Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

salut, incerc sa ajut un coleg care ii apare eroarea din foto...dupa 2 zile de la o decalaminare motor.

egr este nou schimbat cu 2 luni inainte ...masina este un cffb 2.0l.

multumesc

 

20230323_153731.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr original sau aftermarket? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aftermarket...la garaj s a facut schimbarea , a costat un pic

tocmai ce a disparut eroarea din bord...singura

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Dar fiind aftermarket,  te aștepti sa faca iar, in scurt timp, din pacate. La aceste motoare, se recomanda numai egr original. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

Am si eu doua probleme, cu prima m-am “obisnuit”, in sensul ca nu stiu ce sa-i fac:

 

1. Eroarea P2015 - am montat limitatorul acum 3 ani si totul a fost perfect, dar de 1 an, a aparut din nou eroarea. Am demontat limitatorul, l-am repozitionat, nimic.

 

2. Eroarea P0403 - a aparut de curand, s-a aprins de cateva ori, dar dupa ce reporneam masina, disparea. Ca simptome, nu prea se mai accelera masina, sau doar foarte greu.

 

Ce parere aveti? Ce as mai putea face sa scap de P2015?

Dar legat de EGR, oare sa mearga doar cu o curatare? Sau necesita schimbare?

 

Multumesc.

A319243B-139F-473C-A4D8-AD2A6AFBC327.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Saluti! Curios de o chestie - daca EGR-ul da eroare de short pe plus, n-ar trebui sa simt vreo diferenta in cum se comporta masina? So far so good, in afara de eroare in VCDS nu am sesizat altceva. 
Inca nu am pus multimetrul pe ea, am scos doar eroarea ca nu a fost prioritar (mai sunt o galagie de chestii de facut la masina de care ma ocup acum), iar pana acolo eram curios ce parere aveti de eroare. 
sfantul 2.0 tdi BKP 
 

1 Fault Found 

012592 - EGR System: Regulation Range Exceeded 
               P3130 - 006 - Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 221143 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.05.26
                    Time: 17:34:02

             Freeze Frame 
                    RPM: 768 /min
                    Torque: 24.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                        84.63 %
                    Load: 85.1 %
                    Lambda: 0.0 %
                    Battery Volts: 1.0 V

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat curentul din mufa, am 5v pe doi pini, deci cred ca e ok dpdv al alimentarii. L-am dat jos de pe masina si urmeaza sa ma uit la...nu stiu sincer la ce :D

probabil ca tre luat altu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am desfacut, curatat, chit ca nu era asa rau, iar acum vad ca si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna Ziua

Ma puteti ajuta cu locatia de la "Exhaust Gas Temperature Sensor 3" ?? Nu il gasesc nici in ruptul capului... motor bmp cu un singur ax

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trei mufe deasupra de rezervorul de lichid de frana,le-am scos pe rand,cu contactul pus,dar nici una nu imi dadea eroarea "Exhaust Gas Temperature Sensor 3"

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E dupa dpf ,mufa lui e jos 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa rezolvat,nu era defect senzorul la eroarea asta "005213 - Exhaust Gas Temperature Sensor 3 - P145D - 000 - Short to Plus". In elsawin il gasiti ca G527-Temp. sender after particulate filter.

Multumesc EEXCALADE
           
               

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Screenshot_20230821_124302_Gallery.thumb.jpg.58917bb82919250b5a8bf4aa6551bcb7.jpgSalut,dacă asa arata pe exterior,pe interior cel mai probabil este murdar? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Murdar e sigur, dar nu iti poate spune nimeni cat anume-ce grad de colmatare. Cel mai bine demontat si vazut exact. Oricum, no offence, intrebarea ta e hilara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,e normala valoarea asta pe maf si egr ? motor 2.0l bmp 

20230917_174708.jpg

defecte nu sant,masina merge,dar parca e puturoasa putin,doar dupa 2000rpm parca are ceva vlaga

nu are soft iar dpf-ul este activ 100%

oricat o ridic in turatii,valoarea pe egr ramane ne miscata,iar valoarea pe maf oscileaza intre 430 si 600mg/str maxim,mai mult nu

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scot mufa la maf,intra in avarie 550mg/str si se aprinde spira pe ceasuri si bneinteles apare si defect.... dar egr-ul tot 100,6% ramane

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
MARYUSRDV619

Salutare,am si eu o problemă, s.a aprins checkul si am următoarea eroare, am schimbat egr PIERBURG nou, si tot imi stau valorile aiurea, si se aprinde dinou checkul, am scos furtunelul din egr si nu se modifica nimic,imi sta intre 400 si 500 in relanti, are cineva idee de la ce ar fi?

IMG-20240128-WA0007.jpg

IMG-20240128-WA0006.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă un log în mers pe grupurile 3-10-11 şi un log în Basic Settings pe grupul 003 apoi pune logurile aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lipsa vacuum.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MARYUSRDV619

In ce trepte sa fac logurile ? Sau la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi mai jos 

Oricum cel mai probabil este ce a spus colegul mai sus, lipsa vacuum. Logurile descrise mai sus te vor ajuta sa vezi cam pe unde este problema. Deci vino cu cele trei loguri. Daca nu ai timp/chef/loc fa-le macar pe cele două BS003 și BS011 care nu necesită deplasare și sunt destul de concludente, doar să lași să se încălzească puțin motorul. Ideal ar să îl faci și pe cel in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o scăpare de vacuum, dar nu totală. Asta în special pe partea de EGR unde se vede că nu se poate deschide la maximum (am indicat în grafic pe unde ar trebui să fie), deci vacuum-ul este insuficient. Trebuie verificat sistemul de vacuum (ştuţ pompa tandem, furtunaşe, electrovalve). Dacă îmi dai codul motorului îţi pun o schemă a circuitului de vacuum care să te ajute.

image.thumb.png.a1e849a5cb352fba9395f234686cdebc.png

 

Se vede şi la turbină ceva deficit de vacuum, dar coroborat cu logul în mers asta poate fi şi din cauza unei uşoare gripări a geometriei sau reglaj inadecvat.

image.thumb.png.b30e6024a1cefe98ac06644c8a008ff4.png

 

 

13 hours ago, MARYUSRDV619 said:

am scos furtunelul din egr si nu se modifica nimic,imi sta intre 400 si 500 in relanti,

Asta nu are nici o relevanţă pentru că EGR nu stă decât puţin timp deschis când motorul este la ralanti, în general stă pe închis ca şi cum ar fi furtunaşul de vacuum scos.

 

Deci: codul motor să îţi dau schema de vacuum, verificat vacuum-ul. Ar fi perfect şi te-ar ajuta foarte mult dacă ai găsi un manometru pentru vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MARYUSRDV619

Este passat 1.9 BKC din 2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun că este modelul cu bloc de electrovalve fără filtru de particule

BKC vacuum passat.pdf

 

 

1006434132_bkcblocelectrovalve.thumb.JPG.64953803e95263b9d82370f7d17d3a79.JPG

 

Prima dată verifică rezervorul de vacuum (bila aia din plastic) că mai are obiceiul să crape (scoţi din ea furtunaşul de vacuum, pui în loc o bucată de furtunaş de combustibil care să se potrivească şi tragi aer cu gura. dacă este etanşă limba trebuie să rămână lipită de furtunaş)

Verificările încep cu ştuţul de la pompa tandem pt că şi ăla are obiceiul să îşi facă joc şi să scape vacuum.

Poţi folosi un furtunaş de vreo 7-8 mm diametru pe post de stetoscop, un capăt îl bagi în ureche şi celălalt îl plimbi prin zona vizată. Unde scapă vacuum apare un sunet pe care îl vei auzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!