Jump to content
Zengy

Sfat achizitie A3

Recommended Posts

ninu

Buna, vreau o parere despre audi a3 sportback, as vrea ceva de genu dar nu sunt fan audi. Ii singuru model de A3 care mi-ar placea fiind hatchbak. Vreau sa il iau ptr max 3 ani ptr a inlocui batrnul passat AVF dus la 200cp pe dyno.

 

Masina va fi cumparata si utilizata in franta.  As prefera sa fie imatriculata pana in ianuare 2006 sau 2005. Vreau sa aiba cat mai multe optiuni ptr a nu face downgrade, pe passat am de toate.

 

Motoarele de pe A3 2.0 TDI 140 cp sunt tot asa de varza ca si pe B6.? Care ar fi la audi de evitat? De cand incepe Cr pe A3?

 

Modelul din anunt ii cel cu leduri pe spate?

 

Astea ce consum are si greutate?

 

Merci

 http://www.leboncoin.fr/voitures/898949116.htm?ca=12_s

 

Merita bani?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Georgik

Salut

 

Cele de dupa 2008 (facelift) sunt CR si cu leduri cum zici tu. Asta e primul model.

Are putini km pt FR, e destul de dotata dar as mai cauta.

 

Pentru motor te las sa tragi un ochi si aici. Eu sincer as lua 2.0 tdi dar dupa 2007 

http://www.fiches-auto.fr/articles-auto/essai-moteur/2l0-tdi-140-ch.php

 

Spor la cautat iti urez ( din Aix-en-pce)

 

Craciun fericit

Edited by Georgik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cosmin ZKG

Salutari,

 

Dupa cateva luni de cautari cred ca pot da ceva sfaturi pertinente. Asadar modelul a inceput sa se fabrice intre 9/2003-10/2008 dupa aceea urmand varianta facelift 10/2008 - 2012. Motoarele diesel sunt doar 1.9 tdi - BKC, BLS si 2.0 tdi - BKD si BMM si modelul de 170 cp ( nu sunt familiarizat cu codurile de la motor deoarece am sarit peste ele in cautarile mele). Sunt motoare care se intalnesc pe intreg grupul VAG deci poti cere sfaturi de la posesori in caz ca dai peste un model care iti place. Din pacate pe 1.9 tdi gasesti rar un model cu optiuni, eu am fost ceva mai norocos si am gasit unul cu ceva dotari peste medie, dar sunt cazuri izolate cand au pus optiuni multe pe 1.9 tdi .

 

Motoarele BKD sunt cele fara filtru de particule produse pentru A3 din 2003 - 2008 , BMM cu DPF din 9/2005-2008, BKC fara filtru 2003-2008 , BLS cu filtru de particule 9/2005-2008. Daca cauti / gasesti motor de 2.0 TDI sa te uiti la varianta chiuloasei se gaseste sub capacul de la motor stantat sa nu fie in coada cu litera A sau B, variantele revizuite sunt C si D. Majoritatea celor cu A sau B au / au avut probleme, deci sa te astepti la ceva investitii in cazul in care gasesti un model cu varianta nerevizuita. Variantele cu C si D s-au produs dupa 2006, de aceea si discrepantele de preturi un Audi A3 2003-2005 il gasesti cu 4000-5500 euro cu ceva dotari, unul din 2007-2008 il gasesti de la 6500 euro in sus ( vorbesc aici despre piata din DE, NL sau RO ) La BMM sa ai grija la colmatarea filtrului de particule, in rest nu prea s-au inregistrat probleme majore.

Cele de 170 cp au iesit din calculele mele ( cu toate ca vroiam ceva putere extra dupa ALH si BKC ) avand injectoare piezo electrice, cunoscute fiind ca pica destul de des. Ciudat este ca in Germania au preturi destul de ridicate.

 

Cele facelift 9/2008 --- 2012 au motoare CR, nu le-am studiat indeaproape deoarece nu aveam bugetul necesar, dar banuiesc ca informatii poti gasi la celelalte modele VAG fiind aceleasi motoare 1.6 tdi si 2.0 tdi. Acel model este dotat cu xenon + Led la faruri si stopuri cu LED. 

 

Legat de consum am testat BKD si modelul care ulterior l-am cumparat BLS. BKD dupa 30 minute de test mi-a aratat undeva la 5,8 - 6 litri un consum mixt, BLS-ul tot undeva pe acolo 5,5 litri / 100 km , depinde acum ca la orice masina si de stilul de condus. 

 

In final, ca o parere personala,  cauta un model cu optiuni fie el 2.0 tdi 140 sau 1.9 tdi cu 105 cp din anii 2006-2008. Nu merita sa faci rabat la bani ca ulterior sa faci interventii majore. A3-ul meu m-a ajuns destul de mult spre deosebire de ce se gaseste la noi pe piata auto si sper/cred ca am facut o alegere buna. Trebuie si un gram de noroc. Spor si succes !  :icon_thumleft:

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

El de la 200 cp nu o sa treaca niciodata la 105 CP, probabil intentioneaza sa cumpere un 2.0 tdi 140 CP si sa-l cipuiasca in prima faza la 165 CP dupa care cu upgrade la intercooler/turbina si altele sa ajunga la 200cp. Problema este ca orice masina ai lua, tot passatul va fi mai solid, mai fiabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ninu

Salut

 

Cele de dupa 2008 (facelift) sunt CR si cu leduri cum zici tu. Asta e primul model.

