Jump to content

Probleme cluster ceasuri bord


razvan3000
 Share

Postare recomandată

Buna

Am observat de curand ca am praf in clusterul (ceasurile de bord)? De intrat am observat ca a intrat pe langa cele doua tije de reglare a orei sau de reset. Stie cineva cum pot sa scot praful? Cum se poate demonta geamul de plastic de la cluster?

Multumesc.

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi chestie e si la mine, daca eu nu am tras de ele, dar daca stie cineva cum se scot, sa ne spuna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut baieti . Ati reusit sa scoateti praful ala de la ceasuri , ca aceeasi problema o am si eu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se dau ceasurile jos de pe masina, se desfac si se curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. multumesc frumos ,o sa incerc intr-o zi si o sa pun poze ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

da,se dau ceasurile jos,DAR CUM,un tutorial,sau sugestii de demontare pt. ca nu este asa de simplu :question:  :question:  :question:  :question:  :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trage afara ornamentul care vine deasurpra coloanei volan - o mica rama de plastic - dupa care o sa vezi in adancime, doua suruburi torx. Le desfaci dupa care tragi afara ceasurile - vezi ca o sa opuna un pic de rezistenta, fiind conectate in mufa din spate - cand tragi, o sa iasa din mufa.

 

dupa aceea, pe spatele ceasurilor o sa ai suruburi torx - le scoti si poti separa carcasele - ca sa poti curata geamurile.

 

uite aici un link care sa te ajute - e pt Golf 5, dar e aceelasi lucru http://www.myturbodiesel.com/wiki/instrument-cluster-removal-high-beam-indicator-and-speedometer-needle-adjustment/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

intr-adevar este la fel ca la GOLF 5,am reusit s-a extrag blocul cu ceasuri,deoarece la ceasurile de la temperatura si combustibil,iluminarea era cu intermitenta cand aprinde-am pozitia,am folosit spray T40 pt. contacte,dar acum nu mai functioneaza acul de la ceasil de kilometraj,am demontat din nou si am cercetat cu atentie sa nu fie vreun pin indoit,insa totul este perfect,mentionez c-am extras acul de la ceas si l-am montat inapoi,dar nu se mai misca deloc,ceva sugestii??!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA un output test cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi sugerati sa fac o diagnoza,dar ce se putea intampla,ca pana la demontare functiona corect ceasul de la kilometraj.???!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat,deci la extragerea acului,iese axul melcat din locasul din interiorul disp. care actioneaza acul,de aceea la atasarea acului pe ax,este necesar s-a se tina contra in partea opusa a axului.Acum toate bune si frumoase,dar ramane aprins indicatorul AIRBAG din bord,deci alta anomalie??!Si toate astea din cauza intentiei de rezolvare a unui contact imperfect la iluminare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care si acum tot cu intermitenta ilumineaza la cele 2 ceasuri(temp. apei+nivel combustibul).

 

s-a rezolvat,deci la extragerea acului,iese axul melcat din locasul din interiorul disp. care actioneaza acul,de aceea la atasarea acului pe ax,este necesar s-a se tina contra in partea opusa a axului.Acum toate bune si frumoase,dar ramane aprins indicatorul AIRBAG din bord,deci alta anomalie??!Si toate astea din cauza intentiei de rezolvare a unui contact imperfect la iluminare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

eroarea - nu se mai poate sterge, cu VCDS-ul sau alt tester compatibil ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,am sters cu VCDS Beta 12.10 si am facut cateva ture n-a mai aparut eroarea,s-a vedem in timp.Multumesc,ori cum.Ramane totusi s-a rezolv cu iluminarea celor 2 ceasuri,deci am ajuns de unde am plecat :icon_cry:  :icon_cry:  :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ocazia stergerii erorii de la AIRBAG,am facut si o diagnoza si-am obtinut cateva erori,ca sa nu fiu off topic unde s-a le notez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

in topicul dedicat - foloseste functia Search

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am trecut in TDI-FORUM-scanarea cu VG-COM-erori aparute!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Imi cer scuze daca nu postez unde trebuie dar am si eu probleme cu vitezometrul,nu mai functioneaza.Am facut outpout test si nu se misca deloc acul(nici nu se aude ca ar functiona asa cum se aude la turometru).Pot sa inlocuiesc doar vitozemetrul sau sa cumpar alte ceasuri (ale mele sunt cu maxi dot).Este vorba de un touran AZV 2004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. daca problema este din motoras, daca te pricepi un pic la electronica si daca ai alt motoras compatibil - da, se inlocuieste.

2. se pot schimba ceasurile - necesita interfete dedicate pentru adaptarea lor cu ECU, scrierea cipurilor de la chei, km, etc - altfel masini nu porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca problema este din motoras pentru ca atunci cand faceam outpout test se auzea ca funcționează  dar acul nu se misca (se invartea in gol cand il miscam cu mana).Asa ca am desfacut motorasul si am vazut ca era sarita rotita de la ac,dar dupa ce l-am montat la loc nu a mai funcționat  in niciun fel.Intrebarea este daca pot sa folosec motorasul de la ceasurile unei masini cu volan pe dreapta,sau daca se potrivește  si de la alta masina golf5 etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut,

Am si eu o problema la vw touran cross (2009) 1.4 tsi (140hp)

nu stiu daca postez bine aici problema

am pornit masina (noaptea)si bordul nu functioneaza(lipasa lumina si lipsa tensiune)adica acele sunt moarte in rest consola este luminata si casetofonul merge

este vreo siguranta anume care alimenteaza numai bordul?(instrument cluster)?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, verifica intai sigurantele de sub bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spre fericirea mea astazi totul a revenit la normal... numai ca atunci cand pornesc motorul pornesc si cele 2 ventilatoare suplimentare...(doh....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erori si scaneaza iar, sa vedem unde e problema. Tot asa,.daca este de la ceasuri,.vezi sa nu ai supriza sa te lase altădată , prin vreo deplasare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!