Jump to content

Pornire cam in 3 pistoane si consum ulei


sorin_g
 Share

Postare recomandată

Salut am și eu o problema de câteva zile am avut acul de la motorina pe roșu și îmi mai arătau 0 km ca am de făcut am un touran 1.9 TDI 2004 după acces i-am făcut plinul și seara când am ajuns acasă am oprit-o a mers normal și dimineața când sa merg la munca mergea ca in 3 pistoane și făcea urat motorul i-am schimbat pompa din rezervor și filtru nou și tot degeaba ma puteți ajuta cu un sfat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufele de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, calin.g a scris:

Verifica mufele de la injectoare.

Dar așa dintr-o data sa fie ceva defect la mufe ? Mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Cristi81 a scris:

O diagnoza!!

Salut Cristi am făcut diagnoza nu găsește defect la nimic nici la injectoare mi-a zis doar sa schimb pompa de motorina din rezervor și filtrul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai schimbat pompa dupa cate am inteles!!

Dupa ce se incalzeste tot asa merge??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat pompa din rezervor și pompa de înaltă presiune pana acuma ma costat 310€ motorul când sta la relanti merge normal doar ca scoate un pic de fum albastru deschis și se simte foarte tare gaze ne arse a venit un prieten cu testerul și injectoarele funcționează normal toate, deci la relantiv sta normal și după câteva accelerări puternice motorul moare cum iau piciorul de pe acceleratie dacă încerc sa pornesc pornește greu. Pe tester nu îmi da nici o eroare mulțumesc frumos 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Am o mica problema cu a mea mașina 1.9 BXE. 

La pornirea la rece sub 3 4 grade pornește sfert dar tremura motorul și scoate fum albastru preț de câteva secunde 2 3 secunde după care își revine la normal și nu mai am probleme cu ea tot restul zilei. 

Injectoarele la rece nu au valori mai mari de+/- 0,70 ( are unul singur), iar celelalte sunt sub +/-0,40 și scad aproape de 0,0...cand apa este la 90.

Unghiul de torsiune este - 2

Sa fie de la injectoare, dar după aceea funcționează perfect fără nici un tremurat. 

Specific ca doar sub 3 4 grade face asa, la cald pornește normal sau la temperaturi peste 5, 6 grade, antigelul nu scade din borcan, oringuri injectoare înlocuite cu 10000km în urma, 4000 km înlocuit filtre. 

Orice părere este bine venita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Având în vedere că pornește bine la temperaturi scăzute se poate presupune că bujiile sunt bune, dar mă gândesc să nu fie numai una bușită. Ar fi bine sa le verifici pe toate că sa excluzi asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa încerc sa fac un log la prima cheie sa postez aici, fac pe canalul 1, 4 și 13? 

E posibil sa fie chiulasa fisurata(asa am mai citit pe forum) sau injector (dacă ar fi injector nu ar trebui sa facă urat pana ce se încălzește? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok sa faci și log, să îl lași să mai curgă puțin după pornire pentru a observa compensările. Aia cu chiulasa ar trebui sa fie ultima variantă. Până acolo mai sunt verificări mai simple. De exemplu cu un multimetru (pus pe 200ohmi sau care este cea mai mica scala) verifici rezistența între minusul bateriei și fiecare bujie. Ar trebui sa fie sub un ohm, cam 0,4. Fiind vorba de o rezistență foarte mică trebuie luata în calcul și rezistența fișelor (pui fisele in scurt și valoarea pe care o observi o scazi din valoarea măsurării bujiilor. Cred că și un test de compresie ar fi util.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi se pare nimic ciudat în loguri, verifică şi bujiile deşi cred că ar fi trebuit să ai cod de eroare dacă era vreo problemă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa le schimb cu altele noi, acestea sunt foarte vechi au 4 ani. 

Și dacă mai face mai rămâne doar chiulasa fisurata. 

De exemplu ieri și azi nu a mai făcut și au fost 2 respectiv 3 grade. 

O sa revin și cu măsurătorile cablajului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le schimba daca nu este nevoie. Uzura lor nu depinde de Nr. de ani ci de Nr. porniri la rece.. Fa și un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!