Jump to content

EGR la motoarele pe benzina


Recommended Posts

Intrebare intrebatoare: eu am EGR? Daca da, unde este situat?

Am inceput sa-mi pun intrebarea dupa ce am vazut ceva legat de EGR pe forum si ma gandesc ca dupa 5ani si 130k km poate are nevoie de o curatare/intretinere.

In plus nu sunt foarte multumit de cum merge motorul.

Link to post
Share on other sites

Aproape sigur ai EGR. E un cilindru de metal de aprox. 7 cm lungime / 3cm diametru situat in spatele blocului motor, pe langa admisie.

La mine din pacate nu e (numai) murdar, e dus de-a binelea. In SOTE costa 50E - sunt curios pe piata noastra...

Exista coduri de eroare pt. EGR (eu tot primesc unul), un grup de masura cu valori normale precum si o procedura de adaptare (basic settings).

Daca ai ELSA si VAG-COM, te descurci. Daca nu, vorbim.

Link to post
Share on other sites
Intrebare intrebatoare: eu am EGR? Daca da, unde este situat?

Am inceput sa-mi pun intrebarea dupa ce am vazut ceva legat de EGR pe forum si ma gandesc ca dupa 5ani si 130k km poate are nevoie de o curatare/intretinere.

In plus nu sunt foarte multumit de cum merge motorul.

<{POST_SNAPBACK}>

La motorul 20VT n-ar trebui sa tina distributia variabila loc de EGR?....

~Nautilus

Link to post
Share on other sites
La motorul 20VT  n-ar trebui sa tina distributia variabila loc de EGR?....

~Nautilus

<{POST_SNAPBACK}>

Pai cum ar putea face asta?

Link to post
Share on other sites

pe EGR il omoara mersul subturat (in oras). asa ca daca ai un stil de condus mai sportiv nu vad de ce te ingrijorezi

P.S. un defect al EGR iti aprinde "check engine"

Link to post
Share on other sites

Cred ca am un stil de condus undeva la jumatate, nici sportiv nici subturat, dar neavand masina de noua imi pun diverse intrebari.

Link to post
Share on other sites
Pai cum ar putea face asta?

<{POST_SNAPBACK}>

Tinand supapele de admisie si evacuare deschise simultan, pentru o perioada foarte scurta de timp.

Re: Would I be disappointed with an AGU?

--------------------------------------------------------------------------------

AndrewB 06-22-2005, 3:02 AM

I don't believe the VVT has any effect upon output power. It's not like Honda's VTEC, which is variable lift as well.

1.8T VVT seems to be purely for emissions control. Look at the table of features for the various 1.8T engines - all the EU4 emissions compliant ones are VVT, whereas the non-VVT ones are only EU3...

Last week I was working at Nissan, and talking to one of their engineers about VVT on the Nissan engines (sad, innit? ). He said that the purpose of their VVT is to hold the inlet and exhaust valves open simultaneously, under certain conditions, to recycle exhaust fumes and hence lower the emissions.

I suspect the 1.8T is the same, because the VVT engines have no greater power/torque rating than the non-VVT ones.

Here's the table of 1.8T engine codes that appeared on the Briskoda forums (and probably elsewhere!) - check the correlation between VVT and EU4, it's almost 100%

MKIV (MK4) Golf & Bora Discussion

~Nautilus

Link to post
Share on other sites

Motorul meu:

- e E4

- are VVT

- are si EGR (pe care, din pacate, acum trebuie sa il schimb)

Link to post
Share on other sites

Mersi ... cum se comporta cand e murdar ... sau cum spunea o alta persoana "dus de-a binelea ?"

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
pe EGR il omoara mersul subturat (in oras). asa ca daca ai un stil de condus mai sportiv nu vad de ce te ingrijorezi

P.S. un defect al EGR iti aprinde "check engine"

ce cod genereaza.

Are legatura cu p0420?

Link to post
Share on other sites

s_c: EGR pt mine costa 100 euro la Augsburg probabil e acelasi pret, daca gasesti mai ieftin anunta-ma si pe mine!

Edited by crash
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Zilele trecute mi s-a aprins un martor portocaliu pe bord... la carte zice ca sunt probleme la evacuarea gazelor si ca sa ajung urgent la service. E grav? sau a fost benzina proasta si e suficient sa bag banzina mai buna? (pe care btw unde o gasesc :D)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Este foarte probabil sa fi fost din cauza benzinei. Ce benzina folosesti?

FSI-urile sunt mai pretentioase si ar fi cazul sa pui o benzina cu CO de 98. Ideal ar fi sa pui OMV Carerra 100.

Link to post
Share on other sites
  • 12 years later...

Salut am un polo din 2006 1.2 54CP 40kw unde am eur la ia daca poate cineva sa imi zică 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept