Jump to content

Probleme motor TDI


johnyx
 Share

Postare recomandată

  • Replies 356
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • flopem

    39

  • pronet

    13

  • dado77

    11

  • jony77

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Urmeaza desfacerea motorului sa vedem exact cere-i problema. Va tin la curent cu defectul cat si remedierea acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija cine iti umbla in motor....sunt destul de pretentioase ,,nenorocirile astea de motoare''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Piston calat nu exista, A verificat cineva compresia inainte sa umblati in motor? Sa nu uitam ca motoarele astea au probleme cu pompa de injectie, inclusiv injectoare.injectoarele sunt bune? La ce presiune deschid? Pompa cati bari face? Am inteles ca nu mai porneste+zgomotele aferente axelor, bolt s-au tacanit de injectoare. Verificati distributia si avansul pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am o problema la care nu ii gasesc raspunsul.A venit cineva la mine cu un audi a6 2.7 tdi,masina nu pornea.Am verificat injectoare,senzorul de pe rampa,turbina,pus tester si nimc nicio eroare stocata si piesele in perfecta stare.Am desfacu motorul si chiuloasele erau pline cu funingina si ulei de nu se vedeau supapele si tachetii varza,am inlocuit tachetii ,am refacut scaunele supapelor,am curatat tot.Problema este ca astazi am reusit sa pun tot la loc dar tot nu vrrea sa porneasca,da sa o i-a dar nu porneste.Ce sa ii mai fac ca nu stiu,totul functioneaza perfect dar nu vrea nici moarta sa mearga.Am dat jos si pompa de ulei si este ok,evacuarile date jos si curatate.spuneti si voi o parere,,nu aberatii,daca aveti habar de situatie va rog sa imi dati un sfat.astept mesaje.masina este 2007 automata ,7trepte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa fiu rau dar eu am patit o chestie similara si omul a alimentat 20Lbenzina peste 10L motorina...si nu vroia nici mort sa porneasca. am scos tot din rezervor si schimbat filtru combustibil si tot nu a vrut decat ajutat cu spray pornire pt prima pornire. dupa aia a mers la cheie. dar atentie cu spray-ul... cantitati mici in timp ce altcineva da la demaror, si doar ajutat nu baga mult.

 

asta daca esti in aceasi situatie de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge ... and dau cu spray da sa se blocheze motorul....cat de putin as da...nu am mai vazut asa ceva.Stie cineva cum se trage la punct,poate am gresit eu si cei care au reparat la ea inainte.Acum am dat iar jos injectoarele si capacele de la distributie sa vad maine ce ii fac ca imi vine sa ii dau foc.:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de la imobilizator-ecu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzama dar tu ai pus testerul pe ea sa ii dai o scanare totala cu vagu...,dai si posteaza aici erorile

Modificat de tudorpd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- BAU e un 2.5tdi 180hp ,daca al tau e un 2.7 ar trebui sa fie BPP sau BSG .

- daca ai posta o scanare poate am putea sa-ti fim de mai mult ajutor 

- schema distributiei Document0.pdf

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este bine pus la punct.stie cnv cum se pune motorul asta la punct.pistonul 1 il pun ssus iar la axele de la 4,5,6 nu cade bine loveste supapa in tachet.aveti o idee cum se trage la punct? schema nu ma ajuta deloc pentru ca daca il trag pe 1 sus nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa nu-l poti pune la punct daca urmaresti schema aia .Acolo zice ca pistonul "1" nu trebuie sa fie sus de tot "Turn crankshaft until just before TDC on Nr. 1 cylinder ,tool nr ...." , deci trebuie folositi pini/cale de blocare a arborilor , sau poate ati ametit/schimbat intre ele axele cu came .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florentin Pertea

acelasi lucru patesc si eu, masina nu trage cum trebuie dupa ce trece de 2300 rot iar dk opresc si pornesc imediat masina merge ok. daca ne poate ajuta cineva ce e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log in mers/BS pe EGR/turbina(daca nu stii despre ce e vorba da search dupa log in mers pe forum)sau citeste topicul problema turbina.

