Jump to content
Zengy

Sfat achizitie A3

Recommended Posts

Zengy

Salutare tuturor posesorilor de A3, mi-am dorit de mult o astfel de masina, acuma sunt in postura de a mi-o achizitiona second din pacate nu prea ma pricep la motoare si as dori daca se poate sa primesc ceva sfaturi variantele ar fi urmatoarele:

1. Model 2 usi 2005 2.0 TDI 140 CP, 170.000 km, proprietarul mi-a spus ca masina e cumparata din Franta cu distributie pe lant, carte service

2. Model 4 usi Sportback 1.9 CP 105 CP 190.000 km, carte service

3. Model 2 usi 2006 1.6 102 CP sub 100.000 km, carte service

optiunile 2 si 3 au grila noua pe cand 1 are grila veche dinainte de facelift, personal am condus un 1.6 benzina din 2004 si am fost foarte placut impresionat (masini anterioare au fost golf 6 si seat leon facelift ambele cu motor 1.4 tsi 122 / 125 cp consum f mare) tdi-urile nu le-am condus insa banuiesc ca ar trebui sa mearga cel putin la fel de bine ca si benzinarul sau poate nu, ca si pret tdi-urile sunt cel de 2.0 in jur de 7000 euro iar sportbackul in jur de 8000 euro, benzinarul cam 6800 euro neinmatriculat insa are cei mai putini km, nu stiu ce sa aleg bezina sau diesel, mi-e frica sa nu am probleme cu diesel-urile avand atatia km sa nu fie exagerat de scumpe piesele, intretinerea, va rog ajutati-ma cu sfaturi, o sa mai rasfoiesc si eu topicurile pentru informatii insa timpul e limitat, trebuie sa ma decid rapid !

Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites
dani_stefan23

Eu personal as alege TDI, dar sa aibe toate reviziile si piesel schimbate la timp(distributie, schimb ulei, etc), pentru asta trebuie sa verifici cu atentie cartea service a masinii.

orice ai alege, masina este foarte frumoasa.

Succes la luarea deciziei!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

Eu nu stiu ca 2.0 TDI de pe A3 sa aiba distributie pe lant. Al meu nu are.

Share this post


Link to post
Share on other sites
valia3

Gandeste-te bine in primul rand daca vei avea nevoie de cele doua usi de pe spate.Personal eu am motorizarea pe benzina, modelul mai vechi(an 1999) si sunt multumit.Piesele pentru piese sunt de bun simt, reviziile ieftine. Din cate cunosc, la diesel , o distributie se facut sau un schimb de ambreiaj sunt scumpe.Depinde si cati kilometri faci pe an, daca iti place sunetul motorului pe benzina sau diesel.Bafta in alegerea ta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
MyKe

Nu exista 2.0TDI cu distributie pe lant. Alege-o pe cea mai intretinuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Salut! Alege varianta 2,are4 usi este mai confortabila (in 2 usi se vand mai greu)motorul de 1,9 tdi este bine cunoscut cu putine probleme,consumul este f,bun cu 30%mai decat benzinarul iar 190 000km pentru un diesel nu este mult dar la un benzinar se cunoaste si la revanzare se da mai bine plus ca este varianta mai noua de facelift care aduce un plus . Oricand poti sa-i pui un30 de cai in plus prin resoftare.Bafta in alegere!.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CrisNane

Salut , ce sa zic , am avut octavia 2 tdi , foarte multumit de ea ; acum am beetle pe benzina , motor de 1595 cmc si de asemenea sunt foarte multumit , consumul este ok , inca nu observ o diferenta mare la buzunar . E drept si ca nu fac mai mult de 18 - 20.000 km pe an . Eu as alege varianta 3 , pt. mine ( printre altele ) conteaza mult in alegerea unei masini kilometrajul .

Bafta , care o fi pana la urma , sa ai noroc de

ea .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zengy

Salutare, va multumesc f mult tutror, dupa ce am vazut mai multe masini, am decis, si sunt foooooooarte fericit de decizia pe care am facuto, masina achizitionata a fost un A3 Sportback 2005 2.0 l 140 CP f bine intretinuta, fara nici un fel de probleme, nu necesita nicio investitie, masina veriticata atat la reprezentanta cat si la un al doilea service nu necesita nicio interventie...masina are 182.000 de km, ultima revizie la 180.000 km, a fost cumparata de la membru clubaudi, nu am ce sa-i reporosez, mecanic impecabila, la urmatoarea revizie va trebuie sa ii schimb placutele de frana pe spate si distributia cam peste 30.000 de km am fost sfatuit sa o schimb, o sa lucrez la elementele din interior, vreau sa ii ofer un aluminium look cam peste tot pe unde se poate interveni cu piese originale, butoane actionare geamuri electrice, reglaj oglinzi, schimbator de s line, blocul de lumini de facelift cu buton cromat, consola centrala vreau sa trec la 2 din...am ceva de lucru...o sa o prezint in curand...

Share this post


Link to post
Share on other sites
dani_stefan23

sa o stapanesti sanatos. asta as fi ales si eu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sergiu_D

Salut!

Am gasit un A3 8P din italia, cu 110k km. Motor 2.0 140 CP cod BKD. Am verificat vin la reprezentanta. Apare cu ultima recizie prin mai 2011 la 90k km. Omul zice ca a luat-o din reprezentanta, el fiind proprietarul si in actele de IT.

Singurul "inconvenient" ar fi ca e automat si nu stiu inca ce fel de cutie este. Ma puteti ajuta cu o decodare la WAUZZZ8P46A035546? (Nu am gasit topicul dedicat, nici cu functia search; probabil e din cauza telefonului de pe care scriu)

Pretul este 7000 eur. Ce ziceti? E acceptabil?

In plus as vrea sa va intreb si daca se poate inmatricula fara ca masina sa fie radiata din IT?

El zice ca nu se mai intoarce in IT, deci nu are cum sa o radieze. Oricum masina are primul rand de numere rosii.

Multumesc anticipat pentru ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

Cutia este DSG. Este singura automata pe A3 diesel. Nu cred ca o poti inmatricula aici daca nu este radiata in Italia. Gandeste-te ca daca nu este radiata trebuie sa plateasca impozite. Daca omul nu se mai duce acolo poate te trezesti ca ti-o sechestreaza daca o scoti din tara.

Share this post


Link to post
Share on other sites
EDY-23

Nu te incurca cu asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BlackSmith

...se poate inmatricula fara radiere prealabila in Italia...se plateste o taxa de 420 de RON si se ocupa statul de radiere cu conditia sa fii facut deja autentificarea la RAR...o sa inscriu si eu un Opel in aceleasi conditii si m-am interesat la serviciul inmatriculari...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristi.m

Salut! Am gasit urmatoarea masina http://www.autovit.ro/audi-a3-C29520238.html , insa pretul e cam mic si nu stiu prea multe despre motorul asta, 2.0 fsi 150cp. Orice informatie despre masina din anunt sau despre tipul asta de motor e binevenita. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

cam dubios pretul..... km reali, verificabili.... dar cati ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emilut

scrie in anunt 127.000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CT91MOC

dar..are 10 ani..motoru ala..e cam ..am vazut la service multe 2.0 fsi,,mai tine-te de autovit ca e tot un a3 2.0 tdi galben aceleasi obtiuni aceeasi bani ;) ma intersa si pe mine

Se vede ca a fost vopsita si asa..i ai seria de sasiu..du te pe la reprezentanta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristi.m

Am inteles ca 2.0 tdi sunt cu probleme cele fabricate inainte de 2006.Eu cautam 1.6 benzina sau 1.9 tdi.Oricum nu ma grabesc sa cumpar masina, voi astepta pana voi gasi ce caut. Stie cineva ce diferente sunt intre motoarele 1.6 102cp si cel 1.6 fsi 116cp? Daca e un motor care merita, ma tenteaza acel 1.6 fsi.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vipera1

Si eu intenționez sa imi iau un A3 ori 1.6 ori 1.9tdi dar nu prea gasec in banii care ii am. Nu ma uit la alea cu 4-5mii €..

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciupilici

Salutare , sunt diferente mari de costuri de intretinere la.audi a3 vs golf 5,6 motor 1.6 mpi ? Revizii, partea de suspensii , piese ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndreyPH

Nu stiu la benzina cum e, dar la diesel nu sunt diferente mari de pret intre A3 si Golf. Sunt masini pe aceeasi platforma, aceleasi motoare, s.a.m.d. Daca intrebai intre mpi si diesel atunci altfel stateau lucrurile. Bafta!

Edited by AndreyPH

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciupilici

E diferenta intre o revizie la mpi si una la diesel la A3 ? Vreau sa-mi iau un Audi a3 , am vazut unul frumos , proprietarul spune ca e garantata cureaua din fabrica pana la 170k km , sa fie diferit la Audi fata de VW ? Cam liniste in sectiunea Audi , fanii vw sunt mai activi .

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndreyPH

La Audi nu sunt probleme ca la VW :lol: Glumesc. Da, bineinteles ca este diferenta de pret intre benzina si diesel. Asa este peste tot, nu numai la VAG. Audi recomanda schimbarea distributiei la 180k km. Am intalnit si masini cu 215k km si cureaua de distributie originala, fara nicio problema. Altul a schimbat-o la 230k km, si cand a dat-o jos nu avea nici macar un semn de uzura, de material imbatranit sau ceva franjurat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciupilici

Daca va rog frumos , paote cineva sa-mi dea un pdf cu programul de service-uri Audi a3 ? Mi-am gasit o masina ok 1.6 mpi , luni ma duc la reprezentanta sa o verific si vreau sa compar ce scrie in program cu ce-mi spun mesterii de acolo , multumesc .

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciupilici

Jg0Bic.jpg

 

 Pentru cine doreste sa achizitioneze un Audi A3 8p , Cartea service cu inlocuirea curelei de distributie , la motorul meu 1.6 MPI zice ca e pe viata , am sunat la 6 reprezentante din orase diferite , 3 au spus ca programul ( le-am dat VIN-ul )nu le arata ca trebuie schimbata vreodata iar celelalte 3 au spus ca la 160-170k km in Ro si 180k km afara .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri