Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

Si acum imi amintesc ca tot pe aici am citit esp on blocheaza turatia motorului. Eh batranetea asta. Multumesc, ma duc sa-l decuplez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este off. Ma gandesc sa nu fie de la canalul ala 75 ce imi da la scan ca ar fi in limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la generatia asta de masini  turatia nu trece mai mult de atat de cat zici tu la relanti! asa e si la mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datorita unor limp mode-uri (overboost condition) din ce in ce mai dese, am hotarat sa duc masina la doctor pt a ii remedia problema. Ma asteptam sa fie nevoie sa schimb capsula vacumatica sau geometria variabila dar nu a fost cazul. Se pare ca problema se datora geomtriei imbacsite si o curatare a remediat problema...masina nu mai intra in limp.

 

Dar, spre deosebire de cum se comporta inainte acum e un pic mai lenesa. Nu stiu dc lenesa e termenul potrivit, dar cert e ca reactioneaza mai greu...are lag mai mare. Trec cam 1-2 sec, in treapata a 4-a (peste 2000 rpm), de cand duc acceleratia la max si pana cand masina incepe sa traga serios.

 

Mentionez ca, inainte de curatare, reactiona foarte repede la cea mica 'ciupire' a acceleratiei iar acum mi se pare ca are un lag mare.

 

Am facut log in mers pe grupurile 3, 10 si 11 si vad ca presiune maxima reala se apropie de cea specificata (dar e un pic dedesubt totusi) abia pe la 2400 rpm. Le atasez aici si va rog sa-mi ziceti parerea voastra. Primele doua accelerari la 99.9% sunt in treptele 3 si 4. Urmatoarele accelerari sunt in trptele superioare...in general a 6-a.

 

Dc nu e normal acest lag, ce as putea face pt a rezolva problema?

21.05.2015 2.pdf

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai putea sa reglezi tija de la actuatorul vacuumatic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal,un prieten a spart baia de ulei la un golf 5 105 cai bxe,i sa aprins becul galben si apoi cel rosu,a continuat sa mearga asa un pic deoarece era aproape de casa si ca urmare a gripat turbina ,masina scotea fum alb.


dupa asta ne am inteles sa i schimb turbina,mi a platit pretu turbinei plus manopera,am schimbat turbina in 3 ore,a completat cu ulei si masina a pornit.masina scoate fum in continuare deoarece el nu spalat decat catalizatorul.


i am explicat ca trebuie tot spalat si uscat,oricum eu am facut numa pentru ce am fost platit ,adica turbina.


problema nu este fumul care il scoate ,acu motorul scoate in acceleratie un zgomot ca si cum ar aluneca o curea,ne am uitat si nu are ulei pe curele,zgomotul vine din motor.


deci spargerea baii de ulei se poate lasa si cu alte defectiuni in afara de turbina care  a crapat axul in ea?


eu dupa mine zic ca i sau strans segmentii pe piston,fara ulei e imposibil sa sufere numai turbina...i am zis sa faca compresia la motor...voi ca ma sfatuiti?multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata cu zgomotul,uitasem sa strang cele 2 suruburi de 12 de la teava de pe colectorul de esapament care duce la egr....i am spus omului azi dimineata ,a verificat si erau stranse la mana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

cred ca merita si o controlare a cuzinetilor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi floro pt ajutor,ii transmit asta omului,tocmai ce mi a dat sms si a zis ca masina merge bine...dar inca mai are ulei pe instalatie ca scoate fum alb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Am curățat turbina saptamina trecuta. Tot ok dar am observat ca atunci cind iau piciorul de pe accelerație după ce accelerez sănătos, fisieeee oribil 1 secunda. Doar cind eliberez accelerația sa schimb viteza spre exemplu.. mecanicu se disculpa ca nu are nici o legătură cu intervenția lui.. o fi doar coincidenta? Ms pt păreri!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pierdere putere se aprinde martorul motor si mesajul emission workshop. opresc motorul repornesc si puterea revine.am pus testerul care i-mi spune

