Jump to content

Coduri eroare A6


RALLYMAN
 Share

Postare recomandată

razvan.molea85
buna seara.am un golf 4 si dupa o scanare mi-a aparut  17979 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Short to Plus

        P1571 -- 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • razvand

    12

  • climatic

    7

  • CT91MOC

    6

  • EEXCALADE

    5

esti sigur ca eroarea a aparut la un G4?

In acest caz, arunca interfata si mergi la cineva cu una ORIGINALA.

Nu exista tampon motor activ pe G4. Acea eroare NU ARE cum sa apara pe g4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cred ca ai alta eroare...dar daca oare golf 4 era.....foarte tare... poate te trezesti cu interfata aia ca maine poimaine  iti da o eroare de genul P00AF-Actuator Module For Turbocharger Stuck

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

ma poate ajuta cineva cu eroarea asta?  

 

2 Faults Found:
001651 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) 
P0673 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 237337 km
Time Indication: 0
Date: 2014.02.23
Time: 09:27:10

 

 

Bujie este buna se incalzeste ...

Mentionez ca eroarea nu imi apare in bord doar cu VCDS si imi apare in mers nu cand dau sa pornesc masina.

Daca sterg eroarea si dau scanare nu imi apare dar daca merg 4 5 6 km imi apare eroarea...

Daca ma scoate cineva din belea raman dator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai umblat recent la bujii ?

Daca da nu ai montat cum trebuie fisele de la bujii sau o fisa este putin mai larga si nu-ti face contact cum trebuie .

Mai desfa odata si infinge fisele alea cum trebuie (eventual strangele usor cu un patent inainte) sau schimba tot cablajul .

Uite ce zice si cei de la ROSS-TECH :

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17057/P0673/001651

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebarea intrebatoare :

Care dumnezeu e cilindrul 3? pai sa schimb tot cablajula ala de acolo nici nu vreau sa ma gandesc cat o fii de lucru...

Nu am umblat la bujii de cand am luat masina ... am scos fisele de la fiecare bujie si am verificat bujiile dar tot acelasi lucru imi apare dupa ce ma deplasez cu masina cativa km.

Ideea e ca eroarea imi apare pe vag com dupa ceva timp in care masina se deplaseaza.

Nu imi apare dupa ce opresc si repornesc motorul, asta mii se pare ciudat.

Am vazut erorile , le-am sters si am dat imediat o rescanare si nu a aparut nimic, a doua zii am pus`o iara pe vag com si mi-a aparut eroarea aceea cu 2 km inainte sa opresc motorul.

Nu am idee ce ar putea fii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit cum sunt numerotati cilindrii la 3.0 TDI 

Pentru cine intereseaza numaratoarea e asa:

 

partea dreapta ( de la pasager ) primul cilindru e numarul 1 urmatorul de la mijloc e numarul 2 cel de langa farul dreapta numarul 3 in fata soferului primul de pe stanga 4 cel din mijloc stanga 5 cel de langa farul stanga 6.

Acum am inchis cu cei de la reprezentata si asa e numerotarea lor.

Ceva de genu 

 

6      3

5      2

4      1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Bună nu pot găsi eroarea asta, va rog frumos sa ma ajutați dacă puteți!! 

Screenshot_20201123_161018_com.voltasit.obdeleven.jpg

Screenshot_20201123_161205_com.voltasit.obdeleven.jpg

Screenshot_20201123_161118_com.voltasit.obdeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Coduri eroare A6
  • 2 weeks later...

salut, ma puteti ajuta pentru eroarea de mai jos, de unde pot incepe cautarea, sa vad despre ce este vorba

 

A6, 2.0, CAHA

 

00459 - Control Module for Display and Input; Front (J523)
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 153
                    Mileage: 253780 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2020.12.04
                    Time: 19:01:48

             Freeze Frame:
                    Bin. Bits:    10111
                    Voltage: 11.60 V
                    Count: 7
                    Bin. Bits:    10110

