Jump to content

Probleme motor TDI


johnyx
 Share

Postare recomandată

Salut am si eu o problema referitoare la mersul tremurat si as vrea sa intreb daca se poate rezolva pt ca eu nici rabdare si nici bani nu mai am:

problema se refera mersul la relanti adica scaderea turatiei implicit si in sarcina imi face la fel adica imi scade turatia putin si imi merge sacadat la o turatie constanta, daca accelerez mai puterniv nu se mai cunoaste, dar tinand cont ca mai mergem si in oras la turatii mai joase devine deranjant.

Mentionez ca injectoarele sunt in grafic adica intre 0.1 si 0.4, turbo curatat, egr curatat, debitmetru bun.

La partea de alimentare mai am pompa de motorina(infundata sita) si pompa tandem(nu are pierderi de motorina dar....)

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 356
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • flopem

    39

  • pronet

    13

  • dado77

    11

  • jony77

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna sunt nou printre voi cu acest model de masina Audi a6 2.0 D an 2007.

Am o problema ciudata.

Imi iese fum sau abur,nu stiu exact din compartimentul motor.Nu miroase a fum..sau poate e un fum fin...da nici umezeala unui abur n-o are.

SIMPTOME:

1 iese fum sau abur numai cand motorul se incalzeste bine!

2 de multe ori cateva minute continua sa iasa si dupa oprirea motorului

DE CE MA SUPARA:

1 pentru ca se depune in timp un fel de jeg pe dedesupt la capota (si sunt fixist cu aspectul curat al motorului)

2 pentru ca din cauza asta toata masina imi miroase a tractor vechi

3 mai ales pt ca de fiecare data la stop lumea imi face semn ca imi fierbe apa etc,sau de multe ori cand opresc in oras mi-e frica sa nu vina cineva sa imi sparga capota de frica ca mi-e aprins motorul....nu e gluma.

CONCLUZIE:

1 daca ma uit atent fumul vine de prin parea cu filtru particule( care a fost schimbat candva ...poate nu au strans bine conductele)?!

2 pe scut e o captusala de burete. Am avut baia ulei sparta si s-a scurs tot pe acel burete si s-a imbacsit. Desi l-am spalat cumva cu greu si a mai ramas jeg ma gandesc ca se incalzeste ala si da aburi?!?!

3 daca la primele minute de mers pana se incalzeste motorul nu da fum....si daca chiar dupa oprire inca mai iese fum ma gandesc ca nu e din evacuare respectiv FParticule.

4 un mecanic mi-a zis ca e ceva normal la modelul asta ca se uda FP si da aburi desi nu cred.

5 motorul e foarte curat,nu are scurgeri de nici un fel,nu scat nivelele la nici un lichid,in rest totul e ok.

Dati-va cu parerea va rog...ma dispera problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai incearca sa dai scutul jos(cu buretele respectiv) si mergi o perioada si vezi cum face! Daca masina se comporta bine si nu ai scurgeri pe motor altceva nu are ce sa fie! Vezi galeria de admisie sa nu aiba ceva pe ea! bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

galeria e curata bec...tot motorul e curat de-l poti linge.

scutu nu l-as mai da jos ca desi l-am spalat cat am putur cand l-a montat mecanicu l-a prins cu tot felu de arici de alea cu care se prind capacele.

O sa merg sa cumpar suruburi si poate atunci...da totusi poate mai sunt pareri. Mor de ciuda si curiozitate.

Sunt mai degraba curios daca mai sunt patitori si daca e normal...asa cum zicea nenea" mecanic"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajuta-ma putin...da-mi un indiciu:)) despre ce vorbim?

webasto= ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AAAAA...banuiesc ca zici de incalzire suplimentara nu? Nu,nu e webasto pentru ca nu am. Am un bmw care are webasto si ala scoate un fum dens pe dedesupt...stiu ce zici dar in cazul de fata nu e webasto!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu poti sa salti repede capota cand stai la semafor si scoate abur-fum? sa vezi exact ce si cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca fumul sau aburul ar iesi ca apa in jet mi-as da seama.

crede-ma am saltat capota de zeci de ori sa ma holbez dar fumul prin natura lui vine cam imprastiat.

