Jump to content
Kostas

2012 Audi A5/S5 Coupe, Cabrio & Sportback

19 postări în acest subiect de discuţie

Kostas   
Kostas

Surse: Auto Motor und Sport , Caricos

Audi improspateaza seria A5 cu noile modele coupe, cabrio si sportback. Tehnologie noua pentru motoare, quattro si pentru sistemul MMI sunt adaugate acesui nou model facandu-le mai sportive si mai eficiente. Si designul este acum mai atractiv.

Gasim faruri cu DRL cu tehnologie LED noua si stopurile au fost redesenate. De asemenea gasim elemente noi si pe bara fata cat si pe bara spate.

Lungime A5 Sportback: 4.71 metri

Lungime A5 Coupe & Cabrio : 4.63 metri

Sistemul Start & Stop vine de acum standard pe toate motorizarile. Noul A5 dispune de 3 motoare pe benzina si 4 pe motorina. Emisiile de CO2 au fost reduse cu 22 de procente.

Cateva data tehnice:

1.8 TFSI, consum mediu 5,7 litri , 125 kw (170 hp), emisii CO2 134 g/km (21 % mai putin decat modelul anterior)

2.0 TFSI, consum mediu 9 litri, 155 kw (211 hp), emisii CO2 154 g/km

3.0 TFSI, 200 kw (272 hp), date despre consum si emisii CO2 nu au fost publicate.

3.0 TFSI, copnsum mediu 8.1, 245 kw (333 hp) (echipeaza doar S5), acceleratie 0-100 km in doar 4.9 secunde.

2.0 TDI manual, consum 4,7, 130 kw (177 hp), emisii CO2 122 g/km

3.0 TDI multitronic, 150 kw (204 hp), consum 4.9, emisii CO2 129 g/km (cel mai eficient motor V6 Diesel din lume din punct de vedere al consumului)

3.0 TDI S-tronic, 180 kw (245 hp), primul EURO 6 diesel.

Audi-A5-2012-Facelift-Cabrio-c890x594-ffffff-C-7da92e3b-514724.jpg

Audi-A5-2012-Facelift-Cabrio-c890x594-ffffff-C-13dcf59d-514719.jpg

Audi-A5-2012-Facelift-Cabrio-c890x594-ffffff-C-567e40e8-514723.jpg

Audi-A5-2012-Facelift-Cabrio-c890x594-ffffff-C-b6fa5aa4-514722.jpg

Audi-A5-2012-Facelift-Cabrio-c890x594-ffffff-C-bdf119c1-514721.jpg

Audi-A5-2012-Facelift-Cabrio-c890x594-ffffff-C-c8cd9a80-514720.jpg

Audi-A5-2012-Facelift-Coup--c890x594-ffffff-C-8a0b8fa-514718.jpg

Audi-A5-2012-Facelift-Coup--c890x594-ffffff-C-6475baeb-514717.jpg

Audi-A5-2012-Facelift-Coup--c890x594-ffffff-C-88544f29-514729.jpg

Audi-A5-2012-Facelift-Coup--c890x594-ffffff-C-c63401ba-514728.jpg

Audi-A5-2012-Facelift-Coup--c890x594-ffffff-C-dcb9d947-514727.jpg

Audi-A5-2012-Facelift-Coup--c890x594-ffffff-C-f3aa3b82-514726.jpg

Audi-A5-2012-Facelift-Coup-Cabrio-c890x594-ffffff-C-16472e33-514734.jpg

Audi-A5-2012-Facelift-Limousine-c890x594-ffffff-C-359fdd34-514731.jpg

Audi-A5-S5-2012-Facelift-c890x594-ffffff-C-7f5f144b-514725.jpg

Audi-S5-2012-Facelift-Cabrio-c890x594-ffffff-C-2b3dfc73-514737.jpg

Audi-S5-2012-Facelift-Cabrio-c890x594-ffffff-C-76c8071f-514736.jpg

Audi-S5-2012-Facelift-Cabrio-c890x594-ffffff-C-87250e49-514739.jpg

Audi-S5-2012-Facelift-Cabrio-c890x594-ffffff-C-5915068e-514738.jpg

Audi-S5-2012-Facelift-Cabrio-c890x594-ffffff-C-b5b270e4-514740.jpg

Audi-S5-2012-Facelift-Coup--c890x594-ffffff-C-166b9083-514743.jpg

Audi-S5-2012-Facelift-Coup--c890x594-ffffff-C-82800bed-514742.jpg

Audi-S5-2012-Facelift-Coup--c890x594-ffffff-C-bd7846ea-514741.jpg

Audi-S5-2012-Facelift-Coup--c890x594-ffffff-C-ea51ebb4-514735.jpg

Audi-S5-2012-Facelift-Coup-Cabrio-Limousine-c890x594-ffffff-C-2ce06cbd-514748.jpg

Audi-S5-2012-Facelift-Limousine-c890x594-ffffff-C-6d69a54a-514746.jpg

Audi-S5-2012-Facelift-Limousine-c890x594-ffffff-C-78d6063-514747.jpg

Audi-S5-2012-Facelift-Limousine-c890x594-ffffff-C-a36f94c8-514745.jpg

Audi-S5-2012-Facelift-Limousine-c890x594-ffffff-C-edf7bd39-514744.jpg

spb1.jpg

spb2.jpg

spb3.jpg

Modificat de Kostas

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ANdi B.   
ANdi B.

Sincer aia cu 4.9 sec nu prea o cred....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
AlexKgs   
AlexKgs

Super, oricum mari modificari nu sunt, un stop, un far sau o bara... am mai trecut prin dastea...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
paul_e88   
paul_e88

Eu nu inteleg de ce se incapataneaza inca sa rezolve pragul asa.

Daca iei masina stock, toata partea laterala a masinii e cheala, si pragul ramane cel din tabla, care in romania sigur va avea de suferit, si daca iei varianta lor de prag sport, vine cu plasticul ala de 1cm grosime, care mi se pare o gluma proasta.

Nu inteleg de ce nu vin cu un prag de plastic complet, ca la bmw si mercedes, care mai si coboara vizual masina, dar si protejeaza. :blink:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Kostas   
Kostas

Nu are prag deloc, doar un ornament lateral care e pe pragul de metal.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
paul_e88   
paul_e88

Asta am spus si eu, in mod normal vine prag de tabla care se intoarce pe dedesubt (solutie care o mai vezi la golf), sau in varianta lor sport, cu un ornament de plastic de 1cm grosime, care la fel, arata aiurea si e o gluma.

In fine, era doar o observatie, e cam singura parte neplacuta a designului.

Modificat de paul_e88

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cr1sti   
Cr1sti

sincer, imi pare mai domestic designul asta... sau poate prea feminin. imi place mult mai mult actualul design de pe A5.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Kostas   
Kostas

s-ar putea sa ne schimbam parerile cand o vedem pe strada :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ioana   
Ioana

Din datele tehnice de mai sus rezulta ca renunta la 4.2 V8 FSI de pe actualul S5 Coupe in favoarea motorului de pe actualul S5 SB si Cabrio :)

All S5 models, including the Coup

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
psebi   
psebi

Mie imi place foarte mult cum arata.

Probabil ca RS5 o sa ramana la fel pana la aparitia noii generatii.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Kostas   
Kostas

La 4.2 s-a renuntat definitv de acum 1 an de zile.

Si pana acum daca ai fi comandat S5 coupe venea tot cu 3.0 TFSI

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
GABIVVX   
GABIVVX

Vad ca motorul de S5 e acceasi motorizare cu S5 quattro 06.09 - 245kw- 333cp 2995 cod motor CAKA, CCBA.La cabrio concurenta serioasa pt BMW E 93,si posibil si ceva mai scump AUDI :lol:

  • Upvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ioana   
Ioana

La 4.2 s-a renuntat definitv de acum 1 an de zile.

Si pana acum daca ai fi comandat S5 coupe venea tot cu 3.0 TFSI

Nu, nu a existat S5 coupe cu 3.0TFSI, motorul va fi pus pe S5 coupe model 2012.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Kostas   
Kostas

my bad.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cezzzarica   
cezzzarica

Salutare, niste consumuri reale pentru S5 3.0 TFSI 333cp quattro?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
voinea   
voinea

@Adrian@revo tu ai S5 3.0TFSi . Poate poti ajuta cu un raspuns la intrebarea de mai sus

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ice_2k   
Ice_2k

raspund eu, la mers f calm e undeva la 15

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
drwhite   
drwhite
On 31 March 2016 at 10:00 PM, Ice_2k said:

raspund eu, la mers f calm e undeva la 15

Eu nu am vazut pana acum aceasta minune (am masina de 3 zile). Sper sa ajung si eu performanta asta :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ice_2k   
Ice_2k

Dar cat scoti?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×