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare Colegi. Dupa cum spune si Titlu acestei postari am si eu o problama cu un Audi A6 Allroad 2007 3.0 v6 diesel. Imi baga doar aer rece pe gurile de ventilatie de pe mijloc . Am pus tester pe masina si am erroare din poza atasata. Am tot cautat peste tot pe forum nu am gasit nimica despre asta. Ma intereseaza daca cineva am mai schimbat acest motoras si daca se poate un cod de piesa. Va Multumesc Anticipat

Clima.JPEG

Modificat de cogdao
Topic deschis inutil, postari mutate aici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut colegii,după ce am reparat electromotorul mai exact bobina la al meu Audi A6 C6 4f 2006 2.0 tdi BRF acum pornește foarte greu învârte mult și doar dacă ți contactul pus, nu mai pornește din cheie normal ca înainte și am observat că pornește fara sa apăs ambreiajul la pornire și rămâne și spira de la bujii aprinsă ...mă puteți ajuta cu păreri ce ar putea fi distribuție sărită de la punct ceva ?

006275 - Park/Neutral Switch
P1883 - 000 - Implausible Signal - MIL ON

Acestea sunt erori din vcds

 

Modificat de misuboss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor, 

Masina este un Audi A6 4g, 2.0 TDI, 140kw,2017

M-am procopsit cu o eroare necunoscută (18826 - unknown error code ) după ce am alimentat. 🤔 

Pornirea nu mai este instantanee cum era înainte, acum motorul se învârte de doua ori până pornește. 

O șterg dar apare imediat în VCDS. 

Apare și martor în bord (pompa) dar nu imediat după PORNIRE, Doar după ce parcurg 10-15 km. 

Poate fi de la motorina (petrom/standard) ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te ajuta interfata made in china.

Fa diagnoza cu vcds original si posteaza eroarea completa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chinezaria zice clar : Unknown Error Code,adica nu cunoaste eroarea 😀

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat, 

Verdict = pompă auxiliara de răcire BLOCATĂ 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La acest Audi A6 imi sare din viteza si mi se aprinde ABS in bord, sunt nevoit sa opresc masina sau sa sterg erorile cu vcds ca sa pot pleca din nou.

Ce ar trebuie verificat ? Conform erorilor. Sa fie un sensor abs ? Pe ce canal se verifica ? 

Log-A63TDI--.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-I verific incarcarea ? Cand intram pe fiecare modul Engine, ABS imi arata 13.5-14 v, deci arata bine, o sa ma uit maine si cu multimetru direct la borne.  Altceva mai trebuie verificat ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,si restul erorilor ,cam multe.

Sterge tot si remediaza ce mai apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Restul le fac pe parcurs, pe mine ma deranjeaza cu esp fault in bord si ca imi scoate viteza si raman in drum. Trebuie schimbat alternatorul cu totul sau doar releul in caz ca o sa am o incarcare prea mare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce anume exact trebuie facut...e imposibil sa-ti spuna cineva fara o constatare amanuntita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat incarcarea la baterie si am 14.3 si 14.2 cu consumatorii porniti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irelevanta masurarea pe care o faci tu, atunci cand totul functioneaza.

Din log, se pare ca apare un salt de tensiune, undeva pe la 17V si ceva, deci destul de mare tensiunea, exact cand se inregistreaza erorile.

Deci defectul se manifesta intermitent, greu de masurat tensiunea, exact in acel moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
Podosu claudiu

Salut,

Am urmatoarea eroare din poza adăugata.Ar fi legat de Egr.

Dupa 100 km mi sa aprins in bord si   filtru de particole.

Eroarea la f particole este data de eroarea la Egr?

Daca inlocuiesc EGR ul dispare eroarea la f.particole?

IMG-20230403-WA0015.jpg

IMG-20230403-WA0016.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!