Jump to content

Probleme servodirecție electromecanica


kalu
 Share

Postare recomandată

Ceea ce spui tu suna bine, dar mie, cand vroiau cei de la PoRo sa ia pielea de pe mine recomandandu-mi o reparatie nenecesara (defectul provenea din alt loc si costa 150 de lei remedierea), mi-au cerut vreo 6.000 ron cu manopera pentru caseta + cablaj, oferindu-se sa imi reduca toata cheltuiala la 5.500 ron daca cedam vechea piesa.

Deci partea cu reducerea la jumatate nu cred ca e valabila pe taramul celor care vor sa se imboteasca peste noapte.

PS: Daca as fi fost nevoit sa imi iau caseta, nu le-as fi dat-o pe cea veche. Consideram ca mi-am luat ciocan de 500 ron sa bat cuie cu el si tot nu le-as fi dat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
misu ploiesteanu

am un usor zgomot(gen scirtit dar mai jos ca timbru) cind virez total pe loc si atunci cind volanul este la 0 grd daca rotesc stinga dreapta cu forta pentru a vedea jocul simt un "clancanit"moderat ca intensitate. este normal? casetele astea electromecanice au ulei/vaselina in ele se au nevoie de mentenanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare,

vreau sa va scriu si eu de problemele pe care le-am avut la servo.

mi s-a aprins martorul de bord galben de servo. se putea circula cu masina, servo mergea pe loc, dar in mers trebuia sa trag bine de covrig.

am fost la reprezentanta si pe tester au spus ca trebuie schimbat senzorul de pe caseta, vreo 500 de ron, 250 de ron manopera pe ora si inca 250 dar cica nu stiau sigur daca e nevoie, adaptarea senzorului respectiv.

Le-am cerut adaptarea senzorului inainte sa il schimbe pentru ca la un amic pe tester ii dadea eroare de calcul si nu eroare de functionare si nu, ca e stricat si tot asa.

nu am schimbat, in schimb am reglat presiunea la roti si surprinzator si-a revenit. Pana acum nu am mai avut probleme asa ca vedeti sa nu se fi schimbat unghiul de la roti prea umflate sau prea slabe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cine îmi poate da un link ceva, (de Germania) de unde să văd care e pretul la ei, la o astfel de casetă? SDau poate știe cineva care merge pe acolo. Mă gândesc că la ei, e mai ieftină. Întreb, pentru că am avut un injector defect și la service la noi mi-au cerut peste 15000 Ron, schimbarea. Am apelat la un amic ce se afla în acel moment în Germania care mi l-a adus (nou original, dintr-un serice de acolo cu 109 euro.) Înlocuirea a fost mai mult decât simplă. E drept înlocuirea unei casete nu e chiar așa de simplă, dar mă gândesc că măcar o cumpăr de la mamam ei și la un preț decent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra pe ebay.com/de

daca imi aduc bine aminte ziceau ceva ce 1200 EUR, iar pe ebay cu putin noroc o gasesti la jumate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

eu am martorul la servo aprins de 2 ani, ce-i drept e galben, dar nu am nicio problema gen merge greu volanul sau la directie in mers. am fost la service de cateva ori a sters eroarea si la cativa km iar s-a aprins. au zis k vezi doamne e senzorul stricat si nu se schimba decat cu tot cu caseta. a mai patit cineva ceva de genu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am si eu aceeasi problema. Intr-o buna zi sa aprins volanul rosu in bord. Directia insa merge perfect. Am incercat si eu faza cu punct 0 - 5 sec, stg- 5 sec.......... nu a mers. Unde mai pui ca am luat masina de 1 luna. Norocul meu. Nu am pus-o inca pe tester, dar m-am interesat de o caseta noua- 4600 lei.

Ceva idei ce pot face? In afara de a o schimba :icon_cheesygrin: .Pot merge cu masina asa? Ea merge, dar ma gandesc sa nu stric altceva pe acolo.....

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic intai sa faci o scanare, sa vedem despre ce e vorba......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu probleme cu caseta de directie la Golf V 1.6 FSI.