Dupa ce spui tu"suna"a limp mode/geometrie care agata.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic asa am zis si eu dar practic este nasol rau-ciudat la distributie.amdat avans,am luat si nimic da sa o ia dar nu vrea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine du-l la cineva care stie ce are de facut. pana nu strici mai rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

motoarele 2.0 tdi , 2008 cod BRE ce probleme au ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoarele din 2008 2.0 tdi BRE au probleme cu trepidatul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Colegu Flopem nu mai te enerva ca nu ai cum sa rezolvi problema cu trepidatia de la relantiu.Acest razboi este prea mare pentru noi, si eu am asa ceva la rece se simte cel mai bine dimineata pana ajunge la 90 si dupa mai face dar sa zic ca mai putin ca sa ma pacalesc singur.SI eu am schimbat kit ambreiaj si volant oringuri cu suruburi noi clapeta egr mai nou ma pregatesc sa desfac baia de ulei si sa verific echilibrolul cred ca asa se numeste de la baia de ulei ca aceasta trepidatie este de fapt un dezechilibru nu altceva o problema mecanica de aceea nu da pe tester asa ca linistestete ca o iei cu capul si ca sa scapi trebuie sa o vinzi ca motorizarea este varza goala fara sare fara nimic pacat ca este mare spatioasa si frumoasa dar atat. MAI CAUTA CA SI MINE.Salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

eu zic ca de doi ani si un pic de cand a postat ,a si vandut-o . :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu m- am uitat la data scuze oricum inseamna ca este un fericit si am sa-l urmez si eu poate gasesc si eu o GASCA sa o dau.Salut.

Nici nu m- am uitat la data scuze oricum inseamna ca este un fericit si am sa-l urmez si eu poate gasesc si eu o GASCA sa o dau.Salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Walker tremura la relantiu,papa ulei, sunete ciudate la motor probleme mari cu ambreiaj- injectoare, pompa ulei care trebuie sa se strice dupa cum zice fabricantul care recunoaste ca sunt proaste ,dar o faci pe buzunarul tau si alte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

rog si eu ajutor ca nu mai dau de cap nici cum

la un a4 b7 2.0tdi cod blb mers tremurat in relantiu si foarte evident cand ajunge pe la 1300-1400 ture pana spre 2000 si...dar urat de tot

si parca nu are forta,insa iti este si frica sa accelerezi ca scutura tare

 

test injectoare ok

egr ok

debitmetru ok

pe partea electronica nu da nici o eroare

 

chiar nu stiu unde sa mai caut,sau ce sa mai fac

masina o am de vreo 2 sapt,am luat-o cu ideia ca poate fi un injector,o schimb si gata asta e,alta chestie ar fi ca nu ma pot orienta nici cum legat de motorina(mai am vreo 10 l)dupa ce am dat jos filtru de motorina,este neagra tare,din cate am inteles o fi ceva aditiv in motorina,dar nici fostul proprietar nu stie ca nu el a circulat si bla bla...(sau minte si cine stie...)sa fie de la motorina?ca si pe loc daca o accelerezi in spate la toba se aude ca nu merge rotund ca si niste rateuri marunte,genul cand prinde aer sau chiar nu stiu

 

ceva sugestii,pareri?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai motorina neagra ai o problema la pompa tandem apropo si posteaza cat ai avansul si motorina injectata in injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai motorina neagra ai o problema la pompa tandem apropo si posteaza cat ai avansul si motorina injectata in injectoare

nu stiu exact valoriile dar omul le-a testat pe banca...

eu acasa cu vcds-ul la motor pe canalul 13 pe test am vazut ca ii undeva pe la -0.4....si pana in 0.6 

nu cunosc valoriile dar asa am inteles ca is ok,omul vorbea si de ceva de pana in 3 si etc dar nu am inteles

legat de motorina,filtru daca il dau jos si il golesc motorina este ca si cafeaua....nu pare sa aiba mizerie dar culoarea este foarte inchisa

 

 

la pompa care ar fi problema,eventual care ii rezolvarea pentru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!