Jump to content

Vibreaza motorul la relanti si toata caroseria


premiumfaraplumb
 Share

Postare recomandată

premiumfaraplumb

Poate s-a mai discutat, dar sincer nu am gasit exact ce ma interesa... daca gasiti voi va rog sa imi aratatzi si mie linkul si stergeti postul. Mii de scuze.

Mie imi sta la 890 de ture motorul. Vibreaza in asa hal, incat imi transmite in volan, portiera din spate (si e enervant), si in geamuri mai ales cand sunt date jos de tot in usa.

1. Cineva spunea ca e de la injectoare si ca a folosit o solutie in motorina si acu nu-i ai vibreaza si trage mai bine, pe un Opel astra 2000 2.0 DTI. Frectie am facut si eu acelasi lucru, nimic.

2. Poate e de la cele 3 tampoane foarte uzate care acum transmit vibratiile motorului in caroserie. Poate dar asta tot inseamna ca motorul trepideaza prea mult.

Bun, la 900rpm imi trepideaza, la 1000rpm nu se mai simte nimic, adica e ca unsa, toata masina. Oare e asa mare diferenta de 100rpm? Adica, daca trepideaza la 900 de ce nu trepideaza si la 1000rpm. Daca e de la motor???? si nu de la tampoane. Am incercat sa fac un filmuletz, dar camerele de filmat nu redau vibratiile capacului ce sta deasupra motorului. Face asa de rau ca am impresia ca gata, se desprinde.

Ati avut problema asta? Sa-i curat injectoarele? Nu vreau sa recurg la reglatul relantiului pt ca o sa ma invart in jurul cozii. Vreau exact motivul si rezolvarea daca se poate.

3. Si mai scoate si un sunet, cand e cald, chiar cu clima OFF, de undeva din stanga spate de sub capacul motorului, se aude un sunet, ca o eliberare scurta a aerului cu presiune. Ma seaca, pt ca daca dau geamul jos, aud din masina.

Va multumesc anticipat

Cristi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Poate e de la cele 3 tampoane foarte uzate care acum transmit vibratiile motorului in caroserie. Poate dar asta tot inseamna ca motorul trepideaza prea mult.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu stiu ce sa zic, se simte acest tremurat in toate pozitiile, adica daca masina e pe un plan perfect orizantal la fel iti face? Dar daca e inclinata cu botul in jos sa in sus, tot la fel se manifesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce oras esti? Intreb pentru ca daca esti din Bucuresti poate vii la intalnirea saptamanala de la casa Popo®ului (:D) sa vedem practic problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Din Buc. Uite vin.. joia trecut n-am venit ca am avut alte planuri facute. Dar acum vin.. La ora 7 seara in fata Casei Poporului nu? La unirea sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Am inteles, asta o sa le zic sa verifice la service... acum... cat ar fi acel injector cu senzor de cumparat nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt cam interesat de pretul lui atata vreme cat pare ca imi face probleme si mie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, se simte acest tremurat in toate pozitiile, adica daca masina e pe un plan perfect orizantal la fel iti face? Dar daca e inclinata cu botul in jos sa in sus, tot la fel se manifesta?

<{POST_SNAPBACK}>

bine pusa intrebarea... am aceleasi simptome (am relantiul de 800RPM) - adica vibratii mai accentuate la motor rece. Vibratiile sunt mai puternice cand masina e parcata cu "botul" in sus si mult mai slabe cand are "botul" in jos si putin inclinata dreapta (sa fie tamponul asta mai bun ???). Pe loc drept simt acele vibratii mai tari...tot in partea dreapta.

Sa fie de la tampoane? Sa fie de la reglaj pompa de injectie? Sau de la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat la Porsche Bucuresti Nord si am aflat ca:

injector nr.3 original 028 130 201 J = 1954 RON ;) :o ;) ;)

injector nr.3 refacut 028 130 201 JX = 782 RON ;) :P

mi-au spus si ca varianta refacuta beneficiaza de aceeasi garantie ca cea noua.

@Buyuc1: La tine ce pret ti-au cerut la service?

