Jump to content

Sistemul start-stop


LauCalin
 Share

Postare recomandată

Am revenit cu detalii, am fost la tester cu masina si a dat codul P2563. A verificat manual mecanicul actuatorul, tras de tija, si s-a miscat corespunzator si mi-a zis ca nu este blocat. A verificat si presiunea in basica respectiva si a zis ca face vacuum deci nu e sparta si ca singura problema ar fi la senzorul respectiv. Mi-a testat si filtrul de particule pentru depuneri de cenusa si avea valoarea 0,11 si mi-a zis ca este ok ca de la 0.6 incepe sa faca figuri dar ca trebuie neaparat sa rezolv aceasta problema pentru ca altfel nu-si face regenerarea filtru de particule.

Voi reveni luni cu mai multe detalii despre reparatie.

 

Modificat de Stanciu Paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa diagnoza de azi dimineata, in bord mai aparea doar spira portocalie care palpaia. acum pe seara am efectuat un drum prin Bucuresti cu spira respectiva clipind pana la destinatie. Dupa plecarea spre casa am observat ca martorul nu se mai aprindea si masina incepuse sa-si faca regenerare la filtru de particule(turatie la 1000rpm si consum instant de 0.9l/100) cat a tinut regenerarea totul a decurs normal, masina tragea foarte bine. La terminarea regenerarii, dupa aproximativ 100-200m s-au aprins instant atat spira portocalie care palpaia cat si martorul de motor si am mai observat si faptul ca desi nu mai avea putere, in treapta a 2-a cat si a 3a ( atat am avut spatiu si loc de manevra in mers) puteam urca cu turatia spre 3200-3500rpm desi intelesesem ca se limiteaza la undeva la 3000rpm. 

Intrebarea mea este, au totusi legatura cu actuatorul turbo simptomele acestea? 

daca sunt off-topic acum, rog moderatorii sa mute postarea.

Modificat de Stanciu Paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Transporter1911

Salut. Stie cineva o metoda( inafara de cea cu scos mufa) pt dezactivarea/inversarea start stopului? Am incercat si cu vag com si cum vag can pro si nicio reusita... masina e un passat b7 2011 170cp. Multumesc!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În afara de cele scrise aici? 

Mufa, modificare parametrii, montare montaj electronic sub buton. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua, in urma cautarii unui astfel de topic pe forum, nu am gasit nimic, decat o discutie care amintea existenta unui asemenea dispozitiv (Modul memorie Start-Stop-pentru a nu mai fi necesara dezactivarea la fiecare repornire). L-am cautat, si gasit pe ebay la aprox 40-50 euro. Ma gandesc ca suntem multi care ne-am facut obicei dupa pornirea motorului sa dezactivam SS, din diverse motive.  Intrebarea mea este daca foloseste cineva asa ceva si daca e ok. Din ce am vazut e o simpla conectare pe cele 3 fire de sub butonul de start stop. De asemenea oare se gaseste si in Romania sa il aiba pe stoc cineva? Atasez si un clip in care este prezentata functionarea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare colegi.Am următoarea întrebare:

-am dezactivat start - stop cu VCDS (procedura cu modificare de la 7.6 V la 12 V),pot pune o baterie normală pe mașină?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Dupa mine nu poti pune baterie normala. Incarcarea la masinile care veneau cu baterii normale era constanta cu 14,5V sa zicem. La masinile cu SS care vin cu baterii AGM sau EFB incarcarea se face si cu 15V in frana de motor si chiar deloc daca motorul este in sarcina. (lucru probat de mine cu un voltmetru in timpul unui drum). Pune macar baterie EFB mai ieftina decat AGM. Multe masini cu SS vin cu baterii EFB. Eu zic ca bateria normala nu va avea viata lunga pentru ca nu rezista la incarcarea cu tensiune mare si nici la descarcarea repetata cauzata de faptul ca alternatorul nu o incarca tot timpul.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu e locul bun unde intreb dar eu nu inteleg o chestie. La mine arata bateria ca are undeva la 12V, nu tot timpul merge start-stop-ul, adica nu opreste motorul. Intrebarea e mai mult de baterie, cat are o baterie normala EFB noua? 12 sau 12,5V? Undeva am citit ca are 12V. Ma intereseaza doar ca sa ma linistesc eu pentru ca masina merge bine, nu am probleme de pornire insa voltajul mi se pare mic si poate ca asa e normal :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Aerofan said:

Poate nu e locul bun unde intreb dar eu nu inteleg o chestie. La mine arata bateria ca are undeva la 12V, nu tot timpul merge start-stop-ul, adica nu opreste motorul. Intrebarea e mai mult de baterie, cat are o baterie normala EFB noua? 12 sau 12,5V? Undeva am citit ca are 12V. Ma intereseaza doar ca sa ma linistesc eu pentru ca masina merge bine, nu am probleme de pornire insa voltajul mi se pare mic si poate ca asa e normal :D 

Alta bacterie..... Câți ani are mașina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Aerofan said:

Poate nu e locul bun unde intreb dar eu nu inteleg o chestie. La mine arata bateria ca are undeva la 12V, nu tot timpul merge start-stop-ul, adica nu opreste motorul. Intrebarea e mai mult de baterie, cat are o baterie normala EFB noua? 12 sau 12,5V? Undeva am citit ca are 12V. Ma intereseaza doar ca sa ma linistesc eu pentru ca masina merge bine, nu am probleme de pornire insa voltajul mi se pare mic si poate ca asa e normal :D 

La mine, bateria are 7 ani. Start/stop nu mai merge de un an si jumatate. Am de facut un drum lung in octombrie si voi schimba bateria inainte de plecare. O voi mai folosi pe cea veche, dupa, pana moare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Este un aparat cu care se masoara bateria. Ala ii masoara tensiunea in timp ce pune si un consum pe ea. Asta cu tensiunea in gol nu-i concludent. Ce am vazut scris este ca o baterie incarcata 100% trebuie sa aibe tensiunea de 12,8 V.; incarcata 75% 12,5V;  incarcata 50% 12,3V; si incarcata 25% 12V. Asta la cateva ore dupa stationare sau cateva ore dupa ce ai luat redresorul de pe ea. Am o masina veche cu o baterie de vreo 3 ani care are intradevar 12,8V. Dar zic ca este neconcludent pentru ca am o masina noua cu baterie EFB cu SS care de cand a fost noua, niciodata nu a avut mai mult de 12,35V. Acum are si masina si bateria 3 ani si tot asa, are 12,35V. La revizii au spus ca bateria este buna, verificata si scos raport tiparitde la aparat, desi si mie imi pare ca voltajul este mic. Am pus si redresor pe ea, degeaba, dupa cateva ore tot 12,3-12,4 V arata si asta inca de cand a venit masina.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua. Am cumparat de curand un Golf 7 1.6tdi bluemotion dsg an 2016. Problema mea este urmatoarea:

Temp.exterioara 3 grade ,pornesc motorul stau 2 minute plec fara ac.pornit sau ventilatie (nu este cazul)parcurg 300m pana in intersectie unde s/s intra in functie si opreste motorul.

Este normal ? Nu imi apare nici o eroare dar din ce stiu si eu ar trebui sa-l lase sa se incalzeasca. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, in manualul masinii se specifica faptul ca motorul se opreste daca sunt indeplinite doua criterii: 1) temperatura in masina sa fie optima (in cazul tau daca erau oprite inseamna ca s-a indeplinit acest criteriu) si 2) curentul in baterie sa fie destul. Daca astea sunt indeplinite e posibil sa se opreasca repede. Si eu patesc sa mi se opreasca la primul semafor atat cea diesel cat si cealalta masina care este pe benzina. Nu mi-am facut niciodata griji din aceasta cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Am crezut ca asteapta sa ajunga la o anumita temperatura ,caci altfel cum motorul este rece nu mi se pare corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Stoican alexandru
On 08.11.2017 at 11:48, dragoshbaro a scris:

Revin cu update :D, aveam 2 furtune roase de ceva rozator- unul taiat in doua si dintr-unul o bucata lipsa.

Am scapat ieftin :D

Poti fi mai explicit...despre ce furtune  era vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Am achizitionat acum cateva luni un Golf 7 1,4 TSI ACT  DSG si abia acum am observat ca bateria montata pe masina nu este SS. E o baterie de 74AH care a fost montata prin Septembrie 2018. Nu am nicio problema cu pornirea si nici iarna trecuta nu am avut, dar ma intreb daca nu cumva ar trebui schimbata cu una potrivita pentru masina(AGM-EFB). Am tot citit discutii despre problemele bateriilor si am zis sa intreb si aici. Ce amperaj are bateria originala de pe Golf? Cea originala este AGM sau EFB? Inclin sa merg pe ceva cat mai apropiat de specificatiile celei originale.

 

Multam

Baterie Golf.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de SS, la masina mea(2.0 tdi dsrb, dsg) am vazut ca o opreste foarte des. Ieri pana sa scot masina din curte, la nici 1 min de functionare deja a oprit motorul, adica pornesc masina, deschid poarta la garaj, scot masina cu varful in strada sa se urce cineva ca in garaj nu este loc si deja se oprise motorul. La semafor mi se pare relativ folositor dar nu foarte folositor pentru ca daca am AC-ul cuplat rar ajunge la peste 1minut de stat pe loc, practic nu sta motorul oprit nici cat este rosu semaforul, daca nu este ac-ul decuplat, sta destul de mult.

Am mai observat o chestie, daca nu am SS pornit si ajung la semafor consumul instant este cam de 0.4-0.6, daca se opreste motorul si porneste singur pana sa se faca verde am instant 1l apoi scade lent catre 0.6; 0.4 nu am vazut pentru ca probabil nu am stat destul sa vad. 

Este normal comportamentul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 26.07.2017 at 8:55, petervirtual a scris:

In meniul din bord imi apare ca in poza atasata. N-am fost la service sa puna testerul pe ea.

error.JPG

Salutare,

Am si eu aceasta eroare la masina din semnatura. Ca simptome: cand opresc, cu start-stop pornit, motorul ramane turat (peste 1000rpm) si parca se aude si un zgomot de ventilator pornit la maxim (care ramane dupa ce opresc motorul din cheie 1-2 secunde). Eroarea dispare daca opresc motorul din cheie si repornesc dupa 30 -60 sec, sau daca turez motorul (stationar). Are cineva o idee despre ce ar putea cauza eroarea? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TibiC daca ai diesel sa nu fie de la regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este de la regenerarea. La regenerare într-adevăr nu intra start-stop-ul dar e normal, in plus fara mesajul din imagine. Oricum pana la următoarea regenerare mai am aprox. 100km. In acest caz motorul sta si mai turat decat la regenerare (cu vreo 100 rpm).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BAterie slaba sau alternator care nu incarca suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!