Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Recommended Posts

Florin Mandras

Salut.

Rog ca daca am deschis un tpoic deja existent (inutil etc) acest post sa fie mutat unde trebuie (pur si simplu nu am gasit ceea ce caut).

Va rog cei care puteti emite o parere avizata sa imi precizati care sunt (in general) simtomele unei turbine cu defect.

Multumesc

Edited by Florin Mandras
Link to comment
Share on other sites

Limp mode , fluiera ca naiba, papa ulei , surge , nu mai trage , scoate fum etc...dc ai vreo sintoma sau asa crezi ?

Edited by CT91MOC
Link to comment
Share on other sites

Florin Mandras

Pai tocma asta e idee ... pur si simplu parca ceva nu mai merge cum trebuie la mine dar nici nu fluiera, nici nu scoate fum, nu sunt pe limp mode nici nu am scurgeri suspecte de ulei ... dar am zis ca mai bine le detaliaza cineva toate simtomele ca poate cine stie mai este cineva interesat.

Merci de rapuns

Link to comment
Share on other sites

La cat schimbi.. asa credeam si eu ca nu mai trage si tot asa .. dar dupa ce am mers cu acelasi motor pe o Skoda O1 am ramas surpins. si daca VAG-u zice ca e bine si mecanicu la fel.. e bine ! adica ce ti se pare tie schimbat la ea..? cati km ai cu masina ? poate fi si de la motorina :icon_idea:

Link to comment
Share on other sites

la mine fluiera putin daca schimb in scurt....pana in 2000 de ture ..sa fie de la turbina,

pot sa fac ceva acum sa previn ceva mai grav?

Link to comment
Share on other sites

Florin Mandras

De tras trage destul de ok ... ultima data cand am testat-o totul era in limite normale ...

Motorina e de la OMV (top nordic) dar e drept ca de vreo cateva zile nu am mai pornit-o iar astazi la 20 de km pe care i-am facut mi s-a parut ceva ciudat ... dimpotriva trage super ok doar ca timpul pe accelerare parca este mai scurt ca inainte (se tureaza mai repede si nu demareaza la fel de mult). Vitezele le schimb in general pe la 3.000 rot/min. Astazi am testat-o pana la 4.000 rot/min si de la 3.500 in sus mi s-a parut putin mai lenesa in rest totul destul de ok ...

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt asul turbinelor Cipos este :icon_thumleft: dar ii poti face o curatere..sa vezi ce are... :emthup:

La ce zici tu parca a fi DEBITMETRU.. dar nu cred..cati km are masina ?

Link to comment
Share on other sites

Florin Mandras

Asa am sa fac dar mai intai vreau sa fac si un drum mai lung de cel putin 100 km ca sa imi dau seama mai bine ... poate ce este si de la faptul ca nu am mai turat-o asa tare cam de mult etc.

Merci

Link to comment
Share on other sites

Da poti face si asta..Cu placere !

Asa aveam si eu impresia si dupa cateva "talpi" si-a revenit .. citisem pe forum de talpa adica 2000rpm to 4000 rpm cand motoru e la 90* C ..

Edited by CT91MOC
Link to comment
Share on other sites

Florin Mandras

Si ca tot veni vorba ceva mai sus de limp mode (stiu ca este o protectie a motorului dar stiu foarte exact) daca poate cineva detalia ce reprezinta acest "limp mode" si cum se manifesta.

Merci

Link to comment
Share on other sites

un log in mers face cat 1000 de cuvinte si pareri.am patit la masina personala.

Link to comment
Share on other sites

alexanderdj

Din ce ai descris tu ca pare schimbat la masina, iti patineaza ambreiajul.

Link to comment
Share on other sites

nu prea cred ca e problema de ambreiaj , ca sa elimini treaba cu ambreiajul incerci metoda 'babeasca' , intr-un deal , sau in parcare cu frana de mana trasa ii dai a 4 a si incerci sa pleci de pe loc dand usor drumul la ambreiaj ! daca motorul moare nu iti patineaza ambreiajul !daca turatia creste patineaza ambreiajul !

limp mode se manifesta in mers de obicei de la treapta a 3 in sus si la o turatie in general peste 3000 rpm , pur si simplu motorul nu mai are vlaga, trage la fel ca si cu un debitmetru stricat , dar in schimb motorul nu isi schimba zgomotul , sau dupa o anumita viteza in general am observat probleme dupa 120 km nu mai trage ajungi foarte greu la o viteza superioara ! acest limp mode apare in general pentru a proteja turbina de o 'supra-presiune'

Link to comment
Share on other sites

am si eu o problema cu turbina cred ... merg usor si accelerez constant da incet si la 2800 de ture are dintr o data un soc si parca urca mai rapid turele dar pedala o ti la fel

Link to comment
Share on other sites

Salut! La mine nu are alte simptome, dar dupa 2500 de ture incepe sa se auda un "fluierat" puternic. Ar trebui oare sa ma pregatesc sa schimb turbina..?

Link to comment
Share on other sites

Depinde ce fel de fluierat..Ca d-aia e turbina sa fluiere...daca fluiera la rece e bine,...daca fluiera puternic la cald.. nu e bine

Link to comment
Share on other sites

Florin Mandras

Din ce ai descris tu ca pare schimbat la masina, iti patineaza ambreiajul.

Salut.

Nu cred sa fie de la ambreiaj ... al meu este schimbat anul trecut (kit nou).

Citeam si despre limp mode dar la mine nu e cazul pentru ca de turat se tureaza ok pana la peste 4.000 rot/min iar de tras trage si la peste 3.500 rot/min.

Este posibil sa fie si de la calitatea carburatului.

Mai analizez situatia.

Link to comment
Share on other sites

Un test la drum pe canalele 03,10 si 11. postat in threadul care trebuie si vei primi pareri pertinente.

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat turbina acu 2 luni la masina din semnatura . tragea bine, nu scotea fum, nu intra in limp mode , nu fluiera ., doar ca imi manca ulei destul de mult . sa zicem ca la 500 de kilometri imi manca vreo 500 -700 de grame de ulei in ultima perioada . am fost la mecanic, dat jos turbina si verificata. avea joc in ax .

Link to comment
Share on other sites

este posibil sa intre limp mode-ul daca este defecta electrovalva? am curatat turbina, VAG-ul spune ca este in parametri normali, dar cand accelerez imi taie turbina! SUPERB! mai ales cand esti in depasirea unui tir!!!

Link to comment
Share on other sites

Prin electrovalva te referi la N75? Sigur ca poate sa dea limp mode. Pune codurile de eroare in sectiunea dedicata, ulterior poti sa faci si testul pe canalele 3, 10 si 11

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

azi, pe la sinaia, masina a avut urmatoarele simptome: se accelera..dar aproximativ degeaba.., nu se infigea ( din cand in cand isi mai revenea), si la un moment dat s-a accelerat singura. Atunci am tras pe dreapta si am oprit motorul. Dupa ce am pornit iar motorul, am vrut sa accelerez dar s-a oprit iar. Am aduso pe platforma pana in Bucuresti si maine ma duc la service sa aflu verdictul :dry:

Ce ar putea avea?

Edited by Alex FCD
Link to comment
Share on other sites

Pare o problema de volant-ambreiaj.

Daca se tureaza insa nu se infige inseamna ca patineaza ambreiajul!

Daca nici nu s-a aprins vreun martor in bord atunci sigur este de la ce am scris mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Toata apa a intrat in baia de ulei - aproximativ 4L.

Cei de la service au scos surplusul de amestec de apa si ulei din baie, au pornito, si nu mai avea nimic. Si nici nu stiau ce ar putea avea

Intre timp a mai picat un injector. Luni ma duc la Porsche...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!