Jump to content
olteanu82

Ulei de motor Ravenol

Recommended Posts

mike77

norma 507 vw e pt masini cu filtru dpf iar daca nu sti ce ravenol sa bagi testeaza pe;

https://www.ravenol.de/en/oil-guide/?no_cache=1

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paparazzi

Salut,am comandat Ravenol VMO 5w40 pentru un Golf 1.6 BSE benzina si gpl aftermarket!Este buna varianta aleasa de la Ravenol sau poate trebuia ales un Ravenol VSI de exemplu.O diferenta intre ele este Acea C3 in plus la VMO.Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paparazzi

In concluzie este mult mai bine daca norma figureaza la aprobari decat la recomandari!Am neglijat aspectul acesta.Dar se poate folosii si daca norma e trecuta la recomandari si ce efecte poate avea?

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Eu nu mă uit niciodată la recomandări, prefer să nu am emoţii. Dacă poţi, ar fi bine să schimbi comanda, dacă nu cred că un schimb cu VMO nu o să dăuneze motorului. Doar să ţii cont să-l schimbi mai repede pentru că are TBN mai mic decât VSI. Asta este o chestie pe care am observat-o la uleiurile pentru normele mai vechi de la vw gen 502.00/505.00 că au în general un TBN mare. Acum sfatul meu este o părere personală, mai informează-te sau poate mai are vreun coleg ceva păreri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paparazzi

Treaba e ca atunci cand am comandat uleiul pe bidon la aprobari e trecut vw 502,505,505.1

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Dacă scrie pe bidon atunci este ok, o fi o neconcordanţă cu ce scrie pe site (de altfel nici ce scrie pe ravenol.de nu prea bate cu ce scrie pe ravenol romania). Eu zic  să nu-ţi faci griji şi să-l foloseşti pentru că şi pe configuratorul de pe ravenol romania îţi recomandă ambele uleiuri printre multe altele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paparazzi

Multumesc mult!O sa revin cu pareri despre VMO pe 1.6 BSE de la VW

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paparazzi
Posted (edited)

Pe bidon este scris asa!Nu prea se vede bine dar la aprobari este trecut 502,505,505.1,defat este ceva ciudat pentru ca facand o comparatie pe diverse pagini  ravenol(Italia,Germania,Anglia,etc.) sunt diferente mari intre normele aprobate si cele recomandate,o treaba care nu este coerenta!Inca ceva mai este ca cel din imagine este un VMO vollsynthetisches din Italia iar pe site-ul din Germania este trecut Synthetisches!Ma rog e ceva de genul o varianta de ulei in mai multe variante!!!!!!

628549AB-C577-41F1-BF5E-5D4016024980.jpeg

Edited by Paparazzi

Share this post


Link to post
Share on other sites
gabriel88

Am facut 10000km cu 5w30 vmp usvo, consumul de ulei decent am completat ca sa fie aproape la maxim joja undeva la 250ml sa zic. 

Interesant ca i-a ramas culoarea tot un maro brun deschis si pare curatel uleiul.

In rest se comporta normal nu am sesizat ceva ciudat fata de ce am avut inainte, doar la pornire se simte mult mai bine la temperaturi negative fata de ce bagam eu 10w40 de la LM cel cu mos2 

Motorizare 1.6 bcb cu gpl si 282.000km

Share this post


Link to post
Share on other sites
Serj Arad

Pentru un Golf 5 cu 400.000km merita un Ravenol vmp usvo? Sau ceva mai bun? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Simi Merlusca

Salut!

A facut cineva trecerea de la Ravenol VMP USVO la VSW? Merita diferenta de pret?

Urmeaza sa fac schimbul la un 2.0 TDI de la Audi, varianta de 190 de cai, momentan am Ravenol VMP USVO 5W30 caruia nu am ce sa ii reprosez, insa as fi curios daca merita trecerea la Ravenol VSW 0W30. 

As vrea sa fac asta datorita TBN-ului mai mare la VSW si a sulphated ash-ului mai redus, precum si a vascozitatii mai mici la rece, chiar daca NOACK-ul este mai mare.

Masina are 150.000 km, circul preponderent extraurban (cam 70% din totalul de ~15.000 km pe an, la viteze de 120-130 km/h, cu mici accente sportive). Restul de 30% ii fac preponderent in Bucuresti, pe distante relativ scurte. Revizia o fac mereu la 10.000 km. 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Razvan Matei

Salut! Am o mica intrebare pt cei mai priceputi decat mine.

Am folosit Ravenol la Golf-ul 4 pe care l-am avut si am fost ff multumit. La Golf 5 am pus doar acel ulei "original" VW. Chiar daca nu am avut nicio problema cu ulei de la VW,as vrea sa trec din nou la Ravenol deoarece stiu ca Golf-ul 4 (ALH) a devenit mai silentios dupa ce am folosit Ravenol si chiar se auzea si diferit. 

Fiind vorba de un Golf 5 , cod motor BLS cu filtru de particule , am verificat pe site si vad ca am disponibile cele doua optiuni: Ravenol VMP si Ravenol SMP. Avand in vedere datele din tabel si experientele voastre,pe care dintre cele doua mi le recomandati?

1.https://www.ravenol.de/en/application-area/passenger-cars-1/ravenol-vmp-sae-5w-30/?fbclid=IwAR3Uv9ol3kKu2iO7GZTc6TUy5mdtuQh06vC2crVbUrQsJFy5rKjjjl7BXjw

2.https://www.ravenol.de/en/application-area/passenger-cars-1/ravenol-smp-sae-5w-30/?fbclid=IwAR2B73ERRR_-DmNIz4dfvdsUvj2dkUnclDD0TcKfYwABR5nJZiyAJ_5EW6M

 

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

VMP

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
sNaKeyy

@Razvan Matei mergi pe VMP cu incredere, este mai bun decat SMP, fiind PAO.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
RLine 2009
Posted (edited)
On 22.09.2019 at 18:59, liviu. a scris:

Eu am 2500km cu VMP USVO ,dupa Castrol LL sursa reprezentanta si sincer daca sta masina doua zile,  la pornire se aud tachetii.Nu imi amintesc sa se auda cu Castrol,plus ca sta cu 3-4 grade mai mult fata de Castrol. 

Ce motor ai?  Si la mine la fel, am CBBB, schimbat de 3000km uleiul. Am vazut ca a si scazut pe joja 2 mm

Edited by RLine 2009

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

La mine sta cu 3 grade mai jos. Nu depaseste 114 grade indiferent de forja.

De scazut nu scade. Am 4000km cu el si e tot acolo.  Se mentine mai curat ca si LM. Evacarea la fel.. fata de lm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sarbul

Salut ,pt Skoda Yeti , 2.0 , TDI , 2011 , 104 KW , 4x4 

Ce model RAVENOL imi recomandati ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
theo

VMP USVO 5W30, vezi ca este la oferta 4l + 1l gratuit.

Salut!

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
liviu.
Posted (edited)
On 6/28/2020 at 10:39 PM, RLine 2009 said:

Ce motor ai?  Si la mine la fel, am CBBB, schimbat de 3000km uleiul. Am vazut ca a si scazut pe joja 2 mm

1.2 tsi. Nivelul nu scade dar raman la parerea ca este mai zgomotos...sunt la al doilea  schimb de VMP USVO. O sa trec pe altceva.

Eu nu am vazut niciodata uleiul peste 100 grade. Sta pe la 90-93.

Edited by liviu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri