Jump to content
kalu

Probleme servodirecție Golf V / Jetta

334 postări în acest subiect de discuţie

kalu

am si eu o problema ...sper sa primesc ceva sfaturi...sunt proaspatul proprietar al unui golf v ,2004,1,9 tdi 105 cai,transmisie fata

s-a aprins in bord un martor "volan rosu" si nu am servo directie.am fost pe un tester,a resetat eroarea si mi-a mers serva...1 zi..;) ,apoi acelasi lucru.trebuie sa merg maine din nou sa vad care e treaba...sper sa nu fie ceva grav....s-a mai intalnit problema asta printre cei de pe forum...?

stie cineva cat costa un senzor de serva...? ca am inteles ca s-ar putea sa fie el problema...

si...e adevarat ca la golf v servodirectia este electronica...? adik am inteles ca nu are pompa de serva(cu lichid...)...

astept ceva sfaturi...:D

inca o intrebare....cum fac rost de o mufa ptr iesire semnal din RCD 300 care e montat ptr amplificator...?cat costa,unde se gaseshte...sau trebuie sa merg neaparat la vw?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tzone

nu este o mufa .. este o cutiuta care se leaga la iesirile pt boxe (de preferat spate daca vrei sa iti pui sobwoofer) si care are iesiri RCA, costa 20-30 RON, si o gasesti la magazinele specializate. daca vrei iti trimit un pm cu magazinul de unde mi-am luat eu pt k nu vreau sa fac reclama.

Modificat de tzone

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
kalu

mc tzone...astept un pm cu numele chestiei si cu mag de unde ai cumparat tu...inca o data mc...

off-topic: vad ca aici e o mare familie...ma bucur ca am intrat si eu...:D

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
MikeRG

Power steering oil specification G 002 000

Power steering oil capacity 0,80 Litres

informatiile de mai sus rezulta conform datelor furnizate de interpretarea unui vin de golf V, pe http://www.oilshop.ro/catalog/vagvin.php

totusi, pe http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page07_g5 exista manual specific de servisare caseta de directie care nu face vorbire decat de vaselina cu specificatia G 052 192 A1

asa ca e posibil sa fie vorba doar de vaselina, pentru partile in miscare

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
istef

S-a discutat si pe alt topic ca servodirectia la Golf 5 este electrica si nu are ulei de servodirectie (detalii aici).

De unde stii ca este vorba doar de un senzor la servodirectie si nu este ceva mai grav. Posteaza aici codul erorii.

kalu, in primul rand bine ai venit pe forum. In al doilea rand o sa te rog sa citesti regulamentul pentru ca pe viitor sa nu-l mai incalci cum ai facut-o in acest topic. Limbajul gen mIRC, tz, sh etc nu este acceptat pe forum. De asemenea nu ai voie sa deschizi un topic care sa trateze mai multe probleme (servodirectie si amplificator pentru RCD).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
kalu

scuze de greseli...nu cred ca o sa se mai intample....:)

codul erorii este "023D senzor moment directie" am scris exact ce a aratat testerul...

apropo...nu cred ca e vb nici de senzor...sau cel putin sper...deoarece...la resetarea erorii...servodirectia imi functioneaza cam 1-2 zile..apoi..acelasi lucru...se aprinde martorul si am servo..dupa care la urmatoarea pornire...nu mai am nici servo...

poate conteaza ...codul motor este BKC....

mi s-a spus ca - e posibil sa fie de din unghiuri...sa merg sa le reglez sau sa le verific..ptr ca daca rotile nu vireaza in unghiuri perfect egale.,..senzorul detecteaza acest lucru si din cauza asta imi blocheaza serva..nu ma lasa sa o folosesc...sau ca

- s-ar putea sa fi fost facute ceva reparatii la serva si senzorul nu ar fi calibrat dupa noile modificari...nu stiu ce sa zic...e prima oara cand aud de asa ceva...

mc anticipat...:(

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
kalu

a auzit v=cineva de ce am scris eu in post-ul de mai sus...? sunt nerabdator sa aflu ceva...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
razdan

Explicatia "e posibil sa fie de din unghiuri" este o mare prostie.

Eu am avut "unghiurile" serios modificate (am uzat un rand de anvelope in 10.000 km aproape complet pe interior) si nu am avut probleme cu servodirectia.

Logica spune acelasi lucru.

Verifica masina la un service serios pentru ca este posibil sa fie ceva mai grav / complicat decat un senzor.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cosmo17

ca veni vorba de service, kalu, la ce service ai fost? ai fost la o reprezentanta? mai ai masina in garantie? daca da, s-ar putea sa fie facubil pe garantie ce ai tu. si daca nu, tot iti recomand o reprezentanta pentru reparatie (macar iti dau o tentativa de garantie pe lucrare)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
kalu

nu am fost la nici o reprezentanta...nu am masina in garantie(daca era asa ma duceam direct la ei...nu mai stateam la discuti...discutiile dupa...:P )...

si...am vreo 100 km de cand am facut unghiurile...si vad ca nu se mai aprinde martorul...sincer...nu stiu ce sa fac...sa ma bucur ca am rezolvat sau...sa merg totusi la reprezentanta...?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
istef

