Jump to content

Accelerare intrerupta (smucita) Passat B6


bogdy_a
 Share

Postare recomandată

Nu am facut, am vorbit cu colegul pronet si mi-a zis sa verific furtunul de la intercooler. Posibil sa fie spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, ma poate ajuta cineva cu o scanare? am avut o problema in mers doua zile la rand prima in treapta a2a undeva dupa 2200de rotatii, a doua in a4a tot asa. o smucitura destul de puternica dupa care sa aprins martorul spira si clipea si martorul esp stand permanent aprins am tras pe dreapta si motorul statea la relanti undeva la 1300rotatii am oprit motorul apoi am repornit si a functionat normal. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Buc.ai suficienti colegi ce te pot ajuta, Al Bundy/Florin/Pronet/Spido/etc sau cauta in aria prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

identificat problema, senzor turatie motor G28 schimbat de nitro_od cu multumirile de rigoare. greu acesibil acest senzor 3 ore a durat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un passat b6 din 2007 2.0 tdi 170 cp si am abservat de o saptamana ca atunci cand bruschez putin acceleratia adica o calc mai tare sa am sprint pentru depasire incepe accelerarea normal si dupaia se accelereaza in gol   200 300 rotatii si apoi revine la normal ca atunci cand calci ambreiajul in timp ce accelerezi . Am facut scanare cu vcds si nu am nici o eroare .ambreiajul lam probat in treapta 1 si 2 si mai ca nu o ia tarasi de spate . Ma puteti ajuta cu niste pareri si sfaturi  va rog ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil a inceput sa patineze ambreiajul. La inceput patineaza la rece si la aceleratii puternice in viteze superioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,tot ambreiajul zic si eu...da i forja si vezi daca miroase a disc de ambreiaj cand opresti masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iam dat am facut 300 km cu viteza de peste 150/h exceptand iesirile si intrarile pe autostrada si nu miroase .plec cu a 2 de pe loc cu scart si nu are nimic a 4 a 5 si a 6 face figura si peste 2300 de ture 

Mai exact face asta de cand am avut explozie pe spate cu cauciucurile de vara si leam pus pe cele de iarna .nu am avut viteza la 40 / h am facut explozie .iam facut si geometria dupa cauciucuri noi . Si am intrat astazi pe iarba cu partea dreapta si am patinat putin si nu imi intra nici esp -ul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Am urmatoarele probleme. 

Address 01: Engine       Labels: 03G-906-018-BMN.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018 EM    HW: 03G 906 018 EM
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G    1184
           Software Coding: 0000078
            Work Shop Code: WSC 10105 599 68798
                      VCID: 74EC29F91766D1E69E-8020
2 Faults Found:

000275 - Intake Air Temp. Sensor (G42) 
               P0113 - 006 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 205337 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.10.17
                    Time: 18:37:36

             Freeze Frame:
                    RPM: 896 /min
                    Torque: 16.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                        0.00 %
                    Voltage: 11.53 V
                    Temperature: -40.0°C
                    Temperature: 88.0°C

000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) 
               P0238 - 006 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 205337 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.10.17
                    Time: 18:37:37

             Freeze Frame:
                    RPM: 736 /min
                    Torque: 40.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                        0.00 %
                    Voltage: 12.32 V
                    Pressure: 1043.7 mbar
                    Pressure: 3003.3 mbar


Readiness: N/A
 

Tuesday,17,October,2017,18:27:16:56830
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x64
VCDS Version: 17.8.0.1 (x64)
Data version: 20170721 DS276.2
www.Ross-Tech.com

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-018-BMN.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018 EM    HW: 03G 906 018 EM
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G    1184
           Software Coding: 0000078
            Work Shop Code: WSC 10105 599 68798
                      VCID: 74EC29F91766D1E69E-8020
3 Faults Found:

000275 - Intake Air Temp. Sensor (G42) 
               P0113 - 008 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 205130 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.09.30
                    Time: 16:58:50

             Freeze Frame:
                    RPM: 1760 /min
                    Torque: 120.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                        0.00 %
                    Voltage: 13.56 V
                    Temperature: -40.0°C
                    Temperature: 88.0°C

000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) 
               P0238 - 006 - Signal too High - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 205133 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.09.30
                    Time: 17:08:49

             Freeze Frame:
                    RPM: 1408 /min
                    Torque: 128.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                        0.00 %
                    Voltage: 13.56 V
                    Pressure: 1043.7 mbar
                    Pressure: 3003.3 mbar

005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor 
               P1592 - 006 - Implausible Correlation - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 35
                    Mileage: 205293 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.10.14
                    Time: 10:43:41

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                        0.00 %
                    Voltage: 10.40 V
                    Pressure: 1001.1 mbar
                    Pressure: 1171.5 mbar


Readiness: N/A
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca senzorul e ok, problema e din cablaj. Cum pot verifica firele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici cablajul cu aparatul de masura ,de la mufa map la mufa ecu

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc. Poti sa ma ajuti cu o schema, pozitia senzorului si mufa ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata. Cred ca se miscase mufa de la senzor. Am apasat pe ea si a facut clik. Au disparut martorii, mai putin filtrul de particule. Multumesc pentru informatii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi da in nas cand motorul este rece si o tin la turatie constanta, gen prin oras bara la bara... Daca o calc merge bine. Nu am dpf si nici erori.

Mai am si un tacanit ca de tractor tot la rece. Eu banuiesc tachetii.

as desface motorul, curatat si schimbat ce trebuie, eventual si segmentii ca papa ulei @EEXCALADE te bagi la asa ceva?

Modificat de z3dulik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Poate cineva sa ma ajute cu verificarea cablajului? Eroarea a aparut din nou. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut  am un passat din 2007 2.0 170cp cod motor bmr si de o luna a inceput sa mi se accelere in gol cand ma dau la ea cu c.a. 400 rpm si apoi revine la normal . Aveti vreo idee ce ar putea fi ? Ambreiajul nu miroase oricat ias da forja . (Racitorul de gaze este anulat de 1 an ) chetia asta o face in viteza 3.4.5.6.dupa 2000 rpm .va rog o parere !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreiaj este - verifica ce se intampla acolo - de la altceva, nu are cum sa se comporte asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa verifice mecanicul, inainte de a demonta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!