Sapt trecuta joi m-am dus la un service care mi-a inlocuit-o cu una reconditionata - 1 an garantie.

A doua zi m-au sunat sa vin sa-mi iau masina insa nu-i mergea servo.

Ei mi-au spus ca trebuie sa-i fac o adaptare sau resetare (ceva in genul) cu ajutorul unei interfetze a unui senzor G85.

Sambata m-am intalnit cu cineva de pe forum care are interfatza am incercat vreme de 2 ore sa intram in Seering Assistant insa nu s-a putut.

NU se conecta la modul.

Ciudat e ca se conecta doar daca masina nu era porninta. Daca porneam masina aparea volanul rosu pe bord si nu ne mai puteam conecta la modulul de steering assistant.

Eroarea este:

Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V1.clb

Part No SW: 1K0 907 530 C HW: 1K0 907 951

Component: Gateway H08 0080

Revision: 08 Serial number: 21001035315689

Coding: 3D3F03C0070002

Shop #: WSC 01279 785 00200

VCID: 27560EB59630EA2040F

1 Fault Found:

01309 - Power Steering Control Module (J500)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 12

Reset counter: 139

Mileage: 158153 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 03:13:46

Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb

Part No: 1K1 909 143 K

Component: EPS_ZFLS Kl.7 0308

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 3260EFE1ADF29F88E71

5 Faults Found:

00750 - Warning Lamp

013 - Check DTC Memory

Freeze Frame:

Mileage: 8160 km

Temperature: 47.0°C

Voltage: 10.30 V

Voltage: 12.30 V

00573 - Steering Torque Sensor (G269)

012 - Electrical Fault in Circuit

Freeze Frame:

Mileage: 0 km

Torque: 0.0 Nm

00625 - Vehicle Speed Signal

004 - No Signal/Communication - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Mileage: 0 km

Temperature: -70.0°C

Voltage: 0.00 V

Voltage: 0.00 V

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Mileage: 0 km

Temperature: -70.0°C

Voltage: 0.00 V

Voltage: 0.00 V

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Mileage: 0 km

Temperature: -70.0°C

Voltage: 0.00 V

Voltage: 0.00 V

Aveti vreo ideea de la ce poate fi.

Este posibil ca acest J500 sa fie dus si de aceea nu se poate comunica cu directia?

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am si eu o problema vreau sa verific lichidu servo..da nu gasesc borcanum..ma poate ajuta cineva sa dau de el...am un golf 5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu ai sa-l gasesti pentru ca la G5 caseta de directie este electromecanica.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus testerul si am inteles ca nu se mai intareste directia la viteza, asta ar fi problema.

dar am stins senzorul, si sincer, de atunci nu sa mai aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti face modificari la cat de usor sau greu sa se invarta volanul din Steering Assist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti vreo ideea de la ce poate fi. Multumesc frumos!

Caseta de directie montata are acelasi cod ca si caseta originala?

E posibil sa fie o problema de compatibilitate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca e caseta de generatia noua, in adaptari sa dezactivezi senzorul de rotatie intern.

Intri in canalul 44, security access si bagi codul de acces de ti-l sugereaza, intri dupa in adaptari si iei canalele la rand pana dai de internal steering angle si pui valoarea care e pentru dezactivat. La fel, intr-unul din canale e vorba de tipul de ABS instalat pe masina. Trebuie sa selectezi MK60 daca nu ma insel.

Dupa opresti/pornesti motorul, dai o tura de volan stanga, una dreapta si il opresti pe 0.

Intrii dupa in ABS/ESP :

[select]

[03 - Brake Electronics]

[Measuring Blocks - 08]

Group 004

[Go!]

Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °.

[Done, Go Back]

[Coding-II - 11]

OR (if Coding-II is not available)

[security Access - 16]

Enter 40168, to enable the basic setting.

[Do it!]

[basic Settings - 04]

Group 060

[Go!]

After a successful basic setting, field 2 should say "OK".

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Vezi dupa ce-ti zice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Detin un Golf V recent achizitionat din germania si tin sa precizez ca directia mi se pare cam rigida/greoaie fata de clio pe care l-am avut anterior. Pe loc o jumatate de volan se misca usor apoi parca se intareste. In mers tot asa la viraje de 90 grade este ceva mai rigid necesitand ceva mai multa presiune a mainii. Jantele sunt pe 16 si ma gandesc ca si ele au un rol de a ingreuna insa, consider ca ar trebui sa fie un pic mai moale la viteze de pana in 60-70km/h. Volanul revine la 0 grade dupa un viraj iar alte zgomote nu se aude cand ghidonez :) Unghiul nu l-am facut, consider ca nu trebuie intrucat nu trage de loc stanga sau dreapta.

Masina este din 2008 1.9 tdi 105 cp, 6 trepte, united edition. Zicea cineva mai sus ca poate fi modificata prin mufa obd insa, care ar fi valorile ce trebuie modificate adica cu cat in + si ar putea cineva cu experienta sa ma ajute? Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai mai facut, eu zic sa nu te bagi de unul singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pana la urma nu mi-a raspuns nimeni legat de persoana care se pricepe la a efectua astfel de setari. Nu am mufa obd are un amic insa nu se pricepe si nu se baga asa ca daca poate cineva sa ma ajute... nu lucreaza nimeni in service-urile porche?

Multam'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU trebuie sa lucrezi la porsche ca sa stii sa folosesti o interfata de diagnoza VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, nu asta era relevant ci faptul daca este cineva care se pricepe, are experienta, a mai facut astfel de interventii pentru ca nu vreau sa faca teste pe masina mea.

Rog sa-mi dea un PM acea persoana.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU este nimeni dintre noi care sa faca acest lucru deoarece presupune conexiuna online cu serverele uzinei VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am sa sun la reprezentanta sa vad ce presupune chestia asta si la ce pret se ridica.

Multumesc.

LE: din ce am discutat cu cei de la porsche nord (inginerul de la receptie dupa care mi-a confirmat si electricianul)nu se mai poate interveni pe setarile initiale ale casetei de directie. Se seteaza la inceput in functie de optiunile masinii prin server si cam asta ar fi.

Ea nu imi scoate nici un zgomot la bracarea maxima insa, trebuie sa aplic ceva mai multa forta cand trag de la jumate in colo fie dreapta fie stanga. Deci dupa 90 grade de rotit nu conteaza in ce sens directia se intareste. Versiunea/pachetul de optionale al masinii este United. Este posibil ca directia sa fie setata tip sport? Volanul este in 3 spite, piele, are insertie de aluminiu si comenzi.

Modificat de dumidude
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce caracteristici predefinite pt. servo ai pe adresa 44? In mod normal, generatia 1 (si partial gen 2 ) a casetei de directie suporta modificarea parametrilor servo.

Poti verifica personal daca versiunea ta permite incarcarea altor parametri verificand daca e activ canalul 1 in Adaptation.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

A fost o problema de compatibilitate.

Eu aveam caseta generatia 1 si mi-au montat o caseta generatia a 3-ia (seria cu M la coada) si trebuia schimbat si cablajul.

Am fost ajutat de @Al Bundy in privintza asta.

 

Cheers!

Modificat de coppermine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Revin si eu cu aceeasi problema.  In primul rand, cand pun contactul, mi se aprinde martorul de EPS in bord (rosu) si se stinge imediat.  Ieri, am pus contactul mi s-a aprins martorul de EPS galben si a ramas aprins. Am oprit motorul, am pornit si s-a reaprins . Am stat pe loc 2 minute cu motorul pornit si am plecat de pe loc. In momentul in care am plecat s-a stins martorul . Aveti ideee ce ar putea fi ? Este cazul sa merg la un tester ?

Sau ar trebui sa astept sa se intample  din nou "fenomenul" .

Mentionez ca aceeasi problema a mai intervenit acum 1 luna si ceva, insa nu a stat aprins decat cateva secunde si s-a stins ulterior.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy changed the title to Martor servodirectie aprins

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!