Are putini km pt FR, e destul de dotata dar as mai cauta.

 

Pentru motor te las sa tragi un ochi si aici. Eu sincer as lua 2.0 tdi dar dupa 2007 

http://www.fiches-auto.fr/articles-auto/essai-moteur/2l0-tdi-140-ch.php

 

Spor la cautat iti urez ( din Aix-en-pce)

 

Craciun fericit

Buna, @Georgik , eu sunt din Val d'Oise... m'a atras culoarea si optiunile plus Quattro. Pretul ii ok... la ce optiuni are. Oricum daca ii, ii bag mufa si vad km, probleme etc...

 

Salutari,

 

Dupa cateva luni de cautari cred ca pot da ceva sfaturi pertinente. Asadar modelul a inceput sa se fabrice intre 9/2003-10/2008 dupa aceea urmand varianta facelift 10/2008 - 2012. Motoarele diesel sunt doar 1.9 tdi - BKC, BLS si 2.0 tdi - BKD si BMM si modelul de 170 cp ( nu sunt familiarizat cu codurile de la motor deoarece am sarit peste ele in cautarile mele). Sunt motoare care se intalnesc pe intreg grupul VAG deci poti cere sfaturi de la posesori in caz ca dai peste un model care iti place. Din pacate pe 1.9 tdi gasesti rar un model cu optiuni, eu am fost ceva mai norocos si am gasit unul cu ceva dotari peste medie, dar sunt cazuri izolate cand au pus optiuni multe pe 1.9 tdi .

 

Motoarele BKD sunt cele fara filtru de particule produse pentru A3 din 2003 - 2008 , BMM cu DPF din 9/2005-2008, BKC fara filtru 2003-2008 , BLS cu filtru de particule 9/2005-2008. Daca cauti / gasesti motor de 2.0 TDI sa te uiti la varianta chiuloasei se gaseste sub capacul de la motor stantat sa nu fie in coada cu litera A sau B, variantele revizuite sunt C si D. Majoritatea celor cu A sau B au / au avut probleme, deci sa te astepti la ceva investitii in cazul in care gasesti un model cu varianta nerevizuita. Variantele cu C si D s-au produs dupa 2006, de aceea si discrepantele de preturi un Audi A3 2003-2005 il gasesti cu 4000-5500 euro cu ceva dotari, unul din 2007-2008 il gasesti de la 6500 euro in sus ( vorbesc aici despre piata din DE, NL sau RO ) La BMM sa ai grija la colmatarea filtrului de particule, in rest nu prea s-au inregistrat probleme majore.

Cele de 170 cp au iesit din calculele mele ( cu toate ca vroiam ceva putere extra dupa ALH si BKC ) avand injectoare piezo electrice, cunoscute fiind ca pica destul de des. Ciudat este ca in Germania au preturi destul de ridicate.

 

Cele facelift 9/2008 --- 2012 au motoare CR, nu le-am studiat indeaproape deoarece nu aveam bugetul necesar, dar banuiesc ca informatii poti gasi la celelalte modele VAG fiind aceleasi motoare 1.6 tdi si 2.0 tdi. Acel model este dotat cu xenon + Led la faruri si stopuri cu LED. 

 

Legat de consum am testat BKD si modelul care ulterior l-am cumparat BLS. BKD dupa 30 minute de test mi-a aratat undeva la 5,8 - 6 litri un consum mixt, BLS-ul tot undeva pe acolo 5,5 litri / 100 km , depinde acum ca la orice masina si de stilul de condus. 

 

In final, ca o parere personala,  cauta un model cu optiuni fie el 2.0 tdi 140 sau 1.9 tdi cu 105 cp din anii 2006-2008. Nu merita sa faci rabat la bani ca ulterior sa faci interventii majore. A3-ul meu m-a ajuns destul de mult spre deosebire de ce se gaseste la noi pe piata auto si sper/cred ca am facut o alegere buna. Trebuie si un gram de noroc. Spor si succes !  :icon_thumleft:

Buna, auzisem si eu faza cu A si B defect chiulasa, dar nu stiam ca ii stantat pe bloc, credeam ca se deduce din VIN... Merci

Am condus BMM si carat piese, foarte problematice... Initial cautam BKD ptr ca ii in 16 valve si foarte pretabil la tuning... Dar stiam ca chiulasa ii foart subtire... Cele de 170 cp am cautat pe octavia RS, sunt si cu alea multe probleme, cele mai grave ar fi injectoarele, dar se poate face conversie la Bosch.

BLS ii ok dar trebuie investiti majore ptr a ajunge la 200 cp si cei 100 cp nu ma incanta mai ales pe sportback.

