Jump to content

Radiator umed


misu_alpinistu
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am vazut azi pe radiator o zona umeda in partea stanga-sus. Ma intreb ce sa fie oare, e posibil sa apara din senin, nu a fost nici o lovitura, nimic.... Singurul lucru care ma face sa-mi pun intrebari este ca in vara i-am pus cam 100ml de apa distilata, pt ca scazuse nivelul pana la minim. Poate asta sa fi scazut concentratia antigelului atat cat frigul din noptile astea(-4,-5 grade) sa fi dus la spargerea radiatorului?

Cat despre garantia Skoda, mi-e cam frica, am auzit ca fac figuri cand e vorba sa schimbe ceva.

multumesc,

alpinistu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turigioiuvas_AG

Nu cred ca cei 100ml de apa distilata au cauzat cu ceva, ar fi bine sa urmaresti daca din vas mai scade lichidul si in acelasi timp sa urmaresti pata de pe radiator, atunci cand motorul este cald si pornit,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din vara pana acum, cei 100ml de apa, s-or diluat cu restul de solutie/antigel din instalatie, iar de la 100ml de apa distilata... e ca si cum n-ai complectat!!! Esti sigur ca nu-i vb de condens?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod sigur nu e vorba de apa pe care ai pus-o tu... Vezi daca se usuca locul dupa ce mergi cu masina , ca sa ai si radiatorul cald, si vezi daca a doua zi apare iar pata. Daca e asa inseamna un por sau cleme slabite ... si atunci poti incerca cu fulgi din comert si fa-ti rost de antigel pentru completare pina stringi bani de un radiator nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat dupa o zi, e tot umed si parca e si nivelul in vas e mai jos cu 1 cm. Probabil va trebui sa ma lupt cu vreun service ca sa obtin schimbarea pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e in garantie (nu am fost atent ca e 2011) nu mai sta pe ginduri, trebuie sa schimbe radiatorul fara doar si poate.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu..si eu am o problema legata de chestia asta..eu completez mult mai mult intr-o saptamana cam 2 litri de antigel...am fost la service si mie la 55.000 km mi-au zis ca e de la pompa de apa si trebuie sa o schimb ....la o octavia 2 1.8 tsi..si am ramas cam asa...treaba e ca mi-au cerut si 10 milioane pentru pompa de apa si 4 manopera...intreb si eu daca stie cineva..chiar atat sa fie pompa de apa?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e in garantie (nu am fost atent ca e 2011) nu mai sta pe ginduri, trebuie sa schimbe radiatorul fara doar si poate.

Fara doar si poate trebuie sa se adreseze unui service Skoda. In urma unui test de etanseitate se va stabili problema apoi vor decide daca este o problema de garantie sau nu, evident oferind clientului concluzia tehnica si mersul lucrurilor mai departe.

Cam asta ar fi mersul normal al lucrurilor.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ar trebui sa intrebi si la un alt service si sa compari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu..si eu am o problema legata de chestia asta..eu completez mult mai mult intr-o saptamana cam 2 litri de antigel...am fost la service si mie la 55.000 km mi-au zis ca e de la pompa de apa si trebuie sa o schimb ....la o octavia 2 1.8 tsi..si am ramas cam asa...treaba e ca mi-au cerut si 10 milioane pentru pompa de apa si 4 manopera...intreb si eu daca stie cineva..chiar atat sa fie pompa de apa?????

pentru 1.8TSI este foarte scumpa pompa de apa (din cauza ca vine cu tot cu termostat si carcasa acestuia ). Pretul la reprezentanta este 970 ron... deci da, atat este pompa de apa.....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Unde se afla termostatul la 1.4 16V?As vrea sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Daca nu ai probleme cu el, nu-l schimba. Daca-l schimbi, iti trebuie cel putin 3 lucruri, termostat, flansa termostat si garnitura. In realitate, flansa termostatului este prinsa in 2 suruburi infiletate in carcasa termostatului care este din plastic. Cand desfaci suruburile, se poate rupe filetul dat in plastic si adio masina pentru cateva zile.In cazul asta o sa-ti trebuiasca si carcasa termostatului in care intra o multime de furtune, etc. (Inghesuiala, frig, nervi, bani).  S-a mai discutat despre asta in mai multe locuri:

   Unde este si cum se schimba gasesti si pe youtube:

 

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi urca temperatura motor destul de greu,si daca dau drumul la caldura scade,daca o forjez iar urca,si tot asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum a  spus colegul mai sus... piese de calitate (originale sau marci OEM)

032121110B - termostat

03C121118C - capac termostat

PS suntem offtopic , deci sa ne oprim aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!