Jump to content

Cat rezista un motor TSI


Andrei1980
 Share

Postare recomandată

Da, sunt sigur. Probabil ca ai vazut unul de State unde se foloseste/folosea doar GDI intr-adevar (MPI-ul fiind adaugat si din ratiuni de emisii EU, ceea ce evident nu era cazul in State unde au decis probabil sa faca niste economii..).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu gasesc nimic concret, nici macar poze cu injectoarele la motoare din dezmembrari. Dar daca tu zici ca au, atunci e.

 

Dar ce pot sa-ti spun sigur ca modelele noi nu mai au, nici pentru Europa, asa ca adio golf 8 pt tine:

https://www.vwroc.com/forums/topic/30203-golf-r-2019-wltp-looses-mpi-dual-injection/page/24/#comments

 

Si cu ocazia asta am aflat si de ce se pune acea "pre-incalzire catalizator la motoarele mai mici 1.2-1.4 tsi" ca sa mascheze relantiul haotic generat de acumularile de carbon. Well done VW, genius!

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre stirea cu WLPT si noul G8 nu stiam...pare ciudat si neplacut dpdv al depunerilor (si inteleg si posibilitatilor de tuning).

Dar da, proasta veste mi-ai dat intr-adevar..  :(

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citesc și ma minunez, VW chiar nu mai știe sa facă motoare pe benzina?!? 

Bine, eu am vechiul 1.8t de care sunt mulțumit dar dacă ar fi vorba de o generație noua pe benzina, as zice Pas VW! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai ca nici la altii nu sta treaba mai bine, asta doar asa sa o stiti... eventual mazda mai face motoare pe benzina mai fiabile dar sincer pierd destul de mult la cuplu, nu la toata lumea le place asa ceva... hibrydele de la toyota iarasi mai fiabile, iarasi o categorie de nisa, unora le place, altii fug de ele... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mazda si toyota au ramas la normal aspirate.

Si bine au facut. Sa vedem cat rezista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/15/2019 at 2:33 PM, skodamen said:

mazda si toyota au ramas la normal aspirate.

Bineinteles ca nu este asa. Ambele marci au la vanzare motoare turbo pe benzina. E simplu de verificat dar se pare ca e mai simplu sa scrii fara sa te documentezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vorbea de cele fiabile.

Pentru celelalte, informatiile pe forumurile din Romania sunt putine.

Honda a renuntat la aspirat si a scos un turbo care manaca ulei cum respira. Or mai fi si alte exemple.

La mazda inca e la putere 2.0 mpi iar la toyota 1,6 mpi, cu diverse artificii ingineresti.

Modificat de skodamen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanPopescu

Salutare,

Sunt proaspat posesor al unui passat din 2012, 2.0tsi, 211 cp,dsg 6.

Din discutiile anteriore referitor la aceste motoare m-am cam speriat....

Eventual daca puteti sa ini dati sfaturi pentru intretinere (tip ulei motor,tip ulei cutie viteze,anumite posibile probleme pe care le-as putea prevenii,etc.)

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/16/2019 at 10:42 PM, skodamen said:

La mazda inca e la putere 2.0 mpi

Mazda nu vinde MPI in EU; din 2013 vinde doar motoare cu injectie directa si raport de compresie destul de mare: 14:1 si 13:1. 

On 8/16/2019 at 10:42 PM, skodamen said:

Honda a renuntat la aspirat si a scos un turbo care manaca ulei cum respira

Motorul 1.5t nu consuma ulei ci are problema cu diluarea lui cu benzina. Faptul ca Honda n-a fost in stare sa scoata un motor bun cu turbina si injectie directa nu inseamna ca toti producatorii scot motoare turbo proaste.

5 hours ago, BogdanPopescu said:

Eventual daca puteti sa ini dati sfaturi pentru intretinere (tip ulei motor,tip ulei cutie viteze,anumite posibile probleme pe care le-as putea prevenii,etc.)

In primul rand vezi cand s-a facut schimbul de ulei la DSG ultima oara iar apoi verifica nivelul uleiului; ai sanse mari sa nu-ti consume ulei; fa reviziile la timp dupa planul de service sau chiar mai repede (8-10k km daca mergi urban).

Al meu EA888 2.0TSI a mers ireprosabil si nu a consumat deloc ulei (cel putin nu vizibil pe joja) in 27.000km cat l-am avut.

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 5/10/2018 at 7:10 PM, The_Ego said:

N-are nicio legatura inlocuirea lor cu fiabilitatea. E strict pe considerente economice. As zice ca 1.4 a fost o baza foarte solida pt dezvoltarea 1.5.

Gresit. Au fost inlocuite fix pentru lipsa de fiabilitate. La 170.000 km am doua lanturi schimbate, doua chiulase reconditionate si imediat după ultimul service e lant+chiulasa de numai 10.000 lei, am benzina in ulei. Menționez ca softul e evitat sa emita eroare de lant pana in momentul in care pustoanele au lovit in supape. Primul lant a tinut 100.000 km. Al doilea a tinut doar 70.000. Deci VW nu au avut nicio solutie viabila pentru acest motor si ca atare au renuntat la el si cred ca mimeaza service pana renuntam si noi.

