Jump to content

Probleme inchidere centralizata si lumina usa


Dobre
 Share

Postare recomandată

ai si DIY, ai si video - vezi ca l-am postat in aria Golf4/Bora....

 

poti alege un switch cu IP mai mare - 68 - dar care trebuie inlocuit in totalitate - nu ai cum sa mai pastrezi ceva din cel vechi.

 

switch portbagaj - e fabricat de Helag - nu il gasesti de cumparat - montezi un switch normal, in locul lui, legi cele doua circuite -cel care duce spre lampa si cel spre cluster - impreuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la acest DIY faci referire http://vwforum.ro/topic/106434-diy-schimbare-switch-portiera/

 

eu inteleg asa: daca se schimba switch-ul cu totul exista posibilitatea sa nu se potriveasca "la fix"

 

varianta recomandata apropos de switch-ul cu codul de mai sus este sa se pastreze "ceva" din vechiul switch, e corect?

 

Deci, pana la urma, switch strict OEM exista?

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM nu exista decat broasca cu totul. E foarte explicit tutorialul lui Florin. Mai mult de atat nu stiu ce am putea sa-ti spunem. Daca nu intelegi ce e acolo mai bine apelezi la cineva..nu e chiar asa usor sa desfaci si sa pui totul la loc si sa si mearga bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a inteles, nu-i problema - eu am avut nelamurire referitoare la apartenenta acelor switch-uri si anume, in semnaturi se face referire la switch-uri OEM; de fapt nu este vorba de switch-uri OEM, de aici confuzia mea - gresec?

 

Apoi, nu am mai inteles un lucru, si anume: cand deschid usa din dreapta nu se aprinde becul de pe usa (jos), nici inchiderea nu o sesiseaza (se reincuie masina) dar plafoniera se aprinde (comutatorul spre dreapta complet)....  ce sa zic, poate s-a mai scris, dar, la cat este de mare topic=ul posibil sa-mi fi scapat aceasta explicatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

switch-uri OE.... adica facute de Saia Burges, nu chinezarie sau altceva.... totul vine la fix, daca te pricepi.

 

cu usa - e destul de dubios ce zici, dar nu e exclus - trebuie facute verificari suplimentare, la fata locului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a inteles, nu-i problema - eu am avut nelamurire referitoare la apartenenta acelor switch-uri si anume, in semnaturi se face referire la switch-uri OEM; de fapt nu este vorba de switch-uri OEM, de aici confuzia mea - gresec?

 

 

NU gresesti, nu exista switchuri OEM, ci doar facute de acelasi producator care le face si pe cele de pe broastele OEM,cu specificatia ca nu sunt identice. DAr unii nu vor sa inteleaga acest lucru si induc lumea in eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze scuze scuze...de o mie de ori scuze,

 

nu se aprinde nici plafoniera, asta dupa alte teste astazi - m-a indus in eroare temporizarea.

 

Inca o data scuze si multumiri pentru sfaturi. Voi aborda problema schimbarea switch-ului si incerc sa ma prind ce cleme trebuie schimbate si la geam, pentru ca tot desfac acolo. :-)

 

In alta ordine de idei, exista vreun DIY si pentru desfacere broasca de la portbagaj (berlina)? Sau nu e nimic surprinzator pe acolo.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E... asa mai sosesti acasa..... :D

 

jos cu yala, inlocuit switch, refacut lipituri, curatat motoras - colector - ca sa nu mai ai probleme cu ea, pe viitor.

 

portbagaj - usor - jos suruburile de la capitonaj - sunt de jurul lui, imbracate in material... se confunda cu tapiteria portbagajului, dupa care iti trebuie o cheie M - ca sa dai jos yala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am un Passat 1.8 20V pe benzină din 1999.

Astăzi de dimineață mi s-a întâmplat ceva foarte ciudat.

Aseară când am închis mașina totul a fost OK, dar azi când s-o deschid nu mai mergea telecomanda (cheia). Am deschis-o cu cheia, dar am observat că închiderea centralizată e moartă. Am tot apăsat pe butoanele de pe cheie, nimic.

Am mers cu mașina și când m-am întors părea să meargă închiderea, am folosit telecomanda fiind în mașină, dar când am ieșit din ea și am încercat s-o închid, iar n-a mai mers. Mai mult, alarma s-a declanșat și n-am avut cum s-o opresc. Am mers în casă pentru a lua cheia de rezervă, dar nici aceea n-a mers. Am scos alimentarea de la alarmă că deranjam oamenii și am lăsat-o așa (am închis-o cu cheia).

Am revenit după câteva minute, am apăsat pe telecomandă și a dat să meargă, dar apoi iar n-a mai mers.

Acum nici închiderea centralizată de la portbagaj nu mai merge (înainte puteam s-o închid cu cheia băgată în butucul de la portbagaj).

Are cineva idee ce s-a întâmplat? Am citit aici despre niște lipituri reci într-o chestie aflată sub covorașul devla șofer, mă duc acum să arunc o privire.

Vă rog, ajutați-mă cu un sfat, diseară plec în Ro (acum sunt în UK și mi-e să nu-mi facă figuri pe drum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand, daca ai alarma after markeket, poate sa fie de la ea.... verifica daca se incuie/descuie masina, din interior - de la butonul de pe usa.

 

daca nu, verifica sigurantele 6 si 14

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de răspuns.

Alarma este cea originală, siguranțele le-am verificat, sunt OK, dar le-am schimbat oricum, tot n-a vrut. Faza este că imediat după ce am postat m-am dus la mașină și mergea închiderea centralizată fără să-i fi făcut nimic. Bateria este în regulă, siguranțele la fel... Nu știu ce s-o fi întâmplat dar e prima dată când pățesc asta. Sigur ceva nu e în regulă. Covorașul de pe stânga (locul șoferului, că am volan pe stânga) nu-l pot da la o parte să verific ce se află acolo. Sper să nu-mi facă bucurii tocmai acum când am atâta drum de făcut.

Am găsit de asemenea ulei în găurile de la bujii, dar era acolo de aproape 3 ani de când am luat mașina, nu a scăzut și nici crescut nivelul uleiului. Inițial am crezut că a fost pus intenționat acolo să nu ruginească de la condens dar am înțeles că e din cauza garniturii de la culbutori (?), am făcut comandă de garnitură și de bujii. trebuie schimbate și fișele? Uleiul de acolo este într-adevăr de la garnitura aia?

Mulțimesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fisele - daca sunt ok, nu ai de ce sa le schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi mașina s-a comportat și mai ciudat. Ba mergea să deschid geamurile, ba nu. Aseară când am închis-o din telecomandă (că acum se pare că și-a revenit inchiderea centralizată) au început să clipească avariile. Am deschis-o și am închis-o din nou, la fel și tot așa de vreo 4 ori. N-am avut ce face decât să o închid cu cheia în butucul de la portbagaj. Am verificat din nou siguranțele, nimic.

Ce poate să fie? Am mașina de 3 ani și s-a comportat exemplar, nu mi-a făcut niciodată probleme. Vreau s-o duc la un service că tot mă duc în țară dar nu vreau să mă păcălească ăia pe acolo să-mi schimbe tot ce funcționează.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: am descoperit care e problema și am găsit și rezolvarea. Se pare că asta e o problemă comună tuturor Passat-urilor mai vechi.

Bineînțeles că între timp mașina mea a făcut diferite figuri (ba nu de deschideau geamurile, ba nu mergea lumina de interior, ba nu merge închiderea centralizată etc) dar măcar acum știu ce generează comportamentul ăsta deviant.

Aici http://www.headfuzz.co.uk/?q=vw_ccm

este rezolvarea problemei și tot acolo găsiți simptomele generate de modulul de comfort (CCM) expus condensului. Este un tutorial foarte bine făcut și suficient de explicit.

Când ajung în țară (duminică) ăsta e primul lucru de care o să mă apuc.

Mulțumesc tuturor care au răspuns apelului meu disperat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, problema era de la modulul de confort!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update 2: Nu modulul de comfort era problema, ci firele care duceau la el.

Am scos modulul afară ca în tutorialul la care am făcut referire în postul precedent și l-am găsit intact, fără urme de coroziune sau probleme pe placă, însă o parte din firele care vin pe sub covorașul din fața scaunului pasagerului (pentru că eu am volanul pe dreapta, la tipurile cu volanul pe stânga modulul de comfort este sub mocheta din fața scaunului șoferului) au niște conectori pe care i-am găsit corodați. Sub covor era umed din cauza condensului și cablurile pur și simplu s-au topit acolo unde există acei conectori. Unul dintre fire se mai ținea doar în plasticul conectorului. Imediat ce am unit cele 3 fire (pentru că de la CCU pleca un fir iar de la acel conector plecau mai departe două fire) totul a funcționat perfect, adică luminile din interior, geamurile, oglinzile și închiderea centralizată.

Îi sfătuiesc pe cei care au VW Passat mai vechi (înainte de 2006) să verifice acei conectori înainte de a apărea problemele pentru că se poate întâmpla să facă scurt-circuit și să ardă placa CCU (sau CCM, cum i se mai spune, de la Comfort Control Module) care e destul de scumpă (70-80 € second hand). E o operațiune care durează maxim o oră dar merită efortul. Cu siguranță o să fie umed sub carpeta aceea așa că asigurați-vă că toți conectorii sunt intacți și sub carpetă nu există urme de coroziune (o să vedeți pete verzi - nu stele verzi!).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot ai desfacut, trebuiau refacute toate punctele de conexiune de acolo, si sunt vreo 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy Le-am refăcut pe toate 5, chiar dacă numai un singur conector avea probleme, am cumpărat conectori de calitate și totul merge perfect, în sfârșit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce conectori? trebuiau rasucite firele intre ele si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi dacă le răsuceam cum zici tu riscam să pățesc același lucru sau să facă scurt între ele pentru că sub covoraș este în continuare condens, n-am avut ce-i face. Așa că am pus conectori și am izolat bine cu bandă...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le rasuceai bineintre ele, le puneai varnish termocontractibil si silicon la capete si apoi banda. Si asa puteai sa le bagi si in apa.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Prin ianuarie anul acesta, am tras passatul pe dreapta, lasand bornele conectate la baterie. Bateria a fost slaba, s-a descarcat in timp. Prin martie cand am incercat sa il pornesc faceam beculetele in bord ca pomul de craciun. Nu mi-a pornit nicicum. Am schimbat bateria, dar am constatat ca nu imi mai mergeau geamurile,oglinzile electrice si incalzite nu, inchiderea centralizata nu. Ciudat este faptul ca, daca rasucesc cheia in usa soferului stanga/dreapta geamurile urca si coboara fara nici o problema. Astazi am dat modulul comfort jos, era putina umezeala in jurul lui, dar in interiorul cutiei era totul uscat, nici urma de umezeala. Am verificat si cablurile sunt intacte, fara urme de rugina! de asemenea nici o siguranta nu este arsa! Ce ar putea fi ca m-am saturat sa dau roata masinii sa o inchid cu cheia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kristiana_alexandra

Buna!

 

Am intrat de curand in posesia unui Passat 1.9 TDI 110 CP fabricatie 99 si am cateva probleme la ea pe care incerc sa le rezolv singura insa nu prea reusesc....

 

1. Inchiderea centralizata nu functioneaza corect.....se inchide/deschide doar din portbagaj....daca incerc sa descui la sofer se descuie doar acea usa, insa daca incerc din butonul din interior se inchide/deschide toata fara problema.

 

2. Geamurile - nu se deschide din butonul de pe usa din stanga decat geamul fata dreapta si cel pe fata stanga (acesta din urma doar printr-o apasare mai temeinica - buton stricat, sarit din axul acela de plastic de la butonas care il tine fix - ax rupt), iar geamurile de pe spate nu se misca....insa daca apas butoanele, ele invart in gol.....

 

si mai am o problema care stiu ca este offtopic -  torpedoul are manetuta aceea rupta(smulsa)....cum pot sa-l deschid??? am incercat sa ii gasesc o chestie pe care s-o apas dar degeaba.... :(

 

Va rog ajutor!!

 

Multumesc anticipat! :* :*

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce de pupici!  :rolleyes:

 

1. Cred ca e defecta broasca. Posibil sa se poata repara, daca nu, alta.

2. Probabil in spate ai sufele rupte si geamurile suspendate cu ceva (am mai vazut masini pregatite asa pentru vanzare) sau pinioanele de plastic terminate.

 
Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin sa înțeleg ca raspunzi doar unde vezi pupici?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!