Jump to content

Sfaturi achizitie A3


bubu1313
 Share

Postare recomandată

Jg0Bic.jpg

 

 Pentru cine doreste sa achizitioneze un Audi A3 8p , Cartea service cu inlocuirea curelei de distributie , la motorul meu 1.6 MPI zice ca e pe viata , am sunat la 6 reprezentante din orase diferite , 3 au spus ca programul ( le-am dat VIN-ul )nu le arata ca trebuie schimbata vreodata iar celelalte 3 au spus ca la 160-170k km in Ro si 180k km afara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • fragrances09

    14

  • SHARANEL

    11

  • Bogdan_wrc

    11

  • wts

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna, vreau o parere despre audi a3 sportback, as vrea ceva de genu dar nu sunt fan audi. Ii singuru model de A3 care mi-ar placea fiind hatchbak. Vreau sa il iau ptr max 3 ani ptr a inlocui batrnul passat AVF dus la 200cp pe dyno.

 

Masina va fi cumparata si utilizata in franta.  As prefera sa fie imatriculata pana in ianuare 2006 sau 2005. Vreau sa aiba cat mai multe optiuni ptr a nu face downgrade, pe passat am de toate.

 

Motoarele de pe A3 2.0 TDI 140 cp sunt tot asa de varza ca si pe B6.? Care ar fi la audi de evitat? De cand incepe Cr pe A3?

 

Modelul din anunt ii cel cu leduri pe spate?

 

Astea ce consum are si greutate?

 

Merci

 http://www.leboncoin.fr/voitures/898949116.htm?ca=12_s

 

Merita bani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Cele de dupa 2008 (facelift) sunt CR si cu leduri cum zici tu. Asta e primul model.

Are putini km pt FR, e destul de dotata dar as mai cauta.

 

Pentru motor te las sa tragi un ochi si aici. Eu sincer as lua 2.0 tdi dar dupa 2007 

http://www.fiches-auto.fr/articles-auto/essai-moteur/2l0-tdi-140-ch.php

 

Spor la cautat iti urez ( din Aix-en-pce)

 

Craciun fericit

Modificat de Georgik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

Dupa cateva luni de cautari cred ca pot da ceva sfaturi pertinente. Asadar modelul a inceput sa se fabrice intre 9/2003-10/2008 dupa aceea urmand varianta facelift 10/2008 - 2012. Motoarele diesel sunt doar 1.9 tdi - BKC, BLS si 2.0 tdi - BKD si BMM si modelul de 170 cp ( nu sunt familiarizat cu codurile de la motor deoarece am sarit peste ele in cautarile mele). Sunt motoare care se intalnesc pe intreg grupul VAG deci poti cere sfaturi de la posesori in caz ca dai peste un model care iti place. Din pacate pe 1.9 tdi gasesti rar un model cu optiuni, eu am fost ceva mai norocos si am gasit unul cu ceva dotari peste medie, dar sunt cazuri izolate cand au pus optiuni multe pe 1.9 tdi .

 

Motoarele BKD sunt cele fara filtru de particule produse pentru A3 din 2003 - 2008 , BMM cu DPF din 9/2005-2008, BKC fara filtru 2003-2008 , BLS cu filtru de particule 9/2005-2008. Daca cauti / gasesti motor de 2.0 TDI sa te uiti la varianta chiuloasei se gaseste sub capacul de la motor stantat sa nu fie in coada cu litera A sau B, variantele revizuite sunt C si D. Majoritatea celor cu A sau B au / au avut probleme, deci sa te astepti la ceva investitii in cazul in care gasesti un model cu varianta nerevizuita. Variantele cu C si D s-au produs dupa 2006, de aceea si discrepantele de preturi un Audi A3 2003-2005 il gasesti cu 4000-5500 euro cu ceva dotari, unul din 2007-2008 il gasesti de la 6500 euro in sus ( vorbesc aici despre piata din DE, NL sau RO ) La BMM sa ai grija la colmatarea filtrului de particule, in rest nu prea s-au inregistrat probleme majore.

