Jump to content

ASZ sau ARL vs AVF


mario1234
 Share

Postare recomandată

Pe Veyron s-a pus Haldex din alte considerente. Si sper ca nu traim cu impresia ca intre Haldex-ul de pe Veyron si Haldex-ul de pe Golf/A3 exista prea multe asemanari :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat haldex cat si torsen sunt bune in felul lor,au avantaje si dezavantaje,deocamdata tractiunea 4x4 perfecta nu exista :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba exista la niste masini electrice, cate-un motor pentru fiecare roata :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

spune-mi si mie mai multe in legtura cu ARL....puncte slabe puncte forte....consumuri...pret intretinere....desi e acelasi motor cu altele cum spun altii avind in vedere puterea...pe masina sunt alte suspensii,,,alte frane....discuri..bucse....daca ar fi acelasi cu ASZ sau AVF difera cam tot....de ce kitul de ambreiaj la ASZ e o suma si la ARL e ALTA suma daca e acelasi motor...?....deci difera multe la ele....in sine motorul e acelasi....dar in rest sunt diferente fffff mari....pe golf variant NU am vazut montat ARL....de ce? doar e acelasi motor cu ASZ care e pus pe variant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce, ce si cum. Motorul ARL nu a fost montat nici pe passat.....nici pe bora. A venit in schimb pe leon,toledo si golf 4.

E cu totul alt motor, mi-a spus-o cipos care mi-a si schimbat turbina. Asta e punctul lor slab: daca ii dai k disperatul ii distrugi turbina. Eu i-am dat cox juma de ora (acceleratii cu pedala la fund,deceleratie,iar acceleratie cu pedala la fund etc) si in final a crapat.

Am schimbat-o si e totul ok.

Daca te comporti normal cu el, nu se strica nu are nici pe dracu. Pina la 200/h fuge de zici ca ce-i aia....si ceea ce e fenomenal e consumul, la 140 /h in a 6-a ai 5,4% . M-am dat la stop inclusiv cu leon 1,8T de 180 cai din fabrica....il fac super lejer datorita cuplului..... am facut liniute cu bmw 320 de 150cp automat....l-am facut si pe ala de fiecare data.

Repet, ca senzatie motorul e maxim. Ca exploatare poti sa o faci ca si cu celelalte. La componente stiu ca la mine placutele de frine nu-s k pe leon ci ca pe passat....desi masina e un toledo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un motor deosebit Arl.Il am doar de vreo luna de zile insa ma impresionat motorul.Cat de consum ce sa va pot spune nu mananka exagerat de mult in afara undeva intre 5,7-6.2 (mers calm pana in 120-130) si in oras undeva la 9%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca motorul longitudinal este pus pe masinile mai mari...............nu inteleg de ce pe noile passaturi si skoda superb au renuntat la el....si l-au pus transversal?

Este o intrebare buna. Daca are cineva raspunsul, si eu sunt curios. Singura varianta plauzibila la care ma pot gandi eu este marketing, in speta sa nu existe "adevaratul" quattro si pe VW/Skoda, ci doar pe Audi.

Motoarele longitudinale cuplate cu tractiunea fata nu au acelasi randament de transmitere a fortei ca si motoarele transversale. La motoare transversale nu este nevoie de grup conic care are un randament scazut, o buna parte din forta transferandu-se spre lateral. Mai simplu spus, ca sa transferi forta dupa colt la 90 grade in cazul motoarelor longitudinale, se pierde energie in grupul conic. De aceea sunt mai bune masinile cu motorul transversal in cazul in care incape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o intrebare buna. Daca are cineva raspunsul, si eu sunt curios. Singura varianta plauzibila la care ma pot gandi eu este marketing, in speta sa nu existe "adevaratul" quattro si pe VW/Skoda, ci doar pe Audi.

Passatul b5 a folosit platforma de audi a4, passat b6 a trecut ( din rationamente de finante etc) la platforma de golf :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul b5 a folosit platforma de audi a4

Platforma de audi a4 b5 fabricat 95-2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de Passat B5, dar B5.5 (pe care il are ti3sto, judecand dupa avatarul lui) este sigur pe platforma de A4 B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc EBI am inceput sa mai inteleg cate ceva.....si eu despre motoarele transversale nu degeaba o sa faca cei de la bmw motoare cu tractiune fata transversale

si pe bora e ARL...am o intebare....bora sunt facute in mexic?....si doar golful si passatul in germania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de Passat B5, dar B5.5 (pe care il are ti3sto, judecand dupa avatarul lui) este sigur pe platforma de A4 B6.

Esti sigur degeaba atat b5 cat si b5.5 care este de fapt un facelift,au aceeasi platforma ca...a4 b5 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca ai dreptate, my mistake. As fi bagat mana in foc pt "echivalenta" b5.5-ului cu a4 b6...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut

Toata lumea spune ca daca modifici soft.ul incep sa apara probleme.eu as incerca pe o bora cu un ajm de 116 hp 4motion sa.l duc daca se poate la 150 doar sa vad cum se simte si in caz de probleme sa revin la vechiul soft.

Intrebarea este: ce probleme ar putea aparea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Nici una, daca nu pui soft de la orice Dorel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună. Am și eu o întrebare, se potrivesc injectoarele de arl ,asz(cod al) pe motor avf? Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
On 11/25/2011 at 11:32 AM, P o p i c a said:

AWX are 130 de cai si 285N/m troque (dispus longitudinal) cutie de viteze cu 5 sau 6 rapoarte

AVF are 130 de cai si 310 N/m torque (dispus longitudinal) cutie de viteze cu 5 sau 6 rapoarte

ASZ are 130 de cai si 310 N/m torque (dispus transversal)

ARL are 150 de cai si 320 N/m torque (dispus transversal)

Toti vorbesc de faptul ca suspensia multilink de pe passat costa o avere si ca e varza dar nu e asa. varza sunt alea care sunt ieftine. Ale mele au 5 ani si sunt ok. nu bat, nu vibreaza, nu trage intro parte.

A4 are mai putin spatiu la interior desi este mai scump decat passatul daca ambele au aceleasi dotari.

Salut

E o idee buna pe un bora ajm 4motion turbina si injectoare de arl plus resoftare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Pe langa turbina si injectoare mai ai nevoie de o gramada de piese...

Diferentele sunt foarte mari intre AJM si ARL...de la tipul cuplelor pana la ambrejaj/frane si vor fi necesare multe piese in plus ca sa ajungi la rezultatul dorit 

Mai gasesti si aici diverse informatii

 

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!