Modificat de amdo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai motor 1,4 TSI EA 111. Urmasul motorului tau este 1,4 TSI EA 211, nu actuala generatie de motoare.  Si intr-adevar prima generatie de 1,2 si 1,4 TSI cu distributie pe lant nu au fost reusite.  Dar din 2013 s-au schimbat total aceste motoare, reproiectate astfel incat nu mai seamana deloc cu prima generatie, iar distributia a fost cu curea long life de minim 210000 Km si sunt mult mai fiabile ca cele cu distributia pe lant.  Deci VW a renuntat la motorul tau in 2013. Aceste motoare (fiabile) EA 211 de 1,2 si 1,4 TSI s-au inlocuit cu 1 TSI si 1,5 TSI. Inlocuirea sigur nu a fost din cauza ca nu au fost bune. Parerea mea este ca din cauza noilor reglementari legate de poluare, noile metode de testare WLTP. Astea 1 si 1,5 TSI au acum si filtru de particule GPF.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2800 de masini din cate au fost vandute intre 2013-2016 !? Vorbim de Skoda Fabia, Octavia, Rapid si Yeti. Sa nu mai zic ca printre astea sunt si 1.6 MPI , motor aspirat considerat fiabil.

Nu mi se pare ca asta inseamna ca nu sunt fiabile ca in cazul motoarelor cu distributie pe lant unde toate modele sunt afectate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, 3000 de masini e un praf pe fundul cosului, continuati, scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum e si golful meu la schimbat de distributie. Masina e un golf 5, 1.4 tsi, 122 cp, cod motor caxa, an 2008 (2009 dupa serie), 179300 km la bord. Pana acum nu a mai fost schimbata nici o data distributia la motor. Cred ca e destul de bine. Lantul e destul de tare intins. Problema e ca nu a dat nici un semn ca ar avea nevoie de alt lant pana acum doua saptamani cand a inceput sa faca figuri la pornire, sa nu mai traga bine si o data cu asta a aparut si alarma in bord. Pe tester a dat P0016 - 000 - senzor axa came -G40-/senzor rotaþie -G28- corelaþie incorectã.

Am fost de doua ori la service dupa ce am cumparat masina sa schim distributia, de fiecare data mecanicul a spus ca nu necesita schimbat lantul decat daca se aude. Nu am sesizat sunete ciudate la motor care sa ma puna pe ganduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, skodamen a scris:

DIn nou se face referire la vechiul TSI, nu la cele puse pe platforma MQB. In mare masura tot ce fost 1.2TSI cu distributie pe lant a avut probleme. 1.4TSI 160/180 probleme cu pistoanele de s-au inlocuit destule blocuri motor. 14TSI 122 CAXA si la el se inlocuia lantul mai devreme, insa nu la nivelul 1.2. Topicul asta e un amalgam aiurea in care se discuta de vreo 6 tipuri de motoare din ultimii 10 ani aruncate impreuna si care mai mult deruteaza.  Iar la intrebarea cat rezista..depinde mai mult ca niciodata cum e intretinut.

Mai simplu cautati pe fiecare motor

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Gen 3 EA888 produs din 2013 incoace. In America vine din cate stiu fara portinjectie, asa ca sa zicem ca ce vedem aici o sa fie si pe motoarele TSI care nu au portinjectie in Europa: 1.0/1.2/1.4/1.5 TSI. Iar in curand nici motoarele de 1.8 TSI nu o sa mai aiba in Europa. Da, benzina un pic mai slaba in America decat in Europa, dar totusi, depuneri in 16.000km?????? Pai daca in 16.000km sunt deja depuneri vizibile si milimetrice, la 100.000km se colmateaza supapele?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are probleme nici la 100.000 de kilometri, sa nu exageram. Oare la ce se astepta? Sa vada metalul curat, ca nou? Oare sa fie de la faptul ca l-a tunat (stage 2, parca) imediat cu l-a cumparat? A uitat sa zica asta :)

Mai degraba relevant este testul de anduranta, de 100.000km , facut acum ceva ani in urma pe Skoda Superb cu varianta anterioara a motorului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare crede ce doreste. Sunt masini care ajung la 300.000km cu motorul asta fara probleme, dar sunt si masini cu probleme.

 

golf 6 2.0 tsi cu 82.000km, priviti cand scoate bujiile, cand face testul de compresie, uitati-va pe cilindrul 4 cand da la cheie ce se intampla (apare dupa minutul 15:00). Subtitrari in Engleza o sa apara curand. La minutul 21:00 ne arata supapele. supapele de la cilindru 2 si 4 sunt incarcate, pt ca scapa compresie pe la segmenti si incarca totul cu ulei. totul se leaga.

O testare simpla, cu diagnoza, totul dureaza 30-60 minute.  La un moment dat mecanicul intreaba retoric, cine ar merge atat cu masina incat sa o aduca in halul asta? Se simte motorul ca nu merge cum trebuie, consuma ulei ca vaca, si tot ignori toate astea si te duci pana nu mai poti inainta cu masina?

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu eram în căutare de mașină și am văzut pe autoscout24 un Golf 7 1.2 TSI cu !705.000! la bord. Chiar scria ca nu e greșeală. Ce o fi schimbat la ea, doar ei stiu. Mașină din 2015. Probabil e deja pe olx cu "180.000 absolut reali".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!