Cele de 170 cp au iesit din calculele mele ( cu toate ca vroiam ceva putere extra dupa ALH si BKC ) avand injectoare piezo electrice, cunoscute fiind ca pica destul de des. Ciudat este ca in Germania au preturi destul de ridicate.

 

Cele facelift 9/2008 --- 2012 au motoare CR, nu le-am studiat indeaproape deoarece nu aveam bugetul necesar, dar banuiesc ca informatii poti gasi la celelalte modele VAG fiind aceleasi motoare 1.6 tdi si 2.0 tdi. Acel model este dotat cu xenon + Led la faruri si stopuri cu LED. 

 

Legat de consum am testat BKD si modelul care ulterior l-am cumparat BLS. BKD dupa 30 minute de test mi-a aratat undeva la 5,8 - 6 litri un consum mixt, BLS-ul tot undeva pe acolo 5,5 litri / 100 km , depinde acum ca la orice masina si de stilul de condus. 

 

In final, ca o parere personala,  cauta un model cu optiuni fie el 2.0 tdi 140 sau 1.9 tdi cu 105 cp din anii 2006-2008. Nu merita sa faci rabat la bani ca ulterior sa faci interventii majore. A3-ul meu m-a ajuns destul de mult spre deosebire de ce se gaseste la noi pe piata auto si sper/cred ca am facut o alegere buna. Trebuie si un gram de noroc. Spor si succes !  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El de la 200 cp nu o sa treaca niciodata la 105 CP, probabil intentioneaza sa cumpere un 2.0 tdi 140 CP si sa-l cipuiasca in prima faza la 165 CP dupa care cu upgrade la intercooler/turbina si altele sa ajunga la 200cp. Problema este ca orice masina ai lua, tot passatul va fi mai solid, mai fiabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Cele de dupa 2008 (facelift) sunt CR si cu leduri cum zici tu. Asta e primul model.

Are putini km pt FR, e destul de dotata dar as mai cauta.

 

Pentru motor te las sa tragi un ochi si aici. Eu sincer as lua 2.0 tdi dar dupa 2007 

http://www.fiches-auto.fr/articles-auto/essai-moteur/2l0-tdi-140-ch.php

 

Spor la cautat iti urez ( din Aix-en-pce)

 

Craciun fericit

Buna, @Georgik , eu sunt din Val d'Oise... m'a atras culoarea si optiunile plus Quattro. Pretul ii ok... la ce optiuni are. Oricum daca ii, ii bag mufa si vad km, probleme etc...

 

Salutari,

 

Dupa cateva luni de cautari cred ca pot da ceva sfaturi pertinente. Asadar modelul a inceput sa se fabrice intre 9/2003-10/2008 dupa aceea urmand varianta facelift 10/2008 - 2012. Motoarele diesel sunt doar 1.9 tdi - BKC, BLS si 2.0 tdi - BKD si BMM si modelul de 170 cp ( nu sunt familiarizat cu codurile de la motor deoarece am sarit peste ele in cautarile mele). Sunt motoare care se intalnesc pe intreg grupul VAG deci poti cere sfaturi de la posesori in caz ca dai peste un model care iti place. Din pacate pe 1.9 tdi gasesti rar un model cu optiuni, eu am fost ceva mai norocos si am gasit unul cu ceva dotari peste medie, dar sunt cazuri izolate cand au pus optiuni multe pe 1.9 tdi .

 

Motoarele BKD sunt cele fara filtru de particule produse pentru A3 din 2003 - 2008 , BMM cu DPF din 9/2005-2008, BKC fara filtru 2003-2008 , BLS cu filtru de particule 9/2005-2008. Daca cauti / gasesti motor de 2.0 TDI sa te uiti la varianta chiuloasei se gaseste sub capacul de la motor stantat sa nu fie in coada cu litera A sau B, variantele revizuite sunt C si D. Majoritatea celor cu A sau B au / au avut probleme, deci sa te astepti la ceva investitii in cazul in care gasesti un model cu varianta nerevizuita. Variantele cu C si D s-au produs dupa 2006, de aceea si discrepantele de preturi un Audi A3 2003-2005 il gasesti cu 4000-5500 euro cu ceva dotari, unul din 2007-2008 il gasesti de la 6500 euro in sus ( vorbesc aici despre piata din DE, NL sau RO ) La BMM sa ai grija la colmatarea filtrului de particule, in rest nu prea s-au inregistrat probleme majore.

