Jump to content

Kritters Brasov - Atentie tepari !


Be wild
 Share

Postare recomandată

Salutare dragi brasoveni si nu numai.
Deschid acest thread pentru a va atentiona cu privire la serviciile oferite de Kritters Brasov.
In cazul meu treaba a stat in felul urmator :
Datorita motorinei de buna calitate cu 28% apa si o substanta chimica neidentificabila, alimentata la Petrom am reusit sa blochez toate 4 inj. iremediabil.
Am cautat pe google 4 inj. pentru audiul meu si le-am gasit second la partonul de la Kritters la pretul de 150e/buc. care mi-a oferit discount-ul de a mi le monta gratuit. In schimb mi-a comunicat ca va trebui curatat tot sistemul de limentare contra sumei de max 400 ron.
Zis si facut, doar ca ulterior mi-a spus ca trebuie sa schimb cablul de alimentare a carui pret e de 450 ron si suruburile de strangere. Am fost de acord cu toate cheltuielile suplimentare, doar ca masina sa fie gata cat mai repede pentru ca imi este indispensabila. Vreau sa va spun ca m-au asigurat ca totul va fi gata in 2 zile si a durat 2 saptamani, in care m-au mintit cu nerusinare, ba ca e gata azi ba ca maine ba ca nu a venit cablul ba ca...etc.
Dupa 2 saptamani merg sa-mi ridic masina si surpriza !!! Pretul operatiunii de curatare sa transformat in 650 de ron iar cablul cu suruburi in 550. in plus nu figura nicaieri schimbatul inj. pentru care initial iti dadea 3 luni garantie.
Bun ... platesc ma urc in masina sa plec si cand ii dau o talpa, surprizaa.... nu trage deloc, mai rau ca o Dacia 1100. ajung acasa deschid poarta si cand sa intru masina intra in fibrilatii urat de tot (trepidatii) si se apride martorul cu motorul galben in bord. Opresc rapid motorul, incerc sa o repornesc, si nimic. Chem o platforma si o tractez a doua zi la ei (cost 150 ron). Dupa o scurta verificare superficiala mi se spune ca e dusa pompa de alimentare cu combustibil din rezervor si ca va trebui sa cumpar alta. Bun zic.... cumpar alta dar daca masina nu merge eu nu platesc nimic !!! schimba pompa, (costruri totale 1300 de ron) scot masina in proba, intradevar nu mai tremura dar nu trage deloc!!! Vb cu partonul si ii spun problema, la care el ma sfatuieste sa merg aprox 1000 de km pentru ca probabil inj au stat si le trebuie un mic rodaj dupa care isi vor reveni. Buun... am plecat, intr-o saptam am facut 1000 de km. dar fara nici o inbunatatire. Ma introc la service si le spun ca nu e ok si foarte probabil inj. nu dau debitul necesar si de aceea nu trage. Exclus imi spune patronul si chiar se lauda ca a fost cu masina la tester inclusiv la TESS (dealer Audi & VW... ALTI TEPARI despre care o sa scriu cu alta ocazie) si ca inj merg brici, si daca nu cred, il suna pe tipul de acolo de fata cu mine sa-mi confime. Il suna pe tip, iar acesta pe speaker ii comunica clar ca inj 2 si 3 sunt pe duca. Auzind asta m-am enervat, dupa ce lasasem aprox 5100 de roni la el, si am cerut banii inapoi. Buunn.. ne intelegem ca imi da banii inapoi pe cele 2 inj, si-mi fac eu rost de 2 noi, ceea ce am si facut. Am revenit la el cu 2 inj noi cumparate de la un tip care le aduce din germania. Le monteaza (contracost magarul ), ma duc sa dau o tura si brus masina isi revenise doar ca in plaja de turatii 1800 - 2300, in orice treapta de viteza vibra ingrozitor. Ma intorc inapoi, ii spun patronului, si el imi spune ca nu stie ce are si ca nu stie ce sa-i faca, ca masina merge in parametrii ! Dupa o cearta zdravana cu acesta plec dezamagit si iau la rascolit forumurile dupa o rezolvare. Toate informatiile indicau catre oringurile de la inj. care nu au fost schimbate la nici o operatiune. Reiau legatura cu patronul de la KRITTERS cu propunerea de a schimba oringurile si mi se spune ca o sa coste. In momentul acela l-am intrebat de ce vrea sa ma taxeze iar din moment ce el mi-a vandut injectoarele si nu mi-a spus nimic de oringuri ca erau varza. In fine, m-am decis sa nu mai aplelez la el pentru ca si asa de fiecare data cand au umblat la inj.desteptii lui meseriasi(care dupa ce seful lor mi-a luat 5100 si a doua zi am venit pe platforma au spus de fata cu mine sa iau harbul de acolo ca venise un prieten de al lor) lucrau ca la masina, ca in mina de carbuni, bagau scoteau surubelnita pe acolo, nu tu reglaj la montare ca la carte nu tu nimic.
Rezolvarea, ca sa inchei, a venit de la colegul nostru CataADC care detine un service profi in Zarnesti. Mi-au schimbat toate oringurile, mi-au facut montajul ca la carte, pretul a fost cel convenit telefonic, iar masina mea IN SFARSIT se comporta in mare fel.
In concluzie atentie mare cand apelati la serviciile celor de la KRITTERS !!!

Modificat de Bwwlan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..sincer?eu never nu am fost la service-u ala....pt k am auzit ca sunt de ras si de batjocora( si pe deasupra se dau si mari meseriasi,ceea ce nu e adev.)

spre final..vreau sa iti zic ca sunt fericit ca ai scapat cu bine din toata patania asta

iti doresc asfalt uscat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi vine sa cred ce am citit. Imi pare rau pentru tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"" Am revenit la el cu 2 inj noi cumparate de la un tip care le aduce din germania ""

Aici ai gresit a doua oara. Daca ai vazut cum se poarta cu tine si cum te jecmaneste, faceai frumos plangere la OPC si te duceai la un service normal.

Bine ca ai rezolvat, pacat ca ai dat atatia bani de pomana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate dle ca dupa ce te jecmaneste de atatia bani si nici nu-ti rezolva masina,iar in final sa mai ai parte si de un comportament de 2 lei din partea lor sa-i lasi sa scape asa usor!!!Sincer la tot taraboiul prin care ai trecut la mine "claca" o piesa si eram pe ei, indiferent de consecinte.

E bine ca ai rezolvat cu masina pana la urma,dar prapaditii aia or sa continue sa faca magarii de-astea la nesfarsit si mai raman si cu banii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"pompa de alimentare cu combustibil din rezervor" la ALH ?eu stiam ca parca nu are,si ai mai dat si 13mil?pe ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ghinion ai avut...

De la ce Petrom ai alimentat ? Cum ti-ai dat seama cat % ai apa in rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa treaca apa de filtru de motorina...? eu stiu ca nu trece ci se infunda filtrul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

w00ki3

Crezi ca nu am fost la OPC si mi-au spus ca daca nu mi-au dat factura nu au cum sa demonstreze ca injectoarele le-am luat de la ei. Si asa nu ati vazut ce mita a luat chiar sefu de la OPC acu vreo 2 saptamani de 70000 de euro parca. Iti dai seama ce magarii fac si aia. In fine, ideeea e ca am fost in audienta la inspectorul sef de la garda financiara si i-am povestit tot. Mi-a recomandat calduros sa fac reclamatie si in foarte scurt timp daca se dovedeste ca cele spuse de mine sunt adevarate, ii inchde cosmeria. Intr-un final am hotarat sa o las asa pentru ca prin intentia mea pot lasa multe familii fara painea de la gura si nu merita. Totusi prin intermediul formului cred ca mi-a indeplinit datoria morala de a informa toti cititorii de acest minunat Service.

nemtzalau.

Codul motorului meu este BLB, masina e un A4 din 2005 104kw. Are o pompa in rezervor care duce comustibilul la "pompa de tandem", parca. Crede-ma am vazut-o cu ochii mei. In fine si la aceea mi-au spus ca au verificat-o cu compresmetru cred. si ca in mod normla ar trebui sa fie de 3 bari si a mea are 0.5 parca. In fine ideea e ca ulterior informandu-ma pe forum al aflat cas pompa de fapt functiona in parametrii normali exceptand uzura normala, ca na, nu-i noua masina,

Ce ghinion ai avut...

De la ce Petrom ai alimentat ? Cum ti-ai dat seama cat % ai apa in rezervor?

Petromul este cel de pe drumul cum te duci dinspre Brasov spre Targu Secuiesc, intersectia cu Sf.Gheorghe - Covasna

poate sa treaca apa de filtru de motorina...? eu stiu ca nu trece ci se infunda filtrul!

Nu am un rapsuns la intrebarea ta, dar raspunsul cu privire la concentratia de apa din motorina l-am primit de la un service bosh din Buc unde am trimis prima oara injectoarele spre reparat. Tipul de acolo mi-a spus ca lucreaza de 10 ani in firma si ca nu a mai intalnit un asemenea caz, care teoretic e imposibil in ideea in care daca primul inj nu fuctioneaza in parametri, ECU taie alimentarea tuturor injectoarelor. Iti dai seama ca omu nu avea nici un interes sa nu le repare sa ma minta dar mi-a spus ca clar ca inj.mele sunt blocate, defectate iremediabil.

Modificat de Be wild
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!