Jump to content

Volkswagen Crafter


yoo_andrey92
 Share

Postare recomandată

salut am deschis acest topic pentru a rezolva probleme impreuna la vw crafter !

eu am un vw crafter 2009 136 cp si sunt multumit de el as vrea sa vad si opiniile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare,si eu am un vw crafter din 2007 de 136 cv cumparata de o luna si merge foarte bine masina,fac distributie de pachete si am ajuns la un consum de 9.8 litri la 100 km pe ruta in afara orasului si la o viteza constanta de 100km .as dori sa stiu care sunt problemele cu filtrul de particule ca vad ca se vorbeste asa de mult pe aceasta tema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,al meu e din 2008 ,tot 136 CP la baza dar eu i-am facut DPF-OFF si l-am tunat la aprox 180 CP. De atunci am vreo 20000 km si pot sa spun ca consumul a scazut cu vreo 0,5 litri si masina urca mult mai bine in ture.Eu i-am scos filtrul de particule preventiv ,sa nu am probleme cu el ulterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,as dori sa stiu daca dupa ce ai scos filtrul de particule se simte vreo diferenta,si cum ai procedat pt. a-l scoate de tot.am si eu o nelamurire se tot aprinde in mers martorul rosu de la radiator ,ce poate insemna ,mentionez ca are apa in vasul de expansiune si nu pierde antigel deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am facut si eu operatia de eliminare a filtrului si inlocuire softului si pot spune ca nu mi-a venit sa cred ca un crafter poate ajunge la performantele acestea

pentru eliminare am comandat un soft care minte sonda de regenerare a filtrului dupa aceasta softul este de 160 cp iar dupa eliminarea fizica a ceramicii din filtru se castiga aproximativ 6 cp consumul este evident mult mai mic .

singura problema a filtrului este motorina proasta din romania de aceea se depune calamina pe sitele filtrului mentionez k inainte imi taia pedala dupa ce s-a aprins martoru la sonda lambda +martorl de bujie + dfp

parerea mea este ca decat sa dai 80 de milioane pe o sita mai bine o scoti si garantat nu scoate fum cum spuneau unii colegi de pe forum deoarece catalizatorul este separat ceea ce este un lucru bun va astept si cu alte intrebari daca va pot ajuta cu placere

DRUMURI BUNE !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea gxg67 verifica termoflotul daca mai este bun posibil ca antigelul sa nu corespunda sau ceva in genu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am si eu o problema la crafterul meu: motor BJL 136 cp, 2008

daca apas ambreiajul f putin se aude un zgomot puternic, troncanit. daca il apas pana la fun si il tin acolo se aude ceva mai incet si mai infundat si parca o usoara vibratie in pedala de ambreiaj.

la fiecare schimbare de treapta se aude un soc transmis la cardan/grup. Joc in cardan nu are pt ca s-a verificat de 2 mecanici diferiti si au spus ca e OK.

mentionez ca de o saptamana am schimbat rulmentul de la ambreiaj si nu s-a produs nici o modificare la aceste sunete si mecanicul mi-a zis ca palaca si cu discul sunt ok si ca nu are rost sa le schimb.

CE SE INTAMPLA CU MASINA MEA, CE SA-I FAC ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant cu masa dubla?.. trepideaza masina la plecarea de pe loc? Astea is simptome de volant cu masa dubla terminata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Stie cineva sa-mi spuna unde gasesc mufa de diagnoza la Crafter?

edit: Am aflat-o. Chestia e ca avea capac si nu mi-am dat seama ca era mufa de diagnoza.

Este sub volan, in locul unde se afla sigurantele, in partea de sus, deasupra sigurantelor.

Modificat de victorash_cvv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un Vw Crafter si mi s-a aprins in plin drum in prima faza martorul de filtru de particule. Mai apoi mi s-a aprins si Spirala, dupa aceea martorul "check" si intr-un tarziu si cel de la nivel ulei. Imi poate spune ceva ce poate duce la aprinderea tuturor martorilor simultan? Poate fi de la Senzor G450 -fil.particule.....si sa fie imbaxit si filtrul de part. dar de la ce pot fii aprinsi toti martorii astia?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul este la nivel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca ar fi crescut nivelul la ulei...deci este peste liomita cu putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare la toti Crafter-istii.Am o intrebare ptr cei cu compresor de aer conditionat.Am un scartait la cureaua de accesorii ,mai intai am schimbat toate rolele si intinzatorul,si tot scartaie,apoi rulmentii de la alternator si acelesi scartait apoi am schimbat cureaua de accesorii de 3 ori si dupa aprox 1000 km reincepe scartaitul.Voi aveti scartaitul asta cei cu compresor de clima ptr ca am inteles de la cei de la VW ca ar fi o problema din fabricatie cu alinierea curelei de accesorii pe compresor .As fi curios daca si altii au problema asta sau au avut-o si care ar fi rezolvarea,poate exista vreun service buletin sau ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare! Am si eu o problema cu Crafterul meu. Imi apre din cand in cand martorul de check engine sai cand fac diagnoza imi da astea:

005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13)