Cele de 170 cp au iesit din calculele mele ( cu toate ca vroiam ceva putere extra dupa ALH si BKC ) avand injectoare piezo electrice, cunoscute fiind ca pica destul de des. Ciudat este ca in Germania au preturi destul de ridicate.

 

Cele facelift 9/2008 --- 2012 au motoare CR, nu le-am studiat indeaproape deoarece nu aveam bugetul necesar, dar banuiesc ca informatii poti gasi la celelalte modele VAG fiind aceleasi motoare 1.6 tdi si 2.0 tdi. Acel model este dotat cu xenon + Led la faruri si stopuri cu LED. 

 

Legat de consum am testat BKD si modelul care ulterior l-am cumparat BLS. BKD dupa 30 minute de test mi-a aratat undeva la 5,8 - 6 litri un consum mixt, BLS-ul tot undeva pe acolo 5,5 litri / 100 km , depinde acum ca la orice masina si de stilul de condus. 

 

In final, ca o parere personala,  cauta un model cu optiuni fie el 2.0 tdi 140 sau 1.9 tdi cu 105 cp din anii 2006-2008. Nu merita sa faci rabat la bani ca ulterior sa faci interventii majore. A3-ul meu m-a ajuns destul de mult spre deosebire de ce se gaseste la noi pe piata auto si sper/cred ca am facut o alegere buna. Trebuie si un gram de noroc. Spor si succes !  :icon_thumleft:

Buna, auzisem si eu faza cu A si B defect chiulasa, dar nu stiam ca ii stantat pe bloc, credeam ca se deduce din VIN... Merci

Am condus BMM si carat piese, foarte problematice... Initial cautam BKD ptr ca ii in 16 valve si foarte pretabil la tuning... Dar stiam ca chiulasa ii foart subtire... Cele de 170 cp am cautat pe octavia RS, sunt si cu alea multe probleme, cele mai grave ar fi injectoarele, dar se poate face conversie la Bosch.

BLS ii ok dar trebuie investiti majore ptr a ajunge la 200 cp si cei 100 cp nu ma incanta mai ales pe sportback.

 

El de la 200 cp nu o sa treaca niciodata la 105 CP, probabil intentioneaza sa cumpere un 2.0 tdi 140 CP si sa-l cipuiasca in prima faza la 165 CP dupa care cu upgrade la intercooler/turbina si altele sa ajunga la 200cp. Problema este ca orice masina ai lua, tot passatul va fi mai solid, mai fiabil.

 Ao dreptate, cred ca am sa mai fac ceva inestiti si o mai tin pe asta, are totul schimbat in vara deci cel putin 80 mi km nu mai am treaba, ce ma deranjeaza ii ca, nu este o masina stabila ptr puterea ei.

 

Am sa mai studiez, dar cred ca renunt pana ce o sa am bani mai multi sa trec la ceva mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tututor,

Doresc sa-mi cumpar un audi A3 (8P) in 2(3) usi din 2003-2005. Nu sunt foarte decis la motorizare benzina sau diesel? Desi optez pentru diesel 2.0 tdi (140 cai). Stie cineva cate ceva despre ele,cod motor bun,probleme,fiabilitate etc? Sau poate sugera o alta motorizare? Orice parere,sfat este bine venit! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.04.2016 at 11:22 PM, rabbit_bmx said:

Stiu dar am postat aici in speranta ca voi afla cate ceva despre motoare si fiabilitatea lor, din cate stiu eu sunt aceleasi motoare sau foarte asemanatoare. Mersi oricum!

Salut,

Inainte sa imi cumpar masina am citit cateva zile bune despre audi a3 8p - am citit aici pe forum cateva pareri despre motorizare dar si pe alte forum-uri. pareri de bine si lauda am gasit doar la motoarele cu codul BMM - consum mic si fiabile. acum nu vreau sa intelegi gresit, la orice masina o sa fie problema dar parerile cu privire la celelalte coduri motor cum ar fi BKD cam lasa de dorit.