 

El de la 200 cp nu o sa treaca niciodata la 105 CP, probabil intentioneaza sa cumpere un 2.0 tdi 140 CP si sa-l cipuiasca in prima faza la 165 CP dupa care cu upgrade la intercooler/turbina si altele sa ajunga la 200cp. Problema este ca orice masina ai lua, tot passatul va fi mai solid, mai fiabil.

 Ao dreptate, cred ca am sa mai fac ceva inestiti si o mai tin pe asta, are totul schimbat in vara deci cel putin 80 mi km nu mai am treaba, ce ma deranjeaza ii ca, nu este o masina stabila ptr puterea ei.

 

Am sa mai studiez, dar cred ca renunt pana ce o sa am bani mai multi sa trec la ceva mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ovidiu-r

Salutare tuturor,

Acum cativa ani am avut o experienta foarte placuta cu o masina de serviciu - Audi S3 quattro 2008, manuala.

Intentionez sa achizitionez una asemanatoare,  2.0 TFSI quattro, cam acelasi an - 2007-2008, manuala.  Este prima optiune din considerente de confort personal, insa sunt deschis si la alte variante 200+ CP,  max. 2000 cmc,  tractiune integrala, cutie manuala.

Dupa ce anume probleme grave/costisitoare credeti ca ar fi cazul sa ma uit  cand inspectez un S3 ?  

 

Va multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
d4rkm4nx99

Salutare,

Stie cineva daca motorul 1.6 diesel 77kw care este montat pe audi a3 versiunea 2013 are problema grave ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristi81

Ca si la toate motoarele CR  la care se adauga si cureaua pompei de ulei.

Edited by Cristi81

Share this post


Link to post
Share on other sites
d4rkm4nx99

Imi cer scuze dar nu cunosc motoarele CR, sa inteleg ca sunt bune sau proaste? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristi81

Cu destule probleme pe inj.pompa de inalte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
d4rkm4nx99

Am inteles, multumesc mult.  Aveti cumva vro recomandare pentru A3 versiunea 2013 pe ce tip de motor sa ma orientez ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristi81

Sincer nu, la motoarele CR e"cum ti e norocul".

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
blacka

Varianta 2.0 tdi este una solida. Problemele sunt in general pe 1.6 tdi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adi_vw

@d4rkm4nx99 Daca tot cauti a3 2013 de ce nu te uiti la 1.4tfsi 125cp sau 140-150cp? Daca nu gresesc acestea sunt cu distributia pe curea

Edited by Adi_vw

Share this post


Link to post
Share on other sites
dopeman

pe lant

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stelian.

Salut, vreau sa cumpar un A3 2009 motor 2.0 TDI 170CP cod CBBB, stiti ceva probleme cu motoarele respective? 

Se inscrie la problema cu injectoarele sau la cea cu axul hexagonal de la pompa de ulei?

Am tot cautat dar nu gasesc nimic de codul asta. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
dark_ang3l

urmaresc de ceva timp sa achizitionez un a3, motor tfsi 200 hp. chestia e ca ce vreau eu, nu prea gasesc. asa ca sunt nevoit sa vin cu intrebari: doresc ca masina sa fie quattro, dar in acelasi timp sa am si transmisie dsg. cum credeti ca ar fi mai ok pt o posibila modificare pe viitor? sa iau un model quattro manual si ulterior sa montez dsg, sau sa iau una cu dsg si sa montez quattro ulterior? care varianta ar fi mai putin costisitoare, mai usor de realizat? e posibil ce vreau eu?dar pe tdi de 170 se poate? cunoasteti pe cineva care a facut modificarea respectiva pt a avea atat dsg cat si quattro pe tfsi?stiti pe cineva care poate face asta? in eventualitatea in care este posibil ce doresc, mentionez ca masina va fi condusa aproape zilnic, deci fiabilitatea este extrem de importanta/

Share this post


Link to post
Share on other sites
MyKe
dark_ang3l

am uitat sa precizez suma, maxim 6000 euro. adica pt anii 2005 2006, ca mai sus nu ma incadrez...masina din Romania.

Edited by dark_ang3l

Share this post


Link to post
Share on other sites
dany21

Salut.

as dori o parere daca se poate 

vreau sa cumpar audi  a3 2.0 tdi 103 kv 140 CP anul2007

ma intereseaza au aceste motoare probleme mari merita cumpararrea lui ?

pretul este 5000 euro si km sunt 160.000

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristi16

Salut! As vrea sa cumpar un Audi A3 si am testat unul recent. 170 CP, cutie manuala, CBBB, quattro. Intre 80-110 km/h, in treapta a 4-a si a 5-a, in jurul turatiei de 2500 rpm, se aude un zgomot care acopera zgomotul motorului. Ca si cand ceva intra in rezonanta. Asta se intampla cand accelerez mai lin si nu schimb prea tare sau repede treptele de viteza mentionate mai sus. Dupa 110 km/h, zgomotul dispare. Daca schimb mai sportiv si acclerez mai tare, nu se mai aude zgomotul in nicio treapta. M-am documentat putin si s-ar spune ca ar fi ceva de la cardan sau grup. Flansa de la cardan sau rulment din grup. Careva care a mai patit asa la vreo masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri