Jump to content

Probleme inchidere centralizata si lumina usa


Dobre
 Share

Postare recomandată

anu trecut la scorpion focsani avea inchidere centralizata vw..am vazut cu okii mei mititei..mai mult ca sigur era 120 lei..nu era producatorul trecut..produsul fiind desfacut si aranjat intr-o vitrina..

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur... sigur... cine stie ce porcarie era - gandeste-te... la reprezentanta cu 100 lei abia iti cumperi un buton OEM mai simplu.... nu vb de unul cum e auto hold - la modelele mai noi, care sare de 150 lei/bucata

 

o singura telecomanda de cheie OEM, sare de 200 lei...

 

aia era ceva aftermarket, pus la vanzare de ei.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar a zis cineva aici pe forum sau pe celalalt sa ne ferim de astia de la scorpion focsani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

            Salutare, am si eu o problema care ma macina usor da bine. Acum 2 ani cand am cumparat masina la ceva timp nu se mai aprindeau luminile in interior, in urma verificarii nu mai aveam + pe circuit, i-am dat + din alta parte si acum e ok, dar anul acesta a inceput sa faca figuri usa de la sofer adica nu se inchidea/deschidea de fiecare data cand incercam sa inchid/deschid masina din telecomanda (am montata alarma aftermarket pe masina) restul usilor functionand perfect. Apoi de aici vin o gramada de probleme care nu mi-le pot explica. Usa soferului nu se mai inchide/deschide din telecomanda doar din cheie. Cand a picat usa soferului nu am mai putut regla nici oglinda din stanga (ea fiind electrica) la scurt timp aceeasi problema si la usa din dreapta adica nu se inchide/deschide din telecomanda ci doar din cheie si nici oglinda nu mai merge reglata. Dupa scurt timp a picat si deschiderea capacului de la benzina (el fiind actionat de un buton din interiorul masinii), am descoperit si ca incalzirea din scaune nu mai functioneaza. Va rog frumos sa ma ajutati daca stiti sau daca ati mai intalnit problema asta. Multumesc anticipat!       VW PASSAT 1.6 2000 3b2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie luata la puricat - problema poate sa fie din modul confort, yale si cablaje. Verifica modulul confort - sa nu ai umezeala in ele, mufe oxidate, cablaj intrerupt.

 

Fara sa faci masuratori, nu poti da un verdict sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut mai in profunzime si am constatat ca toate firele unde erau cositorite de fabrica erau oxidate si rupte, maine am sa refac circuitele si revin cu raspunsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

......mufe oxidate, cablaj intrerupt.

 

Fara sa faci masuratori, nu poti da un verdict sigur.

 

de aia ti-am zis sa te uiti acolo. Refa conexiunile si vezi cum se comporta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca este o problema mecanica ar trebui sa desfaci sa vezi exact. Parerea mea sa nu iei kit de reparatie pt macara ca sunt foarte proaste si cam scumpe (in jur de 150 ron) mai bine cumperi o macara din dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - e adevarat ca nu stii nici cea SH cat te tine..... dar nici cu cele AM nu imi e rusine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema in sfarsit. Am refacur circuitele electrice si acum merge perfect, dar nu am cositorit firele unde erau intrerupte le-am dezizolat si le-am rasucit apoi am izolat toate legaturile, ar fi fost mai bine sa si cositoresc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosind un decapant neutru (sacaz) era mai bine sa le cositoresti. Dar lua mai mult timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU SE COSITORESC firele la instalatii;le electrice auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serios ? De ce ? Doar pentru ca manualul de reparatii nu specifica asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema in sfarsit. Am refacur circuitele electrice si acum merge perfect, dar nu am cositorit firele unde erau intrerupte le-am dezizolat si le-am rasucit apoi am izolat toate legaturile, ar fi fost mai bine sa si cositoresc?

 

E bine, stai linistit. Problema la firele care le-ai gasit.... erau cele cositorite de fabrica sau cele prinse in conexiunea metalica stransa pe fir ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serios ? De ce ? Doar pentru ca manualul de reparatii nu specifica asta ?

Pentru ca de la vibratii se rup de unde se termina partea cositorita.

Si nu cred ca din fabrica firele sunt cositorite pe masina, poate sudate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slab argument. Sunt putine locuri unde firele pot sa vibreze cu adevarat incat sa se rupa de la rigidizarea data de cositorire. Sudarea din fabrica provoaca aceeasi rigidizare a firelor. Asi fi curios cam cate fire ai vazut tu rupte pe langa cositorire ca eu am vazut multe "inodari" care datorita curatarii insuficiente aveau o rezistivitate mai mare de 200 ohmi.


De ce cositorire:
-Cositorirea asigura doua functii importante. Este singura metoda de curatare eficienta a oxizilor de pe fire folosind un decapant neutru. A doua, asigura imbinarea cu o rezistenta de contact cat mai aproape de ideal (zero).
-Cuplarea electrica a doua fire prin rasucirea acestora impreuna si apoi izolare chiar si cu varnish termocontractant produce o rezistenta de contact inevitabila. Mai mult, aceasta creste in timp in caz ca ajunge umezeala acolo. Impresia ca varnish-ul termoretractant ar asigura protectia impotriva umezelii este gresita. Daca nici izolatia initiala nu a facut asta nu o va face mai bine varnish-ul.
-Prejudecata ca prin cositorire se pot deteriora echipamentele electronice datorita incarcarii electrostatice a acestora este o reminiscenta a pistolului de lipit de pe vremuri. Absolut nici o statie de lipit decenta nu face asta. Nici macar popularele ciocane de lipit mai rasarite nu fac asta.

De ce nu se foloseste in fabrica la cablaje:
De ce nu se recomanda in manualul de reparatii:
-necesita o manopera foarte mare, consum sporit de materiale si personal calificat.
In locurile unde se lucreaza dupa reguli si unde exista audit-uri, cositorirea este permisa doar persoanelor care au urmat un curs pentru asa ceva si au un atestat.

De ce nu cositorire:
-dureaza mult
-necesita aparatura de lipit, consumabile (fludor + sacaz) si in majoritatea cazurilor o sursa de tensiune de 220V
-necesita o indemanare considerabil mai mare decat simpla rasucire a doua fire
Si oricum, partea cu "nu asa zice manualul de reparatii" ar trebui lasata ceva mai moale. Ca nici sa se schimbe switch-ul la iale nu zice, nici sa se schimbe displayul la cluster. Iar despre repararea senzorului de acceleratie laterala cred ca autorii acelor instructiuni de reparatii ar spune de-a dreptul ca-i blasfemie.

Concluzia mea: Cositorirea necesita aparatura, costuri mari, timp de lucru mare, indemanare dar este singura metoda de a obtine o conexiune electrica de rezistivitate mica si stabila in timp.

Si eu mai "inod" fire cand ma grabesc sau nu am chef. De aici pana la a ma mandri cu asta e cale lunga. Iar pana la stilul tau de a vorbi in postulate, edicte, declaratii este o cale si mai lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Fiecare cu ideile si gandirea lui.

Nu vreau sa intru in polemica cu tine. Lipirea cauzeaza ruperea firelor. Sudarea nu. La fel spune si elsa. Cam atat.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varhish termocontractibil exista si cu adeziv in el, adeziv care se activeaza tot termic si izoleaza imbinarea contra apei. Fiecare este liber sa faca cum crede si este raspunzator pentru ceea ce face. Si, DA , am vazut destule reparatii facute prin cositorire si fire rupte acolo unde se termina fludorul, mai ales in compartimentul motor si pe firele de la motor unde sunt vibratii serioase.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca spuneai ca ai terminat cu subiectul asta dar nu cred ca a venit inca ziua in care sa recunosti ca pot avea si altii dreptate in afara de tine si mai ales sa poti sa nu ai tu ultimul cuvant, chiar daca ala trebuie sa fie "bine ma, ai dreptate".

Cum spuneam, eu am vazut foarte multe fire inadite cu rezistenta de contact crescuta si nici o cositorire rupta. Si am vazut si eu destule masini chiar daca nu am anunturi de prestari servicii pe acest forum. Ce spui tu se poate intampla in cazul unui singur fir. Daca este un intreg cablaj degeaba vibreaza. Nu vibreaza zona de reparatie. Si daca vibreaza in asa hal de rupe firul langa lipitura cam ce se intampla cu o simpla rasucire a firelor ? Cum rezista aia la vibratii ?

Si tu chiar crezi ca varnish-ul termoretractant, indiferent de tipul lui, izoleaza mai bine decat mantaua de plastic initiala ? Daca sub aia a intrat umezeala, sa fim seriosi, nu o va opri un varnish.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA masinile din 2005 incoace, mai ales la diesel apare o eroare legata de senzorul G40 al axei cu came, no signal.

CAuza: fir rupt in copexul original de fabrica. De ce? de la vibratii. Vibreaza firele in copex, se freaca de pereti si se taie. DA, copexul taie firele de metal. iti dai seama ce vibratii sunt acolo?

Cand m-am apucat de reparatii electrice, si eu eram de aceeasi parere ca si tine si nu tineam cont de ce spuneau unii ingineri in manuale de reparatii. Acum, dupa atatia ani, m-am convins ce poate face vibratia la 2 fire lipite. LA 2 fire rasucite nu se intampla asa.

Apa intra sub manta din cauza deteriorarii mantalei.

 

Nu spun ca nu au si altii dreptate in afara de mine, dar eu nu sustin decat fapte constatate din proprie experienta si ceea ce zic unii ingineri, care, sa recunoastem, sunt muuult mai destepti decat noi, asa ca,,,,,

 

Care e legatura cu anunturile de prestari servicii de aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu inchiderea centralizata: nu mi se mai deschide nici o usa si tot odata cu asta si capacul de la rezervor portbagajul e singurul care se deschide electric totul sa intimplat intro domoneata am mers sa o descui din telecomanda si nimic am descuiat cu cheia din usa sofer si am auzit ca portbagajul sa deschis am mers la peco si surpriza nici capacul rezervor nu mai mergea lam deschis de sub mocheta pe vag com imi da implausibil semnal use sofer si apropo nu ma lasa sa modific cu vag com nici un parametru imi zice ca trebuie o versiune inregistrata a vag com ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu mi se mai deschide nici o usa decit portbagajul si una peste alta nici capacul de la rezervor cu vag com imi da implauzibil semnal usa sofer apropo toate sau intimplat dimineata cind sa plec la munca ajutatima pt ca sunt in italia si astia te jefuiesc daca mergi la un electrician



ce lipituri zici ca nu inteleg

 



nu am inteles care lipituri erau?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu inchiderea centralizata: nu mi se mai deschide nici o usa si tot odata cu asta si capacul de la rezervor portbagajul e singurul care se deschide electric totul sa intimplat intro domoneata am mers sa o descui din telecomanda si nimic am descuiat cu cheia din usa sofer si am auzit ca portbagajul sa deschis am mers la peco si surpriza nici capacul rezervor nu mai mergea lam deschis de sub mocheta pe vag com imi da implausibil semnal use sofer si apropo nu ma lasa sa modific cu vag com nici un parametru imi zice ca trebuie o versiune inregistrata a vag com ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

 

     Ceva de genul am patit si eu verifica firele care pleaca din modulul de confort sau modulul de confort



Imi cer scuze daca deranjez cu intrebarea mea sau daca nu este locul ei aici,  ce este ELSA ca am tot citit pe forum dar nu stiu exact ce este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!