Jump to content

Revizie (Touareg 7P)


Xenomorf
 Share

Postare recomandată

Uleiuri bune sunt multe, acuma depinde ce te "coafeaza" si pe tine, eu ti-as recomanda unul dintre urmatoarele:Ravenol VMP/SMP, Mobil 1 ESp Formula, Valvoline...toate 5w30  si neaparat respectand norma specificata de producator...507.

 

Atata timp cat faci schimburile pe la 10k km...cam orice ulei isi face treaba.

 

Oricum, exista topic dedicat despre uleiuri si gasesti info necesare acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Imi poate confirma cineva, care acces la Elsa? Auto e 4Motion, fara diferentiale blocabile.

Diferential fata:    G 052 145 S2 0.85L

Diferential spate: G 052 145 S2 0.9L

Cutie transfer:      G 052 536 A2 0.85L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Ma poate ajuta cineva cu un document de genul "plan de service". Ce filtre, lichide, curele se schimba si la ce perioada/numar de km.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ravenol 5W-30 5L, Vollsynth Multi Protect VMP A3,B4, C3

Se potrivește pentru touareg? 

Are VW 504 00 / 507 00. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era de ajuns sa arunci privirea 4 posturi mai sus unde am specificat chiar eu acest lucru :)

da, se potriveste si este "cireasa de pe tort" de la Ravenol.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce am făcut schimbul de ulei am resetat intervalul service și nu mai îmi arata nivelul la ulei. Am mers cu mașina destul de mult. Apa era la 90 și tot nu mai dispare mesajul. Știe cineva ce trebuie sa fac? 

IMG_20210310_173321.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic, ai rabdare ca o sa apara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeași problema. Am mers 50 de km și tot același mesaj rămâne. Eu am băgat 8l de ulei și am zis ca ma uit pe nivel sa vad cât mai trebuie pus. Știe cineva ce poate sa fie? Cum fac sa apară nivelul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ziceau unii sa umbli la capota, o deschizi si o inchizi mai tare. Am patit si eu sa nu-mi apara uneori dupa ce am servisat-o, dar dupa un timp apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la primul schimb stiu ca mi-a afisat nivelul imediat dar dupa ceva km a disparut si apoi tot asa dupa alti km a aparut singur, la schimbul al doilea am "patit" tot asa ca tine, nu mai vroia sa afiseze nivelul, nu i-am dat importanta pe loc , mai citisem tot asa de pe la alti colegi ca apare el in timp...dupa cativa km am incercat totusi sa fac excat cum scrie in mesajul afisat pe unitate si a functionat.

Ce imi aduc aminte este ca prima data am pus si diagnoza originala pt. a reseta intervalul service, a doua oara nu...am facut direct din unitate resetarea.

Nu stiu care este abordarea corecta sa afiseze nivelul....consider totusi ca daca faci ce spune in mesaj ar trebui sa afiseze nivelul, atentie sa faci exact cum scrie acolo, motorul sa fie oprit ..doar contactul pus.

 

Referitor la cantitatea de ulei introdusa in motor...daca ai scos tot uleiul si ai pus 8 l este in regula.Teroretic manualul spune 7.7l...dar eu de fiecare data am pus 8l si nivelul a fost exact pe MAX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A apărut până la urmă. Pe programul de la service CASA are 8,3 L. Eu am pus 8 și la nivel arată maxim. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manualul spune asa:

image.thumb.png.fbb9e288e29da1119ef5a40b06a6ab1a.png

 

de obicei cei de pe la service-uri bat campii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, la 7L care l-am vândut tot CASA era și băgam 8,3. Acum ca am 8L este ok? Dacă am mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8.3 era mult

8 e putin peste maxim fara sa ne atentioneze , dar este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manualul spune 7.7, cum am spus mai sus eu am bagat 8l (la primul schimb) si NU mi-a aratat peste maxim, la schimbul 2 am bagat 7.8 aprox. si tot MAX imi arata.Daca este ulei in exces(100/200grame) se consuma...stai linistit.