@kalu, nu mai crede toti "specialisti" de la service-uri obscure. Din pacate si cei din reprezentante sunt nepriceputi (doar o parte din ei) sau incearca sa jacmaneasca clientul. Din pacate unghiurile nu au nici o legatura cu eroarea. Nu exista nici un senzor care sa vada unghiurile la roti. Ar fi o mare inventie daca ar exista asa ceva. Cauza erorii este alta. O sa dau mai multe detalii cand ajung la Iasi.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
mariu51anu

@istef-Daca nu e bun unghiul de fuga se aprinde martorul de ESP de pe bord,nu ca ar fi senzor pt defectul asta dar nu mai functioneaza corect in caz de unghiuri dereglate :(

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
xxnelu

Da dar, in acest caz ar trebui sa simti/observi o astfel de problema; fie masina va trage intr-o parte, fie in viraje vei auzi scartaituri ale cauciucurilor,etc. Pentru a ajunge sa se aprinda martorul ESP din cauza geometriei, aceasta din urma (geometria) cred ca ar trebui sa fie VARZA. Deci, pt. ca martorul ESP sa se aprinda din cauza geometriei, ar trebui sa existe diferente (considerabile) intre "rotatiile" rotilor, pentru ca senzorii ABS sa simta acest lucru. Nu cred ca ceilalti senzori ai ESP sa simta ceva din cauza geometriei. S-a inteles ceva :( :(?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
razdan

Eu am inteles perfect si iti dau dreptate.

Si eu spuneam mai sus ca am avut geometria de asa natura "reglata" din fabrica, incat dupa 10.000 km am uzat aproape complet toate 4 anvelopele pe interior.

In aceste conditii nu mi s-a aprins nici un martor ...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
kalu

sper sa dau de problema intr-un final...ca m-am saturat...incep sa imi pierd increderea...:icon_thumright: apropo...iar am ramas fara serva...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
razdan

Sorry. ai grija si ... ai incredere in colegii de pe forum care te pot ajuta ... :icon_thumright:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
kalu

eroarea gasita cu vag-com e "Steering Torque Sensor (G269): Implausible Signal "

am sunat la reprez...si cica daca e senzorul...nu poate fi schimbat individual..trenuie schimbata caseta de directie....:icon_thumright:(((((((( si e 3260 lei...:wub:...deja tremur tot...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
istef

Ce as putea sa mai spus dupa scanare, ti-am spus si personal, dar sa postam si aici poate au nevoie si altii aceste informatii.

Din ce ai spus si tu, dupa adaptarea senzorului masina merge normal pana la o urmatoare pornire (1-2-3 porniri, nu neaparat la urmatoarea). In mers nu sunt probleme sa ramana fara servodirectie.

Posibile probleme:

- senzor defect;

- caseta directie defecta;

- utlimul aspect, dar deloc de neglijat, atunci cand pornesti masina se aprinde martorul de ESP, martor care stiu ca se aprinde atunci cand bateria este slaba si e pe duca. Ma gandesc ca poate acelasi fenomen ar putea aprea si la senzorul de servodirectie. Are cineva mai multe cunostinte in domeniu si sa ne poata lamuri?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
kalu

mai stie cineva vreo varianta...? au trecut 2 zile de la stergerea erprii cu ajutorul lui istef...si sa aprins odata martorul..am oprit motor si am pornit iar...si merge...trebuie sa incerc si faza cu bateria...numai ca nu gasesc cu imprumut una cat de cat noua...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tazzz

o cadere serioasa de tensiune poate sa duca la memorarea unor defecte...dar daca zici ca se aprinde si in mers..ma tem ca e vorba de o defectiune sporadica a senzorului....care din pacate nu se poate inlocui separat.... :icon_thumright:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
kalu

poate m-am exprimat gresit...in nici un caz nu se aprinde din mers...cand am pornit motorul s-a aprins...am oprit si am pornit iar...deci numai la pormire...daca nu se aprinde la pornire sub nici o forma nu se aprinde din mers..nici macar pe galben nu neaparat pe rosu...

trebuie sa o incerc si pe asta cu bateria...dar imi trebuie una cat de cat noua si deocamdata pe la prieteni nu am gasit decat baterii de vreo 2 ani...:icon_thumright:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
istef

Eu zic sa incerci si cu una de 2 ani. Dar ai grija sa fie tot de pe TDI-uri si cu amperaje cel putin la fel de mari ca a ta. O alta varianta ar fi sa pui niste clesti de curent si sa incerci sa pornesti cu 2 baterii in paralel (a doua masina sa aiba motorul pornit ca sa incarce alternatorul). Cu clesti, cu siguranta vei avea destul curent sa nu trebuiasca sa se mai aprinda ESP-ul.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
kalu

cred ca o sa incerc asa doar in ideea de a vedea daca se mai aprinde martotul de la esp cand pornesc mororul...ca vad ca de cand a resetat istef ultima data eroarea...adik acum cam 1000 km...nu m-a mai deranjat...:offtopic:

nici nu stiu ce sa mai cred....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
dan_pira83

salut cine stie unde se afla bidonasul de ulei de servo la golf v ca il caut si nu gasesc nimik ......

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Golf TDI
S-a discutat si pe alt topic ca servodirectia la Golf 5 este electrica si nu are ulei de servodirectie (detalii aici).

Asta zicea Istef pe prima pagina :lol:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×