se vede oricum in parea cu FAP,deci dreapta soferului...si de undeva din dedesuptul FAP-ului iese....ori de sub el...de pe undeva. Acolo se vede mai tare dar daca merg pe partea cealalta a motorului si pe acolo iese.....so?!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca nu-ti pierde lichide inseamna ca e uleiul din buretele ala. zici ca ai spalat uleiul. cu ce? ca nu iese cu apa si sapun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe scut e un burete de cca 2 cm grosime si peste burete este un material textil.

am dat jos scutul...imbacsit ca dracu dupa ce s-a scurs pe el tot uleiul de cand s-a spart baia.

l-am dus la furtun(fara presiune ca n-am avut la indemana).....am vrut sa smulg jos buretele dar e lipit al draku...am reusit sa rup doar textila de peste el.

l-am spalat cu sapun lichid.....din negru sa facut maron.....da tot nu este galben:))

l-am pus sus.

eu ma intreb.......la voi la masini cum e? apa de la ploaie nu umezeste acel burete....teoretic?

poate la toate il umezeste dar poate la mine combinatia de ulei face ca aburul sa fie mai persistent!?

oricum inca nu-s sigur ca ar fi de la scut.

interbare. dupa parerea voastra.

daca ar fi cumva sparta o conducta de la FAP....care directioneaza gaze spre senzrul de presiune.....sau daca ar fi spart chiar FAP-ul...o fisura sau ceva.....atunci ar trebui sa iasa fum in JET pentru ca totusi e o presiune pe evacuare nu? Nu asa imprastiat ca la mine. Si daca iese cand opresc masina pt cateva minute atunci nu e din evacuare. La fel si cand pornesc motorul nu iese instant ci dupa ce se incalzeste bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat

Cica curgea motorina pe la garnitura d la pompa tandem.Schimbata cu 40 ron....nu mai am probleme...deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai scapat ieftin. citisei aici pe forum ca unora li s-a bagat pe gat toata pompa, ca pierde motorina,cica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

La 2.0 TDI, daca totul e ok in urma diagnozei, se poate face update la ultima versiune de SW pt. ca versiunile mai vechi au unele bug-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema foarte enervanta cu mersul tremurat sau sacadat,sau neregulat.

Simptome:

- merge tremurat ca si cum ar merge in 3 dar nu se simte chiar asa tare(mai degraba ca si cum ar prinde goluri de aer in motorina)

- porneste fara probleme si la rece si la cald

- in general la cald tremura mai tare ca la rece

- se simte atat la ralanti cat si la accelerare pana prin 2000/2500 ture - dupaia cred ca nu se mai simte.

- nu se simte scadere in forta

- cel mai important: imi face fazele astea aleator....este cand merge bine,este cand il apuca tremurici. Asta ma face sa cred ca nu e un defect mecanic ca de ex(came,supape etc)care daca ar fi defecte banuiesc ca ar da o trepidatie constanta.

Obs:

-EGR e schimbat cu unul nou si nu are mai mult de cca 1000km

-injectoarele nu stiu daca sunt defecte deoarece este si cand merge bine(daca ar defect fi ar merge tremurat constant banuiesc)

si nici nu scoate fum albastru sau negru ca si atunci cand sunt duse( imi iese fum curat ca lacrima)

Cine ma ajuta cu un indiciu,o idee de unde sa pornesc etc.

Dau o bere buna alui mai mare mecanic care ma lumineaza ca imi pierd toti nervii!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca audi meu scapa gaze de evacuare in partea unde se prinde galeria pe chiulasa( sau cel putin asa se vede,ca sunt multe matzaraie pe acolo) Sau mai este un fel de vacuum acolo si ala afumat. Oricum cand accelerez pe acolo ies ceva gaze,si mi-e afumata partea aceea.

Se poate ca asta sa fie cauza care face ca motorul meu sa mearga terpidat?....pierderea gazelor ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mai este un senzor de trepidatii pe suportul din dreapta -fata al motorului care "cade" frecvent de acolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu problema mea cu tremuratul motoruluui 2.0 tdi

Am facut niste teste amanuntite si toti parametrii electrici,de temperatura,de gaze etc et au iesit ok insa exista o problema.

am facut test la cele 4 injectoate care cica sunt cu DUSE incorporate si mi-a iesit asa:

1 limita normala

2 limita putin spre +1 dar acceptabil

3 limita si mai mult spre +1 dar acceptabil

4 limita peste +1 PROBLEMATIC!

Se poate ca de la injectorul 4 sa am aceasta trepidatie? As vrea sa ma ajutati cu un sfat inainte sa arunc 2500 ron. Va rog.

Se pot reconditiona undeva,stiti?

Sugestia destul de ok a mecanicului a fost sa inverseze cea mai mica valoare 1 cu cea mai mare valoare de la 4 sa vada daca persista problema ca daca persita problema tot pe cilindu 4 e mai adanca undeva in motor si nu e de la injector.....cica! o sugestie buna avand in vedere ca astia de la AWrld ma puneau din start sa cumpar 4 injectoate noi.

Va rog dati-mi cay mai multe sfaturi,idei.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact ce valori au compensarile? Cat este la nr. 4? Daca e pana in +/- 2,8 este in parametri. Poti incerca sa faci si rocada cu alt injector si sa vezi daca problema persista. Ce an e masina? Ai verificat o-ring-urile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-masina e din 2007

-nu am verificat oringurile...urmeaza acuma cand fac rocada de injectoare sa pun si oringuri noi.

Cu parametrii din pacate nu imi scrie cat are fiecare ci doar desen imi apare.

Pe acel desen am o linie care indica zero si o linie punctata care indic -1 dedesupt la linia cu zero si +1 deasupra la linia cu zero.

Parametrii sunt asa:

1 o line neagra exact pe linia cu 0

2 o linie neagra ingrosata putin dessupra la linia cu 0

3 o linie ingrosata si mai mult spre deasupra linie cu 0

4 o linie ingrosata care depasaste putin linia punctata cu +1

Oare cat de cat ar fi normali acesti parametrii?...mecanicul zice ca la 4 nu e normal!

Stie cinevasa-mi explice de ce s-au uzat in scara si nu uniform sau eventual in zig zag? Sunt doar curios si incerc sa imi dau o explicatie.

Daca 4 e inspre sofer si nu inspre radiator(ca nu stiu cum e ordinea) se poate ca acolo motorul s afie mereu mai cald si sa se uzeze oringurile de la caldura nu? Imi dau cu pararea:)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai vreau o lamurire......daca inversez injectoarele cu valorile intre ele....fac rocada vorba aia.....si compensez val+ cu val - ca sa reglez parametrii.

Pai nu e totuna daca iau injectorul cu problema si il pun pe un alt cilindru....nu o sa am aceeasi problema pe cilindu pe care-l pun?

De exemplu ap problema pe cilindru 4 si iau injectorul si il pun pe cilindru 1....nu o sa am aceeasi problema pe cilindrul 1?

Cum se manifesta mai exact compensarea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul personal nu sunt adeptul graficelor cand e vorba de injectoare. Cel mai bine si mai usor pentru tine ar fi sa gasesti pe cineva in zona ta cu un VCDS si sa intre pe 01 Engine, 08 Mes.Block apoi pe canalul 013 si sa vada exact care sunt valorile injectoarelor. Nu cerd ca acel grafic sa fie asa relevant.

Referitor la rocada cu injectoarele - vezi daca valorea respectiva se muta odata cu injectorul - adica daca il duci de pe 4 pe 1, aceasi valoare o sa o gasesti pe 1.

Injectoarele se numara incepand cu 1 de la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa zicea si mecanicul....ca daca valoarea se muta odata cu mutatul injectoarelor atunci e 100% de la injectoare...daca mut insa injectoarele si valoarea defecta ramane tot pe acelasi piston inseamna ca e ceva mai jos in motor.

Deci pana la urma rocada te ajuta doar sa vezi daca e problema de la injector sau de la altceva mai dedesupt. Eu credeam prima data ca daca fac rocada si le compensez chiar va merge rotund motorul!:)) acum inteleg...e doar un test de eliminare probleme. Credeam ca e ca si cu cauciucuile cand le schimbi cu uzura intre ele si mai merg o vreme:))

Oricum mai am sansa sa fie din oringuri...ar fi cea mai mare bucurie pt mine.

O sa scanez maine si testul sa il atasez. Poate datul cu parerea imi va fi de mare ajutor.

Pana la urma daca valoarea INCORECTA imi bate spre + inseamna ca injectorul e prea stramt si nu lasa sa curga bine motorina sau pre larg si lasa sa curga prea multe motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+ e prea multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!