Jump to content

Autostrada Bucuresti - Nadlac (A1 - coridorul IV pan-european)


fuscobal
 Share

Postare recomandată

marti am auzit tiristi care discutau pe statie despre autostrada si centura aferenta cum ca ar fi inchise (sau urmau a fi inchise) pentru reparatii pina in data de 24

sincer nu am luat seama nici la dus nici la intors...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12062047-guvernul-spera-autostrada-bucuresti-ploiesti-fie-deschisa-mai-ameninta-iar-penalitati.htm

"Nu in ultimul rand, premierul a precizat ca s-a discutat despre initierea unei expozitii cu cele mai importante artefacte descoperite in procesul de constructie a marilor autostrazi."

“Tonul a fost destul de ferm astfel încât nimeni nu gândeşte că lucrarea ar putea fi întârziată”, a intervenit premierul Ungureanu.

E clar, MRU a devenit guvernantul pe care-l cunosc/apreciaza romanii, cu promisiunile si limbajul aferente...

Dupa 6 ani(unii spun 7) si cu 3 saptamani inainte de deschidere(probabil in stilul romanesc: bine ca se poate circula, restul amenajarilor nu conteaza) de sperante si termene de finalizare amanate, unii spun ca se poate ajunge chiar si la penalitati(nu e indicat , fiind an electoral si stim cu totii ce cheltuieli presupun alegerile).

Se pare ca ritmul de lucru din aceasta iarna(usoara si scurta) a fost unul frenetic, tinand cont ca in noiembrie erau finalizati 25 din cei 62 de km, care pe contract costa 450 milioane de euro(in realitate probabil mai mult). Se pare ca nu ne priesc campiile, speram ca anul acesta sa se semneze contractul(ele) pentru Sibiu-Ploiesti, acolo sa vezi articole peste 10-11 ani! Sic!

Dar speram ca pana atunci iarna sa fie ca vara, contractele semnate, marile autostrazi sa fie terminate, astfel incat sa putem avea si noi o expozitie cu artefacte care sa ne aduca aminte de lentoarea lucrarilor romanesti din secolul XXI !

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos, daca te referi la centura ocolitoare ARAD, nu au fost inchise pentru reparatii, ci pentru a se putea monta cele 9 grinzi peste centura Arad, ale autostrazii Nadlac-Arad. Acel pod va fi practic conexiunea intre Arad-Timisoara si Arad-Nadlac ! Pentru ca tot s-a inchis, acum au si cei de pe by-pass arad ocazia sa lucreze in forta cateva zile, nemaifiind presati de trafic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ca am intrat pe centura si drumul a fost bun pina la podul de peste Mures, (de vizionat filmul din #67, de la min 3.30) unde iar exista o racordare suficient de brutala (daca astia care nu dau in santuri ajung aici, sigur isi parcheaza masinile in balcoanele celor din zona :lol: )

dupa podul asta mai exista unul mai micut unde la 100 e chiar naspa (ce o fi cind se va merge oficial cu 120-130..); dupa el ala cu finisorul a fost mut de beat pentru ca masina a intrat in fibrilatii pe o bucata buna de sosea, fapt pentru care am redus viteza altfel lungimea de unda a asfaltului ma facea sa imi musc limba.

ca sa nu ma plictisesc, a aparut miscarea stinga-dreapta evident mai pronuntata.

cind am ajuns iar la asfalt drept, nu am apucat sa accelerez la fantastica viteza de 100km/h ca am vazut in bataia farurilor un ciine. alb. mare. norocul lui. si al meu.

acum au si cei de pe by-pass arad ocazia sa lucreze in forta cateva zile, nemaifiind presati de trafic !

din pacate nu ii prea ajuta vremea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refeream la refacere terasamente si asfalt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia da...evident ca n-or sa toarne asfalt pe ploaie dar se pot face lucrari auxiliare cum ar fi montat de parapeti sau bariere fonice ! Se descurca ei ca-s baieti mari si-si stiu interesul :) Pentru romanasii de pe lotul 2 mi-e teama mie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Trist dar adevarat ce s-a intamplat cu Romstrade. Sper sa nu mai aiba intrare la nici o licitatie de autostrada cu cartea de vizita pe care si-au facut-o. In alta ordine de idei, astazi s-a deschis complet centura Arad > http://www.aradon.ro/unda-verde-pentru-centura-aradului/1119528

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o sa incerc de acum incolo sa ma rezum doar la update-uri de pe teren pentru ca ma lupt cu morile de vant. Pesimismul, negativismul si plansul de mila sunt adanc inradacinate in majoritatea. Avem un talent deosebit de a ne face singuri sange rau si a vedea numai partea goala a paharului iar asta se vede in speranta medie de viata !

Eu credeam ca speranta medie de viata depinde de nivelul venitului, de calitatea actului medical si de alimentatia pe care ti-o permiti. Pentru a nu-ti face sange rau recomand Prozac.

