Jump to content

Modificari VW Polo 6R (Tuning)


Lvu
 Share

Postare recomandată

arata bine si astea,insa prefer ceva pe negru.nu stiu insa cat de mult se potrivesc jantele de 17 pentru un motor de 1.2 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am jante pe 17" la 85 cai si nu vad nici o diferenta vizavi de cum trage masina fata de cele de iarna pe 15".Oricum nu cred ca ai pretentii de sportivitate la 90 cai,asa ca pune-ti fara probleme.Trebuie sa tii cont ca daca nu ai suspensie sport va arata a tractoras...... parerea mea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa gandesc si eu,nu cred ca sunt probleme cu marimea jantelor.nu stiu sigur daca HL vine cu suspensie sport,dar daca nu e,sigur voi pune suspensii sport.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care are optiunea de suspensie sport,ai -15mm fata de cea standard,eu am suspensia standard si am pus doar arcuri sport cu drop -30 mm fata / spate si zic arata foarte bine ( nu stiu daca -15 mm este suficient,cel putin pe spate sigur nu,fiindca este foarte ridicata )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ceva mi-ar placea si mai mult.stie cineva ce marca sunt jantele din poza a doua?

post-88126-0-47844900-1345984187_thumb.j

post-88126-0-67287300-1345984253_thumb.j

Modificat de bily77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok!merci mult!pacat insa ca nu sunt pe 17 din cate am vazut,numai pe 18, si cred ca deja e prea mult pentru 90 cp.

sper ca in 10 zile deja sa intru in posesia masinii,si daca sunt multumit de masina,de cum merge,o sa incep sa bag bani in ea sa o fac pe placul meu.

Modificat de bily77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru achizitie ! Nu are de ce sa nu iti placa,este o masina frumusica,pe de alta parte daca dispui de bani,ai multe optiuni de " infrumusetare " cu accesorii OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pui arcuri sport, cu -30mm si sa pastrezi amortizoarele stock...nu e o idee buna. Amortizoarele vor fi mult mai comprimate inca din start. Si daca mai pui si ceva greutate pe ea...o sa ai o suspensie ineficienta si o sa distrugi si amortizoarele.

Merita oare sa miscorezi garda masinii doar pentru aspect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita din plin sa micsorezi garda la sol,mai ales la Polo 6R ,nu este doar parerea mea .La VW la reprezentanta,dupa seria mea de caroserie am gasit arcuri sport OEM -25 mm,asta sper ca te-a lamurit cat de mult strica ! Banuiesc ca nu produceau ei asa aiurea aceste arcuri,ma gandesc si eu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcurile OEM sunt produse tot de Eibach. Pana in 30mm cred ca sunt ok amortizoarele, desi este recomandabil amortizorul sport oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita,insa depinde mult pe ce drumuri circuli.si in plus nu este doar aspectul,ci si stabilitatea ce-ti ofera o garda mai joasa.si avand in vedere ca voi circula pe drumuri mult mai bune ca in romania,eu personal voi face o astfel de modificare.nu cred ca voi pune doar arcurile ci voi schimba setul complet.sper sa-mi placa masina,sa o pastrez si apoi putem sa discutam de ce voi pune pe ea.pana atunci raman la planuri doar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de confirmare George,ca si tine am studiat ceva inainte sa fac schimbarea ( asta a si fost motivul pentru care am ales Eibach ) ce regret acum este ca nu am luat Sportline !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce regret acum este ca nu am luat Sportline !

+1..din pacate am acelasi sentiment. Ma incalzeste gandul ca la iarna cei 15mm in plus vor fi folositori :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ B 06 FRE, din ce am vazut in poza, tu pe spate ai tambure ?, din ce stiam eu, toate cele cu motor 1.4 85 CP +... precum si toate cele cu motor TSI au discuri pe spate. :dry:

Modificat de gelumitu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de unde stiai tu,dar nu are discuri pe spate.....Sincer la ce putere are nu stiu care ar fi diferentele la franare.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut in pozele puse de tine cu noile tale jenți de aliaj, m-a mirat ca si eu am aceeasi masină ca tine insă am discuri pe spate,.... si nu stiu cum vine asta, băieții dau cu banul si când vor pun discuri, când nu vor nu pun?. Naspa, oricum, sunt foarte bune discurile dar parca totusi prea sensibile, nici nu calc frana si deja masina ingheata. Ai dreptate, sunt buni si tamburii daca-si fac bine treaba, doar ca daca esti putin mecanic, la discuri se umbla mai usor pt intretinere / schimb placute, intelegi ce vreau sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca a ta are DSG,fiind mai grea,poate acesta este motivul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este cineva cu crapaturi pe faruri in dreptul fasciculului luminos ? Ma gandesc serios sa iau 2 faruri dectane in loc , dar ma intreb si daca garantia acopera defectul asta de fabricatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai xenon AM ? La mine s-au matuit urat de tot in dreptul fasciculului luminos..si ma gandesc si eu sa le schimb la un moment dat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, e far standard si are foarte multe fisuri fine in unde bate lumina in el, as acuza chiar o problema pe garantie, in fond e un defect de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e totul OK, n-am probleme cu faruri mate sau fisurate, insa in mod cat se poate de clar asta e o problema pentru care ar trebui sa mergi sa faci scandal, fiindca tine de siguranta deplasarii, nu e un moft oarecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa zic si eu, nu este normal mai ales pentru un bec normal. La mine sa zicem ca e de inteles. Plastic de 2 bani + caldura = matuire, dar la tine n-are nici un motiv.

P.S.: pune si ceva poze

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de arcurile V-Maxx ? Am tot cautat pe net dar nu se gaseste mare lucru, cel putin pe forumurile romanesti. Ca si preturi sunt cam ca si Eibach si H&R, dar la acestea nu am gasit dimensiunile dorite.

De altfel am mai gasit si de la Vogtland, dar pe forumurile romanesti le gasesti doar la Dacia..ceea ce ma cam sperie, iar pretul lor este chiar mai sus decat V-Maxx.

M-am tot gandit si drop-ul vreau sa fie undeva la 25-30 mm fata si 40-55 mm spate.

Cam asa ar arata cu -30mm fata si -50mm spate (este cea de la Vogtland):

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!