Jump to content

Accelerare intrerupta (smucita) Passat B6


bogdy_a
 Share

Postare recomandată

Salutare,

revin si eu dupa ceva timp cu o problema. A trebuit sa schimb ambreiajul si volant la un Passat B6 2.0 TDI 4 motion 140CP - am fost in service, tot kitul (ambreiaj + volant) a fost schimbat cu unul LUK. Pana aici totul pare normal.

Problema acum vine: in drum spre casa observ ca atunci cand merg constant (in orice treapta de viteza) sau cand cruise controlul e setat si activ...masina smuceste, ca si cum nu e alimentata cum trebuie. Inainte de schimbul ambreiajului nu facea asa, deci ma gandesc ca are legatura cu asta. Aveti vreo idee de la ce poate fi?

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa mergi inapoi la service. La cate se demonteaza cand se da cutia de viteze jos poate sa aiba multe cauze problema ta. Trebuie scanata si reverificata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut si eu, tot B6 4 motion; la mine a fost pompa de combustibil din rezervor. Nu facea mereu, doar cateodata si s-a agravat in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 

@wednesday Salut, Am presupus si eu ca ar putea fi si pompa pentru ca de cateva zile huruie, nu doar cand o pornesc, ci si dupa. Toate astea pana se incalzeste motorul. Dupa ce se incalzeste motorul, nu mai simt smucitura in treapta 1 si 2, foarte putin spre deloc, daca merg mai mult de 30 de min cu masina.

Stie cineva daca pot verifica parametrii pompei de motorina cu VCDS-ul si daca se poate, care ar trebui sa fie valorile normale?

Mersi mult!

 

PS: Astazi schimb si filtrul de combustibil sa vad daca n-o fi fost asta problema defapt, revin cu update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update. Filtrul de combustibil schimbat, am mers circa 20 de km, pana s-a incalzit motorul, in treapta 1 si 2 tot smucea la acceleratie usoara, constanta. 
am remarcat in schimb ca pompa de motorina din rezervor huruie cam tare la pornire si am remarcat ca huruie inclusiv dupa pornire, circa 8-10 minute, dupa ori nu o mai aud eu, ori nu mai huruie. 
I-am facut un test cu vcds-ul si timp de 30 de secunde, cat tine testul, pompa mea huruie foarte tare. 
Merg maine la un service in Buc sa o desfac sa vad daca e ok sau tre' schimbata. 
Va tin la curent. Intre timp, daca cineva are vreo sugestie/idee, e bine venita.

 

Test efectuat:

Fuel Pump Basic Settings

[Select]
[01 - Engine]
[Basic Settings - 04]
Set Group to "035"  if Available. Substitute using the details in the Special Notes section when needed.
[Go!]
[ON/OFF/Next] 
The electric fuel pump should run for 30 seconds

If the vehicle had a simple repair such as a fuel filter that should be a sufficient amount of time for the filter to fill up.

If the engine had extensive repairs such as injector replacement and/or fuel system flushing this process should be repeated no less than 3 times. Click [On/Off/Next] to reinitialize the process if needed.

[Done, Go Back]

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Pump_Basic_Settings_for_PD,_PPD,_and_CR_TDI_Engines

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update. Am schimbat pompa din rezervor care oricum dadea semne ca e pe ducă. Treaba e că atunci cand e motorul rece, tot smuceste in treapta 1-2 (si 3 dar ff putin sesizabil) intre 1800 rpm si 2100 rpm.

Mai are cineva alte idei, ce as putea verifica, la ce as putea sa ma mai uit? 

Mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici partea de turbina; scanare completa + log in mers, sa vezi ce se intampla cu turbina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac un log in mers si il voi incarca aici zilele astea. Intre timp, vi se par niste valori de speriat la injectoare? 
atasez poza cu motorul cald.

mersi!

1E80D4C2-8100-4EA7-9F6B-6964F412DA7C.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

003, 010 si 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o problema cu un 1.9 BKC. Pana la 100km/h se intampla ca masina sa smuceasca. Pierde turatia, ca si cum ar muri motorul, dupa care porneste si smuceste. La viteza mai mare de 100 KM/h nu mai face nicio figura. Cand motorul e rece, smuceste mai rar. Are zile in care merge normal si are zile in care nu pot pleca de pe loc daca nu am peste 1500rpm. am patit si sa iau curba in viteza a doua si sa imi moara motorul.

Din ce am observat eu pana acum, in momentul in care merge prost se aude si zgomotul metalic de pe video. 

Am mers la service, nu a fost gasita nicio eroare si nici zgomotul nu se auzea. Injectoarele sunt in parametrii, pompa din rezervor merge. Mecanicul meu a ramas fara idei.

Aveti vreo idee?

 

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! O problema apărută recent. Când pornesc motorul, după ce o ia, are o întrerupere. Mai mult decât o bâlbâiala și se aude ca un golf3 așa și simt și trepidații mai mari (probabil merge in 3). Dacă turez de 2 ori nu mai face sau dacă e in sarcina. Dacă nu turez își revine in câteva secunde. Ce ar putea sa fie? Anterior poveștii verificasem injectoarele Si erau in parametrii normali. O sa râdeți, dar parca grohaie așa...:))

ps: face la 7 porniri din 10

Modificat de janjean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut din nou, 

Am sesizat ca acceleratia smuceste doar atunci cand sunt sub 19 grade afara si doar daca o accelerez usor, la circa 15-20% din acceleratie. 
A mai patit cineva asta? Aveti idee daca poate fi din cauza clapetei cut-off sau egr-ului?

Injectoarele tot in parametri normali sunt..

Mersi mult!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Cand motorul este rece ,,smuceste" si trepideaza ca si cum nu s ar alimenta sau cum spunea un coleg anterior ,,ca atunci cand mergeai cu dacia si nu trageai soclul"

dupa ce sa incalzit motorul dispare  iar in dimineata urmatoare aceiasi problema,sa pus tester nu da nici o eroare,urmeaza sa schimb volant,unul din mecanici a venit cu ideia ca ar putea fi si cutia-DSG

A intampinat cineva aceiasi problema,cum sa rezolvat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Am un passat 2.0 tdi BMP din 2007 si de vreo 3 luni incoace( de când cu temperaturile scazute), am întâmpinat o problema destul de ciudata ... dacă o alerg puțin în afara orasului, cu câteva decelerari din cauza traficului sau a sensurilor giratorii, mi se intampla ca atunci când întru în localitate și sunt nevoie sa folosesc treptele inferioare, când schimb dintr-a 2 a în a 3 a (în turații optime) și accelerez, masina are o reținere anume timp de 1 secunda după care începe sa tragă. Mi s a întâmplat acum câteva zile și am zis sa insist puțin cu chestia asta sa vad cum se comporta, la un moment dat a început sa tragă asa de tare încât îmi rupea aderenta în a 2 a la jumătate de pedala, și se auzea fluierând turbina, nu extrem de tare dar sesizabil comparativ cu fluierături ei normal. Menționez ca se aude și un fasait de parca ar pierde presiune pe undeva. Va rog, cine se pricepe, un sfat cu ce ar putea avea!

 

Clapeta de accelerație și galeria de admisie curățate acum 3 luni de depuneri, garnitura turbo-esapament, pompa tandem, capac motor schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare că problema este în zona turbinei. Ai nevoie de un vcds şi să faci nişte loguri. Vezi AICI ce şi cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac contactez pe cineva cu vcds sa vedem ce și cum. Masina nu scoate fum, iar turbina a fost verificata mecanic acum 4 luni, nu are joc, depuneri minore. Cred ca este vorba de ceva pierdere de presiune dar mi se pare ciudat ca la un moment dat a început sa tragă foarte puternic... ca și cum ar fi suprasolicitat turbina cu o cantitate de presiune considerabil mai mare. 

Și încă ceva, am volant pe ducă, încă nu se aude la relantii, dar este ducă, nu știu dacă are de a face cu asta dar am zis sa menționez.

Modificat de ionescualex2
Am uitat sa menționez ceva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A trimite omul la service este ca si cand ai trimite bolnavul la doctor. Pai daca a inceput sa caute solutii pe internet, sa-si faca un cont pe forum, sa vada ce gaseste pe youtube, inseamna ca a fost deja la f multe unitati service si nu a rezolvat nimic. Aici, sau pe net in general, e ultima speranta sa-i dam de cap. Exemplu: masina mea, Passat b6 2.0 bmp, indiferent de motorina, anotimp, etc. accelereaza la apasarea usoara a pedalei cam asa:

- din relanti (stabil, 900rpm) brusc la 1100rpm;

- mai departe, brusc la 1300rpm;

- in continuare acceleratia este fluida, fara probleme.

I-au facut tot felul de teste mecanice si electrice, injectoare ok, egr ok, pompe motorina ok, alternator, baterie, cablaj, dpf, diversi senzori, bani, bani si iar bani. Rezultatul: merge la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Am si eu aceiasi problema cu intreruperea la rece motor 2.0 TDI 177cp din 2014, pare sa mearga in 3 la demaraj mai puternic  cand se incalzeste este totul perfect. Din cate am citit si simt problema este de la un injector. Ca sa descoperiti care injector este trebuie facut un test la rece, altfel nu este gasit. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt injectoare cu probleme,  care se releva si la cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Passat B6, 1,9TDI, de vreo saptamana, msina tremura cand accelerez si e o scadere evidenta de putere. Motorul are peste 300,000 km, la scanare nu sunt erori electrice cu exceptia bujiilor dar porneste la sfert chiar si asa. 

Ce ma intriga e ca problema s-a instalat destul de brusc, acum 2-3 saptamani era ok. Bine, de vreo cativa ani cam scoate fum la pornire si daca e in sarcina, ulei consuma, sa zicem 1 litru la 15,000 km. Aveti vreo idee ce ar trebui sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou. Am citit majoritatea postarilor voastre si am facut o scanare in mers.

Masina merge foarte prost, senzatia e ca nu se alimenteaza, ceva e strangulat, apas pedala la podea si de abia se misca. Culmea, daca apas ambreiajul se tureaza normal, nu par sa fie probeme. In rest, porneste la sfert chiar si fara 3 bujii iar relanti-ul pare ok. Adaug fisierul cu scanarea in mers, puteti sa va uitati si sa-mi dati un sfat, va rog?

scan in mers.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul arată că maşina este în limp mode, De asta nu urcă în turaţii. Acum nu-mi dau seama de ce pentru că nu pare a fi de la turbină plus că la un moment dat iese din limp, dar tot nu urcă în turaţii (treaba asta este cam atipică pentru limp din cauza turbinei, acolo iese din limp după ce reporneşti motorul)

image.thumb.png.1e09ce98e84f6a36bb4c501b2a9ce411.png

1. Îţi propun să faci un log pe care să-l porneşti imediat ce ai pornit maşina, înainte să începi deplasarea, mergi un timp normal, apoi fă o secvenţă, două cu pedala la podea, tragi pe dreapta şi salvezi logul.

2. Ca să eliminăm cât de cât problema EGR, MAF şi turbo fă două loguri în Basic settings pe grupurile 003 şi 011 (vezi aici  https://vwforum.ro/topic/125018-metode-de-diagnoza-pentru-turbina-egr-debitmetru/?tab=comments#comment-2898342 )

3. Chiar nu are nici un cod de eroare pe Engine?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Vin si eu cu o rugaminte mare catre voi in speranta de a gasi o solutie la problema pe care o am de ceva timp. La masina din semnatura passat B6, 2.0, CBDC, 81Kw in sezonul rece ( de toamna pana primavara) mi se aprinde spirala in bord si genereaza eroara ,,P2563 Powertrain .Turbocharger Bust Control Position Sensor Circuit Range/ Performance,,.Am tot mers pe la N service-uri si nimeni nu stie exact ce problema are. In incercarea de a rezolva problema am fost sa regleze actuatorul dupa metoda TES ( cu testerul pus pe masina si reglata tija la actuator) , recent am dat turbina jos si am duso la curatat, verificat si reglat la o firma de reconditionari turbine cunoscuta din Brasov. Tot atunci am schimbat preventiv si actuatorul ( mergand pe ideia ca la rece poate sa aiba o intrerupere pe partea electronica a actuatorului). Rezultatul fiind zero. Acea spirala si acel cod tot apare si nu am rezolvat nimic. De aceia va rog daca este cineva din Brasov care se pricepe si doreste sa dea o mana de ajutor ca sincer nu mai stiu ce sa mai verific si ce sa schimb ca sa rezolv problema. Tin sa precizez ca aceasta problema apare doar cand este frig afara. Cand se incalzeste afara aceasta problema dispare. In momentul cand apare eroarea motorul parca merge un pic ingatuit si imi este frica ca se vor defecta si alte piese daca merg cu ea asa. Eventual va pot atasa o scanare completa facuta cu vag com .Acum atasez doar o poza cu codul de eroare.

IMG-20211027-WA0003.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca linia de vacuum este ok, actuator ok si reglat, atunci verificati cablaj pana in ecu motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!