Dupa cat am citit am fost in germania si am luat masina. Dupa ce am venit in tara am facut distributia + revizia. Peste o saptamana am facut remapare, din 140cp la 175cp - diferenta este mare, ai impresia ca mergi cu alta masina - consumul a crescut cu mult, spus asta pentru ca sunt multi care cred ca dupa remapare masina consuma mai putin, posibil, daca conduci calm si regulamentar ar putea fi cum spun ei, in cazul meu mers sportiv consumul s.a ridicat de la 7 la 9 (nu ma plang deloc, eram constient de cresterea consumului). Dupa 2 luni am schimbat rulment stanga spate si la 2 saptamani am schimbat etrier+rulment dreapta spate, etrierul l.am schimbat pentru ca nu mai lucra, ramasese blocat. pe urma am depistat o pata de ulei in fata motorului, era de la mufa cablaj injectoare - s-a rezolvat rapid si aia. Las un link catre forum-ul meu care nu are lagatura cu auto deci nu cred ca am sa fiu sanctionat - http://clubtech.ro/viewtopic.php?p=7101#p7101

Acolo o sa gasesti detaliat toate imbunatatirile/probleme care le.am avut. Daca doresti sa aflii ceva ma poti intreba, sper sa pot raspunde nevoilor tale :)

Modificat de tataieee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerile, cum ziceai si tu, sunt impartite. Fiecare pasare isi lauda puiul, stii cum e vorba aia. Toti am avut la un moment dat in viata intamplari bune sau mai putin bune legate de masini. :D

Eu sunt posesor de BKD, fata de BMM il laud pentru ca nu am filtru de particule, deci o grija in minus, si are injectoare Bosch, nu piezoelectrice, alea cu probleme.

Legat de consumul marit dupa resoftare, eu cred ca masina ta are ceva... Nu are cum sa consume 9% indiferent de stilul de mers sportiv !!!! Eu, cel mai mare consum extra-urban pe care l-am putut scoate vreodata cu masina asta, a fost 6,8%, ajuns la destinatie cu viteza medie pe BC de 109km/h, si viteze maxime de peste 200km/h. Fac naveta Bucuresti-Valea Prahovei in fiecare sfarsit de saptamana, deci nu un drum de 20-30km...

Crede-ma, folosesc masina doar in week-end si doar extra-urban, si ii rup gura non-stop, nu merg niciodata sub 2000-2500rpm.

In oras am vazut consum de 9%, dar in Bucuresti seara la 6, la plecare din Pipera, cand e jale. :)

Ceva nu e bine la tine daca ai consum de 7-9% in afara...

La mers normal in limite legale, 50-70 in localitate si 100-110 in afara, consumul pe computerul de bord nu sare de 4,2-4,5%. :)20150712_180956.jpg

Am pus si o poza cu consumul mediu vara trecuta, cand am ajuns in Bucuresti. Aer conditionat tot drumul, 3 adulti si restul bagaje. :)

Modificat de AndreyPH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreyPH

De cand am facut soft-ul nu am avut ocazia sa conduc masina pe autostrada - drum lung ca sa ii vad consumul. Eu ma misc cu ea doar in weekend si alerg cu treburi personale prin bucuresti. Tot in weekend merg la o bere pana la bar unde sunt maxim 3km... cand vine sotia de la munca am sa fac o poza dupa care o voi posta, si eu sunt curios cum conduce ea ca nu se misca acum la motorina ca la mine.

Acum cred ca am inteles de la am consum asa mare - conduc agresiv si pe distante mici. Luna care vine plec in concediu si o sa fac consumul dupa care voi reveni cu o parere.

Ca veni vorba de Pipera, tot acolo lucrez si eu...stiu cum se circula si cred ca niciodata nu o sa se schimbe in bine, in mai rau poate...

