Jump to content

Probleme cu noile TDI-uri


Mugur007
 Share

Postare recomandată

Buna colegii,

Mi-am cumparat recent un Polo 1.6 TDI 90CP din 2011 care are urmatorul simptom:

https://youtu.be/7EARXe6dJW8

Ca si descriere: motorul nu merge rotund cum se vede/aude in video. Iar cand pornesc clima spre exemplu, atunci merge ok.

As merge la un service ceva dar nu vreau sa merg nepregatit... As vrea macar sa stiu despre ce e vorba....

Orice parere este binevenita.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valori injectoare, cu vcds ul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, in VCDS la injectoare am valori ok... adica corectie max +/- 0.5.... Sa fie din softul ecu? cum aflu ce soft am? (nu stiu daca s-a facut sau nu update)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si presiunea din rampa.

Si eu zic ca injectoarele sunt praf.

Face asa doar la rece ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face aleatoriu am impresia... adica uneori face la rece din prima si uneori si la cald... interesant e ca atunci cand dau drumul la AC, nu mai face asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

trebuie sa o iei prin eliminare:

1. daca ai deja 9979, fa-i doar o recalibrare a cantitatii minime injectate. Daca rezolva problema, te-ai scos. As spune ca ai 80% sanse sa o rezolvi asa

2. versiunea de software actuala este una de Dieselgate, doar cele de la 9980 in sus sunt ce trebuie  dar vad ca pentru tine nu exista asa ceva. NU ar fi rau sa faci update la ultima versiune de soft disponibila inainte de dieselgate, EGR-ul va lucra mai putin si vei avea parte de regenerari DPF mai rare. 

3. daca treaba se complica, va trebui sa intri pe diagnosticarea extinsa a sistemului de injectie ( regulator de presiune in rampa, injectoare puse pe banc, etc ).

 

fa ce ti-am sugerat la punctul 1, e cel mai ieftin si ai sansa mari sa o rezolvi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@koz multumesc mult!!!!!!! 

 

Dar spune-mi te rog, sa fac acea recalibrare ca in posturile mai vechi? (Regen --> recalibrare) sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu spun SA NU FACI NIMIC singur. Ai sanse mari sa pui masina in cap.

Gaseste pe cineva care are experienta pe asa ceva.

iti trebuie downgrade la 03L906023D 9972 plus FOARTE IMPORTANT Adaptation of minimal injection quantity in 1.6TDI CR engines

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu placere, bafta ! sa imi spui daca se rezolva

am uitat sa mentionez.

Daca faci downgrade trebuie scos si conul acela din admisie, altfel vei avea eroare pe debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de tot! Chiar te voi cauta cand voi trece prin Brasov (am in plan sa vin la iarna la Brasov)

Da o sa scot acel con! Ma gandesc ca e inainte de maf... 

Am vb cu 2 pers de prin zona si am urmatoarele optiuni: prima persoana mi-a zis ca 100 de euro downgrade la 9972 si imi face el si adapt de inj iar celalalt mi-a zis ca imi face intai acea adaptare de injectie ce ziceai tu... nush inca costul... e tricky ca numa in dileme sunt de cand am masina asta :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegii,

 

Am fost si mi-am facut cu succes downgrade de la 9979 la 9972, am scos acel con, dar la adaptarea minimal injection quantity a durat peste 40 de minute si nu s-a gatat... pers care mi a facut asta a renuntat dupa atata timp... oare de ce s-a intamplat sa dureze asa mult? Acum am un motor galagios sub 2000 rpm si cand pornesc clima face f urat...consum crescut 0.6 idle si 1 cu ac... a mai scazut putin dupa ce am facut cam 250 de km... inainte era 0.2 cu 0.4 ac... iar la learning cycle counter of minimum deviation e inca 0... 

 

Aseara am facut si o poza...

59895D29-1B2E-4EB0-B0AD-4E66BB1E5D93.jpeg

Modificat de Lucassy
Pic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegii,

 

Ce parere aveti de faptul ca dupa downgrade (de la 9979 la 9972), am scos acel con si de atunci la drumuri lungi am eroare 7329 - Mass ai flow sensor (G70) - implausible signal...

?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, peste tot se spune ca acel con trebuie scos daca se revine la o versiune fara "dieselgate", altfel ar fi erori de masurare.

Acum @EEXCALADE zice sa-l lasi, nu stiu ce sa mai cred.

Care este eroarea exact, ce valori inregistreaza MAF in sarcina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eroarea este:

7329 - Mass Air Flow Sensor (G70)

P0101 00 [167] - Implausible Signal

si palpaie martorul bujii...

La ce valori MAF sa ma uit in sarcina?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci un log cu VCDS cu turatia motorului si valoarea MAF-ului in Advanced Measuring Blocks (cum se face pentru log turbina), teoretic ar trebui sa ai constant peste 850mg/stroke de la 3.000Rot/min in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegii,

Sinteza: de cand am facut downgrade de la 9979 diselgate la 9972 am scos tot atunci si acel con.... de atunci la drumuri lungi si din ce am observat cand o lasam in frana de motor in a 3-a cel mai mult... imi dadea eroarea maf + martor bujii intermitent din postul de mai sus.... acum dupa aprox 1 luna am inlocuit un injector si am zis sa pun inapoi acel con... am facut aprox 100 km in aceleasi conditii cu frana multa de motor si nu am (inca) nici o eroare.... problema insa este ca nu reusesc sa fac acea adaptare a cantitatii minime injectate cu succes... dureaza prea mult... imi da time out... Intrebarea mea este: inainte de aceea adaptare trebuie facut si altceva? gen regenerare fortata? resetare ceva pe acolo? sau ce nu fac bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Daca nu reusesti acea adaptare a cantitatii minime injectate nu e o problema,dupa aproximativ 100km din care cat de mult se poate in frana de motor ,se autoajusteaza .Daca nu ai alte simptome stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare.

 

am un polo 6r din 2013 motor 1.2 TDI la care mi se pare ca ii bate un injector. Pe tester nu are nici o eroare iar valorile sunt toate aproape de 0.

Am încercat chestia cu porninirea AC-ului și dezaburire in luneta, turația se ridica dar tot la fel se aude.

mentionez ca după ce merg cu mașina câțiva km motorul începe sa meargă super rotund dar vibrează destul de tare motorul mereu.

 

voi ce părere aveți de sunet?

 

https://streamable.com/1c1wgp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am si eu un Polo 1.6 2010, 90CP si am o problema cu el, mai exact imi baga ulei in vasul de expansiune. Nu foarte mult, dar la un moment dat devine enervant sa il tot scot manual. Precizez ca am schimbat termoflotul de 2 ori chiar si am facut si chiulasa(cu toate garniturile schimbate). A mai patit cineva asta? Sau poate sa fie vreo alta problema? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, cum vi se pare motorul 1.4tdi pus pe facelift?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polo cross,2011,1,6 tdi,105cp, la 210000 km a cedat un injector,desfacute toate 4 si trimise la test a reiesit ca 3 din ele aveau defect ,unul de ordin mecanic si 2 de ordin electronic,am reconditionat toate 4 (asa mi s-a recomandat) cost 700 ron/bucata iar total costuri montare/demontare plus capac culbutori ca injectorul care a cedat a topit putin si capacul pe interior + conducta alimentare rampa injectoare .....toata treaba 7000 ron....neplacut,stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 13.08.2019 at 13:09, christistanciu a scris:

In concluzie, dragi colegi de forum, din Timisoara si zonele adiacente, eu nu va recomand Porsche Timisoara, stati departe...

Mai oameni buni, EVITATI pe cat posibil reprezentantele!!! La reprezentanta veti gasi CEI MAI PROSTI mecanici, cei mai nepregatiti si asta deoarece la salariile de rahat pe care le ofera reprezentantele este clar ca nu au cum sa gaseasca adevarati meseriasi, este logic! Doar sefii de service au salarii mai mari insa acestia sunt mare parte angajati pe pile si prea putin cunoscatori de mecanica deci stati departe de aceste cotete care nu fac decat sa va jupoaie !!! Pe langa ca nu au habar, fac teste pe banii vostrii, schimba piese cu nemiluita pana ajung de fapt la piesa care trebuia schimbata de fapt de prima data, asta daca ai noroc sa se rezolve problema, chiar si asa, cu costuri extraordinar de mari! Basca ca nu isi asuma interventiile, te pun sa dai declaratii ca nu ai nicio pretentie daca iti dau foc la calculator, din prostie si necunoastere, asadar gasiti-va alte locuri in care sa va reparati masinile, in niciun caz la reprezentanta, decat daca nu aveti ce face cu banii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Polo 1.6 105 cp , 2011

masina porneste normal tot timpul.

  In unele cazuri merge “in suturi” dupa a si revine

Cateodata la relanti se opreste , tot la fel turometru are svacniri , adica urca pana la 1100 2-3 sec  si dupa coboara la normal

In mers la treapta 4-5 , fara probleme , rupe , cum se spune ,mers si 300 km, cateodata in mers la 120 km se aprinde martorul  spira in bord,intra in limp mode, resetez contactul si a si reia forta.

In unele cazuri apare eroarea P0299,se sterge cu vcds, laurmatoarea scanare cand face iar probleme cu mersul “in suturi” apare P2279 

Filtru particule ok,injectoare ok

Aceste simptome sunt si la cald si la rece, dar in trepte viteza 1-2

Sincer nu mai stiu ce sa ai fac , am fost la 3 mecanici , nici unul nici o solutie , curatat admisie cu clapete si clapeta de acceleratie care erea “ namol” 😁acolo

o idee va rog

Cateodata , dupa ce face probleme , la scanare cu vcds nu apare nici o eroare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu pot adauga in topicul polo 6r sau 6c, daca un admin poate sa ma ajute sa il mute, Multumesc Frumos!

Salut.

Am achizionat un polo 6r 2012 bluemotion 1.2 tdi, si problema e ca scoate fum negru, nu mereu, dar si cand scoate, e nor in spate.

Prima data mi a scuipat o pata la fel ca in poza, aparent dupa ce a scuipat a inceput sa traga mai bine si mergea mai usor..

A doua oara, ieri a inceput sa scoata iar fum, iar dimineata cand am pornit o, cand am plecat de pe loc, a mai scuipat o pata de negreala si funingine, insa azi pe strada n a scos fum mai deloc si a mers foarte bine, tragea perfect.

Turata e, majoritatea timpului o tin in treapta 3, si merg pana n 3000rpm, de obicei e peste 2300rpm cand merg..

Schimbata distributie recent, filtre, ulei.

Am fost la mecanic si acesta cand a ridicat joja si a desfacut busonul la ulei, ieseau gaze, nu tare, dar erau vizibile, mecanicul a recomandat schimbarea uleiului..

ce pareri aveti despre fum, cat si despre chestia cu uleiul, mentionez din nou, ulei abia schimbat castrol.

masina a fost luat a acum o luna, avea 229.134km, acum are 231.094km...

cand am mers cu dansul de la parcul auto, nu iesea fum...poa sa fie ceva de la motorina? doar premium bag...

433654286_356110624087724_2749870710538903430_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!