Jump to content

Golf 6 - Retrofit senzor nivel lichid parbriz


Master_Blaster
 Share

Postare recomandată

la pin 17.

 

Poti pune si la 34, dar mufa are doar 32 pini :lol:

hahahah buna asta :lol:

ok, merg pe mana ta, cum am facut si pana acum si nu am dat gres :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata, am tras firele la tabloul de bord si le-am pozat pana langa rezervorul de lichid de parpriz. Nu am demontat decat tabloul, firele le-am tras prin locasul din spatele torpedoului.

Am codat si am si testat senzorul bagandu-l intr-o galetusa cu apa :D. It works! Martorul se aprinde sau se stinge dupa cateva secunde de cand si-a schimbat starea, nu instant - probabil asa trebuie sa functioneze.

Ramane acum sa dau bara jos, sa decupez rezervorul si sa infig senzorul la locul lui :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa trebuie sa functioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare tuturor,

Am montat si eu zilele trecute senzorul de nivel pentru lichidul de parbriz.Operatiunea am efectuat-o pe masina din semnatura (Jetta 2013).

Montarea a decurs in felul urmator:

a. ridicata masina pe cric si data jos roata dreapta fata (dupa demontarea rotii am pus o capra de sustinere si am lasat masina pe ea cat si pe cric pentru a nu risca sa cada)

b. am demontat carenajul rotii (sunt peste 10 suruburi torx) localizate pe arcul descris de aripa, in spatele amortizorului, cat si sub masina(acolo unde carenajul se prinde de scutul de sub bara)

c. am demontat rezervorul de lichid, deoarece pompa de lichid cat si locul de montare al senzorului sunt orientate catre interiorul barei fata, nu catre rota - deci accesul pentru taierea gaurii de senzor era imposibil

d. am gaurit rezervorul in locul marcat, cu un cutter , urmarind conturul marcat din fabrica. Apoi am montat prima data garnitura senzorului, apoi am infipt senzorul in garnitura(a fost nevoie de un pic de forta si de lubrifierea garniturii cu un pic de apa, fapt care m-a incantat, deoarece asta inseamna ca garnitura va etansa corespunzator fara sa fie nevoie de silicon sau alte lipituri)

e. am infipt mufa in senzor, am montant la loc vasul si am tras firele urmarind cablajul de la pompa de lichid de parbiz (urcand pe langa rezervor, tracand pe langa vasul de expansiune al lichidului de racire si intrand in habitaclu pe langa pompa de ABS). pentru ghidarea firului ce trebuie sa ajunga in ceasuri, am folosit o sarma lunga otelita confectionata dintr-un umeras de haine

f. langa vasul de expansiune manunchiul de fire trece printr-un tub de copex - acolo, am identificat firul maro-albastru (earth-sender ) care pleaca de la vasul de expansiune , l-am taiat si am facut legatura cu unul din firele de la senzorul nou montat. legatura a fost izolata cu varnish termocontractibil. (era sa uit - firele cele noi au fost imbracate complet in banda izolatoare panzata TESSA) Legatura aceasta de masa (earth-sender), conform schemei electrice din ELSA trebuie facuta neaparat la firul maro-albastru (care ajunge in pinul 20 al ceasurilor de bord), si nu la unul din punctele de masa(earth point) ale masinii.

g. Odata ajuns cu firul in habitaclu, prin spatele torpedoului(care a fost si el demontat), am inlaturat rama din jurul ceasurilor, si am scos ceasurile.

h. Utilizand aceeasi sarma otelita, am ghidat firul pe langa harnessul din bord (care se afla in spatele gurilor de ventilatie centrale, cum privesti de sub bord spre baza parbrizului), catre ceasuri

i. Am infipt cablul in mufa ceasurilor pe pozitia 17, l-am legat de manunchiul mare de fire , am infipt mufa la loc si am codat cu VCDS-ul in modulul INSTRUMENTS

j. Am montat ceasurile, rama ceasurilor si torpedoul in ordinea inversa demontarii

La final, am testat functionalitatea: pus contactul, se aprinde si se stinge lampa de control , apoi (nefiind lichid in rezervor) se aprinde lampa si ramane aprinsa. Dupa completare cu lichid, lampa s-a stins

Timp total de executie (cu tot cu intreruperile venite din partea copilului):5 ore

Operatiune incheiata cu succes si inca un upgrade bifat pe lista.

PS: Am pus roata la loc si am dat jos masina de pe cric inainte de a incepe se umblu prin habitaclu (undeva inainte de punctul f) - e mai safe asa :))

O zi buna va doresc si surubareala placuta

Modificat de godsmack87
correcting typos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!