Jump to content

Senzor turatie motor golf 4


djdolphins07
 Share

Postare recomandată

Si eu am un VW Golf 4 de 1,6 pe benzina din 2001.Cind pornesc masina imi ramine tot timpul aprins pe bord din partea dreapta cel cu motorul.Am inteles ca ar fi de la senzorul de la eliminare de gaze sau sa fie un alt motiv de sta aprins.Pe unde se gaseste acel senzor de sesizare,cred ca este murdar si din cauza benzinei sau poate este defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care o fi senzorul de eliminare gaze?

FA intai o dioagnoza si aflii sigur care este eroarea, nu schimba senzori aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 HELP!!! intrebare scurt: ce legatura exista intre senzorul de impulsuri de la arborele cotit si volant la benzinare????

Modificat de aurashu86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina ta nu exista (legatura), sunt unele la care acest senzor primeste impulsuri de la volant.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un vw golf 1.9 tdi 74kw AXR cod motor si am avut probleme cu senzorul de turatie, am fost la tester si au zis ca este senzorul. l-am schimbat, dupa 3-4 lini a aparut iar. Nu mai schimbati senzorul ca nu este din el. Am fost la un electrician mi-a facut un test si a zis ca, semnalul de la senzor la calculator(este pe sub parbriz, la stergaatoare) este imperfect, a pus alt cablu in paralel cu cel vechi si merge masina de rupe. Am schimba 3 senzori degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Stie cineva de unde pot lua oringul de la senzorul de turatie la un AXR de 74 kw (fara sa-l iau impreuna cu senzorul, cum mi s-a spus in magazine ca se da)? Al meu e ciupit si-mi murdareste motorul cu ulei in partea din fata! Eventual daca stie cineva vreun cod, ceva... Multumesc!

Modificat de niculin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!am si eu o problema,daca stie cineva,sau daca i s'a mai intamplat fenomenul asta:

La cald,atat la relanti cat si in sarcina,la turatii mai mari de 2200 2500 imi intrerupe,se zguduie masina,apare in bord epc si ticaie un releu sub bord.l'am banuit pe 409(cel de la pompa)si l'am schimbat,dar la fel face.Aseara,dupa o diagnoza mai amanuntita,mi'a dat eroare pe speed sensor g28.pe unde e ala?din cauza lui sa faca asa?Atasez un film,sa vedeti cum face pe loc,cu pedala la fund.Pareri?

http://youtu.be/wCk8zaFT8Es

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit in ultimele 2 saptamani zeci de topic-uri si mii de comentarii,pana sa ma hotarasc daca schimb sau nu acest senzor,dupa ce am schimbat 5 mecanici si un releu si egr-ul degeaba:) evident ca am citit toate paginile acestui topic.vreau pareri concrete si informatii exacte!de asta am intrebat ca un noob,desi s'a mai spus(pentru alte motoare).merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mufa lui de lagatura cu cablajul masinii exact langa joja de ulei.In zona respectiva ai 2 mufe..1 de la senzorul barometric MAF si 1 de la senzorul G28.

Verifica la mufa de la senzorul G28 daca firele sunt intregi (exact la iesirea firelor din teaca de plastic care protejeaza firele).

Verifica mufa daca are ulei in ea si daca nu are contacte oxidate.Poti aplica in zona un spray de contacte dar sa fie de calitate buna ca altfel iti mareste dimensiunea garniturii portocalii si nu mai reusesti sa bagi mufa in mufa de la cablajul masinii.

Daca gasesti firele dezizolate (au prostul obiceii sa fie dezizolate in zona respectiva din cauza ca freaca pe teaca de plastic de protectie)aplici cu atentie banda de izolier pe ele.

Verifica ce ti-am spus...si apoi mai discutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX , esti cel mai tare!! :beer: Aveam un fir la mufa care intra in mufa cablajului,care era rupt din teaca si statea doar asa,pe acolo:)).am taiat toate 3 firele,am pus mufa noua si merge brici!!am alergat'o cativa km in 4-5mii de ture in cam toate treptele in afara de a 5-a ca nu am avut unde,sa ma conving ca e ok,si sa isi mai revina(ultimele 3 sapt am schimbat numai in max 2000,ca sa nu ma zguduie) si niciun semn de zguduiala.referitor la comentariul pe care il dadusem mai sus,de asta e nevoie de informatii precise si de ajutorul oamenilor cu adevarat priceputi fara a fi mecanici pentru a nu  cheltui bani aiurea,dupa urechile "mecanicilor" de pe la noi.cazul meu,450 ron:).Sanatate si drumuri bune va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu te lovesti de astfel de ,,chestii'' nu iti dai seama care este adevarata problema.

Eu am mai salvat pe cineva cu asemenea problema si omul nu stia cum sa imi multumeasca.

Fusese in 3 service  si nu i-au dat de cap masinii.

