am fost atent ca te referi la Passat B7. Eu ma gandeam la Audi A4 B7. In cazul asta, da, pompa este predispusa la producedea de span. Sorry !

Share this post


Link to post
Share on other sites
cip86

Din cate am inteles golf 7 si passat b8 nu mai au aceasta problema. Este adevarat ?

  • Haha 1
  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

Inca sint mai noi sau relativ noi .. nu au uzura morala si fizica cum au cele din 2010.

Timpul si km ne va lamuri.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ovy07
On 8/12/2019 at 2:36 PM, ovy07 said:

Aceeasi problema fantastica a aparut si la mine acum 2 zile (Audi Q5 2.0 tdi CJCB). Spirala aprinsa in bord....lipsa putere vreo 5 km, pana am gasit o parcare pe autostradă,  oprit motor, repornit, a functionat 20 sec, a început sa se audă urât,  l-am oprit...si nu mai porneste.

Fiind in Austria, probabil, o voi tracta pana acasa in România. 

 

 

Am vcds la mine, am facut o scanare, am aters erorile aparute, iar la scanarile ulterioare, nu a mai aparut nici o eroare.

Am atasat poza cu eroarea initiala

20190812_133927.jpg

Problema rezolvata.

 Nici urma de span!

 Ax turbo rupt. Elice blocata. Nici o alta dauna.

Am schimbat turbina si totul e ok

Am scapat (deocamdata) de problema spanului

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DeViAnS
On 8/29/2019 at 11:05 AM, powershot said:

Inca sint mai noi sau relativ noi .. nu au uzura morala si fizica cum au cele din 2010.

din 2012-2013... au fost noi odata... sunt deja 6-7 ani de atunci. Daca dai la prima pagina a acestui thread, o sa vezi ca la prima generatie de pompe 2008-2011  (XXX.XXX.755  R35  fara A, AC, D sau alte revizii), au aparut probleme dupa numai 3-4 ani, deci clar generatia aia au fost slabe rau. Cate unii am facut obsesie vis a vis de problema spanului la CP4. Eu incep sa ma vindec :D incet..incet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marcy26

Așa am pățit și eu cu un Passat cc 2.0 tdi din 2010,lam oprit și nu a mai pornit, mecanicu a zis ca tester ii da ca nu se alimentează, și după multe zile ca e pompa de înaltă presiune... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri