Jump to content

Sharan probleme cutie automata


NxRolix
 Share

Postare recomandată

Fratiilor, am si eu un sharan din 2003, l-am luat in august din Germania cu cutia defecta, nu schimba treptele 2, 3, 4, 5, adica nu mergea decat in treapta 1 si R. In toate documentele care le-am primit cand am cumparat masina, am gasit si o nota de constatare dintr-o reprezentanta VW din Germania pe care scria ceva de genu Getribeschaden.

 

La vremea respectiva am cautat peste tot o cutie de sharan si nu am gasit, singura solutie a fost sa merg la pomul laudat din Timisoara, SAMER. Am platit 800 de euro, mi-a reparat-o si a zis ca am garantie 6 luni sau maxim 15.000km. Tin sa va anunt ca dupa 9000 de km, cutia a inceput sa smuceasca. Am fost la Samer inapoi si nici nu m-a bagat in seama, a zis ca acum e alta problema si ma costa alti bani.

 

Aveti idee ce poate fii?

 

Nu stiu ce sa fac, sa trec pe manuala sau s-o repar iar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 800 euro mai puneai 400 si treceai pe manuala,tiptronicu nu e ce trebuie!Trebuie luat fiecare electrovalva si masurata si vazut care nu-si face treaba,un chit costa undeva la 300-400 de dolari+demontat,montat+ca nu stii cit va tine.......,faci ce vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut la toata lumea!

Am si eu o problema cu cutia automata de Sharan 1,9TDI 116CP 2001, in sarcina sau cand apas acceleratia mai pronuntat, parca se decupleaza treapta si se accelereaza motorul in gol, apoi intra din nou in viteza la lasarea acceleratiei, asta se intampla doar in treptele 4 si 5, ca si cum ar patina ambreajul. Va rog, daca are cineva Idee despre aceasta defectiune, ce ar putea sa aibe sau daca a mai patit cineva la fel. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cu vcds pe cutie, daca ai ceva cod de defect,dar banuesc ca e din blocu de electrovalve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am apucat inca sa fac un test, am sperat sa gasesc pe forum pe cineva care sa fi patit la fel ca mi-ar fi mai usor sa identific problema. Multam oricum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana sa-i fac testul as vrea sa-i verific nivelul de ulei, ma puteti ajuta cu informatii referitor la acesta operatiune? Pentru modelul asta nu am gasit nimic pe niciunde cum se poate verifica nivelul de ulei. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde-I specificat modelul, doar pe cutie sau gasesc si in alta parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cutie scrie codu sau cauta tipla din portbagaj unde e cricu,dar 99,99 e asa cum tiam scris mai sus.(filtru din ea se schimba doar daca dai cutia jos si o desfaci in doua)bafta multa,eu as trece pe manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Banuiesc ca aveti acelasi model, ma intereseaza, pt reanprospatare, cat ulei este necesar, daca stiti cumva si binenteles si alte informatii mi-ar fi de mare ajutor in cazul in care ati facut schimbul personal. Multumesc  anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo 5 litri parca,uleiu trebuie sa aiba 30-40 de grade parca,cauta pe net si gasesti informatii destule,mai ales pe la americani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut test, 0 erori la cutie, 1 eroare la motor- sonda lichid racire, nu cred ca influienteaza asta la cutie, mai ramane sa-I fac schimbul de ulei si sa vad dupa, apropo de manuala si eu as trece dar am inteles ca nici planetarele nu se mai potrivesc, plus restul de piese aferente cutiei manuale, luate chiar si din slot tot costa mult. Dar as fi interesat totusi, daca a facut cineva acest lucru si binevoieste sa-mi specific necesarul de piese, m-ar ajuta destul de mult. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie:planetare(inlocuiesti doar capu de la cutie),cutie,kit ambreiaj,electromotor,pod pedalier,timonerie,pompa ambreiaj,plasticu de la timonerie,facut calculatoru sa vada manual nu automat(cred ca e tot nu mai gasesc hirtia pe care am scris) sau este la arad cutie ful servisata la 1000 si ceva de euro cu a-ta la schimb.

Modificat de adrianf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos! pt aceste informatii, ramane sa mai analizez, la un alt test a iesit o eroare la calculatorul cutiei, stiti cumva unde este pozitionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E linga baterie sub un plastic prins de aripa interioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna! spuneti-mi si mie, care v-ati confruntat cu schimbul de ulei pentru JF506E, o parere despre Swag respectiv Febi, care ar fi mai bun si ce specificatie trebuie sa aiba ca sunt pe piata mai multe variante. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Buna seara,am probleme cu cutia din nou(nu e bai mare,am alta buna) si vreau sa folosesc un aditiv in ulei(stiu ca multa lume nu e deacord cu asa ceva dar...) daca crapa sa crape,dar macar asa pot vedea si eu daca e adevarat sau nu ce se spune de aditivii astia(am gasit aditiv de la duratrans,e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare. Am o intrebare. Se pot schimba valvele solenoide fara sa dau cutia de viteze jos? In vara urmatoare as vrea sa le schimb pe toate si ma gandesc daca pot face eu asta (in caz ca nu e nevoie sa se dea cutia jos).

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc latzy. Stii cumva de existenta unui filmulet de DIY cu aceasta procedura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era ceva, cum sa dai tot blocul afara, pe youtube. Si eu am dat jos blocul cu totul, ii simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Stie cineva cu se scoate capacul de tabla de la blocul de valve? Vreau sa schimb valvele si nu pot capacul jos. E desfacut dar nu iese, am schimbat 7 valve si mai am doar pe cele 2 din dreapta jos. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info. Eu am nevoie sa scot capacul negru de tabla, care protejeaza blocul de valve. E desfacut, am schimbat valvele de sus si mijloc, Dar nu il pot trage afara. ceva tinesi nu imi dau seama ce. Dealtfel daca nu reusesc sa il scot, nici macar garnitura nu ii pot pune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!