Jump to content

Golf IV 1,9TDI AXR - Porneste greu si nu mai trage


diabboliq
 Share

Postare recomandată

Salutare colegi de suferinta,

Golf IV Variant, 2005, 1,9TDI AXR.

Cu asta ma mandresc ... doar ca m-a lovit problema si la nivelul la care ma situez eu, nu stiu ce sa fac.

Ca idee si in linii mari, am in bord martorul evacuare gaze arse (motorasul aflat in dreptul vitezei 20) aprins. Masina a inceput sa porneasca destul de greu (tre sa tin chia undeva pe la 10-12 secunde la automat pana sa porneasca) si mai nou am observat ca de la treapta a 3 a in sus nu mai trage aproape deloc.

O sa incep cu un scanare VAGCOM undeva pe saptamana viitoare .. dar pana atunci, cam de pe unde pare a fi problema ?

Multam si ... va stau la dispozitie pentru orice intrebare,

Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel si e vorba de acea clapeta care face vid la motor atunci cand opresti ..da acolo am o problema de mai de mult..imi afiseaza eroare in VAG..dar nu m-a lasat bugetul sau cumpar alta (in jur de 1800ron)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e clapeta aia, situata pe corpul EGR-ului.

Scoti tot egr-ul si il curati cu decarbusol (solutie de curatat carburatoare). Am facut operatiunea la masina mea, nu e greu de demontat/montat si dureaza cam o ora toata operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome a avut un amic de-al meu la un A4. Probema a fost pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A trebuit schimbata sau doar ajustata acceleratia?

Asta tine de partea cu "nu mai trage". Pornirea in schimb sau fie acea clapeta de la EGR? Nu se poate schimba? Din ce stiu eu, la mine nu mai face etansarea calumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai face etansarea calumea pentru ca e plina de depuneri. Si daca clapeta a ramas intredeschisa, exista posibilitatea sa se plafoneze motorul la turatii mai mari pentru ca nu trece destul aer.

Eu am lasat clapeta cu tija (care o tine deschisa) scoasa si nu mai tragea peste 2000.

Modificat de vs91mrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap ..interesant punct de plecare. Deci pe moment scanare dupa care investigare la partea asta (m-ar interesa sa si cumpar una noua ... daca as stii ce anume sa caut si cat ma costa). Despre pornirea greoaie ? (e ca si cum ar da scanteie mai greu .. stau mult cu ea la automat pana sa porneasca, indiferent ca e frig sau cald, ca e prima sau a 100 a pornire)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Problema de genul acesta am si eu..Se intampla sa nu mai traga,porneste f greu la cald si astazi pe un drum mai lung dupa ce oprisem pentru 5 min si a pornit foarte greu,am mai mers 30 de km si s-a aprins eroare de motorstörung werkstatt(engine fault workshop) dar s-a stins dupa alti 10 km..sa fie toate in legatura si sa fie aceasta clapeta de on off?sa inteleg ca se situeaza la egr si trebuie scos egru curatat si inlocuita clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am un golf 4 TDI si de ceva vreme masina imi pornea foarte greu cand era
motorul cald, in sensul ca tineam cam 6 secunde, poate si mai mult la
automat pana sa porneasca motorul. Nu am fost de acord cu resoftarea,
lasand asta ca ultima solutie. Am mers si am curatat electromotorul si
am schimbat platoul cu carbuni. Acum porneste si la cald si la rece fara
probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne spui cand revine problema.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

motor ajm pe g4 - la rece porneste la sfert dar la cald nu porneste de loc

CARE AR FI CAUZA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

averifica senzorii de temperatura toți! Unul dintre ei ii spune la Ecu ca e frig si el îți da un amestec mai bogat in motorina si motorul se ineaca. Verifica rezostenta in omi la fiecare dintre ei așa vezi daca e bun. Tre sa faci rost din Elsawin de valorile de rezistența a fiecărui senzor. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ar fi senzorul de temperatură ar trebui să pornească greu, dar să pornească până la urmă. Dacă nu mai porneşte deloc, mă gândesc la pompa de combustibil sau senzorul de pe arborelel cotit. Ar fi bine să vezi dacă nu ai ceva erori stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua. Sunt posesor de Vw Golf 4, 1.9 TDI, 101 CP, AXR, 2005. 

 