 

Modificat de tataieee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un consum ok. A mea tot cam 7-9 ia prin Bucuresti, si viteza medie este 25-30 :D. Asta este Bucurestiul.
La drum lung, am undeva la 5.5 -> 6.5 in functie de distanta si viteza. Spre mare pe autostrada, cu 139 constant, am luat 6.1 consum. Bineinteles, nelipsitele depasiri au fost frecvente. Banuiesc ca asta e consumul masinii. Mi se pare ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minutes ago, AndreyPH said:

Eu sunt posesor de BKD, fata de BMM il laud pentru ca nu am filtru de particule, deci o grija in minus, si are injectoare Bosch, nu piezoelectrice, alea cu probleme.


Filtrul de particule (DPF) - nu reprezinta o problema asa de mare... se poate anula usor atat fizic cat si soft ( 3 ore de lucru)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbesti de consum urban, atunci e ok, cam atat scoatem toti cu motoare 2.0 tdi, fie de 140 sau 170cp.

Dar extra-urban, te asigur eu ca nu ai drumuri si distante lungi sa mergi si sa scoti consumurile alea. :D (bine, exclud autostrada goala unde teoretic ai putea merge cu 200km/h tot drumul si sa scoti mult mai mult).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Fallen: daca ai face soft si la a ta iti garantez ca ti-ar place sa o calci mai mereu, si odata cu depasirile/accelerarile agresive vine si consumul in plus, diferenta care spuneam mai sus.

@AndreyPH: de la pitesti cand intrii pe autostrada pana pe iuliu maniu la MOL am consumat 15 litrii de motorina - viteza constanta 180km/ora + cateva depasiri peste 210km/ora... 4 persoane+bagaje - asta fiind undeva pe la ora 2-3 dimineata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca o sa bag un remap in weekend. As fi vrut sa fac si un DPF off, dar ma mai gandesc. M-a bagat lumea in sperieți cu RAR-ul asta, si parca nu ma mai incanta asa tare sa-l dau jos.

Cred ca si cu DPF o sa simt ceva totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, Fallen said:

Pai cred ca o sa bag un remap in weekend. As fi vrut sa fac si un DPF off, dar ma mai gandesc. M-a bagat lumea in sperieți cu RAR-ul asta, si parca nu ma mai incanta asa tare sa-l dau jos.

Cred ca si cu DPF o sa simt ceva totusi.

Normal ca o sa fie diferenta, una destul de mare. Sa ne anunti daca faci remap in weekend :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vad unde intai. Ori dau o fuga la Buzau, ori la TCM. 
Cred ca pretul mai mic o sa castige lupta asta :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei te pot ajuta oferindu-ti adresa si nr. domnului care a lucrat la masina mea :)

La TCM pe site am vazut ca pretul este 300EURO - cam mult, parerea mea. pana sa fac remap la mine am citit multe pe net - nu sunt rau dar citeste putin aici - http://forum.softpedia.com/topic/761232-tcm-turbo/

Tu stii mai bine ce faci.

Modificat de tataieee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca TCM Turbo e detinut de dl Voinea, al carui forum este acesta :D.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie, nu zic nu, dar acele discutii aprinse erau contra domnului care spui tu :)

Nu vreau sa facem un chat aici pe forum, eu te ajut cum pot daca esti deacord, daca doresti sa incerci in alta parte mult succes :)

Modificat de tataieee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare tuturor,

Acum cativa ani am avut o experienta foarte placuta cu o masina de serviciu - Audi S3 quattro 2008, manuala.

Intentionez sa achizitionez una asemanatoare,  2.0 TFSI quattro, cam acelasi an - 2007-2008, manuala.  Este prima optiune din considerente de confort personal, insa sunt deschis si la alte variante 200+ CP,  max. 2000 cmc,  tractiune integrala, cutie manuala.

Dupa ce anume probleme grave/costisitoare credeti ca ar fi cazul sa ma uit  cand inspectez un S3 ?  

 

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare,

Stie cineva daca motorul 1.6 diesel 77kw care este montat pe audi a3 versiunea 2013 are problema grave ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si la toate motoarele CR  la care se adauga si cureaua pompei de ulei.

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze dar nu cunosc motoarele CR, sa inteleg ca sunt bune sau proaste? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu destule probleme pe inj.pompa de inalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Sfaturi achizitie A3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!