Jump to content

A6 2.7T quattro tiptronic [ sfat de cumparare ]


Northman
 Share

Postare recomandată

Ma gandesc sa cumpar un A6 (05.2003) care mi-a placut mult (2.7 bi-turbo 250CP quattro,Tiptronic, scaune piele recaro, xenon).

Problema este ca masina acus face 10 ani si nu stiu la ce sa ma astept de la ea si la ce sa ma uit, avand in vedere ca nu am experienta cu motoare V6, pe benzina, sau combinatia tiptronic cu quattro.

Are o istorie de service impecabila verificata la reprezentanta, 93.000km si un pret bun.

Modificat de Northman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

93.000 si 10 ani? totusi nu e o masina care si-o permite oricine si umbla cu ea doar sambata si duminica pt ca nu are bani de benzina...au apus vremurile cu povestea "a fost a unui batran si umbla cu ea doar la piata"

are km putini, trebuie verificati...uita-te la scaunul soferului, pedale, schimbator, volan in 93000 nu se produce uzura mare...

vezi de cat timp e in tara(sa nu fie toata rupta)...nr proprietari...si in primul rand motorul...sunet... gaze...turbine si alte chesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc istoricul masinii pentru si pe proprietar, a fost masina cu sofer pentru directorul unei banci, stat numai in garaj, etc.

Sunt interesat de posibile problemele stiute de fiablitate la motor si cutie la modelul asta. In contextul asta, daca pica sa zicem cutia e posibil sa ma coste reparatiile cat nu face masina.

Cum testez (eventual cu cu vag-com) un bi-turbo, injectia, cutia?

Modificat de Northman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Specific... sa fie ieftin, bun si fiabil. Asta este ceea ce isi doreste in general romanul.

Ideea este ca acesti termeni niciodata nu se vor contopi, pt ca asa ceva nu exista.

Nu este mai simplu ca de acei bani pe care esti dispus sa-i dai, fie sa-ti cumperi o masina mai modesta dar care sa fie noua, fie sa-ti cumperi un SH dar care sa nu aba asa o vechime.

Cand o masina are 10 ani, indiferent cat de impecabil ar fi istoricul si cat de bine intretinuta ar fi, este probabilitatea f mica ca sa nu fie vreo piesa care sa nu se defecteze.

Iar acum pe langa subiect, cred ca esti constient de faptul ca masina asta o cumperi si o sa o duci la remat, pt ca in primul rand este o masina veche si in al doilea rand are o motorizare complet neatragatoare din pricina impozitelor + faptul ca este benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieftin e un termen relativ, nu? Probabil ca masina ta, care banuiesc ca o consideri buna si fiabila, altcineva o poate considera ieftina, deci pentru el termenii se vor contopi.

Remarca cu 10 ani si "indiferent cat de bine intretinuta este" e alta duma. Daca masina a fost intretinuta la reprezentanta, banuiesc ca au urmat indicatiile planului service, care la unele piese zice "X km sau Y ani", deci nu vad de ce s-ar teme de varsta exclusiv.

Insa ai dreptate ca in vremurile noastre un 2.7 benzina, in RO, nu e la indemana oricui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intreaba omul si ce raspundeti voi...poate omul nu se sperie de benzina,turbo,termeni care pomeniti de unii dintre voi,parca ar fi din iad.

Northman,go for bi-turbo,am mai vazut masini intretinute asa cum spui tu,nu sunt pt orice...roman,iti permiti,fa-ti placerea.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu e pentru Romania. Fiabilitatea si reputatia modelului sunt subiectul topicului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca ati aruncat nuca-n perete! Ce relevanta are ce-ati zis voi cu subiectul asta? Si eu mi-as lua asemenea masina fara sa stau pe ganduri, insa nu e pentru buzunarul meu. Iar la faza cu suflatul in lumanari la 10 ani si apoi Remat, n-am cuvinte! Sa vii, frate sa-ti dau masina mea de 10 sa mergi cu ea si sa-mi zici ce anume e in neregula cu ea. I se fac rotile patrate? Se deformeaza, se autodistruge?

Acuma gata! Ma gandesc ca la un asemenea motor pe primul plan vin turbinele de verificat, apoi injectoarele sa fie in parametri si sa te astepti sa mai "moara" din senzorii de pe la motor pe parcurs. Mare cheltuiala n-ar trebui sa fie cu senzorii. Legat de cutie si motor, habar n-am! Parerea mea e ca un asemenea motor pe benzina n-are moarte. Asa cum am zis, decat senzorii si turbina ar putea pune probleme motorului. Poate baterie schimbata...de reconditionat alternatorul si electromotorul peste multi ani...

Pentru o diagnoza mergi la reprezentanta cel mai bine. Apoi pe partea de suspensie si mecanica o sa se vada foarte usor daca are bube oriunde. Sa nu se vada urme de ulei pe la diferential, suportii motorului probabil sunt hidraulici si iar nici astia sa nu fie cursi si in general sa nu fie urme de lichide pe sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O super masina din toate punctele de vedere o adevarata bomba pe roti , mai pui si 4x4 nu cred ca cineva care se gandeste la o asemenea masina se gandeste la CONSUM plus de asta daca se merge cu masina zilnic si nu sta pe dreapta in vreun garaj sau ceva masina nu are moarte .

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia e pe curea (cine ar fi crezut?) si nu a fost schimbata. In carte scrie doar ca se schimba la 120.000. Reprezentanta spune ca la 5 ani, dar nu au stiut sa-mi raspunda de ce nu au facut operatia la timp ... Asa ca se mai scade din pret.

In istoric am vazut cateva bobine de inductie schimbate, o re-etansare a capacului de chiulasa, brate bucse pe puntea fata, si o incuietoare - atat in 10 ani, cu exceptia consumabilelor.

S-ar parea ca mai am cateva bobine de schimbat, relanti-ul e usor neregulat.

Am scos-o la un drive test, si cu uimire am vazut ca la 120km/h papa numai 8l/100. Am scos o medie de 13L, ma asteptam la mai rau. E racheta intr-adevar, nu se simte vreo pierdere de performanta de la cutia automata.

La estetica, "botul" nu-mi place deloc, dar nu prea am ce sa-i fac; grilele merg inocluite cu cele de RS6 tip fagure daca e posibil. Are pachet de drumuri grele cu aliaj 16", S-line pe 18" ar arata mult mai bine

Modificat de Northman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e altceva. Daca zici ca a plimbat directorashu' intre sotie si amanta, nu te poti astepta la modificari din partea lor. Mai mult ca sigur trebuie sa mearga sa pui de pe RS6 tot kit-ul cu bari si praguri. Faptul ca s-a intervenit la bratele suspensiei este un plus pentru tine ca ai scapat de cheltuiala asta. Probabil ca o sa mai schimbi si tu bobine, oricum alea sunt consumabile.

Cum zicea si-un coleg mai sus, daca te simti pregatit sa bagi benzina in racheta asta, ia-o! Eu unul mi-as lua asa ceva, cu toate ca nu sunt fan al masinilor asa mari, insa A6 cu motorul asta, RS8-ul din aceeasi generatie si septarul le-as alearga toata ziua! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ce-am vazut atunci, RS6? era cam ingramadit scrisul pe grila si masina parea a fi A8, dar probabil ca nu era.

E vorba de masina lui Marius Tuca, ca el a coborat din asa ceva! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!