On topic: am fost recent pe E85 si am fost socat de taficul scazut comparativ cu Valea Oltului, Sper sa nu faca prostia sa anuleze autostrada de pe V Oltului ca e jale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trist dar adevarat ce s-a intamplat cu Romstrade. Sper sa nu mai aiba intrare la nici o licitatie de autostrada cu cartea de vizita pe care si-au facut-o.

corb la corb nu isi scoate ochii ;)

end ot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flavyus, evident un post la misto care nu aduce nimic constructiv topicului asa ca dupa cum spuneam nu o sa-l mai comentez. Dragos, atunci cand UE este implicata, este posibil sa nu le mai iasa cartile astora de la Romstrade ca si la loturile de autostrada cu bani de la buget. Oricum, Romstrade nu se prea incadra singura la licitatie si de aia a format consortiu cu Monteadriano dar se pare ca dupa aia s-au gandit ca nu mai au nevoie de ei. Un tabel destul de interesant cu stadiul lucrarilor pe toate tronsoanele de autostrada din Romania :

stadiu.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Dupa cum se poate vedea, desi pe ambele loturi Nadlac-Arad relieful e similar si autorizatiile au fost eliberate cam in aceeasi perioada, diferenta de progres este destul de mare !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca diferenta de progres e cauzata si de alte chestii conexe cum ar fi despagubirile printre altele.

eu sint optimist, "umbrele" se vor gasi mereu pentru 5-10%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se stie ca exproprierile sunt efectuate si MT le-a platit la zi facturile emise, la fel ca si pe celalalt lot. Oricum ar fi, nu prea au scuze. Din pacate, se pare ca-s pusi pe tepe, marturie fiind faptul ca nici muncitorii lor nu si-au primit salariile de luni de zile desi statul le platise sume mari de bani. Dupa ce au inceput sa plece oamenii, pusesera anunturi de angajari prin satele din zona dar nimeni nu se ducea la angajare dupa ce li s-a dus faima de rau platnici prin lume !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer, am avut experiente neplacute nitel mai la vale si in trecut pe tema arbeiterilor: pai e mai bine sa tai frunza la ciini decit sa dai la lopata pe bani in fata casei?!?!? in cazul meu nu a fost vorba de intirzieri la salarii in cazul palmasilor (vreo trei accidente cu intirzieri au fost si la noi, dar numai in cazul TESA dupa ce am fost anuntati, stiindu-se diferenta de mentalitate dintre ai cu scoala si ai fara, care totusi fac productia ;) chiar daca ministerul inca are bani de dat societatii) si totusi nu au vrut sa mai vina la lucru, a.i. au venit sa dea la lopata fostii angajati de pe coasta de est.

bine, aici, pe coasta de vest sint alte principii de viata, mult mai valoroase ca ale esticilor si sudistilor :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sunt eu, mai putin constructiv.

Cand se dadea bulela pe viaductul de pe V. Oltului si se oprise traficul, eram singurul care opream si transmiteam salutari de bine patronilor. Si tot eu dadeam mesaje pe statie tiristilor sa boicoteze lucrarile de rahat de pe pod (aia dadeau cu matura cateva ore pe zi si slefuiau bordurile sau ceva de genul, iar pancarta anunta ca ritmul ala sustinut urma sa dureze vreo 6 luni) macar din claxoane daca nu sa blocheze drumul. Si culmea... dupa cateva saptamani s-au prins si cei de la minister ca ceva pute acolo, au dat un rasol de bitum si au reziliat contractul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

By-pass Arad deschis in intregime > in sfarsit un sector de autostrada ca la carte, cu panouri fonoabsorbante, semnalizare rutiera abundenta, sistem electronic de informare trafic...

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OF..,daca panglicarii astia ordinari pot si ei sa inaugureze ceva cand este terminat 100%.Tare rau faza cu masina romstrade care blocheaza o banda si ''superman''care traseaza marcajele.Poate are noroc si ia un tir din mers :lol:.

Fusco,cine detine romstrade?Nu e intrebare ''la misto'' sau in ''zefleme''.Chiar sunt curios sa stiu de la cineva care are informatii certe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

By-pass Arad deschis in intregime > in sfarsit un sector de autostrada ca la carte, cu panouri fonoabsorbante, semnalizare rutier

ca la carte o fi si tangajul ala?!?! dau o tura imediat pe acolo sa vad si eu cum stau treburile :D

Fusco,cine detine romstrade?Nu e intrebare ''la misto'' sau in ''zefleme''.Chiar sunt curios sa stiu de la cineva care are informatii certe.

Nelu Iordache

Giurgiu- Adunatii copaceni

(parca tot el are si BlueAir, dar acum nu ne intereseaza caile aeriene, desi la unele hopuri poti decola :lol: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, Nelu Iordache este "bastanul". Dragos, daca prin tangaj te referi la micile tremuraturi ale camerei, alea se regasesc oriunde iar aici sunt accentuate si de faptul ca filmul e pus pe viteza 2x !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un coleg de pe un alt forum de infrastructura ce pare sa aiba informatii destul de certe zice asa > "romstrade a folosit o parte din bani sa redreseze financiar blue air. cum credeti ca a ajuns o firma care daduse inapoi 75% din flota pentru ca nu mai avea bani de intretinere sa se extinda intr-un timp asa de scurt pe asa multe destinatii. wink.gif

din interior (de la cei de la lufthansa consulting) stiu ca blue ar fi vrut sa faca la x (una dintre locatiile propuse pentru aeroport in sudul bucurestiului) sa faca un berlin brandenburg dar la scara mai mica."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la Nadlac spre Sebes-Deva pe unde se merge acum? Tot pe fosta centura a Aradului sau prin oras sau au facut o iesire de pe asta noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oras sau centura (totusi de evitat, ca nu stii cind te blochezi din cauza CFR sau daca nu stii gropile din apropiere de iesire spre Deva risti sa devii client la schrott si service )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci! Absolut superb! Au cheltuit milioane si traficul general merge tot ca de obicei. Genial.. Sau poate am treaba in Timisoara, caz in care m-am scos ca sa zic asa.

Modificat de Deceunink
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai treaba in Timisoara de ce ai merge pe autostrada ?!?!?

post-1792-0-95260400-1339496357_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!