Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

Presupunand ca e reglat corect, ce altceva as mai putea verifica, pentru a scapa de eroare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o poti repara sarind etapa verificarilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Turbina a fost recondiționată total, am încredere ca au făcut treabă bună. Ei suspectează că ar fi ceva din softul motorului, masina avand stage 1. Eu totusi vreau sa verific tot ce pot, mecanic vorbins. Si cu turbina "veche" aveam aceeași eroare, montantă in alt service. Ma îndoiesc ca nici unul nu a reglat capsula corect. Totusi, m-ai putea îndruma sa fac eu verificarea asta acasa, te rog? Si dacă mi-ai putea spune ce altceva sa mai verific, ți-aș rămâne recunoscător. Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Adrian Barosi

Salutare

Am si eu o problema similara Passat B6 Variant 2010, masina nu mai trage s-a aprins spirala in bord. Dupa vizita la mai multe service, concluzia este ca sunt probleme cu turbina. Cod eroare pe diacnoza 000665.

Daca se poate as dorii ceva informatii cu privire la un mecanic care sa-mi repare sau sa-mi demonteze turbina pentru a putea remedia.

Mentionez ca la service unde am facut diacnoza nu au fost binevoitori sa ma ajute ( nu avem timp, suntem aglomerati, etc.). Orice sugestie, informatie este bine venita. Pun si o poza cu rezultatul diacnozei.Diacnoza Passat - Copy.pdf

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia nu este diagnoză, este doar rezultatul unei scanări (o diagnoza trebuie să cuprindă investigațiile/verificările făcute, loguri in mers și pe loc, defectul constatat, recomandări)

Pentru sfaturi referitoare la service postează pe acest topic 

Sfatul meu este sa mergi direct la un service care recondiționează turbine care să facă verificări înainte și dacă este cazul sa demonteze/recondiționeze turbina. Într-un fel este mai bine ca te-au refuzat aia, Petru că ce ar fi făcut? Probabil ar fi dat jos turbina, ar fi trimis-o la un colaborator și după ce ar fi montat-o înapoi sa te trezești că ai aceeași problemă pentru că nu au verificat vacuum-ul de exemplul și ai spart un banal furtunas.

După cum arată eroarea este foarte posibil că problema sa fie de vacuum (furtunas spart, N75 defect, capsula vacuumatica actuator turbina spart). Astea trebuie verificate prima data.

Soluții: fie faci rost de un vcds și te îndrum ce sa verifici, fie cauți un coleg care prestează servicii de diagnoza care sa determine cauza problemei și să te duci la service cu lecția învățată.

Mai jos ai doua link-uri 

 

https://vwforum.ro/forum/224-oferte-extinse-prestari-servicii/

 

https://vwforum.ro/forum/86-feedback/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Barosi

Cei de la service au verificat vacumul si actuatorul si au spus ca totul este ok, turbina ar fi problema.

Si da am si eu un VCDS cu care am facut schimb de placute si montare lampi pe usi.

Tot odata au verificat si parametri in mers si aceiasi recomandare( Turbina defecta).

Nu stiu unde sa repar, mentionez ca nu as dori sa merg la un service specializat unde nu ai access sa vezi ce fac acolo.

Ma gandesc sa merg undeva unde sa schimb turbina direct fara reconditionare, sau un mecanic bun de pe acest forum cu garaj care ma poate ajuta, am mai multa incredere in aceasta platforma.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Va salut, la un VW Passat B6, 2.0 TDI, cod motor BKP, în sarcina (urcarea unei pante sau o depășire la limita undeva la 120-130 km/h), se aprinde si clipeste spirala în bord, masina nu se mai tureaza peste 2000rpm, în orice treaptă de viteză. Dacă opresc motorul si-l repornesc, problema dispare pana la următoarea fortare menționată anterior.

Pe vcds, primesc eroarea din imaginea atașată. Aveți idee despre cineva din Craiova sau împrejurimi care a mai întâmpinat această problemă si ar putea diagnostica si repara eroarea semnalata? Mulțumesc!

2023-10-29-17-18-38-709.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intră în limp mode din cauza suprapresiunii. De obicei geometria turbinei este de vină, dar trebuie investigat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!