Pana acum nu am avut probleme cu el de cand l-am cumparat, insa de 2 luni a inceput sa ma puna pe ganduri. In ce sens? Pai...pentru inceput...imi parea ca nu mai trage asa cum trebuie ( toata lumea spunea ca sunt cu capul...ca masina trage bine..insa stiu sigur ca e o diferenta si o observ ), apoi...intr-o zi am fost la un prieten iar cand am pornit sa plec s-a aprins in bord martorul emisie gaze, iar martorul spirala se aprindea intermintent impreuna cu mesajul MOTORSTORG WERKSTATT ! ( aveam un bec stop pe frana ars - cineva a zis ca spirala apare de la becul acela ) - am schimbat ambele becuri insa nici un rezultat, am pus masina pe tester si a dat " senzor ax came " ( s-a uitat mecanicul si era totul in regula, a sters eroarea si am plecat ), dupa 2 zile mergand pe drum sa aprins martorul ASR ( un triunghi in intreriorul unui cerc sub forma unei sageti ) , am ajuns la destinatie unde am stat cam 2 ore, cand am pornit motorul nu mai era aprins nimic, insa pe drum inapoi dupa cam 50 km a aparut iar si s-a stins cateva zile mai tarziu. Cateva zile nu am avut nici o problema, exceptand faptul ca simteam ca masina nu trage - dar ma consolam cu gandul ca e doar in mintea mea iar ceilalti au zis ca trage ( pana si tatal meu care are una exact asa de 8 ani - si a trecut prin multe cu ea ). Ieri am iesit de la munca si intr- o intersectie cand sa ii dau a 2 a a inceput sa  " zmunceasca " ca si cum nu ar mai avea motorina sau ca si cum s-ar intrerupe alimentarea si ar da sa moara motorul, am dat iar a 1 a  si apoi a 2 a si am mers 20 metrii pana la urmatoarea intersectie cand trebuia sa fac stanga, am dat a 1 a si cand sa dau a 2 a aceeasi " zmuncitura " . Am ajuns acasa si am luat ceva iar cand am plecat totul normal, ca si cum nimic nu s-a intamplat. Azi am plecat din parcare totul normal, la urmatoarea pornire a pornit greu...am ajuns in alta parte, urmatoarea pornire la sfert de cheie totul normal, am ajuns in alta parte am stat 10 minute cand sa pornesc iar a pornit greu..plec de pe loc cand ii dau a 3 a iar aceeasi " zmuncitura ". Acuma am ajuns acasa si nu stiu ce sa ii fac. Ma poate ajuta cineva ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune VCDS-ul si vezi ce erori ai stocate. E posibil sa ai un contact slab la unul din injectoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua. Sunt posesor de Vw Golf 4, 1.9 TDI, 101 CP, AXR, 2005. 

 

Pana acum nu am avut probleme cu el de cand l-am cumparat, insa de 2 luni a inceput sa ma puna pe ganduri. In ce sens? Pai...pentru inceput...imi parea ca nu mai trage asa cum trebuie ( toata lumea spunea ca sunt cu capul...ca masina trage bine..insa stiu sigur ca e o diferenta si o observ ), apoi...intr-o zi am fost la un prieten iar cand am pornit sa plec s-a aprins in bord martorul emisie gaze, iar martorul spirala se aprindea intermintent impreuna cu mesajul MOTORSTORG WERKSTATT ! ( aveam un bec stop pe frana ars - cineva a zis ca spirala apare de la becul acela ) - am schimbat ambele becuri insa nici un rezultat, am pus masina pe tester si a dat " senzor ax came " ( s-a uitat mecanicul si era totul in regula, a sters eroarea si am plecat ), dupa 2 zile mergand pe drum sa aprins martorul ASR ( un triunghi in intreriorul unui cerc sub forma unei sageti ) , am ajuns la destinatie unde am stat cam 2 ore, cand am pornit motorul nu mai era aprins nimic, insa pe drum inapoi dupa cam 50 km a aparut iar si s-a stins cateva zile mai tarziu. Cateva zile nu am avut nici o problema, exceptand faptul ca simteam ca masina nu trage - dar ma consolam cu gandul ca e doar in mintea mea iar ceilalti au zis ca trage ( pana si tatal meu care are una exact asa de 8 ani - si a trecut prin multe cu ea ). Ieri am iesit de la munca si intr- o intersectie cand sa ii dau a 2 a a inceput sa  " zmunceasca " ca si cum nu ar mai avea motorina sau ca si cum s-ar intrerupe alimentarea si ar da sa moara motorul, am dat iar a 1 a  si apoi a 2 a si am mers 20 metrii pana la urmatoarea intersectie cand trebuia sa fac stanga, am dat a 1 a si cand sa dau a 2 a aceeasi " zmuncitura " . Am ajuns acasa si am luat ceva iar cand am plecat totul normal, ca si cum nimic nu s-a intamplat. Azi am plecat din parcare totul normal, la urmatoarea pornire a pornit greu...am ajuns in alta parte, urmatoarea pornire la sfert de cheie totul normal, am ajuns in alta parte am stat 10 minute cand sa pornesc iar a pornit greu..plec de pe loc cand ii dau a 3 a iar aceeasi " zmuncitura ". Acuma am ajuns acasa si nu stiu ce sa ii fac. Ma poate ajuta cineva ? Multumesc

Aceeasi figura si la mine ... daca ai rezolvat-o spune-mi te rog cum ... Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
anghel stefan viorel
On 09.08.2013 at 7:40 PM, adriansnow said:

averifica senzorii de temperatura toți! Unul dintre ei ii spune la Ecu ca e frig si el îți da un amestec mai bogat in motorina si motorul se ineaca. Verifica rezostenta in omi la fiecare dintre ei așa vezi daca e bun. Tre sa faci rost din Elsawin de valorile de rezistența a fiecărui senzor. Bafta

Si cine face asa ceva? K tare sunt interesat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mult mai simplu... cu testerul se verifica temperaturile relevante - aer la debitmetru, aer in admisie, motorina si apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna..am un golf 4 axr 101cp...si am o problema cu pornirea..ii dau cheie,invarte odata,intrerupe si dupa porneste brusc...precizez ca nu are alte simptome iar in mers se comporta absolut normal..aveti idee ce ar putea fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica electromotorul, bateria.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este noua..cineva mi a spus de releul 109..poate fi pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!