Jump to content

Probleme electrice 3L


big2shae27
 Share

Postare recomandată

Deschid acest topic pentru discutii despre probleme electrice la 3L, daca este deja deschis altul, rog sa se inchida.

Asadar sa incep eu: la al meu lupo imi tot consuma bateria. Daca o las 2-3 zile fara sa o pornesc nici n-o mai pot descuia din alarma.

Ce am facut: am luat multimetrul, am conectat ampermetrul in serie cu o borna la baterie si consumul e de 7.8A (sau 0.78, nu mai retin ce am masurat) . Care e valoarea normala a consumului la 3L ? Care sunt consumatorii care au memorie, in afara de ceasurile de bord, cdplayer si alarma?

Bateria este noua, are max 1 luna, alternatorul incarca 14.3 V.

Cu ampermetrul inseriat cu borna + a bateriei, am scos pe rand fiecare siguranta si din compartimentul motor si de sub volan, nicio schimbare a valorii intensitatii.

Am deconectat cdplayerul, am scos sigurantele alarmei, am scos cupla de la alternator (ma gandeam ca poate ramane excitatie) si niciun fel de modificare a valorii, sau foarte putin, scade 0.1-0.2 si apoi revine.

M-am gandit si la un scurt-circuit, dar din cate stiu in acest caz intensitatea ar fi variat, in niciun caz nu ar fi fost constanta. Va rog sa ma corectati daca gresesc.

Acestea fiind spuse, are cineva vreo vaga idee de unde mi s-ar putea trage toata tarasenia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta ai un consum de 0.78 A ca daca aveai 7,8 A luai foc. Daca nu s-a modificat consumul scotand toate sigurantele atunci ai un scurt-circuit. Apropos, ai scos si sigurantele alea mari de pe baterie ?

Cauta sa-i faci o scanare, poate-ti apare ceva acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu iti bati capul cu sigurantele de la bord,si sa decuplezi si sa verifici consumul pe geamurile electrice,ABS,inchidere centralizata(care din ele le ai).De regula,(banuiesc ca ai geamuri electrice) astea fac probleme.Vezi sigurantele de la baterie pentru ABS,iar pentru geamuri electrice mufele de trecere din usi,iar la inchidere mufa din modul si masori consumul.Scurtcircuit nu are cum sa fie.Daca e ceva,PM.Consumul tau de 780 mA e mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa lasi masina cu firul care alimenteaza electromotorul,cel de la baterie scos se intimpla sa ai scurt in stator din cauza mizeriei sau cum se spune ca da la masa.Fa o revizie la electromotor,la perii.bucse si bobina,eu am avut aceasta problema la alta marca si greu am depistat ca este de la electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri in primul rand.

@Aurelian 6n2: multumesc pentru clarificare. Nu mai tineam minte ce cap scara pusesem la multimetru. Da, am scos si sigurantele de pe baterie.

@dan 48: Am scos siguranta de la ABS si nicio modificare a consumului, geamuri electrice n-are. Ar mai putea fi o varianta cum ziceai cu inchiderea, eu am scos sigurantele alarmei puse aftermarket. Oare sa fie circuit separat pentru inchidere, comandata de catre alarma? De ce zici ca nu are cum sa fie scurtcircuit?

Incearca sa lasi masina cu firul care alimenteaza electromotorul,cel de la baterie scos

Te rog fii un pic mai explicit, nu am inteles prea bine ce voiai sa-mi explici. + de la baterie nu merge la electromotor? Asta cu electromotorul ar fi inca o varianta, ajuta-ma te rog s-o elimin sau s-o depistez.

Modificat de big2shae27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firul care alimenteaza electromotorul este pe un plot in aer,in cadrul anclansarii si nu are efecte in descarcarea bateriei(cel putin,in cazul tau).Cit priveste inchiderea,ai alarma montata in paralel cu inchiderea originala?La asta ma refer.Adica,se incuie masina din butucul usii cu sigurantele alarmai scoase?Statorul nu este bobinat la demaror.Identifica siguranta de la baterie pe care ai acest consum si fa o poza sau spune care din ele este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! Problema cu descarcatul bateriei a aparut asa din senin sau dupa ce ai mai montat ceva la masina ?Daca da de exemplu a aparut dupa montarea alarmei atunci ea ar trebui sa fie problema.Cu bateria veche ti-a facut la fel si din acest motiv ai schimbat-o sau si-a dat obstescul sfarsit de batranete?Ia in calcul si varianta in care bateria nu se incarca la maxim si nu tine curent in ea ,e uscata sau are vreun element in scurt.

Eu am patit-o la al meu lupo astfel .Intr-o dimineata nu a mai pornit asta fiind in luna august anul trecut.Dau un telefon si vine un prieten si-mi da curent cu cabluri.Ajung la serviciu ,dau bateria jos o pun pe redresor si o las toata ziua pana la sfarsitul programului adica vreo 8 ore.Vine momentul adevarului ma uit la redresor acesta indicand ca bateria este incarcata dar in momentul in care o pun pe masina dau la automat si nimic doar un click de la electromotor si atat .Mentionez ca farurile se aprindeau pe orice faza.Bun asa zic deci bateria s-a dus si dau comanda de baterie aceleasi dimensiuni si acelasi amperaj si anume Varta de 45Ah Blue .Acum vine faza tare ca si aceasta m-a lasat dupa cateva luni parca vreo 2 luni daca imi aduc bine aminte.Aceleasi simptome ca si cea veche.De asta data ma pun pe sapaturi am verificat alternatorul care incarca saracul 14,4 fara comsumatori si 13,8 cu consumatori porniti ,verifica daca nu cumva am consumatori in plus dupa ce iau contactul si nimic.Fac demersurile aferente la furnizorul bateriei si surpriza ,, explicatia lor fiind ca exista posibilitatea ca bateria mea sa fie dintr-un lot mai delicat ,,si pana la urma imi accepta returnarea ei.Cu mici interventii o schimb dar de data aceasta imi iau BOSH SILVER si surpriza din nou aceasta merge de vreo 7 luni.

Vezi sa nu ai si tu acelasi noroc ca si mine.

numai bine.respect.

Modificat de djpagany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dan 48 butucii de la masina nu mai functioneaza, acesta fiind motivul pentru care s-a montat alarma cu inchidere centralizata. O sa incerc sa scot sigurantele de la alarma si sa apas pe "tumburusul" de la usa soferului, banuiesc ca are acelasi efect.

O sa masor tot in aceasta dupa-amiaza si sigurantele, sa vad ce consum este.

@djpagany ti-am raspuns in partea cealalta, multumesc pentru raspuns si idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Problema s-a rezolvat, alternatorul era in scurt. S-a rezolvat printr-o revizie completa la alternator, cu schimbat puntea redresoare si alte inele consumabile.

Acum am alta problema: azi in mers s-a aprins martorul de la bujiile incandescente (spira arcuita - sper sa nu gresesc) . Am oprit motorul, cand sa pornesc nu sesiza piciorul pe frana, sa pot scoate cutia din P . Intr-un final a pornit, am mers cu ea, apoi mai pe seara cand sa plec cu ea la o franare cu abs s-a aprins martorul de baterie, s-au stins farurile si bordul. Am incercat sa sting farurile si pe pozitia "OFF" s-au aprins, martorul la baterie ramanand aprins.

Idei, solutii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!