Jump to content

Autostrada Bucuresti - Nadlac (A1 - coridorul IV pan-european)


fuscobal
 Share

Postare recomandată

Bucuresti - Nadlac prin 2023. Doar Sibiu - Nadlac merge un 2018 cu tot cu ecoducte !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Filmare de azi pe lotul "demolat"

Cam asa trebuie sa se lucreze intr-un santier de autostrazi. Au viteza (utilaje alocate la maxim) si calitate surprinzatoare. Daca se vrea, se poate. Mai au cam 1.5-2m de terasament pana la cota drumului vechi. Astia se fac cam in 3 zile (0.5m pe zi), dupa care urmeaza emulsie, asfalt in 2 straturi, parapeti si marcaje. Nu cred ca termina pana pe 30 cum au promis dar la cum lucreaza nu se supara nimeni pe ei pentru cateva zile in plus. Conteaza sa iasa bine si sa nu mai fie probleme in viitor. Se observa de asemenea pe filmare ca au atacat si alte zone daca tot e inchis drumul (inclusiv peticirea pe alocuri). Din filmare se vede foarte bine felul execrabil in care au lucrat italienii de la "Imbecillo" si de ce ar trebui sa primeasca "ban" in Romania pentru totdeauna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se apropie de finish dar respectarea noului termen de 10 oct depinde de ploile ce se anunta in zona

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca or sa sa mai fie cateva zile in plus dar treaba o sa fie bine facuta , nu ne suparam :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calitatea este foarte buna si viteza excelenta. Astazi s-a asternut primul strat de asfalt, maine ar trebui sa vina al doilea daca permite vremea. Se poate termina complet pe luni-marti daca nu vor fi ploi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziua si filmarea. Ritmul a fost infernal si reparatia este aproape gata. Se deschide maine sau luni

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vesti bune

Sper ca pe viitor sa nu mai plece la plimbare drumul :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt cate ceva lucrari de facut in afara drumului dar reparatia arata bine. Fiind o reparatie, probabil ca imbinarile cu partea veche nu sunt perfecte (asa cum ar fi fost daca se facea totul bine de la inceput)

 

https://player.vimeo.com/video/187357163

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Un moment cu adevarat istoric. Va fi cel mai greu proiect de infrastructura executat vreodata in Romania. Avem nevoie de constructori extrem de potenti si seriosi. Pentru consultare harta traseului este aici > http://hotnews.maps.arcgis.com/apps/Embed/index.html?webmap=3e3ec18e5a7f47ef8db5c4d14f3d4aad&extent=23.6025,44.9734,25.6309,45.7339&zoom=true&scale=true&legend=true&disable_scroll=false&theme=light

Avem un total de 7 tuneluri cu o lungime insumata de 6430m. Cele mai lungi dintre ele nu se pot face mai repede de 3 ani nici cu mama tehnologiei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram ca nu sunt doar promisiuni electorale ca si pana acum,si chiar se vor apuca de lucru.

Parca vad la primavara ca nu s-a aprobat nu stiu ce buget/proiect odata cu schimbarea guvenului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fericire pentru noi, de la Mioveni si Craiova vin presiuni foarte mari pentru a se face autostrada asta si - indiferent ce guvern va urma - nimeni nu e atat de inconstient incat sa arunce in aer investitiile din zonele mentionate. Sper. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fericire nu doar de la Mioveni sau Craiova se pune presiune ci din toata tara. Aceasta autostrada va scadea considerabil costurile logistice pentru companii avand posibile efecte in economie urmatoarele:

- cresterea salariilor;

- cresterea profitului pentru companii----> impozit pe profit colectat mai mare sau cresterea investitiilor in R&D prin reinvestire;

- cresterea businessului de parcuri logistice pe traseu;

- posibila/probabila crestere a investitiilor straine; 

- crearea de noi locuri de munca.

In acelasi timp Valea Oltului insemnand Dealul Negru, Cotmeana, Caciulata, Calimanesti vor suferi o scadere dpdv economic. Dar, inca o data, zic sa asteptam prima cazma pentru ca tare imi e ca vor exista fel de fel de intarzieri ( nu de natura tehnica/tehnologica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un pas foarte important dar mai e mult pana departe. In cel mai fericit caz se poate incepe efectiv in 2018 iar cel mai lung tunel se face in 3-5 ani in functie de programul de lucru si fronturile deschise simultan. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb cum or fi facut grecii aia mii de tunele sau astia prin Elvetia? La noi nu se poate mai nimic. Chinezii au construit in 12 luni 5000 km de autostrada la ei in tara. Erdogan a facut in 3 ani ditamai podul peste Bosfor (al 3-lea). Numai noi ne chinuim cu 3 metri de autostrada Bucuresti - Nadlac :) E al naibii relieful..... In ritmul de azi nu mai aveam noi Transfagarasan....

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi greu la noi, da' nici sanatos nu e sa comparam Romania cu 1) tari care au primit bani de la americani, 2) tari care au bani de-i intorc cu lopata si 3+4) dictaturi autoritare :) Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Godo, China face km multi dar fac si foarte multe prostii heirupistice. In plus, nu te uita la numarul efectiv de km (1000/an) ci raporteaza si la suprafata tarii/populatie/buget. Tunelurile nu se fac nicaieri mai repede decat am scris eu sus pentru ca sunt limitari tehnologice si de buget (peste o viteza de executie, costurile cresc exponential si putini isi mai permit risipa). Avem pe forumul de infrastructura oameni care lucreaza la tubeluri si viaducte in europa de vest si au confirmat timpii de executie. Diferenta e ca acolo sunt 3-5 ani de executie si atat (toate celelalte se rezolva inainte sau pe parcurs) pe cand la noi se dubleaza timpii din cauza avizelor, autorizatiilor si a altor proceduri birocratice care tinnde statul roman > aici includem inclusiv binecunoscuta asteptare a spagii de la constructor ptr deblocarea transelor de bani sau a hartiilor esentiale).

 

Bogdan, treaba cu dictaturile e partial adevarata. Chiar si cu toata istpria noastra, Polonia e exemplul perfect pentru noi al unei tari cu trecut similar si evolutie infinit mai rapida dupa ( vedeti ce au facut ei cu liderii dupa revolutie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Ceea ce nu face altceva decat sa imi confirme teoria ca ortodoxismul si capitalismul sunt ca apa si uleiul :) ...dar asta e o alta discutie, care nu-i are locul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De'ar da drumul mai repede si la lotul asta... Am facut lugoj - deva marti noapte, pe drumul vechi, si e trist rau... In rest, no comment, m'am urcat la Lugoj pe autostrada si m'am mai dat jos abia cand am facut stanga spre Solden :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!