P161D - 001 - Open Circuit

Freeze Frame

RPM: 2310 /min

Torque: 217.2 Nm

Speed: 71.0 km/h

Load: 45.1 %

Voltage: 14.14 V

Bin. Bits: 01000000

Temperature: 87.3°C

Bin. Bits: 11110000

008786 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Negative Lead

P2252 - 000 - Short to Ground

Freeze Frame

RPM: 0 /min

Torque: 258.6 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

(no units): 0.90

(no units): 0.0

Bin. Bits: 11001001

008773 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1

P2245 - 000 - Reference Voltage Short to Ground

Freeze Frame

RPM: 0 /min

Torque: 258.6 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

(no units): 0.90

(no units): 0.0

Bin. Bits: 11001001

ppoate sa fie doar de la bujie? Defectul cu sonda lambda pot sa il sterg dar din cand in cand reapare. Va rog daca poate sa ma ajute cineva, va mutumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai check engine-ul reapare din cauza sondei... iar bujia de pe pistonul 4 oricum e dusa si trebuie schimbata, la iarna te ajuta

eu la T5 aveam 4 din 5 bujii arse.. si iarna trecuta la -20 grade invarteam cate 1 minut ca sa porneasca :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut soila!

Cum putem vorbi pe privat, daca se poate un nr de tel de la tine.

Este ceva urgent, ar trebui sa plec azi dupa un T5 174CP,4x4 si sunt cam indecis datorita problemelor expuse de tine si ceilalti useri pe alte forumuri.

Te rog daca ma poti ajuta, ti-as fi recunoscator.

Nr meu de tel : 0721264789.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare

Am cumparat de curand un crafter de 163cp iar la usa culisanta este rupta mufa de la inchidere centralizata.Stie cineva unde gasesc mufa de cumparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca gasesti la reprezentanta dar iesi mai ieftin la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu numai la reprezentanta,orice magazin de piese iti aduce pe original daca ai codu de piesa sau cauta prin ETKA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut..sunt nou pe forum si ma bucur ca m-am alaturat voua....problema me aeste un vw crafter 2007 2.5 tdi 136 cp..il am de vreo luna.. am avut doua probleme dar una am rezolvat-o,si anume anularea filtrului de particule (scotea fum si motorul incerca regenerarea filtrului...misto a fost ca am ajuns la service sa scot filtrul dar surpriza era ca fusese deja scos dar nu se facuse softarea)....a doua problema nu s-a rezolvat....incepe sa clipeasca martorul bujie (arcusorul) si ii taie puterea insantaneu...masina merge dar abia se taraie ...daca opresc motorul si il pornesc din nou prblema dispare....de cele mai multe ori se aprinde arcusorul cand merg mai in forta putin..?????????                                                                                                                                                               

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,si eu am avut aceeasi problema ca tine si de moment am rezolvat-o,am demontat filtrul l-am taiat la capete cu flexul si apoi l-am spalat cu jet de apa sub presiune si uscat cu aer comprimat,sudat apoi la capete si montat la loc fara sa scot miezul de fagure din el.la test vag.com imi aparea inainte 100% plin de funingine si mizerie,se aprindea si martorul cu bujia si nu avea putere,verifica si pompa de vacuum eu am schimat-o poate fi si din cauza asta.apropo ai trecut de revizie cu filtrul scos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de vacuum???poi chiar se aude tachetul de la pompa de vacuum tacanind...dar poate face pompa de vacuum asta(sa aprina martorul bujie si sa imi taie puterea??)....chestia nasoala e ca nu stiu ce sa schimb sa rezolv problema,pt ca unii zic ca poate sa fie de la turbina ,altii de la EGR,altii etc...dar nici unul nu a fost sigur de unde vine problema...nu am fost eu la RAR,mi l-a facut cel care mi-a vandut-o,dar cand am facut softul pt DPFmi-a spus ca nu o sa am probleme la revizie ,ca nu are treaba cu catalizatorul...o sa vad la anul daca asa e....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut..  sunt nou pe aici am si eu probleme cu un crafter din 2007 de 100kw ,am scos filtru de particule ca sefu meu nu vrea sa dea bani pe el, si de atunci scoate foarte mult fum.

Sa inteleg ca din ce am citit pe forum tr sa ii schimb si softu?

Si a doaua problema uneori in relantiu mi se aude o bataie subtire la motor

Va rog cu ceva idei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare la toata lumea,am si eu un Crafter 2008 2.5 TDI 136 CP caruia i-am anulat filtru de particule si fizic si din soft ,insa scoate fum ca la balamuc,un fum alb spre gri,nu am mazga alba in ulei,problema e ca in turatii mari nu prea scoate insa la relanti si in turatii progresive scoate muult,imi e si rusine la semafor,am observat ca cu cat este mai cald motorul cu atat scoate mai mult,cand e rece nu scoate,doar dupa 5  min si cand cupleaza ceva la motor se aude un tacanit ca de tacheti apoi inceteaza,bolboroseste ceva si pe la radiator,dar in vasul de expansiune nu am vazut si nici sa scada nivelul la antigel,trage f bine,insa consuma cam mult,gol 12,5-13% in conditiile in care am mers cu 80-100 km/h.Alta problema imi sare din viteza intai uneori la demaraj.Astept pareri,multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!