Jump to content

Acumulatori - Probleme & Discutii (Touareg 7L)


Marian w- audi
 Share

Postare recomandată

voltmetrul din bord sta permanent pe 14v,dar nu stiu in ce punct face el masurarea tensiunii,direct pe iesirea alternatorului sau la bornele bateriei?

Martorul de baterie din bord, ce spune in timpul mersului?

voltmetrul din bord sta permanent pe 14v,dar nu stiu in ce punct face el masurarea tensiunii,direct pe iesirea alternatorului sau la bornele bateriei?

Modificat de voctav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dstanisteanu

    13

  • Doomy

    7

  • voctav

    6

  • Iordidan

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna, am un Touareg 2.5 model 2008, si am 2 baterii, un principala, una auxiliara...insa care este cea principala? Nu l-am mai folosit de ceva timp si a ramas fara baterie. vreau sa o schimb, insa nu stiu care ar trebui schimbata?! Cea de sub scaunul soferuluisau cea din portbagaj? sau ambele??? Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea de sub scaun este primara, e folosita pentru consumul curent ( accesorii etc). cea din portbagaj este folosita la pornire, cel putin asa e la mine. ideea e ca daca una din ele pica ( si anume cel mai des cea de sub scaun mai ales daca ai un consumator ascuns cum am patit eu cu alarma) masina oricum porneste la a doua tentativa, daca nu la prima. schimb-o pe cea de sub scaun parerea mea, nu inainte de a le testa oricum pe ambele inainte.

succes.

Modificat de katalinscrob
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa o pornesc cu o alta baterie, cu clesti..., era atat de terminata incat a ramas cheia in contact!!!! m-am uitat pe bord, bateria incarca, deci "dusa" nu este (oricare ar fi) dar nu o gasesc pe cea din portbagaj...ar trebui sa fie pe lateral, sau in podeaua porbagajului, pe langa roata de rezerva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am mai zis ca doar pe v10 stiam ca-s doua baterii, nu eram sigur. in principiu cea de-a doua baterie este in podea chiar sub asa-zisa roata de rezerva care se umfla, deci nu real size. chestia cu bateria incarca =0 pt ca tu vezi de fapt voltajul alternatorului cand motorul e pornit. bateria daca e dusa, nu mai tine deloc curent in ea si voila. cheia in contact ramane cand intr-adevar exista o pb electrica (in cazul tau baterie dusa) dar se poate scoate la nevoie prin apasarea acelui pin din butuc cu un varf ascutit. schimb-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. De cand cu gerul asta am ceva probleme cu incarcarea bateriei dupa pornire la R5-ul meu. Imediat dupa ce pornesc motorul imi ramane indicatorul de incarcare a bateriei aprins iar voltmetrul din bord arata cam 12 V, asta cam 30 sec dupa care voltmetrul se duce la 14V si dupa 2-3 sec se stinge si martorul bateriei din bord. Restul zilei merge normal insa a doua zi dimineata se reia fenomenul la prima pornire. E posibil ca releul sa dea semne de oboseala sau din cauza ca bateria nu prea mai are viata fiind cea din fabrica pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va rog sa ma ajutati si pe mine.Touareg 3.0 V6 TDI din 2007 facelift,cutie manuala cu 112000 km,nu mai porneste.Mai pe larg,am circulat toata ziua fara probleme si seara nu a mai pornit,l-am tractat si in 2 m a pornit.La service i-am dat jos electromotorul si i-am schimbat bobina plus periile dupa care surpriza - abia la atreia cheie porneste.Din nou functioneaza toata ziua si brusc nu mai porneste,specific - fara martori aprinsi in bord.La test imi arata urmatoarele erori:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 7L0 907 401 D HW: 7L0 907 401 D

Component: 3.0L V6TDI G000SG 0050

Revision: --H04--- Serial number: VWX3Z0G1581644

Coding: 0011715

Shop #: WSC 71951 136 91480

VCID: 2C5C06EEB051217C

1 Fault Found

005699 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller

P1643 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 113061 km

Time Indication: 0

Date: 2012.02.28

Time: 17:39:02

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Duty Cycle: 1.0 %

Voltage: 12.31 V

Temperature: 45.0°C

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 05: Acc/Start Auth. Labels: 3D0-909-13x-05.lbl

Part No SW: 3D0 909 139 B HW: 5WK 485 04

Component: Kessy 6840

Revision: 68406418 Serial number: VWX3Z0G1581644

Coding: 0000234

Shop #: WSC 31414 790 00001

VCID: 2854FAFEA4A90D5C

Part No: XXXXXXXXXXX

Component: ELV XXXX

1 Fault Found

01049 - Supply Voltage Term 50

006 - Short to Plus - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 7L6-937-049.lbl

Part No SW: 7L6 937 049 AF HW: 7L6 937 049 AF

Component: J519 2000

Revision: -0004--- Serial number: --------------

Coding: 6000040038221C000000000000000000

Shop #: WSC 39918 136 59880

VCID: 8004025EEC59951C

1 Fault Found

02254 - Interface to Generator

004 - No Signal/Communication

Am dat jos si alternatorul l-am verificat pe stand si e o.k. incarca constant 14.2

Am pus de test si o baterie noua,am verificat contactele de la baterie ,le-am curatat si am fost fericit ca a pornit la prima cheie.Dupa 10-15 opriri si porniri surpriza - masina nu mai porneste,m-am "jucat"cu cheia in contact dar nimic,intre timp am observat ca ceasul de incarcare oscileaza coborand la 13 chiar 12.5 si revenindu-si la 14.2 dar nu sta fix. Am pornit-o la deal dupacare iarasi porneste fara probleme.Mai mult ca sigur imi va face problemein continuare.

Sa mai intilnit cineva cu o situatie similara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Se pare ca s-a rezolvat problema veche a acumulatorului.In standby aparea un consum periodic pe care eu nu l-am identificat,(a trebuit sa duc masina in service).La fiecare 10 min aparea un consum de 2A timp de 2 min dupa care ciclul se relua.Mi-au spus ca a fost o problema a calculatorului care actiona deschiderea usilor spate.Au resoftat calculatorul si consumul a disparut.(sper sa fie asa).In plus s-a mai curatat si conexiunea dintre cablul ce vine dela alternator si cablul care duce la baterie si s-au mai castigat cca 0.2V.Astfel,acum pe bateria am cca 14 V in functionare.Va tin la "curent" :icon_confused:

Modificat de voctav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, o problema cu bateria am si eu.... anul trecut am fost in Austria. Dupa 4 zile de stationare masina nu a pornit...am alimentat cu curent prin cabluri de la alta masina, am pornit-o si m-am plimbat timp de cateva ore dupa care nu am mai avut probleme cu pornirea. Am considerat ca bateria era dusa datorita varstei ( masina e din 2006) iar cand am ajuns in tara am inlocuit-o cu alta noua (ma refer la bateria ce asigura pornirea, cea din portbagaj). ... Anul acesta am mers din nou in Austria si am avut o mare surpriza... dupa 3 zile masina abia a pornit... am lasat-o pornita cca 20 min sa se incarce iar a 2-a zi am incercat din nou... Ghinion !!! Am pornit-o tot cu cabluri si am repetat procesul de anul trecut... acum sunt in tara ... masina porneste fara probleme desi mi se pare ca la pornire electromotorul nu are "avant" ca la o baterie bine incarcata. Mentionez ca folosesc masina mai mult in weekend iar asta iarna ( ca si in anii trecuti de altfel ) a "stat pe dreapta" si 2 sapt. cu -10 grade afara si a pornit iar dupa un drum de cca 1500 km cand ar trebui sa se incarce m-a lasat. In timpul mersului voltmetrul imi indica pe bord aprox 14V cu majoritatea consumatorilor porniti, nu pare nimic anormal.La intoarcere in tara am oprit totusi incalzirea in scaune. Stie cineva care ar putea fi cauza?

P.S. Bateria din fata merge incarcata prin bornele de sub capota? Daca da, trebuie indeplinita vreo conditie...trebuie deconectata cea din portbagaj sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

de regula la tuareg sunt trei mari probleme cu pornirea:1una din mase,adica borna de minus,este oxidata sau nu mai face continuitate buna la transferul de curent de la caroserie la motor,deci a se verifica bornele de minus...2pompa de motorina nu lucreaza din cauza faptului ca nu ajunge curent la ea.trebuie verificat instalatia electrica pana la pompa...3.uzura in chiulasa in lacasul injectoarelor si se pierde presiunea de la pompa tandem.........dupa ce verificati toate acestea va puteti face o parere reala despre defectul real al masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut tuturor!

 

Poate cineva sa-mi spuna ce tensiune de incarcare are(masurata cu un multimetru,nu cu voltmetrul din bord) intre cele doua borne de sub capota motorului (cea acoperita de un capac rosu si cea de sub aripa stanga)?

 

As dori doua valori ale tensiunii,fara niciun consumator si in sarcina plina(faruri,incalzire scaune,incalzire luneta,etc).Bineinteles,motorul va fi pornit!

 

Multumesc.

Modificat de voctav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14.6/14.1cam asa ceva dar nu cred ca era necesar un topic nou pentru asa ceva+ai mai deschis un topic cu problema ta la incarcare.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe a mea am pe bornele bateriei, motor pornit cu toti consumatorii 14,2V. Sub capota 14,3V. Ce consum de standby ai ( mah cu masina inchisa, inseriere pe borna - a bateriei)?

Modificat de katalinscrob
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

katalinscrob,am dus-o la service vw autorizat pt ca suspectam ca am consumatori in stand by.

Se pare ca nu am.Cam vreo 20-30 mA consum in standby.

 

Am schimbat tresa de masa dintre motor si sasiu ca aparea o cadere de tensiune de vreo 0.2 volti (a doua oara in  doi ani).A disparut caderea de tensiune,dar cu toate astea nu am mai mult de 13.7-13.8 pe bornele de sub capota.Firul de + l-am verificat acum vreo doi ani,nu aveam mare cadere pe el.Dar poate intre timp o fi aparut ceva pe traseu.E posibil sa fie si alternatorul,nu scoate suficienta tensiune.

Modificat de voctav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice autoturism, tensiunea de incarcare trebuie sa se situeze intre valorile 13,7 - 14,4 volti !

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul e Valeo?Ca daca e,la pornire la rece incarca 14,3-14,4 si dupa o perioada,cind se incalzeste,scade la 13,7-13,9.Daca pornesc si e motorul cald,pleaca direct cu 13,8.Al meu asa face de 9 ani de cind am masina,iar bateria a mers 8 ani in acest regim de incarcare.Masoara intr-o dimineata incarcarea la pornire si daca e 14,4-14,3 da-i pace.Alea Bosch merg in nestire cu 14,2-3 indiferent de temperatura si consum.La Valeo e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebam de consumul in standby pt ca eu am undeva la 150mah...alternatorul e ok, testat, voi verifica firele de masa si + dinspre alternator catre bateria de sub scaun si cea din portbagaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dan 48,foarte interesanta remarca! Voi verifica si asta! La Touareg ai masurat?  Ca vad ca ai alta masina! Daca da,ai masurat la bornele de sub capota?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu ieri mi-am schimbat bateria, cea originala de 4 ani(95ah), cu una powerblock (90ah), si merge bine pretul pt powerblock in 430 ron

A  mai gasit cineva pe masina si baterii cu alt amperaj? decat cel de mai sus (95 Ah).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut,

Am probleme cu bateriile la un touareg 5.0 v10 din 2005 .. Ma poate ajuta cineva cu ce model de baterii sa cumpar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
tioacastefanut

Salut. Am si eu o problema cu incarcarea si anume. In gol fara nici un consumator incarcarea este de 13.9-14.0, ceea ce am vazut ca e ok. Problema apare in momentul cand dau drumul la consumatori (casetofon, scaune, dezaburire, faruri, aeroterma fara ac pornit) tensiunea scade pana la 12.8, chiar si 12.5. Se poate sa fie alternatorul dus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ce baterii ai cumpărat pana la urma?

Eu merg mâine sa o înlocuiesc pe cea din portbagaj cu o Varta AGM de 110AH.

Dar încă sunt cam nehotărât daca sa iau AGM sau doar una normala.

Văd maine :)

Modificat de Xeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AGM este mai rezistenta la ciclurile de pornire dese, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sfârșit prin a cumpăra un Bosch de 100Ah din cauza dimensiunilor și a pretului, sper sa tina 2 ani cât e garanția măcar. A fost la jumatate din prețul celei AGM.

 

Un link cu info pentru cei ce vor sa schimbe bateria din portbagaj.

http://www.precisionframe.com/Touareg/battery1.php

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 changed the title to Acumulatori - Probleme & Discutii (Touareg 7L)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!