000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 10
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 168560 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.05.30
                    Time: 06:53:35

             Freeze Frame:
                    RPM: 2142 /min
                    Speed: 76.0 km/h
                    Load: 52.9 %
                    Voltage: 14.59 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 1713.6 mbar
                    Absolute Pres.: 1203.6 mbar


Readiness: 1 1 0 0 0

mentionez cu o luna si ceva in urma am ridicat-o pe elevator un mecanic mi-a dat cu un spray pe nu stiu ce tija care deschide turbina si o luna jumatate nu am mai avut probleme.acum am curatat si egr care mi sa spus ca functioneaza normal. ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica capsula actuatorului,daca tine vacuum si daca nu e tija blocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri eram pe autostrada 120 km pe ora,se aprinde pompa de ulei rosie si mesajul presiune ulei opreste motorul,m-am oprit am controlat uleiul era ok,pornesc passatul accelerez dupa 2000 de turati iar se aprinde martorul iau piciorul de pe acceleratie si pentru 2 secunde o galagie mai bine spus un fasait gros,chem platforma,acasa am dat jos baie de ulei sa controlez axul de la pompa(care l-am schimbat acum 30.000km preventiv masina are 180k)care era ok,pun tot inapoi presiune de ulei este.am scos busonul pe unde se pune ulei si aruca.am mers 400 mt acelerez peste 2000 de turati si se aude un fasait gros cum ar freca fier pe fier,maine o duc la mecanic,cine a avut problema asemanatoare??

post-114028-14342584470029_thumb.jpg

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a dat peste cap hexagonul care transmite rotatia la pompa de ulei ,si deoarece ai mai tinut motoru pornit ai stricat si turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,dar totusi presiune este deci pompa functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai vazut tu cand ai scos busonul sunt doar vapori de ulei.Deoarece axul de la pompa nu se rotunjeste instant el mai invarte pompa ,putin la relanti.

Inlocuieste turbina,nu o reconditiona.Una noua e in jur de 450 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu erau vapori "sarea"ulei picaturi la relantiu :( cu busonul scos,turbina noua 450€ ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noua 450 euro? poate 1000 da....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GT1749 costa  450-550 euro ,reconditionata de fabrica-noua.Ambele vin cu factura ,kit de instalare si garantie 1 an.Folositi Google.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand zici reconditionata deja nu mai este noua! eu unu nu as pune ceva reconditionat pe masina. asa fac eu.folosim si Google  :D

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE a specificat " reconditionata de fabrica" adica reconditionata in GARRETT nu in nush ce atelier ;adica o poti considera noua .Singura diferenta de una noua e ca are eticheta lipita nu stantata .

 

Eu ma hazardez sa spun ca are si cuzinetii dusi nu numai turbina .Problema e ca turbina si cuzinetii sunt cele ce costa cel mai putin ...stai sa vezi ce varianta alege pentru pompa de ulei (cu sau fara arborii de echilibrare).

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste cu atentie ce a scris 

Daca nici eexcalade nu stie ce vorbeste....

RECONDITIONATA DE FABRICA

 

 

CREZI TU CA POTI DA PE UNA NOUA 1000 E???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da unde sunt eu  pot da 1000  euro! nu ma contrazic. dar e logic cand ceva e RECONDITIONAT nu e nou! numai bine

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MariusPD

Daca schimbi turbina la reprezentanta cu piesa veche la schimb ce zici TU ca iti pune pe masina??? La fel si cu pompa apa,alternator....etc.

 

Dupa relatarea lui geoland87 turbina a ramas fara ulei,eliciile au lovit carcasele din care a mancat ceva material.La reconditionarea clasica (aceeasi problema si daca se pune rotor nou),printre altele,se pun elicii noi care nu o sa mai dea randamentul initial deoarece distanta dintre ele si carcase depaseste 0.3mm. 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,crezi ca si pompa este cu probleme ? dupa cum am scris mai sus axul exagonal l-am schimbat acum 22.000de mii mai exact,cand l-am scos era perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!