Atata timp cat nivelul iti este pe MAX si nu peste...este in regula.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la ultima revizie am pus 7.7L , arata maxim si in 2000 km timp a scazut cu o gradatie sub maxim

La reviziile anterioare am pus 8L si arata tot maxim dar prima gradatie a scazut dupa mult mai multi km

Parca 8 gradatii de 200  ml sunt marcate pe afisaj , deci 1.6L

Maine fac revizia la 15.000 km , am pierdut 1.5L aproximativ in 9 luni la km astia

E adevarat ca mai am si picurarea dintre motor si cutia de viteze dar am mers si mai agresiv decat anii trecuti

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia la 255.255 km , dupa 14.800 km in 9 luni jumate

8L ulei Castrol EDGE Professional Long Life III 5W-30 cod 507 00

Plus 1L cumparat sa il am de rezerva

Plus filtru ulei si filtru polen

Plus verificare si reglare directie , foarte putin dereglata stanga fata

1040 lei la Nurvil Valcea - totul ok = multumit

Cadou , o jucarie de monitorizare pe telefon

 

255.jpg

conect 1.jpg

conec.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul e din oferta lor sau l-ai vrut tu special pe asta? Intreb caci VW a trecut la uleiuri 0W30 de ceva timp.

Filtru motorina, filtru aer, nu?

Am sa le cer si eu o oferta..cu uleiul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtre motorina si aer nu , le-am schimbat acum 9 luni la ultima revizie

Nu am vrut nimic special , e uleiul utilizat mereu la masina asta , l-au pus la fel la fiecare revizie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in reprezentanta nu se merge pe directia OEM, ce cauta cu Castrol? asa cum zice si colegul adidas00 au trecut de ceva timp la 0w30.

Dpmdv alegerea de a nu schimba fitltrul de motorina si de aer mi se pare total gresita mai ales ca faci schimburile la 15k in ideea in care locuim intr-o tara cu mult praf.As intelege o schimbare la 30k a filtrului de polen dar aer si motorina care practic sunt cele implicate in modul de functionare al motorului....eu unul nu accept, mai ales folosind produse aftermarket.

 

Eu de cand am masini toate schimburile se fac la 10k km incluzand ablsout toate filtrele schimbate si ulei de calitate, dar fiecare este indreptatit sa procedeze cum doreste cu bunul lui.

 

Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa te superi asa rau ca nu e bine si nici nu am stiut nici ca am folosit produse aftermarket

Dar sa numesti de ex 5W30 original aftermarket doar ptr ca a trecut VW la 0W30 mi se pare ciudat

Sincer nici nu m-am uitat bine pe bidoanele de ulei , o sa verific inca odata codul , poate mi-a ramas in minte uleiul folosit pana acum si l-au schimbat

Eu am mers 90% extern , am scris si ca am facut acesti km in 9 luni

Acum 9 luni am schimbat toate filtrele desi am mers foarte putin inainte de acea revizie , tocmai ptr ca a fost carantina si masina a mers in oras predominant

Doar nu trebuie sa fac schimbul de ulei la 6 luni impreuna cu toate filtrele cand practic nu merg deloc in oras

Cine merge in oras e cu totul alta treaba , alta poluare , alta contaminare , etc

Filtrul de polen mi se pare ciudat sa il schimbi la 30k , doar nasul tau e in masina pe care o conduci , eu l-as schimba si odata la 6 luni ptr sanatatea mea

Dar na , fiecare cu ideile lui , acum nici 5 luni 5W30 era recomandat de tine aici in topic si vorbesti de parca s-a trecut de o viata la 0W30

 

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa zic si eu: filtrul de polen este FOARTE IMPORTANT. Tine, pana la urma , de aerul ce-ti vine in habitaclu. Si tocmai spuneai de praf, dar mai ales, noxele sunt cele mai problematice.

 

Tinand cont ca nu se mai baga motorina "din raba", ci din pompa/benzinarie (chiar, de ce nu i se zice motorinarie ?), cu putina atentie* , filtrul de motorina poate  fi schimbat la a doua revizie, daca nu permite buzunarul pentru schimb la fiecare revizie.

 

*mare atentie sa nu fie statia aprovizionata cu combustibili in momentul in care alimentati. "Devarsarea " acestora in tancurile statiei face ca impuritatile sa "migreze", putand ajunge in rezervorul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat eu filtru de motorina? 100-150lei? E mult pt un schimb la fiecare revizie? :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!