Eu am descoperit problema cand  mi-am luat masina la puricat pentru ca aveam si eu probleme cu opritul in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic, cand te duci cu masina la garajul din colt .... cam patesti lucruri din acestea. Daca faci scanare si iti da senzor intrerupt  si te apuci sa schimbi alte alea (..5 mecanici si un releu si egr-ul degeaba...) fara scoti mufa de la senzorul cu pricina,sa ii dai un spray de contact, fara sa verifici continuitatea cablajului pana in ECU ajungi pe vwforum aka service online si dai :beer: gratis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la ultima scanare,facuta de userul Muraru Dan(mii de multumiri si lui) am fost numai la mecanici in service'uri autorizate si la 2 electricieni si nicaieri nu imi dadea eroar pe senzor turatie.in schimb aveam erori pe egr permanent,lambda circuit deschis,eroare interna ecu,injectoare 1 2 3 4,si eroare  A30 parca,si mi'a zis electricianul ca ar fi releul de la pompa benzina(409).schimbat,si degeaba.Schimbat egr,si,din nou,degeaba(am pus cap la cap ulterior informatiile si mi'am dat seama ca a mea chiulasa de AKQ,schimbata de neamt,D-zeu stie cand,nu are egr monocapsula, si al meu de APE, e prins de lateralui chiuloasei,printr'un surub,doar de forma.peretele chiuloasei fiind plin,nu comunica cu motorul(de aici vag com sesiza defect permanent).Nu eram atat de scurt la minte incat sa ma apuc sa schimb aiurea piese,pe banii mei:)pur si simplu nu aveam eroare pe ce trebuia remediat.banii pe egr i'am recuperat,l'am returnat.banii de pe diagnoze,fie'n bafta lor..ma bucur ca am rezolvat problema,si nu a fost ceva mai grav sau mai costisitor.Si crede'ma ca am studiat mult forumurile si am cautat comportament asemanator al motorului  in topic-uri si topic-uri si nu gaseam mai nimic.mie unul,nu imi murea motorul niciodata,de ex.in fine..nu trebuie sa fii atat de critic:P. Drumuri bune la toti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi.am un golf 4 1.4 ,16v,1999,motor ahw.pe tester imi da eroarea 00513.pe ross-tech e eroare la senzorul g28(la mine e permanent).am fost la mecanic,comandat un senzor nou,pe original dar din pacate la fel.a facut o verificare vizuala cu o camera si acolo pe volant este un rotor,ca o coroana cu dinti pe care senzorul ii citeste.unul din dinti e indoit.urmeaza sa dea jos cutia sa vada daca de acolo ar fi problema.cablurile au foat verificate si par a fi in regula.a mai intalnit cineva problema asta?multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba repede mecanicul, da repede pana sa iti dea cutia jos.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwts.ru/engine/ahw_akq_ajv.pdf

 

Acum sa ma explic. Asa trebuie sa fie sunt doi dinti indoiti ca reper. Vezi paginile 15 si 25 din documentul din link-ul de mai sus. 

Sa verifice continuitatea cablajului pana la ECU inclusiv mufa, pot fi pini corodati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult ptr info.din ce am vazut pe camera se pare ca la mine prinderea ar fi ca in primul caz "Sealing flange with spring-ring gasket".ideea e ca unul din dinti in loc sa stea ca in imagine e clar indoit.de asta sunt 100%.ceva s-a intamplat acolo si e posibil ca senzorul sa nu citeasca corect...in mom de fata circul cu senzorul anulat si surprinzator masina merge parca mai bine cu exceptia ca porneste dupa ce-i dau la automat 4-5 sec....daca te pricepi mai bine,crezi ca se poate ajunge la coroana respctiva mai usor?da-mi o solutie,te rog.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu ati confundat marcajul care trebuie sa existe pe rotor cu dintele indoit? Daca invarti motorul o tura, nu mai gasesti nimic anormal? Adica, ati rotit motorul o tura, ati gasit marcajul, si ati gasit si dintele indoit?

 

Alta metoda de a ajunge la rotor/coroana nu exista, dar cred ca ai fi primul care pateste acest lucru.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rotit motorul 2-3 ture ca sa fim siguri 100%.marcajul e marcaj...iar la un mom dat e dintele indoit...si mecanicul icea ca singura modalitate sa ajunga la coroana e sa dea cutia jos....ai idee din ce material e confectionata?sa nu se rupa naibii dintele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul citeste pe colivia semeringului,coroana pe care electromotorul invarte nu are legatura cu senzorul.

 

post-64586-0-96192900-1385039110_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te contrazic,dar colegul dic a pua un pdf foarte explicit,zic eu ,in care se descrie cum citeste senzorul(pe la pag 14-15).arunca un ochi pe acolo si da-mi un sfat te rog;se anunta o cheltuiala ft mare si as vrea sa mai limitez daca se poate.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea mai sunt sfaturi, cum am zis,  ai fi primul pe aici cu dinte indoit/rupt la coroana de pe care citeste G28.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SENZORUL CITESTE PE SEMERINGUL RESPECTIV SI ESTE PRINS IN CARCASA SEMERINGULUI.

Daca vrei sa asculti bine...daca nu demonteaza jumatate de masina.Oricum daca vrei sa schimbi semeringul ala trebuie data jos cutia de viteze.

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/kurbelwellenflansch+sensor-030906433q-030103171h/90258918-223-2049

Coroana de care pomenesti vine montata(turnata)pe volant si nu ai posibilitatea sa o scoti.

 


Uite aici denumirea EXACTA a semeringului respectiv :030103171H  flansa etansare cu inel etans si roata traductoare impulsuri.

post-64586-0-15766800-1385040755_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Tot in legatura cu acest senzor de turatie, G28, problema e identia cu cea a lui StifflerSamm. As avea nevoie de ajutor in localizarea acestul senzor, la un Golf IV , 1.4 16v, AXP.. tot caut de cateva zile si nu gasesc nicaieri clar unde se afla.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!