NOTA: injectorul nr. 3 e cel mai "gras", cel ce contine senzorul de cursa a acului din duza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

dar si-au dat si eu cu parerea? De la asta sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

manopera la ei am observat ca este 700-900 mii lei

nu prea ma coafeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au cerut cam 18 mil,dar am scris la un dealer si uite ce am primit :

From: "Weinhardt, Frank" <f.weinhardt@junge24.de> Add to Address Book Add Mobile Alert

To: "'IULI IULIAN'" <buyuc1@yahoo.com>

Subject: AW: NBF

Date: Thu, 13 Oct 2005 12:49:55 +0200

Hallo,

der Preis f

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam o sursa si mai buna,dar din pacate am pierdut-o,i-am anulat o comanda....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manopera la ei am observat ca este 700-900 mii lei

nu prea ma coafeaza

<{POST_SNAPBACK}>

Da-i incolo, am unde sa imi fac treaba. Eu cred ca am nevoie de aceasta piesa. De la PBN deci as lua maxim piesa, minim (in caz nu am nevoie) nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Bun deci sa zicem ca e injectorul, si ma costa 8 milioane, poate sa mai fie si de la altceva? De la tampoane... de la altceva? ..... imi mai iau jante in veci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e injectorul la tine (99%). In plus tu ai unitati - injectoare (PD) nu TDI conventional.. deviasem mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

PD... asta inseamna mai mult de 8 milioane daca ar fi vreo problema nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, insa nu vrei sa stii cat ar fi daca ai fii efectiv nevoit sa schimbi o unitate - injector PD. Nu ai problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand e mai rece afara am observat si eu ca trepideaza putin la 800 de ture,mai ales cand intra in rezonanta cu ceva prin portbagaj e deranjant

Daca o turez pana la 900 nu se mai aude motorul aproape deloc....nu ar fi o solutie sa-i cresc pur si simplu relantiul la 900? care ar fi implicatiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand e mai rece afara am observat si eu ca trepideaza putin la 800 de ture,mai ales cand intra in rezonanta cu ceva prin portbagaj e deranjant

Daca o turez pana la 900 nu se mai aude motorul aproape deloc....nu ar fi o solutie sa-i cresc pur si simplu relantiul la 900? care ar fi implicatiile?

<{POST_SNAPBACK}>

Motorul tau are din fabrica relantiul intre 870 si 950 rpm. Cel mai frecvent caz este cel cu engine speed = 903 rpm.

Eu nu cred ca daca pui VAGCOM-ul pe ECU o sa gasesti turatia sub 850rpm, dar daca asta se intimpla vezi ca valoarea din Engine, Adaptation, Group 2 , trebuie sa fie jumatarea registrului de 16biti adica 32768.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul tau are din fabrica relantiul intre 870 si 950 rpm. Cel mai frecvent caz este cel cu engine speed = 903 rpm.

Eu nu cred ca daca pui VAGCOM-ul pe ECU o sa gasesti turatia sub 850rpm, dar daca asta se intimpla vezi ca valoarea din Engine, Adaptation, Group 2 ,  trebuie sa fie jumatarea registrului de 16biti adica 32768.

<{POST_SNAPBACK}>

Pe turometru arata fix 800 de ture, s-ar putea ca pe vag-com sa fie mai mult dar intrebarea era: la ce ar putea dauna/cauza cresterea relantiului cu 100 ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu e prea mic relanti 800rpm?? Eu am 903.

2. Cresti relenti, creste consum. prima consecinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul nu creste masurabil din ce am vazut la mine, care am dus ralanti-ul la maxim. Nu e benzinara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Cred ca urc relatiul la 950, nu mai suport sa-mi troncane geamurile in usi si sa imi trepideze masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cam 3 cauze posibile ( mai exista un thread pe aceeasi tema ). Injectoare cu probleme, tampoane motor "obosite" si "flex pipe" care si-a pierdut elasticitatea. Ordinea in care le-am dat este invers proportionala fata de costuri. Am constatat ca multa lume ignora "flex pipe"-ul care este de multe ori vinovatul pentru acesta vibratie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!